Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! [url=https://www.hondenforum.nl/plaza/viewtopic.php?t=338121]Klik hier om te reageren


Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!


Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Uit vacht, wel/niet showen?

Moderator: moderatorteam

Gebruikersavatar
Machie
Zeer actief
Berichten: 33099
Lid geworden op: 05 okt 2009 11:20
Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Aantal honden: 5
Locatie: Bij de berg!

Re: Uit vacht, wel/niet showen?

Ongelezen bericht door Machie »

veertje schreef:Nou het was duidelijk dat onze keurmeester haar ook uit vacht vond. En te dun. Of zelfs volledig uit conditie zoals in ons rapport stond. Dus als 5 van 5 geëindigd met een 'goed' :wink:
Volledig uit conditie? Ze is toch gewoon prima bespierd met alle sport wat je doet met dr?
Gebruikersavatar
veertje
Zeer actief
Berichten: 12869
Lid geworden op: 28 dec 2005 11:38
Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
Locatie: Noord-Limburg

Re: Uit vacht, wel/niet showen?

Ongelezen bericht door veertje »

Maeve schreef:Jammer..dat risico zat erin ja. Van Coda werd zelfs eens gezegd dat ze "unsound" was toen ze in bikini in de ring verscheen. Haar dochter, die echt wel een kopie van haar was, maar met vacht, kreeg diezelfde dag een U en lovende woorden :LOL: Nouja, het blijft jurysport en een momentopname. Hopelijk toch een leuke dag gehad, en volgende keer beter :ok:
Ja dat is ook zeker zo. Persoonlijk vond ik er 2 minder mooi, maar goed ik ben geen kerumeester en Tess was ook echt niet op haar mooist nu met haar aangevreten rattenstaart :LOL:

We hebben zeker een leuke dag gehad. Tess heeft aandacht genoeg gehad, heerlijk gesjanst met de reuen naast onze tent (naast Tess zijn dat echt reuzen :80: ) en ze wil ook een Belgen vriend(in) geloof ik. Zo blij dat er honden zijn die haar wel snappen met spelen :tongue:

Machie schreef:
veertje schreef:Nou het was duidelijk dat onze keurmeester haar ook uit vacht vond. En te dun. Of zelfs volledig uit conditie zoals in ons rapport stond. Dus als 5 van 5 geëindigd met een 'goed' :wink:
Volledig uit conditie? Ze is toch gewoon prima bespierd met alle sport wat je doet met dr?
Twee weken geleden vond de fysio haar prima ja. Wel dun, maar zeker niet te dun. Qua bespiering mag het wat meer, maar voor haar leeftijd was het prima. Ze is nog een beetje puppy, zowel qua gedrag als bouw. Ze gaat nu langzaam wat meer met agility doen (springen nu sinds kort medium), dus die spieropbouw komt er ook wel. En we gaan kleine stukjes fietsen.

In mei kreeg ze overigens een Uitmuntend en toen was ze niet veel dikker als nu :wink:
Gebruikersavatar
veertje
Zeer actief
Berichten: 12869
Lid geworden op: 28 dec 2005 11:38
Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
Locatie: Noord-Limburg

Re: Uit vacht, wel/niet showen?

Ongelezen bericht door veertje »

Tja wat zal ik zeggen :engel: Nr 1 en nr 5 (Tess)

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
veertje
Zeer actief
Berichten: 12869
Lid geworden op: 28 dec 2005 11:38
Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
Locatie: Noord-Limburg

Re: Uit vacht, wel/niet showen?

Ongelezen bericht door veertje »

Nanna schreef:Ik zou haar voorlopig helemaal niet inschrijven en zeker niet als ze zo uit vacht is.
Laat haar lekker uitgroeien, zo te zien heeft ze veel tijd nodig. En dan kun je altijd je geluk nog beproeven :ok:
Op dit moment heeft de nummer 1, voor zover je dat tenminste vanaf een foto kunt beoordelen, verdiend gewonnen. Voor mij dan.

Nee, er staat ook niks meer op de planning. Alleen de jonge honden dag a.s. weekend, maar dat is meer voor de fun. Je krijgt ook geen rapport en we hebben nog ingeschreven voor het carnavalsonderdeel :LOL: Ik dacht er nog over naar de kerstshow te gaan aangezien die naast de deur is, maar dan moet ze in de tussenklasse bedacht ik me en daar is ze gewoon nog te jeugdig voor. Dus voorlopig kan ik dat geld besparen :wink:
Plaats reactie

Terug naar “Show”