Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! [url=https://www.hondenforum.nl/plaza/viewtopic.php?t=338121]Klik hier om te reageren


Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!


Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Tips voor verblijf weekendje weg

Ervaringen en tips over leuke vakantiebestemmingen sámen met uw hond.
Geef de onderwerpregel svp. een duidelijke titel!

Moderator: moderatorteam

Persistence
Zeer actief
Berichten: 4745
Lid geworden op: 17 jan 2016 20:05

Tips voor verblijf weekendje weg

Ongelezen bericht door Persistence »

Ik zit te kijken om in oktober nog een weekendje weg te gaan, de bossen in.

Zat zelf te denken aan de Ardennen, Luxemburg (Mullerthal trail) of de Eiffel. Of Limburg is ook een optie, als het maar midden in de natuur is. Woon in Noord-Holland en wil max. 350km rijden.

Weten jullie nog leuke (niet te dure) huisjes, chaletjes of iets? Het is alleen voor Vic en mezelf, dus groot hoeft of luxe hoeft het niet te zijn. De tent laat ik even thuis.
Persistence
Zeer actief
Berichten: 4745
Lid geworden op: 17 jan 2016 20:05

Re: Tips voor verblijf weekendje weg

Ongelezen bericht door Persistence »

Niemand?
duitse herder
Zeer actief
Berichten: 7560
Lid geworden op: 02 mei 2009 17:00
Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie
Aantal honden: 2

Re: Tips voor verblijf weekendje weg

Ongelezen bericht door duitse herder »

Wel wat verder weg maar erg mooie omgeving: Landal Hochwald. Uren wandelen zonder iemand tegen te komen. Wel reeën lopen daar
Perry en Noah

Afbeelding
Gebruikersavatar
Crescent
Zeer actief
Berichten: 8549
Lid geworden op: 21 dec 2012 20:40
Aantal honden: 2
Locatie: Aan zee!

Re: Tips voor verblijf weekendje weg

Ongelezen bericht door Crescent »

Hé wat leuk, wat ik altijd deed was kijken op Airbnb bij huisdieren toegestaan. Volgens mij is de Eiffel geweldig, wij zouden daar dit jaar heengaan maar zijn toen toch elders geweest. Daar is ook een soort wildernis trail met wat klim erin.
What do you hear, Starbuck?
-Nothing but the rain…
Gebruikersavatar
Jeannettebo
Zeer actief
Berichten: 21293
Lid geworden op: 12 jan 2006 14:43
Aantal honden: 2
Locatie: Sörenberg

Re: Tips voor verblijf weekendje weg

Ongelezen bericht door Jeannettebo »

Als een b&b ook mag, chez Maranoa in de Ardennen is een dikke aanrader
Afbeelding
Persistence
Zeer actief
Berichten: 4745
Lid geworden op: 17 jan 2016 20:05

Re: Tips voor verblijf weekendje weg

Ongelezen bericht door Persistence »

duitse herder schreef:Wel wat verder weg maar erg mooie omgeving: Landal Hochwald. Uren wandelen zonder iemand tegen te komen. Wel reeën lopen daar
Dat is voor mij inderdaad te ver weg voor een weekendje, maar wie weet voor een weekje in het voorjaar wél leuk!
Crescent schreef:Hé wat leuk, wat ik altijd deed was kijken op Airbnb bij huisdieren toegestaan. Volgens mij is de Eiffel geweldig, wij zouden daar dit jaar heengaan maar zijn toen toch elders geweest. Daar is ook een soort wildernis trail met wat klim erin.
Klinkt gaaf, weet je misschien nog een naam?
Jeannettebo schreef:Als een b&b ook mag, chez Maranoa in de Ardennen is een dikke aanrader
Jaaa daar ben ik geweest, dat is inderdaad leuk! Maar wilde eens kijken voor iets anders :)
Manuma
Zeer actief
Berichten: 7569
Lid geworden op: 13 dec 2015 21:10

Re: Tips voor verblijf weekendje weg

Ongelezen bericht door Manuma »

Ik vind Vaals tot nu toe de mooiste plek in NL waar ik ben geweest. Veel klimmen en bos, en heerlijk bier en vlaai.
Huisjes weet ik niet, wij hebben gekampeerd.
Friesenfransman

Re: Tips voor verblijf weekendje weg

Ongelezen bericht door Friesenfransman »

Persistence schreef:
Crescent schreef:Hé wat leuk, wat ik altijd deed was kijken op Airbnb bij huisdieren toegestaan. Volgens mij is de Eiffel geweldig, wij zouden daar dit jaar heengaan maar zijn toen toch elders geweest. Daar is ook een soort wildernis trail met wat klim erin.
Klinkt gaaf, weet je misschien nog een naam?
Toen ik vorig jaar wat dingen moest regelen in en rondom Maastricht heb ik een paar dagen bij Jaqueline in Kelmis gelogeerd.

Sympathieke gastvrouw met een bijzonder karaktervol logeerappartement. :D Wij hadden het niet uitgekozen op ‘midden in de natuur’ maar meer met een centrale ligging voor de dingen waarvoor wij kwamen. Toch loop je vanuit de poort zo het bos in. En in de nabije omgeving is genoeg moois ook om te wandelen. De ‘keuken’ is wel een beetje beperkt, een eenpits elektrisch kookplaatje :lol1: maar goed, wij aten daar niet dus dat maakt dan niet veel uit. En ik zie dat ze inmiddels ook forsere prijzen vraagt dan wij betaalt hebben.

Veel plezier in ieder geval!

Edit2: ik zie dat jaqueline inmiddels een tweepits inductieplaatje heeft :cheer: tweepansgerechten behoren nu dus ook tot de mogelijkheden.

Edit: even foto opgezocht. De eerste is een blik vanuit de tuin op ‘t appartement (op de begane grond, dat balkon is van mevrouw zelf)en de tweede is tijdens een ochtendwandeling rondom het appartement. Andersom dus 1 en 2.

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Friesenfransman op 24 sep 2019 18:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
M@scha
Zeer actief
Berichten: 40674
Lid geworden op: 19 nov 2003 11:25
Mijn ras(sen): Labraque
Aantal honden: 1
Locatie: Groesbeek

Re: Tips voor verblijf weekendje weg

Ongelezen bericht door M@scha »

fabry's appartments of de vakantiewoningen van burg bollendorf. beiden in hartje bollendorf. een enorm hondvriendelijk gezellig dorpje letterlijk op de grens met luxemburg. 7km van echternach waar het mullerthal begint.
Afbeelding
teckeltoos
Zeer actief
Berichten: 13884
Lid geworden op: 06 sep 2002 10:15
Aantal honden: 0

Re: Tips voor verblijf weekendje weg

Ongelezen bericht door teckeltoos »

ah heeft op het moment een aktie van Roompot.
Plaats reactie

Terug naar “Vakantie met de hond”