Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! [url=https://www.hondenforum.nl/plaza/viewtopic.php?t=338121]Klik hier om te reageren


Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!


Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Sharpei

Wat is dat nu voor een ras?

Moderator: moderatorteam

Gebruikersavatar
M@ri@nne
Zeer actief
Berichten: 7219
Lid geworden op: 23 apr 2002 05:48
Locatie: Nijmegen

Ongelezen bericht door M@ri@nne »

Pei fokker schreef:is gebeurdt !! jammer dat je nou mijn berichtjes weghaalt waarin ik uitleg dat ik Rimpel niet afkraakt !!
als het zo werkt prima maar dan ben ik zo pleite
Je weet niet meer wat je gezegd hebt? :denken:
Groetjes, Marianne.
Afbeelding
Pei fokker
Vaste gebruiker
Berichten: 30
Lid geworden op: 15 jan 2006 22:02
Locatie: waalwijk
Contacteer:

Ongelezen bericht door Pei fokker »

ik weet heel goed wat ik gezegt heb hoor en ik ben geen hij maar een zij

vindt het alleen jammer mensen krijgen zo een verkeerd beeld he maar gelukkif heeft de eigenaares van Rimpel het nog gelezen
From Masada's home
Afbeelding
Gebruikersavatar
mercedes2803
Zeer actief
Berichten: 14230
Lid geworden op: 03 jun 2003 02:14
Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door mercedes2803 »

Ik heb het niet meer gelezen :wink:
Het was al weg...maar in je voorstelberichtje wordt het me al wel duidelijker hoor.

Dat is beleid hier...eerst voorstellen dan praten :wink:
Berichten worden hier praktisch nooit verwijderd, dus blijf vooral.
Ik kan echt weleens wat back-up gebruiken hoor.
Ik zit hier maar in mijn uppie met mijn peitje... :mrgreen:
Gebruikersavatar
M@ri@nne
Zeer actief
Berichten: 7219
Lid geworden op: 23 apr 2002 05:48
Locatie: Nijmegen

Ongelezen bericht door M@ri@nne »

Pei fokker schreef:ik weet heel goed wat ik gezegt heb hoor en ik ben geen hij maar een zij

vindt het alleen jammer mensen krijgen zo een verkeerd beeld he maar gelukkif heeft de eigenaares van Rimpel het nog gelezen
Sorry door het fokker ipv fokster nam ik aan dat je een hij was. :wink:
Groetjes, Marianne.
Afbeelding
Pei fokker
Vaste gebruiker
Berichten: 30
Lid geworden op: 15 jan 2006 22:02
Locatie: waalwijk
Contacteer:

Ongelezen bericht door Pei fokker »

geen andere pei eigenaren op dit forum jeetje mina dat had ik niet verwacht


hahaha nou dat is dan lomp van mij ik had in moeten vullen fokster LOL
From Masada's home
Afbeelding
Gebruikersavatar
mercedes2803
Zeer actief
Berichten: 14230
Lid geworden op: 03 jun 2003 02:14
Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door mercedes2803 »

Ik ben de enigste die actief meeschrijft...
Er zijn er een paar, maar ik zie ze amper :jank:
Maar ach...het is een hondenforum en als ik perse over peitjes wil kletsen dan doe ik dat wel bij de freaks :wink:

Maar bedankt voor je uitleg bij het voorstel topic..
Nu blijkt dat we toch wel op 1 lijn zitten..
Ik heb je site even bekeken en ja....we zitten heel erg op 1 lijn :mrgreen:

Ik zag het echt als aanval je berichtje...zo vanuit het niets...
en je weet zelf hoe het er in pei-land aan toe gaat...achterklap, roddel, de 1 steekt de ander in de rug en via via via gaan de verhaaltjes rond.
Ik bemoei me daar liever helemaal niet mee.
Ik bel weleens met Inge, even gezellig bijkletsen, wat tips uitwisselen...Ronald in Meddo idem..
Dat vind ik leuk...
Pei fokker
Vaste gebruiker
Berichten: 30
Lid geworden op: 15 jan 2006 22:02
Locatie: waalwijk
Contacteer:

Ongelezen bericht door Pei fokker »

toch jammer dat er maar zo weinig actief mee doen
wist wel dat we op 1 lijn zaten LOL

beetje stom neer gezet van mij denk ik
ja helaas ben ik ook vaak genoeg in mijn rug gestoken zelfs door mensen wie ik geholpen heb hun kennel op te bouwen erg jammer is dat maar ja het schijnt zo te moeten daarom hou ik me liever bij mezelf en vergeet de rest dan kan het ook niet meer gebeuren maarja ze kunnen beter over je kletsen dan over je eten toch hihi
From Masada's home
Afbeelding
Pei fokker
Vaste gebruiker
Berichten: 30
Lid geworden op: 15 jan 2006 22:02
Locatie: waalwijk
Contacteer:

Ongelezen bericht door Pei fokker »

inge van Magic waar ik de foto ervan op heb gezet ? die kan je vast heel veel tips geven !!
Magic machtig mooie hond een van mijn trotsjes
From Masada's home
Afbeelding
Gebruikersavatar
mercedes2803
Zeer actief
Berichten: 14230
Lid geworden op: 03 jun 2003 02:14
Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door mercedes2803 »

Ik bel weleens met Inge, even gezellig bijkletsen, wat tips uitwisselen...Ronald in Meddo idem..
Dat vind ik leuk...


dat is dus dezelfde Inge waar we het over hebben. :mrgreen:
Ik heb dit jaar een hele mooie kerstkaart van haar gekregen met MAGIC erop...
Erg verdrietig dat Magic er niet meer is...
Was idd een pracht-pei!
Pei fokker
Vaste gebruiker
Berichten: 30
Lid geworden op: 15 jan 2006 22:02
Locatie: waalwijk
Contacteer:

Ongelezen bericht door Pei fokker »

ja Magic ..zucht.. de schat Inge heeft haar toen over genomen die kreeg ik terug met verlatings angst door toedoen van de eerste eigenaren gelukkig was het meteen liefde op het eerste gezicht tussen Inge en Magic Inge heeft er heel veel aan gedaan om Magic weer een normaal leven te kunnen laten lijden en gelukkig is dat gelukt jammer dat het overlijden van andere honden toch zon grote inpackt op Magic maakte
From Masada's home
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mol
Zeer actief
Berichten: 4735
Lid geworden op: 24 apr 2002 23:44

Ongelezen bericht door Mol »

Pei fokker schreef:Sorry Rimpel mag dan niet zo gerimpelt zijn wat ik zelf ook graag zie maar of het aan de foto ligt ik weet het niet maar het was iemand anders ook al opgevallen dat hij van achteren toch niet lekker staat daarbij vindt ik dat hij te weinig hoeking heeft in zijn achter benen

en wat is tegenwoordig een goede fokker ?

dit is waar ik voor sta en wat ik fok


Afbeelding
over dreven rimpels dikke snuiten waar ??? dichte ogen ???? waar ??

Afbeelding
en zo zijn ze volwasse

Afbeelding

en zo hoort er een pup en volwasse hond uit te zien niet al dat vel dikke snoeten en dichte open gewoon zonder operaties getack en gerotzooi dan maar niet te spreken over de tight lip pffffff
sorry hoor maar fok jij? zo ja dan moet je toch eens beter de standaard bestuderen MAATIGE HOEKING dat heeft die hond ook, en als je zo goed weet waarom de hoeking matig moet zijn zou je ook niet blaten over te weinig hoeking dat mag niet in dit ras en dat heeft met zijn verleden te maken als vechter.


mol :8):
Pei fokker
Vaste gebruiker
Berichten: 30
Lid geworden op: 15 jan 2006 22:02
Locatie: waalwijk
Contacteer:

Ongelezen bericht door Pei fokker »

geloof niet dat jij weet wat deze hoeking teweeg brengt voordat je oordeelt PL komt vaak voor bij de sharpei hoe zou dat toch komen :denken: aangezien ik aangaf dat ik het jammer vindt en het graag anders zie dit heeft niks met de rastandaard te maken beter lezen zou ik zeggen
From Masada's home
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mol
Zeer actief
Berichten: 4735
Lid geworden op: 24 apr 2002 23:44

Ongelezen bericht door Mol »

Pei fokker schreef:geloof niet dat jij weet wat deze hoeking teweeg brengt voordat je oordeelt PL komt vaak voor bij de sharpei hoe zou dat toch komen :denken: aangezien ik aangaf dat ik het jammer vindt en het graag anders zie dit heeft niks met de rastandaard te maken beter lezen zou ik zeggen
dat jij graag meer hoeking ziet is aan jou en dat mag jij vinden echter gaat het daar niet om in deze het is een foto die geplaatst is bij de rassenstandaard en deze schrijf voor maatige hoeking wat dit nou wel of niet teweeg zou kunnen brengen gaat het totaal niet om.

de standaard schrijft het voor.

echter ken ik ook genoeg rassen die maatige hoeking hebben zonder de desbetreffende problemen, en het is dan ook aan jou als fokker deze problemen uit te bannen.

mol :8):
Pei fokker
Vaste gebruiker
Berichten: 30
Lid geworden op: 15 jan 2006 22:02
Locatie: waalwijk
Contacteer:

Ongelezen bericht door Pei fokker »

nou Mol ik geloof dat je de eerder berichtjes die verwijdert zijn totaal gemist hebt geeft niet ja had mijn bericht niet goed gelezen blijkbaar
voortaan zou het fijn zijn als je eens wat vriendelijker om de hoek kwam
From Masada's home
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mol
Zeer actief
Berichten: 4735
Lid geworden op: 24 apr 2002 23:44

Ongelezen bericht door Mol »

Pei fokker schreef:nou Mol ik geloof dat je de eerder berichtjes die verwijdert zijn totaal gemist hebt geeft niet ja had mijn bericht niet goed gelezen blijkbaar
voortaan zou het fijn zijn als je eens wat vriendelijker om de hoek kwam
ik ben vriendelijk zat en ik reageer op het geen wat er staat en niet op het geen wat er gestaan zou moeten hebben.

een hond van een pepaald ras moet voldoen aan de standaard, anders moet je er niet mee fokken simpel, dus honden met te veel hoeking vallen buiten de standaard.

mol :8):
Pei fokker
Vaste gebruiker
Berichten: 30
Lid geworden op: 15 jan 2006 22:02
Locatie: waalwijk
Contacteer:

Ongelezen bericht door Pei fokker »

hahaha prima joh duidelijk geen verstand ooit van ras verbeteren gehoord hahaha laat maar negeren is de beste optie :blah:
From Masada's home
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mol
Zeer actief
Berichten: 4735
Lid geworden op: 24 apr 2002 23:44

Ongelezen bericht door Mol »

Pei fokker schreef:hahaha prima joh duidelijk geen verstand ooit van ras verbeteren gehoord hahaha laat maar negeren is de beste optie :blah:
ooit gehoord dat de standaard gemaakt is door land van herkomst en dat dan niet gemaakt is zonder reden en dat deze ook alleen veranderd kan worden daar, en dat dat niet aan jou is, en als je het er niet mee eens bent heb je duidelijk voor het verkeerde ras gekozen.

mol :8):
Pei fokker
Vaste gebruiker
Berichten: 30
Lid geworden op: 15 jan 2006 22:02
Locatie: waalwijk
Contacteer:

Ongelezen bericht door Pei fokker »

fijn voor je beetweter je bent vast zon type dat de Duitse herder prima vindt lopen met zijn glijbaan super :ok:
ik ga met jouw niet in discussie je moet die roze bril eens afzetten :hzz:
From Masada's home
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mol
Zeer actief
Berichten: 4735
Lid geworden op: 24 apr 2002 23:44

Ongelezen bericht door Mol »

Pei fokker schreef:fijn voor je beetweter je bent vast zon type dat de Duitse herder prima vindt lopen met zijn glijbaan super :ok:
ik ga met jouw niet in discussie je moet die roze bril eens afzetten :hzz:
hahahahahahahahaha daar gaat het toch niet om het gaat er om wat de standaard voorschrijft, en als de standaard voor schrijft dat een DH een glijbaan moet hebben dan moet dat zo zijn met namen bij de rassen standaard foto, en of ik het wel of niet mooi vind doet niet terzaken.

en nee ik vind het niet mooi dus ik zou niet voor het ras kiezen.

mol :8):
Pei fokker
Vaste gebruiker
Berichten: 30
Lid geworden op: 15 jan 2006 22:02
Locatie: waalwijk
Contacteer:

Ongelezen bericht door Pei fokker »

gaat helemaal niet om het mooi vinden het gaat om wat goed is voor de hond als je fokt wat je mooi vindt tja dan krijg je dus peis die niet meer kunnen zien en tight lippen etc rastandaarden worden regelmatig aangepast tis al erg genoeg de duitse herder is nooit zon glijbaan geweest en de sharpei nooit zo gerimeplt als je nu ziet laten we ons maar lekker bij ons eigen ras houden :cheer:
From Masada's home
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mol
Zeer actief
Berichten: 4735
Lid geworden op: 24 apr 2002 23:44

Ongelezen bericht door Mol »

Pei fokker schreef:gaat helemaal niet om het mooi vinden het gaat om wat goed is voor de hond als je fokt wat je mooi vindt tja dan krijg je dus peis die niet meer kunnen zien en tight lippen etc rastandaarden worden regelmatig aangepast tis al erg genoeg de duitse herder is nooit zon glijbaan geweest en de sharpei nooit zo gerimeplt als je nu ziet laten we ons maar lekker bij ons eigen ras houden :cheer:
dan nog standaard is standaard , en waar het omgaat is dat de hond op de foto voldoet aan de standaard.

en wat ik verders vindt van een standaard ongeacht welk ras weet je helemaal niks van af dusals je daar nou eens af zou stappen zal dat wijs wezen.

mol :8):
Pei fokker
Vaste gebruiker
Berichten: 30
Lid geworden op: 15 jan 2006 22:02
Locatie: waalwijk
Contacteer:

Ongelezen bericht door Pei fokker »

blijf jij je ogen maar sluiten dan komt het vast wel goed met jouw ben toch blij dat er meer mensen zijn die het anders zien
daarbij komt dat ik jouw mening respecteer maar daar heb jij nog never niet van gehoord blijkbaar :N:
From Masada's home
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mol
Zeer actief
Berichten: 4735
Lid geworden op: 24 apr 2002 23:44

Ongelezen bericht door Mol »

Pei fokker schreef:blijf jij je ogen maar sluiten dan komt het vast wel goed met jouw ben toch blij dat er meer mensen zijn die het anders zien
daarbij komt dat ik jouw mening respecteer maar daar heb jij nog never niet van gehoord blijkbaar :N:
lijster nou oerlewapper lezen is voor jou een probleem is het niet?
jij weet over mij helemaal niet wat ik wel en wat ik niet vind van een rassen standaard, wat ik jou zeg is dat de hond op de foto voldoet aan het geen wat de rassenstandaard voor schrijft.

ik zeg niks meer nog minder dus ga me nu geen woorden in de mond leggen, want je kent me niet eens.

en respect? voor jou? heb je dat verdient dan?
kom op zeg ik ken je net dus waarom zou ik jou respecteren, je komt net binnen hier en begin meteen van je papieren toren te blazen, niet wetende dat je alleen maar onzin uit kraamt, wat jou visie is op, daar gaat het niet om van mijn paart vind jij dat bananen recht horen te zijn zal mijn een rod zorg wezen.
als daar een richt lijn voor zou zijn zou de foto gewoon een krome banaan laten zien ongeacht of jij het er nou mee eens bent of niet.

mol :8):
Pei fokker
Vaste gebruiker
Berichten: 30
Lid geworden op: 15 jan 2006 22:02
Locatie: waalwijk
Contacteer:

Ongelezen bericht door Pei fokker »

goh waar zit dat knoppie negeren toch :denken:

ooh gevonden :blah:
From Masada's home
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mol
Zeer actief
Berichten: 4735
Lid geworden op: 24 apr 2002 23:44

Ongelezen bericht door Mol »

Pei fokker schreef:goh waar zit dat knoppie negeren toch :denken:

ooh gevonden :blah:
hahahahahah kan je niet beter verzinnen, heb je er geen weerd woord op, dan moet je gewoo wijs je mond houden als je totaal niks zinnigs aan een discussie toe kan voegen.

mol :8):
Pei fokker
Vaste gebruiker
Berichten: 30
Lid geworden op: 15 jan 2006 22:02
Locatie: waalwijk
Contacteer:

Ongelezen bericht door Pei fokker »

ik heb genoeg te zeggen maar niet tegen jouw je ik heb je al eerder gezegt dat de verwijderde berichten voor de het bericht dat ik me voor moest stellen verwijdert zijn en die jij niet gelezen hebt dus wie blaast hier nou ik ga mijn tijd niet verspillen aan iemand die zijn zin door wil drijven door met onzin te komen ik had het met heel iemand anders ergens anders over dan waar jij nou over begint je verdoet met tijd en dat heeft het niks te maken met zinnigs te melden ik voel niet geroepen om jouw spelletje mee te spelen en als je dat niet zint is dat pech voor jouw ik was gewaarschuwd he het honden forum het ruzie maak forum LOL doe wat je niet laten kunt blijkbaar zit je hier alleen maar om weerwoorden te ontvangen na het gillen bij binnen komst terwlijk je bij god niet weet waar het over gaat en nu hou ik er echt over op kinderspel bah eentje moet de wijste zijn tenslotte hahaha
From Masada's home
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mol
Zeer actief
Berichten: 4735
Lid geworden op: 24 apr 2002 23:44

Ongelezen bericht door Mol »

Pei fokker schreef:ik heb genoeg te zeggen maar niet tegen jouw je ik heb je al eerder gezegt dat de verwijderde berichten voor de het bericht dat ik me voor moest stellen verwijdert zijn en die jij niet gelezen hebt dus wie blaast hier nou ik ga mijn tijd niet verspillen aan iemand die zijn zin door wil drijven door met onzin te komen ik had het met heel iemand anders ergens anders over dan waar jij nou over begint je verdoet met tijd en dat heeft het niks te maken met zinnigs te melden ik voel niet geroepen om jouw spelletje mee te spelen en als je dat niet zint is dat pech voor jouw ik was gewaarschuwd he het honden forum het ruzie maak forum LOL doe wat je niet laten kunt blijkbaar zit je hier alleen maar om weerwoorden te ontvangen na het gillen bij binnen komst terwlijk je bij god niet weet waar het over gaat en nu hou ik er echt over op kinderspel bah eentje moet de wijste zijn tenslotte hahaha
wat is er dan onzin in het geen wat ik zeg kom op als je zoveel verstand heb laat het spreken dan, want tot nu toe is dat er niet uit gekomen.

ik reageer op een stukje wat jij geschreven hebt, en wat je daar voor of er na geschreven heb, doet niet terzaken, ik reageer allen op dat stukje en dat jij de standaard in twijfl trekt is jou goed recht echter gaat het daar totaal niet om het gaat er om dat de standaard zegt maatige hoeking en jij zeg dat de hond naar jou mening teweing hoeking heeft, jammer dan voor jou mening de standaard zegt matige hoeking PUNT

mol :8):
Pei fokker
Vaste gebruiker
Berichten: 30
Lid geworden op: 15 jan 2006 22:02
Locatie: waalwijk
Contacteer:

Ongelezen bericht door Pei fokker »

whoehhahaha :smile2: wat zwam je nou toch man je moet op de markt gaan staan je hebt echt een bril nodig je maakt het er hier ook echt nog gezellig op

aangezien ik aangaf WAT IK GRAAG ANDERS ZOU ZIEN en het helemaal niet over de RASSTANDAART GING moet je niet lullen zonder kip zonder kop want wat jij uitkraamt sorry hoor dat gaat totaal niet over wat ik geschreven heb ook niet wat ik beweer wat ik vindt dat de rastandaard is dat heb ik nergens geschreven ik heb aangegeven wat IK anders zou willen zien mag dat ook al niet meer gezegt worden jij begint te blaaskalken dat het jammer is voor mij dat de rasstaandaart niet zo is terwlijk het daar totaal niet over ging dus waar bemoei jij je ingodsnaam mee wie legt wie nou dingen in de mond

IK zou het graag anders zien en dan kom jij de hoek om met je rasstandaart probeer je dr maar uit te lullen het is een stuk terug te lezen wat ik nou toch precies zeg kwatserd
From Masada's home
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mol
Zeer actief
Berichten: 4735
Lid geworden op: 24 apr 2002 23:44

Ongelezen bericht door Mol »

Pei fokker schreef:whoehhahaha :smile2: wat zwam je nou toch man je moet op de markt gaan staan je hebt echt een bril nodig je maakt het er hier ook echt nog gezellig op

aangezien ik aangaf WAT IK GRAAG ANDERS ZOU ZIEN en het helemaal niet over de RASSTANDAART GING moet je niet lullen zonder kip zonder kop want wat jij uitkraamt sorry hoor dat gaat totaal niet over wat ik geschreven heb ook niet wat ik beweer wat ik vindt dat de rastandaard is dat heb ik nergens geschreven ik heb aangegeven wat IK anders zou willen zien mag dat ook al niet meer gezegt worden jij begint te blaaskalken dat het jammer is voor mij dat de rasstaandaart niet zo is terwlijk het daar totaal niet over ging dus waar bemoei jij je ingodsnaam mee wie legt wie nou dingen in de mond

IK zou het graag anders zien en dan kom jij de hoek om met je rasstandaart probeer je dr maar uit te lullen het is een stuk terug te lezen wat ik nou toch precies zeg kwatserd
Sorry Rimpel mag dan niet zo gerimpelt zijn wat ik zelf ook graag zie maar of het aan de foto ligt ik weet het niet maar het was iemand anders ook al opgevallen dat hij van achteren toch niet lekker staat daarbij vindt ik dat hij te weinig hoeking heeft in zijn achter benen
zijn dat niet jou woorden waar op zij dat het volgens de standaard wel klopt of heb ik dat niet gezegt?
waar jij op andwoord
geloof niet dat jij weet wat deze hoeking teweeg brengt voordat je oordeelt PL komt vaak voor bij de sharpei hoe zou dat toch komen aangezien ik aangaf dat ik het jammer vindt en het graag anders zie dit heeft niks met de rastandaard te maken beter lezen zou ik zeggen
enz enz aan het einde van de rit blijf je ouwe hoeren over het geen dat jij vind, wat jij vind is helemaal niet van toepassing je moet iemands hond niet afkraken op het feit dat jij vind dat die te stijl is ,want de standaard zegt dat de hond zo moet zijn ongeacht het wel of niet gezonder zou zijn.

mol :8):
Pei fokker
Vaste gebruiker
Berichten: 30
Lid geworden op: 15 jan 2006 22:02
Locatie: waalwijk
Contacteer:

Ongelezen bericht door Pei fokker »

zo heb je lang over moeten doen dat zijn mijn worden goed zo waar ik aangeef wat IK mooi vindt NOGMAALS en spreek ik helemaaltNIET over de rasstandaard

en jij haalt er weer de rastandaart bij :blah: waar ik het NIET NIET NIET NIET over had ik geef ook duidelijk aan dat het zo ANDERS kan (zoals nu gefokt wordt zal ik het maar anders forumleren pff) met de sharpei en dat dat 1 van de dingen is die IK IK IK IK IK graag anders zou willen zien voor de gezondheid van het ras waar ik het NIET NIET NIET over de RASSTANDAARD heb gehad goh ist nu duidelijk pfffffff
en de rasstandaard wordt niet altijd ten goede van het ras verandert goed voorbeeld is de DH simpel en je kunt me proberen te blijven pakken op mijn worden helaas gaat je dat niet lukken want wat jij neer zet kom ik er nog maals op terug GING NIET OVER DE RASSTANDAART MAAR WAT IK GRAAG ANDERS ZOU WILLEN ZIEN BIJ DE SHARPEI
dus blijf nou niet zo krom lullen of wil je nou persee het laaste woord of iemand de onder het gras schuiven dan ben je bij mij verkeerd hoor

wat IK vindt is wel van toepassing omdat ik aangaf DAT IK het zo graag anders zou willen zien bij de shar-pei en als het je nu nog niet duidelijk is ben je nog dommer dan het achtereind van een potlood
en dan kan je blijven zeiken over dit is wat de rasstandaard voor schrijft JAJAJAJAJAJAJA heb ik al eerder gezegt maar ik zei niet dat rimpel niet onder de rasstandaart valt tjonge jonge zeg tis maar wat je wil lezen
From Masada's home
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Rasstandaards”