Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! [url=https://www.hondenforum.nl/plaza/viewtopic.php?t=338121]Klik hier om te reageren


Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!


Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

World Winner/Benelux Winner

Moderator: moderatorteam

Gebruikersavatar
wolvster
Zeer actief
Berichten: 5683
Lid geworden op: 25 sep 2014 21:07
Mijn ras(sen): Friese StabijXFox Terrier, Airedale Terrier
Aantal honden: 1
Contacteer:

Re: World Winner/Benelux Winner

Ongelezen bericht door wolvster »

Ja helemaal mee eens.
sbientje
Zeer actief
Berichten: 28766
Lid geworden op: 08 jun 2007 09:00
Mijn ras(sen): Labrador Retriever
Aantal honden: 2
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: World Winner/Benelux Winner

Ongelezen bericht door sbientje »

Wat dom ook dat de teckel niet inde BIS keuring was. Was blijkbaar van een keurmeester ofzo? Dat weet je toch vtvoren, trek m dan in de groep gewoon al terug. Of doe helemaal niet mee.
Gebruikersavatar
Soooof
Zeer actief
Berichten: 3134
Lid geworden op: 05 jan 2017 21:53
Mijn ras(sen): Zwitserse herder
Aantal honden: 1

Re: World Winner/Benelux Winner

Ongelezen bericht door Soooof »

Leonie. schreef:
malinois schreef:Ik zag t idd maar stel ik had een hond bij me gehad nog eens nooit dat ik die buiten liet alleen. Die was dus gewoon meegegaan of t nu wel of niet mocht. Knappe vrouw die mij van de plee sleurt ;)
Nou inderdaad, wat een stomme regel voor op zo'n evenement! In een restaurant neem ik ook de honden mee naar de plee, moet in de RAI toch ook kunnen, zou je denken.
Ik mag niet naar de wc zónder hond als we ergens zijn. :engel: Ja, van de mensen van zo'n restaurantje dan wel, maar van mijn hond niet. :mrgreen:
sbientje
Zeer actief
Berichten: 28766
Lid geworden op: 08 jun 2007 09:00
Mijn ras(sen): Labrador Retriever
Aantal honden: 2
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: World Winner/Benelux Winner

Ongelezen bericht door sbientje »

Tara schreef:
sbientje schreef:Wat dom ook dat de teckel niet inde BIS keuring was. Was blijkbaar van een keurmeester ofzo? Dat weet je toch vtvoren, trek m dan in de groep gewoon al terug. Of doe helemaal niet mee.
In een groep op FB waren ze daar nogal op door aan het vragen.
Ze wilden wel héél erg graag weten waarom iemand gediskwalificeerd wordt. Wat denken ze nou? Dat een organisatie daar publiekelijk mededelingen over doet? En buiten dat, wat kan het je schelen? Primitief gedoe ook altijd.
Huh? Ik dacht dat iemand dat tegen me zei dat ie van een keurmeester was die ook keurde ofzo?

Denk niet dat je mij bedoelde met primitief gedoe toch? Vind t gewoon jmmer dat er een hele groep ontbreekt in zon eindkeuring
Gebruikersavatar
veertje
Zeer actief
Berichten: 12869
Lid geworden op: 28 dec 2005 11:38
Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
Locatie: Noord-Limburg

Re: World Winner/Benelux Winner

Ongelezen bericht door veertje »

sbientje schreef:
Tara schreef:
sbientje schreef:Wat dom ook dat de teckel niet inde BIS keuring was. Was blijkbaar van een keurmeester ofzo? Dat weet je toch vtvoren, trek m dan in de groep gewoon al terug. Of doe helemaal niet mee.
In een groep op FB waren ze daar nogal op door aan het vragen.
Ze wilden wel héél erg graag weten waarom iemand gediskwalificeerd wordt. Wat denken ze nou? Dat een organisatie daar publiekelijk mededelingen over doet? En buiten dat, wat kan het je schelen? Primitief gedoe ook altijd.
Huh? Ik dacht dat iemand dat tegen me zei dat ie van een keurmeester was die ook keurde ofzo?

Denk niet dat je mij bedoelde met primitief gedoe toch? Vind t gewoon jmmer dat er een hele groep ontbreekt in zon eindkeuring

Maar je zou inschrijven toch ook niet achterwegen laten alleen omdat degene die BIS keurt (begrijp ik in deze?) de fokker/eigenaar van die hond is? Zeker bij de hoeveelheid teckels is de kans niet zo heel groot dat je daar terecht komt. Dan zou ik het logischer vinden om de runner up in zijn plaats in de BIS te zetten.
sbientje
Zeer actief
Berichten: 28766
Lid geworden op: 08 jun 2007 09:00
Mijn ras(sen): Labrador Retriever
Aantal honden: 2
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: World Winner/Benelux Winner

Ongelezen bericht door sbientje »

veertje schreef:
sbientje schreef:
Tara schreef:
sbientje schreef:Wat dom ook dat de teckel niet inde BIS keuring was. Was blijkbaar van een keurmeester ofzo? Dat weet je toch vtvoren, trek m dan in de groep gewoon al terug. Of doe helemaal niet mee.
In een groep op FB waren ze daar nogal op door aan het vragen.
Ze wilden wel héél erg graag weten waarom iemand gediskwalificeerd wordt. Wat denken ze nou? Dat een organisatie daar publiekelijk mededelingen over doet? En buiten dat, wat kan het je schelen? Primitief gedoe ook altijd.
Huh? Ik dacht dat iemand dat tegen me zei dat ie van een keurmeester was die ook keurde ofzo?

Denk niet dat je mij bedoelde met primitief gedoe toch? Vind t gewoon jmmer dat er een hele groep ontbreekt in zon eindkeuring

Maar je zou inschrijven toch ook niet achterwegen laten alleen omdat degene die BIS keurt (begrijp ik in deze?) de fokker/eigenaar van die hond is? Zeker bij de hoeveelheid teckels is de kans niet zo heel groot dat je daar terecht komt. Dan zou ik het logischer vinden om de runner up in zijn plaats in de BIS te zetten.
Ik weet eerlijk gezegd niet hoe het precies zat. Geloof niet dat de fokker van de hond de BIS keurde hoor
Laura84
Zeer actief
Berichten: 6252
Lid geworden op: 14 jul 2011 15:51
Mijn ras(sen): Hollandse Herder Langhaar
Aantal honden: 2
Locatie: noord holland
Contacteer:

Re: World Winner/Benelux Winner

Ongelezen bericht door Laura84 »

welshwitch schreef:Was leuk om even te zijn vandaag. Inno en crutz in actie gezien bij de demo met KNPV honden en verder veel rondgekeken en wat gekocht. Wat ik wel jammer vind is dat dit hét hondenevenement van het jaar moet zijn, maar dat de stands best wel tegenvallen. Je zou merken als Hurtta, Dog Copenhagen daar toch verwachten.
Mijn wds is geslaagd, ik heb Tommie gezien :goeie:
Groetjes Laura, en de streepjes bende, Fix en Laicka
Afbeelding
Gebruikersavatar
welshwitch
Technisch beheer
Berichten: 4000
Lid geworden op: 16 jul 2014 23:08
Mijn ras(sen): Jack Hussell
Aantal honden: 2
Locatie: Deventer

Re: World Winner/Benelux Winner

Ongelezen bericht door welshwitch »

Laura84 schreef:
welshwitch schreef:Was leuk om even te zijn vandaag. Inno en crutz in actie gezien bij de demo met KNPV honden en verder veel rondgekeken en wat gekocht. Wat ik wel jammer vind is dat dit hét hondenevenement van het jaar moet zijn, maar dat de stands best wel tegenvallen. Je zou merken als Hurtta, Dog Copenhagen daar toch verwachten.
Mijn wds is geslaagd, ik heb Tommie gezien :goeie:
:cheer: :cheer: :cheer:
Afbeelding
Gebruikersavatar
grover
Zeer actief
Berichten: 3780
Lid geworden op: 16 jan 2011 14:35
Mijn ras(sen): Welsh Springer Spaniel
Aantal honden: 2
Locatie: Bij de rotonde linksaf
Contacteer:

Re: World Winner/Benelux Winner

Ongelezen bericht door grover »

Die teckel die de groep won was van een keurmeester die zondags zélf zou keuren. In de keurmeesters code of conduct staat dat keurmeesters niet zelf mogen showen op een show waar ze keuren. Zijn keurafspraak is afgezegd en z'n resultaten zijn ingetrokken. Behoorlijk dom dus, van deze betreffende keurmeester.

Ik vond het vooral een beetje sneu voor de eigenaar van de nummer 2. Die had daar dus wél kunnen staan als vriendje JFvanA niet zo'n onbenul geweest was.
sbientje
Zeer actief
Berichten: 28766
Lid geworden op: 08 jun 2007 09:00
Mijn ras(sen): Labrador Retriever
Aantal honden: 2
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: World Winner/Benelux Winner

Ongelezen bericht door sbientje »

grover schreef:Die teckel die de groep won was van een keurmeester die zondags zélf zou keuren. In de keurmeesters code of conduct staat dat keurmeesters niet zelf mogen showen op een show waar ze keuren. Zijn keurafspraak is afgezegd en z'n resultaten zijn ingetrokken. Behoorlijk dom dus, van deze betreffende keurmeester.

Ik vond het vooral een beetje sneu voor de eigenaar van de nummer 2. Die had daar dus wél kunnen staan als vriendje JFvanA niet zo'n onbenul geweest was.
Wat slecht weer idd..
Plaats reactie

Terug naar “Show”