Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! [url=https://www.hondenforum.nl/plaza/viewtopic.php?t=338121]Klik hier om te reageren


Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!


Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Even voorstellen

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

nair75
nieuw lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 jan 2021 12:45
Mijn ras(sen): Onze Streep is 12 december 2020 geboren. Hij is een kruising tussen een Duitse Staande (moeder) en Labrador (vader). De moeder ken ik al vanaf pup en is echt een ongelooflijk lief dier. 6 Februari mag Streep weg uit het nest. Gelukkig zie ik hem iedere dag aangezien hij geboren is, waar mijn paard ook staat.
Ik kan niet wachten tot hij bij ons is.

Als kind hadden wij een herder en met mijn gezin hebben we 2 cocker spaniels gehad (engelse)
Aantal honden: 1

Even voorstellen

Ongelezen bericht door nair75 »

Hoiii,

Ik ben Nair, 45 jaar, getrouwd en 3 kinderen van 12, 17 en 20. Al 12 jaar een paard en over 1 week gaan we ons gezin uitbreiden met een hond :cheer: :cheer: . Zelf ben ik als kind opgegroeid met herders en hebben we vroeger een cocker spaniel gehad, die we helaas met 12 jaar hebben moeten laten inslapen. Nu is het eindelijk zover dat we als gezin klaar zijn voor een nieuwe hond.

Streep is geboren op 12-12-2020 en is 1 van de 9 pups. Zijn moeder is een Duitse Staander, die ik al vanaf pup ken. Een onwijs lieve en actieve hond. De vader is een labrador waarmee intensief gejaagd wordt. Deze hond ken ik verder niet..

Streep met 6 weken :love: :love:
Afbeelding


Vader van Streep
Afbeelding


Moeder Kees met een zusje van Streep
Afbeelding

Het is alweer een behoorlijke tijd geleden dat ik een pup in huis had, dus vind het erg prettig om wat tips te lezen, maar ook om ervaringen en avonturen te delen. Ik hoop dat ik Streep zodanig kan trainen, dat hij ook samen met mij en mijn paard op pad kan. :I:

Nou, nog een weekje wachten en dan is hij eindelijk bij ons. Eén geluk ik kan hem dagelijks even knuffelen en met hem spelen aangezien hij bij ons op stal geboren is. (in ieder geval bij de mensen waar mijn paard staat, dus niet op stal :D )
Gebruikersavatar
Yeufke
Zeer actief
Berichten: 4877
Lid geworden op: 28 jul 2012 18:45
Mijn ras(sen): Havanezer
Aantal honden: 1

Re: Even voorstellen

Ongelezen bericht door Yeufke »

Welkom hier. :D
Nog even en dan kan het grote avontuur beginnen. Spannend!
Afbeelding
Polly 22 jan 2007 - 15 mei 2018 ❤️
Yessie 28 april 2010 -13 juli 2020
slaap zacht lieve meid
Sterre
Zeer actief
Berichten: 5167
Lid geworden op: 05 feb 2014 18:24

Re: Even voorstellen

Ongelezen bericht door Sterre »

Oooh wat een schatje. En de moeder is :I: . Mijn vorige hond was een DSK. Heel veel voorpret en straks plezier met je prachtige pup.
Afbeelding
Gebruikersavatar
welshwitch
Technisch beheer
Berichten: 4000
Lid geworden op: 16 jul 2014 23:08
Mijn ras(sen): Jack Hussell
Aantal honden: 2
Locatie: Deventer

Re: Even voorstellen

Ongelezen bericht door welshwitch »

Ik heet je welkom namens de moderators! Je hebt nu toegang tot de rest van het forum. Wij wensen je veel plezier!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Lothian
Zeer actief
Berichten: 10190
Lid geworden op: 23 jul 2010 22:04
Mijn ras(sen): Roemeen Dalí, Bulgaar Lucca, lurcher Taro
Aantal honden: 3

Re: Even voorstellen

Ongelezen bericht door Lothian »

Heel erg leuk, welkom hier!
Afbeelding
Gebruikersavatar
sirene
Zeer actief
Berichten: 14192
Lid geworden op: 29 aug 2003 20:57
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Ongelezen bericht door sirene »

Wat grappig! Volgens mij heb ik dat leuke nest op MP zien staan. Uit Bodegraven? Of wordt die kruising veel vaker gedaan?
Groetjes Sonja
Afbeelding
en de nakers
nair75
nieuw lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 jan 2021 12:45
Mijn ras(sen): Onze Streep is 12 december 2020 geboren. Hij is een kruising tussen een Duitse Staande (moeder) en Labrador (vader). De moeder ken ik al vanaf pup en is echt een ongelooflijk lief dier. 6 Februari mag Streep weg uit het nest. Gelukkig zie ik hem iedere dag aangezien hij geboren is, waar mijn paard ook staat.
Ik kan niet wachten tot hij bij ons is.

Als kind hadden wij een herder en met mijn gezin hebben we 2 cocker spaniels gehad (engelse)
Aantal honden: 1

Re: Even voorstellen

Ongelezen bericht door nair75 »

Heel erg bedankt voor de leuke reacties!!

Nog 5 nachtjes slapen en dan is het eindelijk zover. Van het weekend even kennis laten maken met de fietskar. Samen met mama even een rondje over het erf gereden hihi.

Sirene; het klopt dat het het nestje uit Bodegraven is :)
Wester
nieuw lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 01 jan 2013 17:55
Mijn ras(sen): Grote Munsterlander

Re: Even voorstellen

Ongelezen bericht door Wester »

gefeliciteerd met je nieuwe hondje. Ik hoop dat Streep z'n streepje houd :)
Dus voordat hij bij je komt ben je hem al aan de fietskar aan het wennen. Beter kan niet. Hoe vond hij het?
Ik krijg rond 1 juni een nieuwe pup Grote Munsterlander. Ook meteen de fietskar in.
Mag een jonge pup van 8 a 9 weken al mee in de fietskar trouwens?
Gebruikersavatar
Crescent
Zeer actief
Berichten: 8549
Lid geworden op: 21 dec 2012 20:40
Aantal honden: 2
Locatie: Aan zee!

Re: Even voorstellen

Ongelezen bericht door Crescent »

Wat een knappe moederhond!
What do you hear, Starbuck?
-Nothing but the rain…
kooi
Zeer actief
Berichten: 12902
Lid geworden op: 05 mei 2012 11:12
Mijn ras(sen): Roemeense straatmadelief
Aantal honden: 1

Re: Even voorstellen

Ongelezen bericht door kooi »

Hallo en welkom.
Ik hou ook niet van Labradors, maar deze papa is een beauty in zijn soort. Het pupje is een plaatje. Fijn dat je hem nu al kunt leren kennen. Ik ben het met Cleva eens om niet teveel ineens te vragen van een dier dat nieuw is in de roedel. Ook een hond is nooit te oud om te leren, geduld is de belangrijkste eigenschap van de baas als je het mij vraagt en zelfvertrouwen komt op de tweede plaats.

Ik heb de meeste van mijn honden op oudere leeftijd gekregen en ze hebben allemaal met me leren lezen en schrijven ( of is het andersom? ;-)
Zelfs mijn huidige hondje dat in Roemenië van de straat gehaald is. Na 4 jaar is haar ontwikkeling nog steeds gaande.

Dus kallum an! :E:

En vooral, veel plezier. :cheer:
Plaats reactie

Terug naar “Voorsteltopics”