Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! [url=https://www.hondenforum.nl/plaza/viewtopic.php?t=338121]Klik hier om te reageren


Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!


Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

voorstellen

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

Toon61
nieuw lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 17 jul 2021 16:16
Mijn ras(sen): Maltezer leeuwtje Yorkshire terriër boxer
Aantal honden: 0

voorstellen

Ongelezen bericht door Toon61 »

Hallo beste mede genieters van honden , in welke soort ,ras dan ook ,ik zelf ben altijd
hondenliefhebber geweest , ik ben er als jong kind mee opgegroeid .
De allereerste was een boxer , dat was een lieve hond , maar wegens kanker af moeten geven toen ik een jaar of
5 a 6 was .
Daarna hebben we bij mijn ouder verschillende rassen gehad ,meestal kleine honden , een jork pikkenees
Ik zal het wel verkeerd geschreven hebben ,maar dat zal niks geven .
sinds ik op mijn eigen woon heb ik twee honden gehad , de eerste een jork , was een lief manneke was ,
maar niet echt oud geworden , een jaar of 12 geloof ik , toen zo,n secar hondje , maar dat was geen succes geworden , die luisterde echt helemaal
niet , viel niks te leren , de fokker wilde hem graag terug hebben , dus weer terug naar de fokker gedaan , ik was daar echt kapot van ,maar het kon niet anders .
Toen een jaar of 4a 5 helemaal niks , toen onze dochter een hondje wilde ,natuurlijk wilde we dat niet , maar we gingen weer overstag , een vriend van me uit liempde
wist iemand met een maltezer leeuwke die jongen had , twee broertjes , moeder was inmiddels dood gereden door de eigenaar zelf , kon er niks aan doen ,
en heeft de jongen opgevoed met de fles , ik moet zeggen dat dat erg goed is gegaan ,na 5 weken konden wij hem uit komen kiezen ,tenminste onze dochter .
En ja hoor zo,n mooi klein ding ging mee naar huis toe .
Vanaf het begin dat wij hem hadden ging alles op en top ,nooit geen moeite gehad met het hondje , altijd goed verzorgt ,hij was lief , snapte alles wat je zei , wat wij nog nooit hadden meegemaakt .
inmiddels verstreken de jaren , en na 14 jaar begon hij slecht te zien en te horen , wat wel wat mopperen van onze kant teweeg bracht ,maar het beestje kon er niks aan doen , een liever hondje konden we niet vinden
Aangehaald worden wilde hij niet , maar wel veel spelen ,dat deden we dan ook , en veel wandelen .

Afgelopen donderdag was de droevige dag dat mijn vrouw ondekte dat hij ergens bloede , we hebben al die tijd niks gemerkt , dus ik kijken
en zijn balzak was gescheurd , Toen wist ik al dat het verkeerd zat , dus een afspraak gemaakt met onze dierenarts , toen we er aan kwamen .
En de dierenarts keek ,kregen we het bericht dat het een tumor was , wel goedaardig ,maar dat door zijn leeftijd geen operatie meer kon .
En dat hij flink pijn ging leiden ,dat wilde ik en mijn vrouw echt niet hebben , Dus hebben wij hem in laten slapen ,waar we het heel moeilijk mee hebben allebij .

Ik heb er meer moeite mee als bij mijn moeder , raar maar waar .
Dat heeft me naar een hondenforum toegetrokken , je kan kijken naar mooie honden en wat praten over van alles en nog wat ,ik zal altijd een honden fan blijven
Maar verlopig willen we geen hond meer ,maar zoals jullie weten is het een groot gemis als je hem ben gewent .
Wij zeiden altijd van dat er nooit geen meer komt ,maar ik denk er nu al anders over ,eerst even laten zinken , en we kunnen er altijd nog een kopen misschien wel via dit forum .

Aanstaande woensdag gaan we de as halen van ons hondje ,want we gunde hem een goed afscheid , dat is zoals het moet in mijn ogen .
Ik hoop contact te krijgen met mijn hond want ik ben spiritueel aangelegd , een sjamaan zeg maar , je gelooft erin of niet .

Ik heb met mijn gave al veel mensen geholpen .

Ik hoop dat jullie de voorstel ronde leuk vinden
Groeten een oude man Toon61
Alfilillo
Zeer actief
Berichten: 4978
Lid geworden op: 01 aug 2016 11:48
Mijn ras(sen): Kruising en podenco(kruising)
Aantal honden: 2
Locatie: Sant Pere de Ribes (Barcelona)

Re: voorstellen

Ongelezen bericht door Alfilillo »

Welkom Toon!
Afbeeldingalfillilo (1) by [url=https://www.flickr.com/photos/157306925@N05/]

Alfil & Lily
gonnie
Zeer actief
Berichten: 23574
Lid geworden op: 11 jan 2011 10:51
Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
Aantal honden: 2

Re: voorstellen

Ongelezen bericht door gonnie »

Welkom Toon.
Afbeelding

Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
Sterre
Zeer actief
Berichten: 5167
Lid geworden op: 05 feb 2014 18:24

Re: voorstellen

Ongelezen bericht door Sterre »

Welkom Toon. Wat schrijf je een mooi verhaal over je lieve hondje. Ik hoop dat jullie gauw weer toe zijn aan een nieuw vriendje.
Afbeelding
Wildflower
Zeer actief
Berichten: 1461
Lid geworden op: 19 feb 2008 15:32
Mijn ras(sen): Border Collies
Aantal honden: 2

Re: voorstellen

Ongelezen bericht door Wildflower »

Hoi Toon, welkom!
Gebruikersavatar
welshwitch
Technisch beheer
Berichten: 4000
Lid geworden op: 16 jul 2014 23:08
Mijn ras(sen): Jack Hussell
Aantal honden: 2
Locatie: Deventer

Re: voorstellen

Ongelezen bericht door welshwitch »

Ik heet je welkom namens de moderators! Je hebt nu toegang tot de rest van het forum. Wij wensen je veel plezier!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Chihuahua-paws
Zeer actief
Berichten: 23470
Lid geworden op: 14 jul 2011 13:29
Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar
Aantal honden: 2

Re: voorstellen

Ongelezen bericht door Chihuahua-paws »

Welkom Toon.

Mooi geschreven over jullie hond.
Hopelijk komt er weer een nieuw lief hondje in jullie leven zodra jullie er aan toe zijn!
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..

Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
Plaats reactie

Terug naar “Voorsteltopics”