Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! [url=https://www.hondenforum.nl/plaza/viewtopic.php?t=338121]Klik hier om te reageren


Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!


Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

World Winner/Benelux Winner

Moderator: moderatorteam

Laura84
Zeer actief
Berichten: 6252
Lid geworden op: 14 jul 2011 15:51
Mijn ras(sen): Hollandse Herder Langhaar
Aantal honden: 2
Locatie: noord holland
Contacteer:

Re: World Winner/Benelux Winner

Ongelezen bericht door Laura84 »

niet onverdienstelijk gelopen met Dapper, we zijn BOB geworden.

Tevens nog zo'n enge rot knpv herder in mijn handen gedrukt gekregen, of ik het kind even wilde laten plassen. Ziet ie zijn mammie terug, was het net alsof hij maanden weg was geweest. Tot dusver het stoere imago van zo'n enge heddur
Groetjes Laura, en de streepjes bende, Fix en Laicka
Afbeelding
Gebruikersavatar
Pemba
Zeer actief
Berichten: 14575
Lid geworden op: 29 jul 2010 16:22
Mijn ras(sen): Tibetaanse teriër
Aantal honden: 2

Re: World Winner/Benelux Winner

Ongelezen bericht door Pemba »

Laura84 schreef:niet onverdienstelijk gelopen met Dapper, we zijn BOB geworden.

Tevens nog zo'n enge rot knpv herder in mijn handen gedrukt gekregen, of ik het kind even wilde laten plassen. Ziet ie zijn mammie terug, was het net alsof hij maanden weg was geweest. Tot dusver het stoere imago van zo'n enge heddur
Gefeliciteerd :ok:
Grappig zo'n stoere herder :LOL:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Tamara/Bayko
Zeer actief
Berichten: 5695
Lid geworden op: 18 dec 2006 15:50
Mijn ras(sen): Vlinderhondje (Epagneul Nain Continental Papillon)
Aantal honden: 1

Re: World Winner/Benelux Winner

Ongelezen bericht door Tamara/Bayko »

Laura84 schreef:niet onverdienstelijk gelopen met Dapper, we zijn BOB geworden.
Gefeliciteerd :cheer: :ok:

Cleva schreef:Netjes!!

Heb je ook foto's?
Binnenkomst erering vanaf ongeveer 3:02:48 , helaas dan nog niet direct in beeld (geweldig camerawerk :roll:) dus even verderkijken op 3:05:00
Groetjes van Tamara en een pootje van Cody
Afbeelding
In liefdevolle herinnering:
Bayko *06-01-2002 +08-09-2012 Cyntha *20-04-2003 +02-05-2017
Persistence
Zeer actief
Berichten: 4745
Lid geworden op: 17 jan 2016 20:05

Re: World Winner/Benelux Winner

Ongelezen bericht door Persistence »

Machie schreef:
Persistence schreef:Ohh ik heb een nieuwe liefde gevonden, de mudi. Wat een ontzettend leuke hondjes om te zien zeg. :I:
Leuk zijn ze he :)
Maar niet makkelijk ;) Ik heb het kroatische broertje van de mudi en ik denk dat er altijd zo'n zwarte krullenbol rond zal lopen. Ze zijn zo enorm leuk!
Volgens de RvB zijn ze makkelijk op te voeden :mann:
karakter
Opgewekt, attent, zeer leergierig, stoer, zeer moedig. De veelzijdige Mudi werkt graag en is gemakkelijk op te voeden. Mudi-eigenaren vinden het een hond uit duizenden vanwege zijn vriendelijkheid en zijn rijke arsenaal aan talenten.
Was de kroatische variant (k kan die naam zo slecht onthouden, haratksi oscar is het altijd in mijn gedachten maar dat is het niet :Q: )
gister ook aanwezig?
Persistence
Zeer actief
Berichten: 4745
Lid geworden op: 17 jan 2016 20:05

Re: World Winner/Benelux Winner

Ongelezen bericht door Persistence »

Laura84 schreef:
Persistence schreef:
Laura84 schreef:
Persistence schreef:Gaan er vrijdag nog meer mensen?
Yes, mij kan je vinden bij de ring van de Hollandse Herders, ring nummer 20
Dan kom ik even een kijkje nemen bij de ring! Volgens mij waren er maar 6 langharen?
Wat erg, ik weet het niet meer hahahaha. Maar gezellig als je even komt buurten hoewel ik natuurlijk geen idee heb hoe je eruit ziet en visa versa :wink:
Ik dacht, ach ik herken jou vast wel met 2 langharen, maar stond je ook met beide in de ring of met eentje?
Ik heb gekeken maar je niet herkend, gefeliciteerd met de BOB! :E:
Gebruikersavatar
crutz
Zeer actief
Berichten: 35424
Lid geworden op: 22 apr 2002 00:24
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Locatie: Zegveld
Contacteer:

Re: World Winner/Benelux Winner

Ongelezen bericht door crutz »

Persistence schreef:
Laura84 schreef:
Persistence schreef:
Laura84 schreef: Yes, mij kan je vinden bij de ring van de Hollandse Herders, ring nummer 20
Dan kom ik even een kijkje nemen bij de ring! Volgens mij waren er maar 6 langharen?
Wat erg, ik weet het niet meer hahahaha. Maar gezellig als je even komt buurten hoewel ik natuurlijk geen idee heb hoe je eruit ziet en visa versa :wink:
Ik dacht, ach ik herken jou vast wel met 2 langharen, maar stond je ook met beide in de ring of met eentje?
Ik heb gekeken maar je niet herkend, gefeliciteerd met de BOB! :E:
Met een ruwhaar :mann:
Persistence
Zeer actief
Berichten: 4745
Lid geworden op: 17 jan 2016 20:05

Re: World Winner/Benelux Winner

Ongelezen bericht door Persistence »

crutz schreef:
Persistence schreef: Ik dacht, ach ik herken jou vast wel met 2 langharen, maar stond je ook met beide in de ring of met eentje?
Ik heb gekeken maar je niet herkend, gefeliciteerd met de BOB! :E:
Met een ruwhaar :mann:
Ruwhaar? Ze heeft toch langharen? :denken:
Gebruikersavatar
crutz
Zeer actief
Berichten: 35424
Lid geworden op: 22 apr 2002 00:24
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Locatie: Zegveld
Contacteer:

Re: World Winner/Benelux Winner

Ongelezen bericht door crutz »

Persistence schreef:
crutz schreef:
Persistence schreef: Ik dacht, ach ik herken jou vast wel met 2 langharen, maar stond je ook met beide in de ring of met eentje?
Ik heb gekeken maar je niet herkend, gefeliciteerd met de BOB! :E:
Met een ruwhaar :mann:
Ruwhaar? Ze heeft toch langharen? :denken:
Je kan ook de hond van een ander showen :mann:

Laura is Dapper, de ruwhaar veteraan meneer, zijn vaste handler
Persistence
Zeer actief
Berichten: 4745
Lid geworden op: 17 jan 2016 20:05

Re: World Winner/Benelux Winner

Ongelezen bericht door Persistence »

crutz schreef:
Persistence schreef:
crutz schreef:
Persistence schreef: Ik dacht, ach ik herken jou vast wel met 2 langharen, maar stond je ook met beide in de ring of met eentje?
Ik heb gekeken maar je niet herkend, gefeliciteerd met de BOB! :E:
Met een ruwhaar :mann:
Ruwhaar? Ze heeft toch langharen? :denken:
Je kan ook de hond van een ander showen :mann:

Laura is Dapper, de ruwhaar veteraan meneer, zijn vaste handler
Ach ja natuurlijk. In dat geval heb ik haar zeker niet gezien :8):
Laura84
Zeer actief
Berichten: 6252
Lid geworden op: 14 jul 2011 15:51
Mijn ras(sen): Hollandse Herder Langhaar
Aantal honden: 2
Locatie: noord holland
Contacteer:

Re: World Winner/Benelux Winner

Ongelezen bericht door Laura84 »

Pemba schreef:
Laura84 schreef:niet onverdienstelijk gelopen met Dapper, we zijn BOB geworden.

Tevens nog zo'n enge rot knpv herder in mijn handen gedrukt gekregen, of ik het kind even wilde laten plassen. Ziet ie zijn mammie terug, was het net alsof hij maanden weg was geweest. Tot dusver het stoere imago van zo'n enge heddur
Gefeliciteerd :ok:
Grappig zo'n stoere herder :LOL:
Ja en zeker omdat zijn baasje hier op het forum zit :LOL:

Afbeelding
En een niet zo'n beste foto maar wel beretrots.

1.5 Maand geleden liepen we op de clubmatch van de Hollanders en waren we Best in Show

Morgen komen we weer uit en gaan we voor op voor de Nederlandse Hondenrassen. 2.5 Jaar geleden op de winner net naast de pot gepiest met een waanzinnige 2e plaats


Klein detail, Dapper is net 2 maanden geleden 12 geworden, een uitzonderlijke leeftijd om nog steeds zo te presteren!
Groetjes Laura, en de streepjes bende, Fix en Laicka
Afbeelding
Gebruikersavatar
Machie
Zeer actief
Berichten: 33099
Lid geworden op: 05 okt 2009 11:20
Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Aantal honden: 5
Locatie: Bij de berg!

Re: World Winner/Benelux Winner

Ongelezen bericht door Machie »

Persistence schreef:
Machie schreef:
Persistence schreef:Ohh ik heb een nieuwe liefde gevonden, de mudi. Wat een ontzettend leuke hondjes om te zien zeg. :I:
Leuk zijn ze he :)
Maar niet makkelijk ;) Ik heb het kroatische broertje van de mudi en ik denk dat er altijd zo'n zwarte krullenbol rond zal lopen. Ze zijn zo enorm leuk!
Volgens de RvB zijn ze makkelijk op te voeden :mann:
karakter
Opgewekt, attent, zeer leergierig, stoer, zeer moedig. De veelzijdige Mudi werkt graag en is gemakkelijk op te voeden. Mudi-eigenaren vinden het een hond uit duizenden vanwege zijn vriendelijkheid en zijn rijke arsenaal aan talenten.
Was de kroatische variant (k kan die naam zo slecht onthouden, haratksi oscar is het altijd in mijn gedachten maar dat is het niet :Q: )
gister ook aanwezig?
Ja er was er wel een Haha!
Ja ze zijn makkelijk oo te voeden, maar dat betekend dus ook dat ze makkelijk het verkeerde leren. Sommigen zijn ook vrij angstig en ze zijn allemaal vocaal :F:
Gebruikersavatar
grover
Zeer actief
Berichten: 3780
Lid geworden op: 16 jan 2011 14:35
Mijn ras(sen): Welsh Springer Spaniel
Aantal honden: 2
Locatie: Bij de rotonde linksaf
Contacteer:

Re: World Winner/Benelux Winner

Ongelezen bericht door grover »

donderdag en vrijdag van 8-9.30 in de studio gewerkt, vandaag geshowd en met dank aan migraine 's middags lekker naar huis (moest eigenlijk weer werken). Jamie heeft de tussenklas gewonnen en dat was absoluut het hoogst haalbare, hij is bijna 2 maar hij is nog steeds een halve baby, ben heel erg blij met dit resultaat :) Ollie won de veteranenklas en is nu Veteranen World Winner, en dat was weer een feestje in de ring :)

Wij hadden 51 inschrijvingen en ik heb al in geen tijden zoveel welsh springers bij elkaar gezien! Veel deelnemers uit Scandinavië, dus was leuk socializen met mensen die ik verder alleen op FB had :LOL:

Morgen weer om 8 uur in de studio, ik vrees tot na BIS :P
Gebruikersavatar
blacky
Zeer actief
Berichten: 8030
Lid geworden op: 18 mei 2007 20:37
Mijn ras(sen): Coton de Tuléar en Havanezer.
Aantal honden: 3

Re: World Winner/Benelux Winner

Ongelezen bericht door blacky »

wouw goed zeg.
Jammer van de migraine.
Misschien zie ik je morgen dan ben er dan ook met onze Lucky.
Afbeelding
gevni havanezers
Gebruikersavatar
Tamara/Bayko
Zeer actief
Berichten: 5695
Lid geworden op: 18 dec 2006 15:50
Mijn ras(sen): Vlinderhondje (Epagneul Nain Continental Papillon)
Aantal honden: 1

Re: World Winner/Benelux Winner

Ongelezen bericht door Tamara/Bayko »

blacky schreef:wouw goed zeg.
Jammer van de migraine.
Misschien zie ik je morgen dan ben er dan ook met onze Lucky.
Heel veel succes morgen!
Groetjes van Tamara en een pootje van Cody
Afbeelding
In liefdevolle herinnering:
Bayko *06-01-2002 +08-09-2012 Cyntha *20-04-2003 +02-05-2017
Gebruikersavatar
welshwitch
Technisch beheer
Berichten: 4000
Lid geworden op: 16 jul 2014 23:08
Mijn ras(sen): Jack Hussell
Aantal honden: 2
Locatie: Deventer

Re: World Winner/Benelux Winner

Ongelezen bericht door welshwitch »

Wij zijn er ook morgen als bezoeker.
Afbeelding
sbientje
Zeer actief
Berichten: 28766
Lid geworden op: 08 jun 2007 09:00
Mijn ras(sen): Labrador Retriever
Aantal honden: 2
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: World Winner/Benelux Winner

Ongelezen bericht door sbientje »

Zo, ook weer thuis. Wat een sneltrein, 227 labradors waren om half 1 ofzo klaar. Wel bij 3 keurmeesters :D Ik heb alleen bij de reuen gekeken. Het was wel een belevenis. De hal met de stands was wel mooi maar verder vond ik het net als de winner hoor. Hele kleine ringen (en dan met 25-30 reuen in 1 klasse staan:/ ) ook. Nouja, ik deed niet mee dus ik had er geen last van maar ik vind het wel jammer dat zon grote show zo weinig sfeer heeft. Maar misschien is dat inherent aan dit soort shows, geen idee.
Laura84
Zeer actief
Berichten: 6252
Lid geworden op: 14 jul 2011 15:51
Mijn ras(sen): Hollandse Herder Langhaar
Aantal honden: 2
Locatie: noord holland
Contacteer:

Re: World Winner/Benelux Winner

Ongelezen bericht door Laura84 »

vanmiddag mogen we weer, eerst paraderen we mee in de rassenparade en aan het einde van de dag sluiten we af met de keuring van de Nederlandse hondenrassen
Groetjes Laura, en de streepjes bende, Fix en Laicka
Afbeelding
Gebruikersavatar
Sulluna
Zeer actief
Berichten: 3249
Lid geworden op: 02 jun 2014 11:00
Mijn ras(sen): Spaanse mix en Siberische Husky
Aantal honden: 3
Locatie: Katwijk

Re: World Winner/Benelux Winner

Ongelezen bericht door Sulluna »

Ik ben er vandaag ook met een vriendin. Ben erg benieuwd!
Gebruikersavatar
Kaiou
Zeer actief
Berichten: 6455
Lid geworden op: 14 mar 2008 11:13
Mijn ras(sen): Barbet
Aantal honden: 1
Locatie: Rotterdam

Re: World Winner/Benelux Winner

Ongelezen bericht door Kaiou »

Tiz werd gisteren beste jongste puppy van zijn ras.

AfbeeldingWDS 110818 by Kaiou2016, on Flickr
Afbeelding
Neeltje

Re: World Winner/Benelux Winner

Ongelezen bericht door Neeltje »

Kaiou schreef:Tiz werd gisteren beste jongste puppy van zijn ras.

AfbeeldingWDS 110818 by Kaiou2016, on Flickr
Proficiat!
Gebruikersavatar
malinois
Zeer actief
Berichten: 57865
Lid geworden op: 16 aug 2003 18:40
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Re: World Winner/Benelux Winner

Ongelezen bericht door malinois »

Tara schreef:Nou, dat was veni-vidi-vici voor ons. Ik had ook niet echt anders verwacht en gelukkig werd de reu BOB dus konden wij bijtijds naar huis,
Ik hoorde trouwens van iemand die op donderdag en vrijdag had geholpen dat er vrijdag drie honden waren gevonden. Eind van de dag, de eigenaar was ze kennelijk vergeten of zo? :80:
Ik vond het een beetje een schamele bedoening eigenlijk, ik had toch op zijn minst wel een sushi-stand van Harrod's verwacht of zo. :hmmm:

Ik parkeer mijn auto altijd gratis, moet dan een stukje verder lopen, maar dan heb ik tenminste wel 15 euro uitgespaard waar ik leuke dingen mee kan doen. En onderweg naar de RAI kan ik de hond dan nog even los laten, die loopt wel braaf mee. De weg naar de RAI was geplaveid met hondenpoep en eenmaal binnen kwam ik tot de conclusie dat honden niet mee mochten naar het toilet. :roll:
Zo stom vind ik dat, ik ga ook altijd met de honden mee als ze moeten plassen, dan mogen ze toch ook best mee als ík moet plassen?

Dan maar even de sleurkar tegen de muur zetten, het hondenkind er naast zetten en vragen even op vrouwtjes spulletjes te passen en dan snel in en uit lopen en hopen dat in de tussentijd niemand tas en hond meeneemt.

Enfin, ik was bijtijds weer thuis, heb lekker bij ex-Meneer Taar gegeten en ben bijtijds naar bed gegaan. Ik vond het wel een geslaagd dagje. :mrgreen:
Ik zag t idd maar stel ik had een hond bij me gehad nog eens nooit dat ik die buiten liet alleen. Die was dus gewoon meegegaan of t nu wel of niet mocht. Knappe vrouw die mij van de plee sleurt ;)
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Gebruikersavatar
Leonie.
Zeer actief
Berichten: 6123
Lid geworden op: 23 feb 2012 11:15
Mijn ras(sen): Markiesje, Toller
Aantal honden: 2
Locatie: Texel

Re: World Winner/Benelux Winner

Ongelezen bericht door Leonie. »

malinois schreef:
Tara schreef:Nou, dat was veni-vidi-vici voor ons. Ik had ook niet echt anders verwacht en gelukkig werd de reu BOB dus konden wij bijtijds naar huis,
Ik hoorde trouwens van iemand die op donderdag en vrijdag had geholpen dat er vrijdag drie honden waren gevonden. Eind van de dag, de eigenaar was ze kennelijk vergeten of zo? :80:
Ik vond het een beetje een schamele bedoening eigenlijk, ik had toch op zijn minst wel een sushi-stand van Harrod's verwacht of zo. :hmmm:

Ik parkeer mijn auto altijd gratis, moet dan een stukje verder lopen, maar dan heb ik tenminste wel 15 euro uitgespaard waar ik leuke dingen mee kan doen. En onderweg naar de RAI kan ik de hond dan nog even los laten, die loopt wel braaf mee. De weg naar de RAI was geplaveid met hondenpoep en eenmaal binnen kwam ik tot de conclusie dat honden niet mee mochten naar het toilet. :roll:
Zo stom vind ik dat, ik ga ook altijd met de honden mee als ze moeten plassen, dan mogen ze toch ook best mee als ík moet plassen?

Dan maar even de sleurkar tegen de muur zetten, het hondenkind er naast zetten en vragen even op vrouwtjes spulletjes te passen en dan snel in en uit lopen en hopen dat in de tussentijd niemand tas en hond meeneemt.

Enfin, ik was bijtijds weer thuis, heb lekker bij ex-Meneer Taar gegeten en ben bijtijds naar bed gegaan. Ik vond het wel een geslaagd dagje. :mrgreen:
Ik zag t idd maar stel ik had een hond bij me gehad nog eens nooit dat ik die buiten liet alleen. Die was dus gewoon meegegaan of t nu wel of niet mocht. Knappe vrouw die mij van de plee sleurt ;)
Nou inderdaad, wat een stomme regel voor op zo'n evenement! In een restaurant neem ik ook de honden mee naar de plee, moet in de RAI toch ook kunnen, zou je denken.
Gebruikersavatar
Fotogravinnetje
Technisch beheer
Berichten: 15808
Lid geworden op: 30 dec 2014 16:43
Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
Aantal honden: 2
Locatie: Krimpen aan den IJssel
Contacteer:

Re: World Winner/Benelux Winner

Ongelezen bericht door Fotogravinnetje »

Bij de Winner nam ik Gait ook gewoon mee naar de wc, hoor
Gebruikersavatar
malinois
Zeer actief
Berichten: 57865
Lid geworden op: 16 aug 2003 18:40
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Re: World Winner/Benelux Winner

Ongelezen bericht door malinois »

Fotogravinnetje schreef:Bij de Winner nam ik Gait ook gewoon mee naar de wc, hoor
Ik heb Xygan ook meegenomen bij de Winner maar toen zag ik ook nergens die flyers hangen.
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Persistence
Zeer actief
Berichten: 4745
Lid geworden op: 17 jan 2016 20:05

Re: World Winner/Benelux Winner

Ongelezen bericht door Persistence »

Machie schreef: Sommigen zijn ook vrij angstig en ze zijn allemaal vocaal :F:
Ohnee, nog zo'n blaffert kan ik niet aan :cry:

Ligt het aan mij of werkt die livestream voor geen meter. Hij hapert constant.
Gebruikersavatar
Sulluna
Zeer actief
Berichten: 3249
Lid geworden op: 02 jun 2014 11:00
Mijn ras(sen): Spaanse mix en Siberische Husky
Aantal honden: 3
Locatie: Katwijk

Re: World Winner/Benelux Winner

Ongelezen bericht door Sulluna »

Ik ben vandaag met een vriendin geweest. Was echt heel leuk, prachtige honden gezien en veel te veel voor mijn eigen hond gekocht haha!

Vond de hallen alleen in de middag wel warm, liep opeens ( was beetje een doolhof haha) in de kortsnuit hal en daar was het echt warm. Dat was een minpuntje al die benauwde mopshonden.

Maar verder echt heel leuk. Hadden de auto gratis in hoofddorp staan en toen nog klein stukje met de trein. Prima zo.

Ben wel benieuwd hoe lang ze bezig zijn met de RAI weer schoonmaken hahaha!

Gefeliciteerd met alle prijzen etc die onder forummers gevallen zijn! Heel gaaf!
Gebruikersavatar
welshwitch
Technisch beheer
Berichten: 4000
Lid geworden op: 16 jul 2014 23:08
Mijn ras(sen): Jack Hussell
Aantal honden: 2
Locatie: Deventer

Re: World Winner/Benelux Winner

Ongelezen bericht door welshwitch »

Was leuk om even te zijn vandaag. Inno en crutz in actie gezien bij de demo met KNPV honden en verder veel rondgekeken en wat gekocht. Wat ik wel jammer vind is dat dit hét hondenevenement van het jaar moet zijn, maar dat de stands best wel tegenvallen. Je zou merken als Hurtta, Dog Copenhagen daar toch verwachten.
Afbeelding
Gebruikersavatar
blacky
Zeer actief
Berichten: 8030
Lid geworden op: 18 mei 2007 20:37
Mijn ras(sen): Coton de Tuléar en Havanezer.
Aantal honden: 3

Re: World Winner/Benelux Winner

Ongelezen bericht door blacky »

Ook weer thuis met een mooie zg voor Lucky. Ik was de enige Nederlander in de jeugdklasse teven. Dus eigenlijk kan ik zeggen dat Lucky de beste Nederlandse Jeugdteef was. :lol1:

Vond het een geslaagde dag die nogal met veel stress begon. File op de afrit en dan ook de entree slecht aangegeven. Maar het is goed gekomen.

Veel leuke honden gezien en leuke standjes waar we niets gekocht hebben. Wel een paar prachtige mokken laten maken met de rassen van onze honden er op.
Afbeelding
gevni havanezers
Gebruikersavatar
wolvster
Zeer actief
Berichten: 5683
Lid geworden op: 25 sep 2014 21:07
Mijn ras(sen): Friese StabijXFox Terrier, Airedale Terrier
Aantal honden: 1
Contacteer:

Re: World Winner/Benelux Winner

Ongelezen bericht door wolvster »

Fotogravinnetje schreef:Ik hoop dat de RvB doet wat ze gezegd hebben te zullen doen in dit soort gevallen: diskwalificatie van de eigenaren en de honden...
https://nos.nl/artikel/2245455-politie- ... nshow.html
Ik zag gisteren dat er een Nederlandse Airedale fokker gediskwalificeerd was in alle klassen, nog wel één die het meestal niet onverdienstelijk doet op shows.
Ik vraag me af of dit de reden is geweest.
Ik heb nog geen verklaring voor de diskwalificatie gezien.
Gebruikersavatar
wolvster
Zeer actief
Berichten: 5683
Lid geworden op: 25 sep 2014 21:07
Mijn ras(sen): Friese StabijXFox Terrier, Airedale Terrier
Aantal honden: 1
Contacteer:

Re: World Winner/Benelux Winner

Ongelezen bericht door wolvster »

wolvster schreef:
Fotogravinnetje schreef:Ik hoop dat de RvB doet wat ze gezegd hebben te zullen doen in dit soort gevallen: diskwalificatie van de eigenaren en de honden...
https://nos.nl/artikel/2245455-politie- ... nshow.html
Ik zag gisteren dat er een Nederlandse Airedale fokker gediskwalificeerd was in alle klassen, nog wel één die het meestal niet onverdienstelijk doet op shows.
Ik vraag me af of dit de reden is geweest.
Ik heb nog geen verklaring voor de diskwalificatie gezien.
Het was inderdaad de reden voor diskwalificatie las ik zojuist.

Goed te horen dat de RvB daar in ieder geval erg streng op was!
Plaats reactie

Terug naar “Show”