Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! [url=https://www.hondenforum.nl/plaza/viewtopic.php?t=338121]Klik hier om te reageren


Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!


Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

World Winner/Benelux Winner

Moderator: moderatorteam

Laura84
Zeer actief
Berichten: 6252
Lid geworden op: 14 jul 2011 15:51
Mijn ras(sen): Hollandse Herder Langhaar
Aantal honden: 2
Locatie: noord holland
Contacteer:

Re: World Winner/Benelux Winner

Ongelezen bericht door Laura84 »

Persistence schreef:
Laura84 schreef:
Persistence schreef:Gaan er vrijdag nog meer mensen?
Yes, mij kan je vinden bij de ring van de Hollandse Herders, ring nummer 20
Dan kom ik even een kijkje nemen bij de ring! Volgens mij waren er maar 6 langharen?
Wat erg, ik weet het niet meer hahahaha. Maar gezellig als je even komt buurten hoewel ik natuurlijk geen idee heb hoe je eruit ziet en visa versa :wink:
Groetjes Laura, en de streepjes bende, Fix en Laicka
Afbeelding
Gebruikersavatar
malinois
Zeer actief
Berichten: 57865
Lid geworden op: 16 aug 2003 18:40
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Re: World Winner/Benelux Winner

Ongelezen bericht door malinois »

Ik denk dat ik morgen even ga kijken... wel met de trein dan. Even ergens een goedkoop dagkaartje vandaan plukken.
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Gebruikersavatar
Fotogravinnetje
Technisch beheer
Berichten: 15808
Lid geworden op: 30 dec 2014 16:43
Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
Aantal honden: 2
Locatie: Krimpen aan den IJssel
Contacteer:

Re: World Winner/Benelux Winner

Ongelezen bericht door Fotogravinnetje »

Ik hoop dat de RvB doet wat ze gezegd hebben te zullen doen in dit soort gevallen: diskwalificatie van de eigenaren en de honden...
https://nos.nl/artikel/2245455-politie- ... nshow.html
gonnie
Zeer actief
Berichten: 23574
Lid geworden op: 11 jan 2011 10:51
Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
Aantal honden: 2

Re: World Winner/Benelux Winner

Ongelezen bericht door gonnie »

Fotogravinnetje schreef:Ik hoop dat de RvB doet wat ze gezegd hebben te zullen doen in dit soort gevallen: diskwalificatie van de eigenaren en de honden...
https://nos.nl/artikel/2245455-politie- ... nshow.html
Tjonge, je zou toch zeggen dat mensen eens een keer wijzer worden.
Afbeelding

Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
Gebruikersavatar
Fotogravinnetje
Technisch beheer
Berichten: 15808
Lid geworden op: 30 dec 2014 16:43
Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
Aantal honden: 2
Locatie: Krimpen aan den IJssel
Contacteer:

Re: World Winner/Benelux Winner

Ongelezen bericht door Fotogravinnetje »

gonnie schreef:
Fotogravinnetje schreef:Ik hoop dat de RvB doet wat ze gezegd hebben te zullen doen in dit soort gevallen: diskwalificatie van de eigenaren en de honden...
https://nos.nl/artikel/2245455-politie- ... nshow.html
Tjonge, je zou toch zeggen dat mensen eens een keer wijzer worden.
Zeker als je daarmee diskwalificatie riskeert... Geldt nog international ook
sbientje
Zeer actief
Berichten: 28766
Lid geworden op: 08 jun 2007 09:00
Mijn ras(sen): Labrador Retriever
Aantal honden: 2
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: World Winner/Benelux Winner

Ongelezen bericht door sbientje »

malinois schreef:Ik denk dat ik morgen even ga kijken... wel met de trein dan. Even ergens een goedkoop dagkaartje vandaan plukken.
Ik had bij de ns zelf een daluren dagkaart voor 19 euro. Nog wel te doen dus :)
gonnie
Zeer actief
Berichten: 23574
Lid geworden op: 11 jan 2011 10:51
Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
Aantal honden: 2

Re: World Winner/Benelux Winner

Ongelezen bericht door gonnie »

Fotogravinnetje schreef:
gonnie schreef:
Fotogravinnetje schreef:Ik hoop dat de RvB doet wat ze gezegd hebben te zullen doen in dit soort gevallen: diskwalificatie van de eigenaren en de honden...
https://nos.nl/artikel/2245455-politie- ... nshow.html
Tjonge, je zou toch zeggen dat mensen eens een keer wijzer worden.
Zeker als je daarmee diskwalificatie riskeert... Geldt nog international ook
Ja, maar goed, ze riskeren er ook het leven van hun hond mee, dus diskwalificatie zal dan ook niet zo erg zijn, ik denk dat een hoop mensen nog steeds denken dat al die verhalen van dode honden in auto’s overdreven zijn en dat het hen niet zal gebeuren.
Afbeelding

Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
Gebruikersavatar
Fotogravinnetje
Technisch beheer
Berichten: 15808
Lid geworden op: 30 dec 2014 16:43
Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
Aantal honden: 2
Locatie: Krimpen aan den IJssel
Contacteer:

Re: World Winner/Benelux Winner

Ongelezen bericht door Fotogravinnetje »

Nanna schreef:En er winnen weer van die mormels waar de antihondenlobby zo tegen te hoop loopt.
Mopshond wint rasgroep 9. En de met nog geen tang aan te raken vanwege ‘riddled with disease’ Schotse terrier wordt BIS.
Het is opzet, wat ik u brom.
Ja, maar er zijn wel 2 mopsen gediskwalificeerd omdat ze 'benauwd stonden te zijn in de ring' en een aantal met natte oogjes is teruggezet in kwalificatie, hoor. Sorry, maar als ik dan die overdreven platte neuzen zie, hadden er nog wel meer gediskwalificeerd of teruggezet in kwalificatie mogen worden. Niet alleen bij de mopsen
Gebruikersavatar
Fotogravinnetje
Technisch beheer
Berichten: 15808
Lid geworden op: 30 dec 2014 16:43
Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
Aantal honden: 2
Locatie: Krimpen aan den IJssel
Contacteer:

Re: World Winner/Benelux Winner

Ongelezen bericht door Fotogravinnetje »

Heavy schreef:
Fotogravinnetje schreef:Ik hoop dat de RvB doet wat ze gezegd hebben te zullen doen in dit soort gevallen: diskwalificatie van de eigenaren en de honden...
https://nos.nl/artikel/2245455-politie- ... nshow.html
Ik lees in andere berichten dat het honden van bezoekers waren
Bezoekers konden niet bij de RAI parkeren vanwege de grote aantallen inschrijvingen, toch?
Gebruikersavatar
blacky
Zeer actief
Berichten: 8030
Lid geworden op: 18 mei 2007 20:37
Mijn ras(sen): Coton de Tuléar en Havanezer.
Aantal honden: 3

Re: World Winner/Benelux Winner

Ongelezen bericht door blacky »

Heavy schreef:
Fotogravinnetje schreef:
Heavy schreef:
Fotogravinnetje schreef:Ik hoop dat de RvB doet wat ze gezegd hebben te zullen doen in dit soort gevallen: diskwalificatie van de eigenaren en de honden...
https://nos.nl/artikel/2245455-politie- ... nshow.html
Ik lees in andere berichten dat het honden van bezoekers waren
Bezoekers konden niet bij de RAI parkeren vanwege de grote aantallen inschrijvingen, toch?
Dat weet ik niet maar als dat zo is dan zijn het dus wel deelnemende honden
bezoekers kunnen niet in de parkeer garage. Dat is ook uitverkocht dus kom je zonder kaart ook niet in.
Bij de RAI is een groot begrip.
Afbeelding
gevni havanezers
Gebruikersavatar
crutz
Zeer actief
Berichten: 35424
Lid geworden op: 22 apr 2002 00:24
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Locatie: Zegveld
Contacteer:

Re: World Winner/Benelux Winner

Ongelezen bericht door crutz »

Leonie. schreef:Hopelijk is alles in het weekend beter op orde, haha! Was het er wel enigszins schoon?

Ik twijfel nog steeds of ik zaterdag of zondag zal gaan. Zaterdag veel Tollers, zondag doen behendigheid mensen van de hondenschool een demo. Kan overigens nergens een overzicht vinden van demo’s en dergelijke.
Ja gisteren einde vd dag op de uitlaatweide geweest en was nog helemaal schoon
Persistence
Zeer actief
Berichten: 4745
Lid geworden op: 17 jan 2016 20:05

Re: World Winner/Benelux Winner

Ongelezen bericht door Persistence »

Ohh ik heb een nieuwe liefde gevonden, de mudi. Wat een ontzettend leuke hondjes om te zien zeg. :I:
Gebruikersavatar
Ramiek
Zeer actief
Berichten: 4603
Lid geworden op: 24 jan 2009 16:41
Mijn ras(sen): borderterrier
Aantal honden: 2
Locatie: Leiden
Contacteer:

Re: World Winner/Benelux Winner

Ongelezen bericht door Ramiek »

Ik ga zaterdag, alleen maar kijken, niets ingeschreven
groetjes van Annemiek

Afbeelding
*Rana 23-7-2015
http://www.ramiek.nl
Gebruikersavatar
blacky
Zeer actief
Berichten: 8030
Lid geworden op: 18 mei 2007 20:37
Mijn ras(sen): Coton de Tuléar en Havanezer.
Aantal honden: 3

Re: World Winner/Benelux Winner

Ongelezen bericht door blacky »

zou iemand die gaat kijken of er is geweest mij kunnen zeggen hoe dat gaat bij de trimrassen? Er is een speciale trimruimte maar is er ook plek om ergens een bench en een stoel neer te zetten? het is in hal 10. Ik ben altijd best zenuwachtig voor zulke dingen en wil graag alles goed voorbereiden voor de dag zelf.
Afbeelding
gevni havanezers
Gebruikersavatar
blacky
Zeer actief
Berichten: 8030
Lid geworden op: 18 mei 2007 20:37
Mijn ras(sen): Coton de Tuléar en Havanezer.
Aantal honden: 3

Re: World Winner/Benelux Winner

Ongelezen bericht door blacky »

net bij de uitslagen van de Benelux winner gekeken maar bij de rassen waar ik ook honden van heb heeft er echt geen enkele Nederlander mee gedaan met zijn hond. Allemaal Finnen, Noren en Britten.

Vraag me af hoe dat zondag is.
Afbeelding
gevni havanezers
Persistence
Zeer actief
Berichten: 4745
Lid geworden op: 17 jan 2016 20:05

Re: World Winner/Benelux Winner

Ongelezen bericht door Persistence »

blacky schreef:zou iemand die gaat kijken of er is geweest mij kunnen zeggen hoe dat gaat bij de trimrassen? Er is een speciale trimruimte maar is er ook plek om ergens een bench en een stoel neer te zetten? het is in hal 10. Ik ben altijd best zenuwachtig voor zulke dingen en wil graag alles goed voorbereiden voor de dag zelf.
Ik ben net weg maar ik heb behoorlijk grote trimruimtes gezien.
Gebruikersavatar
Machie
Zeer actief
Berichten: 33099
Lid geworden op: 05 okt 2009 11:20
Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Aantal honden: 5
Locatie: Bij de berg!

Re: World Winner/Benelux Winner

Ongelezen bericht door Machie »

Persistence schreef:Ohh ik heb een nieuwe liefde gevonden, de mudi. Wat een ontzettend leuke hondjes om te zien zeg. :I:
Leuk zijn ze he :)
Maar niet makkelijk ;) Ik heb het kroatische broertje van de mudi en ik denk dat er altijd zo'n zwarte krullenbol rond zal lopen. Ze zijn zo enorm leuk!
Gebruikersavatar
Machie
Zeer actief
Berichten: 33099
Lid geworden op: 05 okt 2009 11:20
Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Aantal honden: 5
Locatie: Bij de berg!

Re: World Winner/Benelux Winner

Ongelezen bericht door Machie »

Ik weet het, heb de Mudi voorbij zien komen. Een plaatje! Maar ik wil er enkel eentje uit bewezen werklijnen ;) En daarbij komt er nog al wat epilepsie voor binnen het ras en dat hoef ik ook niet :F:
~Suzanne~
Zeer actief
Berichten: 14006
Lid geworden op: 02 jul 2007 21:46

Re: World Winner/Benelux Winner

Ongelezen bericht door ~Suzanne~ »

Bij mijn weten mag je alleen nog maar met water / schaar / kam / borstel aan de gang en moet alle voorbereidende werk dus thuis gebeuren. Schuim en weet ik veel wat.. mag allemaal niet meer (althans, ik weet niet beter).

Suzanne
Bas Rouge
Zeer actief
Berichten: 2737
Lid geworden op: 25 sep 2003 16:19
Mijn ras(sen): Beauceron
Aantal honden: 3

Re: World Winner/Benelux Winner

Ongelezen bericht door Bas Rouge »

Is er een livestream die werkt?
Ik heb even tijd om te kijken en zou het wel heel leuk vinden maar kan geen werkende stream vinden.
Gebruikersavatar
Leonie.
Zeer actief
Berichten: 6123
Lid geworden op: 23 feb 2012 11:15
Mijn ras(sen): Markiesje, Toller
Aantal honden: 2
Locatie: Texel

Re: World Winner/Benelux Winner

Ongelezen bericht door Leonie. »

Waar kun je nou een overzicht vinden van wat er op een dag gaat gebeuren?
Gebruikersavatar
crutz
Zeer actief
Berichten: 35424
Lid geworden op: 22 apr 2002 00:24
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Locatie: Zegveld
Contacteer:

Re: World Winner/Benelux Winner

Ongelezen bericht door crutz »

Nanna schreef:
Machie schreef:
Persistence schreef:Ohh ik heb een nieuwe liefde gevonden, de mudi. Wat een ontzettend leuke hondjes om te zien zeg. :I:
Leuk zijn ze he :)
Maar niet makkelijk ;) Ik heb het kroatische broertje van de mudi en ik denk dat er altijd zo'n zwarte krullenbol rond zal lopen. Ze zijn zo enorm leuk!
De fokster van Csikasz is ook op de WDS en had de junior world champion met haar teefje. Ze heeft nog een pup te koop :mann: Mudi dus he, geen Puli.
Ik heb puli’s en mudi’s voorbij zien schuiven, waren leuke hondjes, de mudi’s wat afstandelijk.
2 ren whippets amper herkent tussen de show types ;)

Me verder flink verbaasd over het gebrek aan trainers inzicht. Bij kop en kont pakken en op bv een fitbone zetten geeft toch dezelfde spier training dan wanneer de hond er volledig vrij op gaat staan......
En een handler die een foto wilde maken van een beagle op een fitbone zodat de eigenaar wist wat ze moest kopen werd boos toen ik vond dat de hond er af MOEST omdat hij helemaal stond te shaken, want dat was niet erg, de hond was ervaren....
~Suzanne~
Zeer actief
Berichten: 14006
Lid geworden op: 02 jul 2007 21:46

Re: World Winner/Benelux Winner

Ongelezen bericht door ~Suzanne~ »

Je hebt mensen en fietsbellen; en sommige fietsbellen hebben geen enkel idee ;-(

Suzanne
Gebruikersavatar
crutz
Zeer actief
Berichten: 35424
Lid geworden op: 22 apr 2002 00:24
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Locatie: Zegveld
Contacteer:

Re: World Winner/Benelux Winner

Ongelezen bericht door crutz »

Oh en Russen spreken per definitie geen Engels en als ze een prijs vragen van iets en je noemt het vragen ze standaard of dat in euro is.....ehhhh ja, wat dacht je dan.....

En kinderen mogen als je herder op balans materiaal staat gewoon aan de staart trekken want papa spreekt geen Engels dus snapt niet dat je het niet wil hebben.
Gebruikersavatar
crutz
Zeer actief
Berichten: 35424
Lid geworden op: 22 apr 2002 00:24
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Locatie: Zegveld
Contacteer:

Re: World Winner/Benelux Winner

Ongelezen bericht door crutz »

Er is ook al een wit fluffy hondje naast Winny op een klimb gezet (60 cm breed of zo) echt twijfel haast of ik nog wel herders heb, de reactie is in elk geval niet standaard
Gebruikersavatar
Tineke
Zeer actief
Berichten: 13997
Lid geworden op: 10 jan 2014 15:21
Aantal honden: 3

Re: World Winner/Benelux Winner

Ongelezen bericht door Tineke »

Toen wij vanmiddag aan het wandelen waren bij kasteel Poelgeest kwamen we twee dames uit Finland tegen met setters die voor World Winner hier waren. Ze logeerde daar en moesten, als ik het goed begrepen had, morgen op de show zijn. Ze hadden een auto vol met stickers van honden shows vandaar dat ik aan ze vroeg of ze voor de show hier waren en we zo aan de praat raakte. En Luus haar fokster die ook succesvol is met Mechelaars deed mee aan een demo met een van haar herders. Hoe dat verlopen is hoor ik vast nog wel van haar :D
Afbeelding
De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.

https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl
Gebruikersavatar
crutz
Zeer actief
Berichten: 35424
Lid geworden op: 22 apr 2002 00:24
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Locatie: Zegveld
Contacteer:

World Winner/Benelux Winner

Ongelezen bericht door crutz »

Tineke schreef:Toen wij vanmiddag aan het wandelen waren bij kasteel Poelgeest kwamen we twee dames uit Finland tegen met setters die voor World Winner hier waren. Ze logeerde daar en moesten, als ik het goed begrepen had, morgen op de show zijn. Ze hadden een auto vol met stickers van honden shows vandaar dat ik aan ze vroeg of ze voor de show hier waren en we zo aan de praat raakte. En Luus haar fokster die ook succesvol is met Mechelaars deed mee aan een demo met een van haar herders. Hoe dat verlopen is hoor ik vast nog wel van haar Afbeelding
Doet mee, die demo is morgen pas (morgen en zondag en Pascalle doet enkel morgen mee)

Edit zie nu ook zondag staan
Gebruikersavatar
Tineke
Zeer actief
Berichten: 13997
Lid geworden op: 10 jan 2014 15:21
Aantal honden: 3

Re: World Winner/Benelux Winner

Ongelezen bericht door Tineke »

crutz schreef:
Tineke schreef:Toen wij vanmiddag aan het wandelen waren bij kasteel Poelgeest kwamen we twee dames uit Finland tegen met setters die voor World Winner hier waren. Ze logeerde daar en moesten, als ik het goed begrepen had, morgen op de show zijn. Ze hadden een auto vol met stickers van honden shows vandaar dat ik aan ze vroeg of ze voor de show hier waren en we zo aan de praat raakte. En Luus haar fokster die ook succesvol is met Mechelaars deed mee aan een demo met een van haar herders. Hoe dat verlopen is hoor ik vast nog wel van haar Afbeelding
Doet mee, die demo is morgen pas (morgen en zondag en Pascalle doet enkel morgen mee)

Edit zie nu ook zondag staan
Ik wist de dagen niet meer uit mijn hoofd enkel dat ze meedeed :wink: maar zie de filmpjes vast wel op haar fb verschijnen :ok:
Afbeelding
De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.

https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl
Gebruikersavatar
malinois
Zeer actief
Berichten: 57865
Lid geworden op: 16 aug 2003 18:40
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Re: World Winner/Benelux Winner

Ongelezen bericht door malinois »

Zo treinkaartje is binnen... nu nog afwachten of we op t juiste station aankomen uiteindelijk... 3x overstappen
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Gebruikersavatar
veertje
Zeer actief
Berichten: 12869
Lid geworden op: 28 dec 2005 11:38
Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
Locatie: Noord-Limburg

Re: World Winner/Benelux Winner

Ongelezen bericht door veertje »

Ik zag de winnende groenendaeler. Laten we zeggen dat ik waarschijnlijk een andere keus had gemaakt :engel:
Plaats reactie

Terug naar “Show”