Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! [url=https://www.hondenforum.nl/plaza/viewtopic.php?t=338121]Klik hier om te reageren


Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!


Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Karma vermist TERECHT!

Is je hond vermist? Vraag hier extra aandacht voor hulp bij het zoeken naar je hond !

Moderator: moderatorteam

Manuma
Zeer actief
Berichten: 7569
Lid geworden op: 13 dec 2015 21:10

Re: Karma vermist TERECHT!

Ongelezen bericht door Manuma »

Machie schreef:
hakunamatata schreef:Wat een fijn nieuws! Dus toch nog in het mais verstopt. Maar nu gelukkig lekker veilig warm thuis, iedereen bijkomen van het avontuur :J:

Ik las wel eerder dat dierentolken (of hoe noem je ze?) hadden aangegeven dat ze uit het mais was en verderop zat. Ik ben daar al niet zo van, te vaak dat ze mensen hoop gaven (was dier al dood) of verkeerde kant op stuurden. Maar nu zaten ze er dus ook volledig naast?
Dikke onzin die dierentolken. Bij Csiv dr vermissing stonden ze ook ineens vooraan en niet 1 had t goed ;)
Toen ik aan het posten was werd ik he-le-maal gek gemaakt door zogenaamde tolken. Koude rillingen hadden ze want ze zat zo dichtbij, ze was bang en verdrietig. Ik moest stil zijn en rustig blijven want dan kwam ze. Oh ze loopt weer verder weg, ze twijfelt, ze is weer bang, ze voelt je aanwezigheid :blah: Ik kreeg toen zoveel spanning van al dat hysterische gelul dat ik naar huis ben gegaan omdat ik helemaal over de zeik was en Uma dan nooit meer zou komen.
Eén heeft ook gebeld dat ze bij water was en mijn hulp heel snel nodig had omdat ze zou verdrinken. Zit je daar, half 1 's nachts en je hond kan in een straal van 20 km zijn. Met een heel groot slaaptekort, emotioneel afgebroken en de wanhoop nabij of zelfs voorbij. Nou welterusten.
Ik heb er alleen maar veel meer spanning en verdriet gehad van de hysterie die ze brachten of veroorzaakten.
Gebruikersavatar
Ptje
Zeer actief
Berichten: 15796
Lid geworden op: 13 okt 2011 20:42
Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje
Aantal honden: 2
Locatie: Groenlo

Re: Karma vermist TERECHT!

Ongelezen bericht door Ptje »

Jeetje wat heerlijk zeg, nu bijkomen en genieten dat ze weer terug is. :cheer:
Had trouwens helemaal gemist dat je ook een hondje had dat Karma heet maar goed dat terzijde, ze is weer terug, fantastisch.
AfbeeldingAardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite
Gebruikersavatar
PitBullit
Zeer actief
Berichten: 697
Lid geworden op: 26 feb 2016 08:01
Mijn ras(sen): Pitbull
Aantal honden: 1
Locatie: NL.
Contacteer:

Re: Karma vermist TERECHT!

Ongelezen bericht door PitBullit »

Ontzettend fijn. Yes!
AfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Hanneke2
Zeer actief
Berichten: 14267
Lid geworden op: 30 nov 2002 22:22
Aantal honden: 2

Re: Karma vermist TERECHT!

Ongelezen bericht door Hanneke2 »

Ik geloof best dat er 'echte' dierentolken zijn, maar er zit zo godse veel commercieel kaf tussen het koren dat ik er nul vertrouwen in heb. Ik zou voor de gein wel eens zo;n waarschijnlijke nepperd willen uitnodigen en dan zelf heel erg naar de honden willen 'tolken' dat het een boef en moordenaar is. En dan kijken of het gezellig wordt, of dat Lilo haar tanden erin zet en Toto met opgetrokken lipje gaat staan grommen. En dan zien hoe zo'n nepperd dat oplost.

Gelukkig komen honden ook weer thuis zonder dat soort mensen!
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
Gebruikersavatar
twinkeltje
moderator
Berichten: 65126
Lid geworden op: 08 jan 2004 14:33
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
Aantal honden: 2
Locatie: Delft

Re: Karma vermist TERECHT!

Ongelezen bericht door twinkeltje »

:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:
Afbeelding
bouvierpoedel
Zeer actief
Berichten: 51968
Lid geworden op: 08 dec 2009 06:32
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Re: Karma vermist TERECHT!

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Machie schreef:
hakunamatata schreef:Wat een fijn nieuws! Dus toch nog in het mais verstopt. Maar nu gelukkig lekker veilig warm thuis, iedereen bijkomen van het avontuur :J:

Ik las wel eerder dat dierentolken (of hoe noem je ze?) hadden aangegeven dat ze uit het mais was en verderop zat. Ik ben daar al niet zo van, te vaak dat ze mensen hoop gaven (was dier al dood) of verkeerde kant op stuurden. Maar nu zaten ze er dus ook volledig naast?
Dikke onzin die dierentolken. Bij Csiv dr vermissing stonden ze ook ineens vooraan en niet 1 had t goed ;)
Ik ben ook niet van de dierentolken.
Maar je weet het niet zeker of ze wel of niet uit het mais is geweest.

Oh god waarom moet ik nu weer aan de rijdende rechter denken . :mann:
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
Plaats reactie

Terug naar “Vermiste honden, help met zoeken!”