Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! [url=https://www.hondenforum.nl/plaza/viewtopic.php?t=338121]Klik hier om te reageren


Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!


Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Texel, welke camping?

Ervaringen en tips over leuke vakantiebestemmingen sámen met uw hond.
Geef de onderwerpregel svp. een duidelijke titel!

Moderator: moderatorteam

Caat*
Zeer actief
Berichten: 1987
Lid geworden op: 14 jun 2012 13:30
Mijn ras(sen): Berger Piekhaar ;)
Aantal honden: 3

Texel, welke camping?

Ongelezen bericht door Caat* »

Ik zou graag met een van de honden 2 dagen naar Texel willen en ben op zoek naar een rustige camping (een beetje privacy en niet recht naast vee iod) om te overnachten. Iemand toevallig ervaring met een camping waar je rustig kunt staan met een hond?
We hebben pas met 2 personen en de drie honden een aantal nachten op een camping gestaan in Luxemburg, waar de plekken afgezet waren met aan drie kanten haagbeuken. Dat was echt ideaal ;)
Afbeelding
~Suzanne~
Zeer actief
Berichten: 14006
Lid geworden op: 02 jul 2007 21:46

Re: Texel, welke camping?

Ongelezen bericht door ~Suzanne~ »

Ik denk dat dat in de zomermaanden lastig wordt ;-((

Misschien ff de vvv bellen? Als je ook nu 3 honden mee wilt nemen kan dat een uitdaging zijn; bij lang niet elke camping kan/mag dat.

Suzanne
Laatst gewijzigd door ~Suzanne~ op 25 jul 2019 16:50, 1 keer totaal gewijzigd.
80564M

Re: Texel, welke camping?

Ongelezen bericht door 80564M »

Caat* schreef:Ik zou graag met een van de honden 2 dagen naar Texel willen en ben op zoek naar een rustige camping (een beetje privacy en niet recht naast vee iod) om te overnachten. Iemand toevallig ervaring met een camping waar je rustig kunt staan met een hond?
We hebben pas met 2 personen en de drie honden een aantal nachten op een camping gestaan in Luxemburg, waar de plekken afgezet waren met aan drie kanten haagbeuken. Dat was echt ideaal ;)
Manuma even vragen! Die heeft pas op een prachtplek op Texel gestaan :ok:
Gebruikersavatar
Budkes
Zeer actief
Berichten: 10673
Lid geworden op: 12 jan 2003 13:56
Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
Aantal honden: 6

Re: Texel, welke camping?

Ongelezen bericht door Budkes »

http://www.maduratexel.nl/maduratexel.nl/


Mijn camping op Texel. Niet Luxe maar heel erg hondvriendelijk. Geen zwembad of speeltuin dus weinig kinderen.
2 km van de Cocksdorp, 5 km van t strand, op loopafstand van natuurgebied de Slufter. En niet duur.
Gr. Aniek

Afbeelding
Caat*
Zeer actief
Berichten: 1987
Lid geworden op: 14 jun 2012 13:30
Mijn ras(sen): Berger Piekhaar ;)
Aantal honden: 3

Re: Texel, welke camping?

Ongelezen bericht door Caat* »

Budkes schreef:http://www.maduratexel.nl/maduratexel.nl/


Mijn camping op Texel. Niet Luxe maar heel erg hondvriendelijk. Geen zwembad of speeltuin dus weinig kinderen.
2 km van de Cocksdorp, 5 km van t strand, op loopafstand van natuurgebied de Slufter. En niet duur.
Dat klinkt goed! Ik ga even rondneuzen op de website.

Suzanne, er gaat er maar 1 mee dan. Geen zorgen, de anderen blijven netjes verzorgd thuis met andere baas ;)
Afbeelding
Caat*
Zeer actief
Berichten: 1987
Lid geworden op: 14 jun 2012 13:30
Mijn ras(sen): Berger Piekhaar ;)
Aantal honden: 3

Re: Texel, welke camping?

Ongelezen bericht door Caat* »

Marion. schreef:
Caat* schreef:Ik zou graag met een van de honden 2 dagen naar Texel willen en ben op zoek naar een rustige camping (een beetje privacy en niet recht naast vee iod) om te overnachten. Iemand toevallig ervaring met een camping waar je rustig kunt staan met een hond?
We hebben pas met 2 personen en de drie honden een aantal nachten op een camping gestaan in Luxemburg, waar de plekken afgezet waren met aan drie kanten haagbeuken. Dat was echt ideaal ;)
Manuma even vragen! Die heeft pas op een prachtplek op Texel gestaan :ok:
Goede tip, dank je!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Budkes
Zeer actief
Berichten: 10673
Lid geworden op: 12 jan 2003 13:56
Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
Aantal honden: 6

Re: Texel, welke camping?

Ongelezen bericht door Budkes »

Caat* schreef:
Budkes schreef:http://www.maduratexel.nl/maduratexel.nl/


Mijn camping op Texel. Niet Luxe maar heel erg hondvriendelijk. Geen zwembad of speeltuin dus weinig kinderen.
2 km van de Cocksdorp, 5 km van t strand, op loopafstand van natuurgebied de Slufter. En niet duur.
Dat klinkt goed! Ik ga even rondneuzen op de website.

Suzanne, er gaat er maar 1 mee dan. Geen zorgen, de anderen blijven netjes verzorgd thuis met andere baas ;)
Als je er meer wilt nemen geen probleem, ik snap dat je er nu maar 1 meeneemt hoor, maar er komt daar zelfs iemand die er 11 heeft . En honden zijn nog gratis ook. :ok:
Gr. Aniek

Afbeelding
Gebruikersavatar
DesireeB
Zeer actief
Berichten: 4312
Lid geworden op: 13 feb 2015 09:58
Mijn ras(sen): Old English Bulldog & Kruisingen
Aantal honden: 3
Locatie: Hoorn
Contacteer:

Re: Texel, welke camping?

Ongelezen bericht door DesireeB »

Budkes schreef:http://www.maduratexel.nl/maduratexel.nl/


Mijn camping op Texel. Niet Luxe maar heel erg hondvriendelijk. Geen zwembad of speeltuin dus weinig kinderen.
2 km van de Cocksdorp, 5 km van t strand, op loopafstand van natuurgebied de Slufter. En niet duur.
Ook namens Droef en Izzy bedankt voor de tip! :lol1: Al een tijdje wezen kijken maar kon niks betaalbaars vinden aan huisjes en kom er vooral om lekker te wandelen. Dit is prima om een paar dagen te vertoeven, hoef ik niet de zelfde dag nog terug.
Afbeelding
My heart will always wear the pawprints left by you.
Biothane
WashBar
Caat*
Zeer actief
Berichten: 1987
Lid geworden op: 14 jun 2012 13:30
Mijn ras(sen): Berger Piekhaar ;)
Aantal honden: 3

Re: Texel, welke camping?

Ongelezen bericht door Caat* »

Budkes schreef:
Caat* schreef:
Budkes schreef:http://www.maduratexel.nl/maduratexel.nl/


Mijn camping op Texel. Niet Luxe maar heel erg hondvriendelijk. Geen zwembad of speeltuin dus weinig kinderen.
2 km van de Cocksdorp, 5 km van t strand, op loopafstand van natuurgebied de Slufter. En niet duur.
Dat klinkt goed! Ik ga even rondneuzen op de website.

Suzanne, er gaat er maar 1 mee dan. Geen zorgen, de anderen blijven netjes verzorgd thuis met andere baas ;)
Als je er meer wilt nemen geen probleem, ik snap dat je er nu maar 1 meeneemt hoor, maar er komt daar zelfs iemand die er 11 heeft . En honden zijn nog gratis ook. :ok:
Dat is inderdaad fijn, veel campings hebben geen/1/2 honden-beleid. Daarom ook dat we naar het buitenland waren gegaan voor de vakantie met z'n allen, wordt toch iets vaker geaccepteerd.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Hakkene
Zeer actief
Berichten: 973
Lid geworden op: 22 jan 2013 23:27
Aantal honden: 2

Re: Texel, welke camping?

Ongelezen bericht door Hakkene »

Kogerstrand in De Koog. Prachtige duincamping, geen haagjes paar duinpannetjes:)
Plaats reactie

Terug naar “Vakantie met de hond”