Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! [url=https://www.hondenforum.nl/plaza/viewtopic.php?t=338121]Klik hier om te reageren


Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!


Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Voor het eerst kamperen met hond

Ervaringen en tips over leuke vakantiebestemmingen sámen met uw hond.
Geef de onderwerpregel svp. een duidelijke titel!

Moderator: moderatorteam

Gebruikersavatar
Doyaquba
Zeer actief
Berichten: 2041
Lid geworden op: 03 jul 2019 20:30
Mijn ras(sen): Boxer
Aantal honden: 1

Voor het eerst kamperen met hond

Ongelezen bericht door Doyaquba »

Over een maand heb ik een seminarweekend in Oldenburg en gezien de hotelkosten in die regio dacht ik om ergens te kamperen voor dat nachtje.
Mijn kampeerervaring is ongeveer 2 keer dat ik een tent heb opgezet en het regende en onweerde beide keren :schrik: ik ben dus nog niet overtuigd.
Maar voor 1 nachtje in augustus moet ik het toch proberen van mezelf. Ik heb alleen nog nooit mét hond gekampeerd...
Wat moet ik allemaal meenemen? Waar moet ik aan denken?

En suggesties voor campings mogen ook, want ik mag wel bij de hondenclub staan, maar daar is geen stromend water en of dat een goed idee is betwijfel ik met al dat sporten :tongue:
Gebruikersavatar
Cuddie_
Zeer actief
Berichten: 632
Lid geworden op: 27 jun 2011 14:34
Mijn ras(sen): Petit Brabancon, Leonberger
Aantal honden: 3

Re: Voor het eerst kamperen met hond

Ongelezen bericht door Cuddie_ »

Misschien iets van draad/omheining zodat de hond ook buiten de tent kan lopen, of een lange lijn aan zo'n paal o.i.d.? Voor een beetje vrijheid van de hond.

Geen stromend water is dan misschien erger voor de andere mensen dan voor jezelf haha.
Gebruikersavatar
Doyaquba
Zeer actief
Berichten: 2041
Lid geworden op: 03 jul 2019 20:30
Mijn ras(sen): Boxer
Aantal honden: 1

Re: Voor het eerst kamperen met hond

Ongelezen bericht door Doyaquba »

Cuddie_ schreef:Misschien iets van draad/omheining zodat de hond ook buiten de tent kan lopen, of een lange lijn aan zo'n paal o.i.d.? Voor een beetje vrijheid van de hond.

Geen stromend water is dan misschien erger voor de andere mensen dan voor jezelf haha.
Zo'n grondpin ligt nog wel ergens bij m'n ouders in de schuur met bergbeklimmerslijn die hopelijk niet stuk gaat (Donner heeft al eens lijntjes gebroken als ik te ver weg liep zonder hem mee te nemen :pffff: ). Al verwacht ik geen problemen zolang ik zelf dichtbij ben, hij blijft eigenlijk altijd binnen 10 meter van mij :I: maar met vreemde omgeving en mensen en dieren weet je het nooit natuurlijk.
Maar ja, camping die ik nu op het oog heb is vrij klein en rustig, maar dan heb ik wel douche, is wel prettig en hoef ik ook geen liters water mee te sjouwen.

Zit alleen met slapen in tent...zal dat gaan samen? Hij is gewend altijd in de bench te slapen...de keer dat hij 'moest' slapen zonder bench vanwege een nieuw bed heeft hij het bed gelijk gesloopt (nouja poging tot graven...gelukkig was het alleen een beginnetje dat ie heeft gemaakt) en is op de ingeklapte bench gaan liggen de dag erna als protest :schrik: dus misschien moet ik dan de bench van de auto maar in de tent zetten?
Laatst gewijzigd door Doyaquba op 20 jul 2020 23:50, 1 keer totaal gewijzigd.
80564M

Re: Voor het eerst kamperen met hond

Ongelezen bericht door 80564M »

Heerlijk joh! Niks lekkerders dan 's nachts samen met je honden in een tentje liggen. Ik ben zelf wel erg gesteld op stromend water 's ochtends, en dat is wat lastig als je in je eentje bent. Ik doe niet aan hekjes enzo, en op een gegeven moment komen ze me gewoon achterna en gaan voor de douchecabine liggen. Sis nam ik vorig jaar zomer ook gewoon mee het toilet in. Kind is nog een pup :pffff:

Ze echt alleen laten zou ik niet durven, wel met toezicht van vrienden/kennissen.
80564M

Re: Voor het eerst kamperen met hond

Ongelezen bericht door 80564M »

Bench kun je natuurlijk altijd opzetten in je tent, dat past ook best in de kleinste tent. Als hij dat gewend is, zou ik dat doen :ok:
Persistence
Zeer actief
Berichten: 4745
Lid geworden op: 17 jan 2016 20:05

Re: Voor het eerst kamperen met hond

Ongelezen bericht door Persistence »

Marion. schreef:Bench kun je natuurlijk altijd opzetten in je tent, dat past ook best in de kleinste tent. Als hij dat gewend is, zou ik dat doen :ok:
:neenee: in een trekkerstentje past geen bench hoor, tenminste als je er zelf ook nog wilt liggen.

Maar ik gok dat TS een grotere tent heeft.
Opvouwbaar waterbakje vind ik altijd wel handig omdat ik die ook meeneem met wandelen.
Als je naar toilet/douche gaat zou ik de hond even in de auto doen als je alleen bent. Ik liet Vic de eerste keer in de tent, kon meteen na 1 nacht kamperen de tent laten repareren :blauwoog:.
Verder tekentang, doek/matje voor in de tent waar hij op kan liggen en dat de nagels het tentdoek niet beschadigen.
Gebruikersavatar
Doyaquba
Zeer actief
Berichten: 2041
Lid geworden op: 03 jul 2019 20:30
Mijn ras(sen): Boxer
Aantal honden: 1

Re: Voor het eerst kamperen met hond

Ongelezen bericht door Doyaquba »

Haha hij heeft verder nog nooit iets gesloopt hoor, heeft het alleen warm en gaat dan kleedjes omgraven..daar kon dat bedje destijds niet tegen. Zo'n sloperd is het niet :pffff: maar het is wel een jonge hond van net 1 jaar oud, dus volle vertrouwen is anders.

Ik heb een kleine tweepersoonstent (van begin jaren 70-80) , die is normaal genoeg voor 1 persoon en spullen, ik gok dat de autobench daar wel bij past, maar ik zal het voor de zekerheid even nameten nog. In de auto de hond doe ik liever niet zo 's nachts, daarvoor is de hond me te kostbaar :80: Desnoods slaap ik iets slechter en wel met hond los naast me...als het alleen een vetbedje is kan het ook niet stuk. Dit is oprecht een van de weinige jonge boxers die niet sloopt *klopt op hout* maar wel verzot op z'n bench dus...weet niet hoeveel slaap we dan hebben :mann:
Persistence schreef:
:neenee: in een trekkerstentje past geen bench hoor, tenminste als je er zelf ook nog wilt liggen.

Maar ik gok dat TS een grotere tent heeft.
Opvouwbaar waterbakje vind ik altijd wel handig omdat ik die ook meeneem met wandelen.
Als je naar toilet/douche gaat zou ik de hond even in de auto doen als je alleen bent. Ik liet Vic de eerste keer in de tent, kon meteen na 1 nacht kamperen de tent laten repareren :blauwoog:.
Verder tekentang, doek/matje voor in de tent waar hij op kan liggen en dat de nagels het tentdoek niet beschadigen.
Goeie tips, dankje :E:
Ik heb gewoon een normale waterbak mee, past wel in m'n oude cliootje, maar van het niet alleen in de tent laten o ja, balen lijkt me dat zeg.
Tekentang moet ik inderdaad aan denken, die vergeet ik namelijk nogal eens en het is zo'n geklungel zonder...

Lijstje is nu
Tent
Matje, slaapzak, kussen
Spullen voor zelf
Eten
Drinken
Hondenspullen
extra vetbedje
Grondpin en lange lijn
Tekentang

Moet goed komen, al vind ik het wel spannend, zo alleen op stap met m'n ventje :cheer:
Gebruikersavatar
Doyaquba
Zeer actief
Berichten: 2041
Lid geworden op: 03 jul 2019 20:30
Mijn ras(sen): Boxer
Aantal honden: 1

Re: Voor het eerst kamperen met hond

Ongelezen bericht door Doyaquba »

Cleva schreef:Als je geen plek voor een bench hebt dan heb je geen plek voor een hond.
De eerste nachten slaap je toch al slecht. Dat geeft ook helemaal niet. Kamperen doe je niet voor de luxe.

Ik ben zelf meer van op zijn minst een primitieve caravan.
Ik wil een deur, geen rits.
Ja dat wil ik eigenlijk ook, maar soms kan je niet anders en voor 1 nachtje is het niet onoverkomelijk dacht ik. Ik heb echt een hekel aan kamperen, maar dat komt ook wel door mijn enige ervaringen hiervoor met onweer en plensbuien. Alles vochtig en nat en drogen doet het ook niet...ellende...

Als ik goed wil slapen moet ik een hotelkamer boeken, maar dat vind ik oprecht zonde van het geld voor deze gelegenheid. Dan maar weinig slaap en wel een ervaring rijker.
Met een matje past de bench makkelijk, maar ik ben meer fan van het luchtbed voor de slaapkwaliteit. Geen kampeerders in huis dus waardeloze materialen, of 30 jaar oud, dat snap je. Dus dat moet ik uitmeten :tongue: alleen hond en luchtbed gaat wellicht toch niet samen...nouja dan maar matje voor deze keer, slapen doe ik thuis wel weer inderdaad.
Persistence
Zeer actief
Berichten: 4745
Lid geworden op: 17 jan 2016 20:05

Re: Voor het eerst kamperen met hond

Ongelezen bericht door Persistence »

Oh mijn hond is ook geen slopert, maar toen hij blafte is hij met zijn tand langs het gaas gegaan wat gescheurd was, is kwetsbaar materiaal van tentjes. En struikelt over haringen, gaat tegen de binnentent ook liggen waardoor alles nat wordt. Meer lompheid dan :Q:
Wat Cleva al zegt, de eerste nachten slaap je toch niet lekker, moet altijd even wennen. Maar zodra de hond slaapt, slaapt ie hoor. Vaak zijn het toch wel veel indrukken om voor het eerst te kamperen.
Over het luchtbed leg ik meteen mijn slaapzak, daar mag hij NIET op.

Kamperen met je hond is hartstikke leuk, gewoon doen. Wanneer ga je?
Gebruikersavatar
Doyaquba
Zeer actief
Berichten: 2041
Lid geworden op: 03 jul 2019 20:30
Mijn ras(sen): Boxer
Aantal honden: 1

Re: Voor het eerst kamperen met hond

Ongelezen bericht door Doyaquba »

Haha lompheid is ook een reden ja om hem zeker als ik even douchen ben of wat dan ook in de bench te stoppen :LOL: zie die voorpoot al tegen de 30 jaar oude rits aanslaan...gaat vast niet heel lang goed.

Niet te moeilijk over denken dus en gewoon gaan. Misschien worden het trouwens 2 nachtjes, als ze erg vroeg beginnen op de zaterdag. Wel zo prettig om niet om 4 uur op moeten te staan.
Ach en ja als ik hem ook even tussendoor mee laat doen op de seminar zal vermoeidheid wel goedkomen :tongue:


Ik ga 22/23 augustus :D
Gebruikersavatar
Doyaquba
Zeer actief
Berichten: 2041
Lid geworden op: 03 jul 2019 20:30
Mijn ras(sen): Boxer
Aantal honden: 1

Re: Voor het eerst kamperen met hond

Ongelezen bericht door Doyaquba »

Cleva schreef:Voor één nacht zou ik er vrede mee hebben om gewoon in de auto te slapen.
Of slapen...amper natuurlijk, maar inderdaad...het is één nacht.
Ik heb een cliootje uit 2001, daar kan je niet in slapen hoor, daar kan je niet eens languit in liggen :LOL:
Gebruikersavatar
Cuddie_
Zeer actief
Berichten: 632
Lid geworden op: 27 jun 2011 14:34
Mijn ras(sen): Petit Brabancon, Leonberger
Aantal honden: 3

Re: Voor het eerst kamperen met hond

Ongelezen bericht door Cuddie_ »

Als hij echt zo gehecht is aan in zijn bench slapen zou ik persoonlijk wel alles er aan doen om hem daar ook lekker in zijn bench te kunnen laten slapen.
Denk hoe meer op zijn gemak hij is, hoe beter jij ook slaapt haha. :mrgreen:
Gebruikersavatar
Doyaquba
Zeer actief
Berichten: 2041
Lid geworden op: 03 jul 2019 20:30
Mijn ras(sen): Boxer
Aantal honden: 1

Re: Voor het eerst kamperen met hond

Ongelezen bericht door Doyaquba »

Cuddie_ schreef:Als hij echt zo gehecht is aan in zijn bench slapen zou ik persoonlijk wel alles er aan doen om hem daar ook lekker in zijn bench te kunnen laten slapen.
Denk hoe meer op zijn gemak hij is, hoe beter jij ook slaapt haha. :mrgreen:
Ja klopt, dat is het vooral. Die ene nacht zonder bench (terwijl verder alles hetzelfde was) was hij ook echt heel onrustig en dat wil ik ook weer niet. Hij slaapt er ook altijd wel in met het deurtje open hoor, maar om 21.30-22 uur vertrekt ie zelf naar de bench voor de nacht :hmmm: rare hond...
Maar goed ik ga het proberen, autobench is maar 60 cm breed en daar kan ie normaal ook rustig languit in liggen. Denk dat dat wel moet gaan in de tent. Maatje kleiner dan wat ie thuis heeft staan, maar goed, kamperen is geen luxe he :tongue:
Gebruikersavatar
Cuddie_
Zeer actief
Berichten: 632
Lid geworden op: 27 jun 2011 14:34
Mijn ras(sen): Petit Brabancon, Leonberger
Aantal honden: 3

Re: Voor het eerst kamperen met hond

Ongelezen bericht door Cuddie_ »

Ja iedereen moet een beetje inleveren bij kamperen he. :lol1:
Gebruikersavatar
Doyaquba
Zeer actief
Berichten: 2041
Lid geworden op: 03 jul 2019 20:30
Mijn ras(sen): Boxer
Aantal honden: 1

Re: Voor het eerst kamperen met hond

Ongelezen bericht door Doyaquba »

Cuddie_ schreef:Ja iedereen moet een beetje inleveren bij kamperen he. :lol1:
Ja maar het is en blijft een man he...die liggen graag zo breed mogelijk :LOL:
Gebruikersavatar
Cuddie_
Zeer actief
Berichten: 632
Lid geworden op: 27 jun 2011 14:34
Mijn ras(sen): Petit Brabancon, Leonberger
Aantal honden: 3

Re: Voor het eerst kamperen met hond

Ongelezen bericht door Cuddie_ »

Doyaquba schreef:
Cuddie_ schreef:Ja iedereen moet een beetje inleveren bij kamperen he. :lol1:
Ja maar het is en blijft een man he...die liggen graag zo breed mogelijk :LOL:
Ik zie nou echt die hond op zijn rug in de bench liggen met zijn pootjes helemaal wijd open gevallen naar de zijkanten van de bench. :engel:
Gebruikersavatar
Doyaquba
Zeer actief
Berichten: 2041
Lid geworden op: 03 jul 2019 20:30
Mijn ras(sen): Boxer
Aantal honden: 1

Re: Voor het eerst kamperen met hond

Ongelezen bericht door Doyaquba »

Cuddie_ schreef:
Doyaquba schreef:
Cuddie_ schreef:Ja iedereen moet een beetje inleveren bij kamperen he. :lol1:
Ja maar het is en blijft een man he...die liggen graag zo breed mogelijk :LOL:
Ik zie nou echt die hond op zijn rug in de bench liggen met zijn pootjes helemaal wijd open gevallen naar de zijkanten van de bench. :engel:
Nouja dat komt ook voor :80: heb niet echt een hele duidelijke foto bij de hand maar...
Inderdaad vaak op de rug met de ballen bloot zeg maar :LOL:

Afbeelding

En meestal zo (ja dat verschoven kleed is dus omdat hij het snel warm vindt...)

Afbeelding
Gebruikersavatar
Cuddie_
Zeer actief
Berichten: 632
Lid geworden op: 27 jun 2011 14:34
Mijn ras(sen): Petit Brabancon, Leonberger
Aantal honden: 3

Re: Voor het eerst kamperen met hond

Ongelezen bericht door Cuddie_ »

Voldoet aan al mijn verwachtingen! Heerlijk! :I:
Gebruikersavatar
Doyaquba
Zeer actief
Berichten: 2041
Lid geworden op: 03 jul 2019 20:30
Mijn ras(sen): Boxer
Aantal honden: 1

Re: Voor het eerst kamperen met hond

Ongelezen bericht door Doyaquba »

Hij doet het op de bank ook trouwens, en dan daarna omrollen en eraf donderen :80:

Afbeelding

Misschien is het een boxerding...Catootje kon het met 3 weken oud ook al zag ik op m'n fotozoektocht

Afbeelding

Quira zelfs nog met haar dikke buik een paar dagen voor de bevalling...ik weet het niet maar ze liggen gewoon graag met de buik bloot :engel:
Gebruikersavatar
Cuddie_
Zeer actief
Berichten: 632
Lid geworden op: 27 jun 2011 14:34
Mijn ras(sen): Petit Brabancon, Leonberger
Aantal honden: 3

Re: Voor het eerst kamperen met hond

Ongelezen bericht door Cuddie_ »

Honden zijn toch zo heerlijk charmant. :engel:
Gebruikersavatar
Doyaquba
Zeer actief
Berichten: 2041
Lid geworden op: 03 jul 2019 20:30
Mijn ras(sen): Boxer
Aantal honden: 1

Re: Voor het eerst kamperen met hond

Ongelezen bericht door Doyaquba »

Cuddie_ schreef:Honden zijn toch zo heerlijk charmant. :engel:
Geen schaamte in ieder geval :mann: heerijk.
Het nadeel aan zo liggen is een zacht snurkje :tongue:
Is dan ook wel opgelost met de wat krappere bench in de tent :LOL:
Gebruikersavatar
Doyaquba
Zeer actief
Berichten: 2041
Lid geworden op: 03 jul 2019 20:30
Mijn ras(sen): Boxer
Aantal honden: 1

Re: Voor het eerst kamperen met hond

Ongelezen bericht door Doyaquba »

Oke probleem 2, ik ben een ontzettend verwend nest en ik heb alleen maar in stacaravans, bungelows, huisjes, hostels/motel/hotels geslapen...
Hoe vind je een decent camping en hoe werken in godesnaam die prijzen?

Betaal je voor 1 nacht dan een plek, een persoon en een hond? Als je dan een tweede nacht doet, betaal je dan 2 keer zoveel of is de plek een vaste prijs?
Ik zoek eigenlijk iets kleins, zonder kindergebeuren, maar waar moet ik zoeken? Is er ook een handige overzichtsite zoals voor huisjes?

Gosh, wat kan je je dom voelen over zoiets basaals... :oohja: ik heb duidelijk nog wat levenservaring nodig
Gebruikersavatar
Ayronna
Zeer actief
Berichten: 1265
Lid geworden op: 15 mar 2012 10:16
Mijn ras(sen): Border Collie
Aantal honden: 1
Locatie: IJlst

Re: Voor het eerst kamperen met hond

Ongelezen bericht door Ayronna »

Wij kamperen meestal op een boerencamping. Die zijn niet root en niet duur maar hebben meestal wel goede voorzieningen. Je kunt via Google vaak wel campings vinden. De SVR heeft volgens mij ook een lijst met campings. Voor iets meer luxe zou je ook op de site van de anwb kunnen kijken, die heeft ook een lijst met campings volgens mij.

Wij kamperen al jaren met hond, dat gaat altijd prima. Hond in de bench, wij er naast op het luchtbed. Maar wij hebben een vrij grote tent..
Persistence
Zeer actief
Berichten: 4745
Lid geworden op: 17 jan 2016 20:05

Re: Voor het eerst kamperen met hond

Ongelezen bericht door Persistence »

Ja je betaald per nacht in principe dezelfde prijs, maar soms krijg je korting als je langer gaat.

Je hebt camperplaatsen met stroom, maar dat heb je niet nodig met alleen een tentje. Dus je kunt eigenlijk de goedkoopste optie opzoeken. Als ik er niet uitkom dan bel of mail ik de camping gewoon.
Soms zijn huisdieren gratis maar vaak betaal je een bedrag extra per nacht.
Je kunt op natuurcampings zoeken, die zijn vaak kleiner, zonder zwembad en al dat soort dingen.
Gebruikersavatar
dre
Zeer actief
Berichten: 5745
Lid geworden op: 14 dec 2009 14:48
Aantal honden: 3

Re: Voor het eerst kamperen met hond

Ongelezen bericht door dre »

Minicampings vind ik zelf ook wel prettig om op te zoeken, niet zo belachelijk veel mensen om me heen, daar hou ik van :F:

Verder niet teveel over nadenken, zorg voor iets van isolatie naar de grond, anders kan 's nachts de kou nogal eens optrekken :wink:
Hier is kamperen het enige moment dat de honden op/in bed mogen slapen, niet teveel geëtter, mijn nachtrust is soort van heilig :hmmm:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Doyaquba
Zeer actief
Berichten: 2041
Lid geworden op: 03 jul 2019 20:30
Mijn ras(sen): Boxer
Aantal honden: 1

Re: Voor het eerst kamperen met hond

Ongelezen bericht door Doyaquba »

Bedankt, ik ga eens zoeken op kleine/natuurcampings. Ik hou ook niet zo van veel mensen om me heen maar wel van douchen dus dat is mijn vereiste :lol1:

Kou zal wel meevallen eind augustus denk ik, maar zal het weerbericht in de gaten houden.

Ik zie op veel plekken de prijs van een hond tussen 2-3 euro en dat is dan per nacht dus? :piew: Waarom dan? In een huisje zijn honden vaak maar een tientje extra voor de eindschoonmaak en dat heb je niet met je eigen tentje...
Gebruikersavatar
Anne&Taar
Zeer actief
Berichten: 3481
Lid geworden op: 19 jun 2009 11:08
Mijn ras(sen): Golden, Schapedoes

Re: Voor het eerst kamperen met hond

Ongelezen bericht door Anne&Taar »

Ik kom net terug van kamperen met de hond; doe t al van pup af aan regelmatig. Hier een twee persoons trekkerstent, past prima met een Golden. De hond is eigenlijk bijna altijd los, hoewel deze vakantie ze kans heeft gezien om ff bij de buren het vlees van de BBQ te pikken... oeps. Ik zou zelf op zoek gaan naar een natuurkampeerterrein of een mini camping; vind ik zelf lekker rustig..
Gebruikersavatar
Hylos
Zeer actief
Berichten: 7776
Lid geworden op: 13 dec 2012 16:36
Aantal honden: 2
Locatie: Friesland

Re: Voor het eerst kamperen met hond

Ongelezen bericht door Hylos »

Doyaquba schreef:Bedankt, ik ga eens zoeken op kleine/natuurcampings. Ik hou ook niet zo van veel mensen om me heen maar wel van douchen dus dat is mijn vereiste :lol1:

Kou zal wel meevallen eind augustus denk ik, maar zal het weerbericht in de gaten houden.

Ik zie op veel plekken de prijs van een hond tussen 2-3 euro en dat is dan per nacht dus? :piew: Waarom dan? In een huisje zijn honden vaak maar een tientje extra voor de eindschoonmaak en dat heb je niet met je eigen tentje...
Ik houd op de camping ook niet van mensen en voornamelijk kinderen om mij heen :tongue:

Deze camping heb ik twee keer op gestaan, zoals deze vind je ze echt amper:

https://www.slangenborg.nl/

Het is zeker niet de goedkoopste hoor. Maar echt prachtig, rustig en een hele mooie omgeving.
En kinderen zijn pas welkom vanaf 14 jaar. Er is daar niks voor ze te doen dus heb beide keren geen kinderen gezien.

Zoek anders eens via deze website: https://www.natuurkampeerterreinen.nl/
Lekker rustig, fikje stoken bij de tent mag ook.. perfect. :D
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
dre
Zeer actief
Berichten: 5745
Lid geworden op: 14 dec 2009 14:48
Aantal honden: 3

Re: Voor het eerst kamperen met hond

Ongelezen bericht door dre »

Hylos schreef:Deze camping heb ik twee keer op gestaan, zoals deze vind je ze echt amper:

https://www.slangenborg.nl/

Het is zeker niet de goedkoopste hoor. Maar echt prachtig, rustig en een hele mooie omgeving.
En kinderen zijn pas welkom vanaf 14 jaar. Er is daar niks voor ze te doen dus heb beide keren geen kinderen gezien.
Haha het klonk prima tot deze zin: "Het terrein is een stiltegebied waar geluid ver draagt. Om stilte en rust te kunnen garanderen aan onze gasten" oke, ik blijf wel weg met die kleine krijserd :LOL:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Hylos
Zeer actief
Berichten: 7776
Lid geworden op: 13 dec 2012 16:36
Aantal honden: 2
Locatie: Friesland

Re: Voor het eerst kamperen met hond

Ongelezen bericht door Hylos »

dre schreef:
Hylos schreef:Deze camping heb ik twee keer op gestaan, zoals deze vind je ze echt amper:

https://www.slangenborg.nl/

Het is zeker niet de goedkoopste hoor. Maar echt prachtig, rustig en een hele mooie omgeving.
En kinderen zijn pas welkom vanaf 14 jaar. Er is daar niks voor ze te doen dus heb beide keren geen kinderen gezien.
Haha het klonk prima tot deze zin: "Het terrein is een stiltegebied waar geluid ver draagt. Om stilte en rust te kunnen garanderen aan onze gasten" oke, ik blijf wel weg met die kleine krijserd :LOL:
Denk inderdaad niet dat een krijsende hond daar wordt gewaardeerd. :engel:
Afbeelding
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Vakantie met de hond”