Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! [url=https://www.hondenforum.nl/plaza/viewtopic.php?t=338121]Klik hier om te reageren


Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!


Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

wat te doen omgeving Middelburg rondom jaarwisseling?

Ervaringen en tips over leuke vakantiebestemmingen sámen met uw hond.
Geef de onderwerpregel svp. een duidelijke titel!

Moderator: moderatorteam

~Suzanne~
Zeer actief
Berichten: 14006
Lid geworden op: 02 jul 2007 21:46

wat te doen omgeving Middelburg rondom jaarwisseling?

Ongelezen bericht door ~Suzanne~ »

Hoi,
het is eerder gelukt, toen had iemand een wereld -idee ;-) en ik er weer een leuke aanvullig op het trainingsarsenaaltje bij...
Destijds ging het om mantrailing overigens.

Wij zijn in de periode rondom de jaarwisseling in de omgeving van Middelburg op vakantie. Wie weet een trainer / hondenschool die dan iets leuks aanbied of kan bedenken? Ik zoek het in de vorm van een workshop of eenmalige les ofzo; ik kom daar wel met regelmaat, maar dan 1 x per jaar ;-) dus een lesblok is niet wat ik zoek. Ik zoek iets wat we nog niet eerder gedaan hebben; vooral "voor de lol" maar wat het ook wordt, we pakken het wel serieus op!

Tristan - 10 jaar, fysiek iets beperkt, doet en kan "van alles"; hoopers, b&c, wat zoek/speurwerk. Is zeker leerbaar maar iets als behendigheid mag en kan niet.
Rowan - 4,5 jaar; mag en kan van alles, hij heeft geen beperkingen.
Milan - dan 4,5 maand, kan nog nix ;-) maar mag van alles. Hij zit nu in de Kleuterklas, mag vooral pup zijn maar natuurlijk doen we "dingetjes" en doen we diverse korte workshopjes in de toekomst.

Wie heeft er dit jaar een briljant idee? Het is niet erg om er 1/2 uurtje voor te rijden, maar ik vind het wel fijn dat een eventueel trainingsveld omheind is als de hond los moet.

Natuurlijk zijn de meeste hondenscholen dicht, maar wellicht kent of weet iemand weer iemand die toch tussendoor wat zou willen doen.

wie biedt?

Suzanne
~Suzanne~
Zeer actief
Berichten: 14006
Lid geworden op: 02 jul 2007 21:46

Re: wat te doen omgeving Middelburg rondom jaarwisseling?

Ongelezen bericht door ~Suzanne~ »

Kells schreef:
~Suzanne~ schreef:Hoi,
het is eerder gelukt, toen had iemand een wereld -idee ;-) en ik er weer een leuke aanvullig op het trainingsarsenaaltje bij...
Destijds ging het om mantrailing overigens.

Wij zijn in de periode rondom de jaarwisseling in de omgeving van Middelburg op vakantie. Wie weet een trainer / hondenschool die dan iets leuks aanbied of kan bedenken? Ik zoek het in de vorm van een workshop of eenmalige les ofzo; ik kom daar wel met regelmaat, maar dan 1 x per jaar ;-) dus een lesblok is niet wat ik zoek. Ik zoek iets wat we nog niet eerder gedaan hebben; vooral "voor de lol" maar wat het ook wordt, we pakken het wel serieus op!

Tristan - 10 jaar, fysiek iets beperkt, doet en kan "van alles"; hoopers, b&c, wat zoek/speurwerk. Is zeker leerbaar maar iets als behendigheid mag en kan niet.
Rowan - 4,5 jaar; mag en kan van alles, hij heeft geen beperkingen.
Milan - dan 4,5 maand, kan nog nix ;-) maar mag van alles. Hij zit nu in de Kleuterklas, mag vooral pup zijn maar natuurlijk doen we "dingetjes" en doen we diverse korte workshopjes in de toekomst.

Wie heeft er dit jaar een briljant idee? Het is niet erg om er 1/2 uurtje voor te rijden, maar ik vind het wel fijn dat een eventueel trainingsveld omheind is als de hond los moet.

Natuurlijk zijn de meeste hondenscholen dicht, maar wellicht kent of weet iemand weer iemand die toch tussendoor wat zou willen doen.

wie biedt?

Suzanne
Ik zou zeggen, verzin zelf iets! Wie weet krijg je mensen die mee willen doen.
;-)
Idee best leuk, maar ik ken daar niemand en heb ook zeker niets aan materiaal bij me. Hooguit wat spel dingen voor mijn eigen honden.

Suzanne
Gebruikersavatar
veertje
Zeer actief
Berichten: 12869
Lid geworden op: 28 dec 2005 11:38
Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
Locatie: Noord-Limburg

Re: wat te doen omgeving Middelburg rondom jaarwisseling?

Ongelezen bericht door veertje »

Misschien kan je eens vragen naar mogelijkheden bij WW Indoor 4 all in Hoogerheide? Volgens mij zijn er daar mogelijkheden voor privélessen. Sowieso in (pre) agility, maar ook hoopers dacht ik.
~Suzanne~
Zeer actief
Berichten: 14006
Lid geworden op: 02 jul 2007 21:46

Re: wat te doen omgeving Middelburg rondom jaarwisseling?

Ongelezen bericht door ~Suzanne~ »

Ja, die ken ik maar dat vind ik toch wel zwaar uit de richting ;-) want daar ben ik eerder vanuit huis dan vanuit (omgeving) Middelburg ;-) We zitten nog net wat verder namelijk dus dan is die afstand niet handig.

Suzanne
Gebruikersavatar
ellen en de birmanen
Zeer actief
Berichten: 5181
Lid geworden op: 30 nov 2010 15:39
Mijn ras(sen): 4 tollers
Aantal honden: 4
Locatie: voorburg

Re: wat te doen omgeving Middelburg rondom jaarwisseling?

Ongelezen bericht door ellen en de birmanen »

neem eens contact op met Silke Heddema van Martin Gaus hondenschool in Goes
Afbeelding
~Suzanne~
Zeer actief
Berichten: 14006
Lid geworden op: 02 jul 2007 21:46

Re: wat te doen omgeving Middelburg rondom jaarwisseling?

Ongelezen bericht door ~Suzanne~ »

ellen en de birmanen schreef:neem eens contact op met Silke Heddema van Martin Gaus hondenschool in Goes
die had ik ook gevonden maar heeft dan in die periode vakantie. In de week dat ik er nog ben (net na jaarwisseling) gaan alleen de pupcursussen door... tsja.. da's 't net niet ;-)

Suzanne
Plaats reactie

Terug naar “Vakantie met de hond”