Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! [url=https://www.hondenforum.nl/plaza/viewtopic.php?t=338121]Klik hier om te reageren


Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!


Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Honden mee naar Center Parcs/Landal

Ervaringen en tips over leuke vakantiebestemmingen sámen met uw hond.
Geef de onderwerpregel svp. een duidelijke titel!

Moderator: moderatorteam

Gebruikersavatar
Ody
Zeer actief
Berichten: 2751
Lid geworden op: 15 aug 2007 16:21
Aantal honden: 2
Locatie: Streefkerk

Honden mee naar Center Parcs/Landal

Ongelezen bericht door Ody »

We zijn alvast aan de voorpret van de meivakantie begonnen.
Het wordt of 2 weken zon (vliegen) zonder de honden of 1 week in Nederland bij CP of Landal met honden.

Vorig jaar zijn we naar het Vennenbos van Landal geweest met de honden, dat ligt in het bos en het wandelen met de honden was geweldig!! Je loopt het park uit en dan zit je direct in het bos, waar ze ook nog legaal los mogen lopen.
We zijn nu oa aan het kijken naar de Eemhof, kun je daar ook zo heerlijk (los) wandelen met je honden?

Andere tips ook welkom :mrgreen:
Though paw prints fade away, they remain forever in your heart.
Until you meet again one day......
Gebruikersavatar
hewi
Zeer actief
Berichten: 6786
Lid geworden op: 26 jul 2012 20:59
Aantal honden: 2
Locatie: Assen

Re: Honden mee naar Center Parcs/Landal

Ongelezen bericht door hewi »

Kootwijk vond ik leuk! Das alleen van roompot geloof ik. Loop je zo de hei op.
Ik ga over paar weken naar lommerbergen ik zal eens voor je kijken.
Groetjes Heidi
Afbeelding
duitse herder
Zeer actief
Berichten: 7560
Lid geworden op: 02 mei 2009 17:00
Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie
Aantal honden: 2

Re: Honden mee naar Center Parcs/Landal

Ongelezen bericht door duitse herder »

Landal Hochwald in Duitsland raad ik echt aan. Het huisje waar ik in zat, stond meteen aan het bos. 20 meter lopen en je had een paadje waar je uren alleen door het bos kon lopen.

Ook Landal Twenhaarsveld is erg hond vriendelijk. Alleen moet je daar wel met de auto naar holterberger wil je er mooi kunnen wandelen.
Perry en Noah

Afbeelding
Gebruikersavatar
Feather__
Zeer actief
Berichten: 3645
Lid geworden op: 18 dec 2013 21:37
Aantal honden: 1

Re: Honden mee naar Center Parcs/Landal

Ongelezen bericht door Feather__ »

Heihaas! Fijn park. Je loopt zo het park af, weg over en hoppa het bos in.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Frederique
Zeer actief
Berichten: 7859
Lid geworden op: 14 jul 2004 16:11
Mijn ras(sen): Bouvier des Flandres
Aantal honden: 1
Contacteer:

Re: Honden mee naar Center Parcs/Landal

Ongelezen bericht door Frederique »

Roompot de Weerterbergen.
Je loopt zo de bossen in vanuit het park, rechtsom vooral bos met zandverstuivingen, linksom bos en een groot heidegebied.
Op 10 minuten rijden met de auto een hondenlosloopterrein met een meertje.
Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe
In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie :I:
Gebruikersavatar
Biet
Zeer actief
Berichten: 4865
Lid geworden op: 12 sep 2005 15:07
Mijn ras(sen): Bull Mastiff, Border Terrier, XHollandse Herder
Aantal honden: 1
Locatie: Groningen

Re: Honden mee naar Center Parcs/Landal

Ongelezen bericht door Biet »

Bospark Lunsbergen bij Borger, van Roompot.
Klein park, maar in het bos.
Landal heeft daar ook een goed park, het land van Bartje, aan de andere kant van Borger.
Loop je ook zo met je hond de bossen in, maar ik vind de natuur direct beloopbaar vanuit dat bospark gevarieerder.
Wiel
Gebruikersavatar
hewi
Zeer actief
Berichten: 6786
Lid geworden op: 26 jul 2012 20:59
Aantal honden: 2
Locatie: Assen

Re: Honden mee naar Center Parcs/Landal

Ongelezen bericht door hewi »

Ik heb genoten van landal lommerbergen. Absolute aanrader. Je loopt vanaf Park zo bossen in of heerlijk stuk langs de Maas. En jo ijssalon in reuver wordt je echt blij van.
Groetjes Heidi
Afbeelding
Gebruikersavatar
*Anita*
Zeer actief
Berichten: 6232
Lid geworden op: 08 jan 2006 14:03
Mijn ras(sen): het Markiesje en border collie
Aantal honden: 1
Locatie: Bergeijk

Re: Honden mee naar Center Parcs/Landal

Ongelezen bericht door *Anita* »

center parcs Kempervennen in Westerhoven.
Loop je zo de bossen/ heide gebied met veel water op.
Voor altijd in mijn gedachte Pardoes en Harley
Afbeelding
Cendy
Zeer actief
Berichten: 2191
Lid geworden op: 18 nov 2003 16:13
Mijn ras(sen): Boerboel
Aantal honden: 2

Re: Honden mee naar Center Parcs/Landal

Ongelezen bericht door Cendy »

www.liederholt.nl

Hier hebben wij vorige week met de camper gestaan.
Hoe de accommodatie's zijn weet ik dus niet.
Maar je loopt vanaf het park zo de bossen in, echt ideaal om urenlang te wandelen.
GalgoMara
Actief
Berichten: 156
Lid geworden op: 16 mar 2018 10:42
Mijn ras(sen): Kruising Galgo
Aantal honden: 1

Re: Honden mee naar Center Parcs/Landal

Ongelezen bericht door GalgoMara »

Hoe zit het in dit soort parken met hond en accommodaties? Wij zijn ook op zoek naar een mogelijkheid om een paar dagen eruit te gaan met baby en hond. In een vreemde omgeving kunnen we Mara niet alleen achterlaten (We zullen dus om de beurt een keer met de kleine gaan zwemmen en verder zal het voor al lekker wandelen en terras hangen zijn). Ik zoek dus wel iets waar Mara mee kan het restaurant in bv. Ik kan nergens vinden hoe ze daar bij Centerparcs en Landal mee om gaan.
duitse herder
Zeer actief
Berichten: 7560
Lid geworden op: 02 mei 2009 17:00
Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie
Aantal honden: 2

Re: Honden mee naar Center Parcs/Landal

Ongelezen bericht door duitse herder »

Landal zijn ze erg hond vriendelijk, Noah mocht mee restaurant in. Ze hebben zelfs wat op het menu voor honden. Dit was in Landal Hochwald. In twentshaarveld mocht ze ook mee, we zijn alleen niet uit eten geweest.
Perry en Noah

Afbeelding
GalgoMara
Actief
Berichten: 156
Lid geworden op: 16 mar 2018 10:42
Mijn ras(sen): Kruising Galgo
Aantal honden: 1

Re: Honden mee naar Center Parcs/Landal

Ongelezen bericht door GalgoMara »

Hochwald zier er goed uit! 3 uur rijden, dat is helaas te ver met Mara. Maar fijn om te weten dat ze bij Landal zo kindvriendelijk zijn, ik ga er een wat dichterbij zoeken en dan bel ik ze even. dank je!
jacq1970
Zeer actief
Berichten: 14721
Lid geworden op: 15 feb 2005 18:04
Aantal honden: 1
Locatie: Baasje Bowie
Contacteer:

Re: Honden mee naar Center Parcs/Landal

Ongelezen bericht door jacq1970 »

GalgoMara schreef:Hoe zit het in dit soort parken met hond en accommodaties? Wij zijn ook op zoek naar een mogelijkheid om een paar dagen eruit te gaan met baby en hond. In een vreemde omgeving kunnen we Mara niet alleen achterlaten (We zullen dus om de beurt een keer met de kleine gaan zwemmen en verder zal het voor al lekker wandelen en terras hangen zijn). Ik zoek dus wel iets waar Mara mee kan het restaurant in bv. Ik kan nergens vinden hoe ze daar bij Centerparcs en Landal mee om gaan.
Heb nog nooit een landal park meegemaakt waar de hond niet welkom is bij de horeca, ze zijn er erg hond vriendelijk.
Zelf ga ik als het mooi weer is wel lekker buiten zitten.
Landal Miggelenberg , Heihaas, Lommerbergen , hunerwoldstate, coldenhove, veluws hoevegaerde, heideheuvel,rabbit hill, Vennebos en Twenaarsveld geen enkel probleem gehad met hond meenemen in restaurant of andere horeca.
Afbeelding
GalgoMara
Actief
Berichten: 156
Lid geworden op: 16 mar 2018 10:42
Mijn ras(sen): Kruising Galgo
Aantal honden: 1

Re: Honden mee naar Center Parcs/Landal

Ongelezen bericht door GalgoMara »

jacq1970 schreef:
GalgoMara schreef:Hoe zit het in dit soort parken met hond en accommodaties? Wij zijn ook op zoek naar een mogelijkheid om een paar dagen eruit te gaan met baby en hond. In een vreemde omgeving kunnen we Mara niet alleen achterlaten (We zullen dus om de beurt een keer met de kleine gaan zwemmen en verder zal het voor al lekker wandelen en terras hangen zijn). Ik zoek dus wel iets waar Mara mee kan het restaurant in bv. Ik kan nergens vinden hoe ze daar bij Centerparcs en Landal mee om gaan.
Heb nog nooit een landal park meegemaakt waar de hond niet welkom is bij de horeca, ze zijn er erg hond vriendelijk.
Zelf ga ik als het mooi weer is wel lekker buiten zitten.
Landal Miggelenberg , Heihaas, Lommerbergen , hunerwoldstate, coldenhove, veluws hoevegaerde, heideheuvel,rabbit hill, Vennebos en Twenaarsveld geen enkel probleem gehad met hond meenemen in restaurant of andere horeca.
Top! Ik zal eens opzoeken waar deze parken liggen. Lommerbergen is wel erg dichtbij, daar wandelen we al regelmatig :) Vennebos is geloof ik goed te doen, die had ik al voorbij zien komen. Dank je
jacq1970
Zeer actief
Berichten: 14721
Lid geworden op: 15 feb 2005 18:04
Aantal honden: 1
Locatie: Baasje Bowie
Contacteer:

Re: Honden mee naar Center Parcs/Landal

Ongelezen bericht door jacq1970 »

GalgoMara schreef:
jacq1970 schreef:
GalgoMara schreef:Hoe zit het in dit soort parken met hond en accommodaties? Wij zijn ook op zoek naar een mogelijkheid om een paar dagen eruit te gaan met baby en hond. In een vreemde omgeving kunnen we Mara niet alleen achterlaten (We zullen dus om de beurt een keer met de kleine gaan zwemmen en verder zal het voor al lekker wandelen en terras hangen zijn). Ik zoek dus wel iets waar Mara mee kan het restaurant in bv. Ik kan nergens vinden hoe ze daar bij Centerparcs en Landal mee om gaan.
Heb nog nooit een landal park meegemaakt waar de hond niet welkom is bij de horeca, ze zijn er erg hond vriendelijk.
Zelf ga ik als het mooi weer is wel lekker buiten zitten.
Landal Miggelenberg , Heihaas, Lommerbergen , hunerwoldstate, coldenhove, veluws hoevegaerde, heideheuvel,rabbit hill, Vennebos en Twenaarsveld geen enkel probleem gehad met hond meenemen in restaurant of andere horeca.
Top! Ik zal eens opzoeken waar deze parken liggen. Lommerbergen is wel erg dichtbij, daar wandelen we al regelmatig :) Vennebos is geloof ik goed te doen, die had ik al voorbij zien komen. Dank je
miggelenberg, coldenhove, heihaas, veluws hoevegaerde liggen allemaal rond de Veluwe, prachtig mooi gebied, veel kunnen wandelen .. je zal even moeten kijken welke parken de voorzieningen heeft die je graag wilt aangezien je ook met een baby komt, wij gaan alleen met honden :mrgreen:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Vakantie met de hond”