Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! [url=https://www.hondenforum.nl/plaza/viewtopic.php?t=338121]Klik hier om te reageren


Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!


Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Trektochtentopic

Ervaringen en tips over leuke vakantiebestemmingen sámen met uw hond.
Geef de onderwerpregel svp. een duidelijke titel!

Moderator: moderatorteam

Gebruikersavatar
Crescent
Zeer actief
Berichten: 8549
Lid geworden op: 21 dec 2012 20:40
Aantal honden: 2
Locatie: Aan zee!

Re: Trektochtentopic

Ongelezen bericht door Crescent »

Dames, de kogel is door de kerk.

Ik ga kamperen! De natuur in! Heerlijk buiten slapen. Met de honden én met mijn neefje.

In de achtertuin.
What do you hear, Starbuck?
-Nothing but the rain…
Gebruikersavatar
Habibi
Zeer actief
Berichten: 6969
Lid geworden op: 27 jun 2011 12:55
Mijn ras(sen): Sheltie
Perseus (Percy)
Aantal honden: 1
Locatie: Utrechtse Heuvelrug

Re: Trektochtentopic

Ongelezen bericht door Habibi »

Have fun. Wel warme kleren aan, 't wordt frisjes vannacht!
Afbeelding
Persistence
Zeer actief
Berichten: 4745
Lid geworden op: 17 jan 2016 20:05

Re: Trektochtentopic

Ongelezen bericht door Persistence »

Het Krijtlandpad begin april dus. Planning is 8 dagen met 1 rustdag. Afstanden van ongeveer 15-17km per dag, rustig aan.
Met beide honden dus, en wat een verschil is dat. Ik liep met alleen Vic eigenlijk altijd los lopen waar dat kon of aan een sleeplijn.
Maar nu ga ik met iemand lopen met een Hollander x ,mh die hondagressief is (en altijd gemuilkorfd onderweg).
We hebben nu 2 keer samen gekampeerd en dat ging best goed, gewoon wat afstand houden.
Maar dat betekent dus wel dat ik beide honden aan de korte lijn moet houden, Vic vind dat Stom en gaan met hangende oren achter me sjokken en Bella wilt elk grassprietje besnuffelen, we komen amper vooruit. Riem achterlangs even wisselen gaat niet met backpack op, tenzij je met een huppeltje door je knieën gaat.

We zijn nu dus aan het oefenen met de heupgordel, zodat ik ook handen vrij kan hebben voor de route etc. Vic kent alleen maar standje volle kracht vooruit door canicross-associatie, die moet écht leren rustig eraan te lopen. Beide is geleerd om achterlangs van kant te wisselen, kan dus niet! Nu moet het voorlangs. Walking-Twister. Gottegot, hoe moeilijk kan het zijn hè, met je honden aangelijnd te lopen :LOL:

En dan die extra spullen. Dubbel hondenvoer. Dubbel isolatiematje voor in de tent. Kleding om warm te houden ‘s nachts.
Grondpen, want die kleine is anders verschwunden op de camping. Dubbele lijnen.
Waarom leek me dit ook alweer zo’n leuk idee? :Q:

We moeten ook nog een stukje met de trein en bus, dat moeten we nog gaan oefenen voor die tijd, vooral voor Bella.

Gister op 10km 1 van de weinige stukken dat ze netjes naast elkaar liepen :mrgreen:
Afbeelding

Vorig weekend proef-gekampeerd met de 2.
Afbeelding

Campingsmoking gemaakt door Zinodo :cheer:
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
sirene
Zeer actief
Berichten: 14192
Lid geworden op: 29 aug 2003 20:57
Contacteer:

Re: Trektochtentopic

Ongelezen bericht door sirene »

Leuk vooruitzicht volgende maand. Tijd zat om nog even te trainen :wink:
En lekker al gekampeerd :ok: met twee honden in de tent viel het vast mee maar het was wel heel koud nog s'nachts denk ik?
Groetjes Sonja
Afbeelding
en de nakers
Persistence
Zeer actief
Berichten: 4745
Lid geworden op: 17 jan 2016 20:05

Re: Trektochtentopic

Ongelezen bericht door Persistence »

sirene schreef: 07 mar 2021 20:00 Leuk vooruitzicht volgende maand. Tijd zat om nog even te trainen :wink:
En lekker al gekampeerd :ok: met twee honden in de tent viel het vast mee maar het was wel heel koud nog s'nachts denk ik?
Té koud, er zat een laagje ijs op het waterbakje van de honden. Halverwege de nacht lagen ze beide te rillen ondanks matje en ‘pyjama’, mishandeling was het :zweep: . Dus dat was eens en niet meer in februari :Q:
Gebruikersavatar
sirene
Zeer actief
Berichten: 14192
Lid geworden op: 29 aug 2003 20:57
Contacteer:

Re: Trektochtentopic

Ongelezen bericht door sirene »

Persistence schreef: 07 mar 2021 21:07
sirene schreef: 07 mar 2021 20:00 Leuk vooruitzicht volgende maand. Tijd zat om nog even te trainen :wink:
En lekker al gekampeerd :ok: met twee honden in de tent viel het vast mee maar het was wel heel koud nog s'nachts denk ik?
Té koud, er zat een laagje ijs op het waterbakje van de honden. Halverwege de nacht lagen ze beide te rillen ondanks matje en ‘pyjama’, mishandeling was het :zweep: . Dus dat was eens en niet meer in februari :Q:
Oh, da's wel heel erg! Ik ging voorgaande jaren altijd voor het eerst slapen in de tent in maart en dan was het al heel koud. Ik ben ook wel eens wakker geworden met ijskoude honden. Er zijn vast trucjes voor om het s'nachts niet zo nat/klam te worden in een tent, want dat maakt het denk ik zo vreselijk koud.
Groetjes Sonja
Afbeelding
en de nakers
Persistence
Zeer actief
Berichten: 4745
Lid geworden op: 17 jan 2016 20:05

Re: Trektochtentopic

Ongelezen bericht door Persistence »

17,5kg en nog een kleine 3 kilo aan hondenbrokken alvast vooruitgestuurd naar een camping onderweg. Ik neem de volgende keer sjwawas hoor :pffff:

Linker gedeelte is voor mezelf, rechts van de wandelstokken voor de honden.

Het is voor 8 dagen wandelen (met 1 rustdag), morgen vertrek ik. Er zit wel bij: 7x ontbijt, 4x avondeten, zat repen voor tussendoor en 2 liter water.

Ik ga vanavond nog van de elektrische deken genieten :mrgreen: en dan wordt het een weekje afzien ‘s nachts :schrik:

Afbeelding

Afbeelding
Sandra&co

Re: Trektochtentopic

Ongelezen bericht door Sandra&co »

Bikkel, met deze temperaturen!
Gebruikersavatar
fenneke
Zeer actief
Berichten: 22875
Lid geworden op: 24 apr 2002 18:40
Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
Aantal honden: 1
Locatie: Drenthe

Re: Trektochtentopic

Ongelezen bericht door fenneke »

Veel plezier :mrgreen:
Fenneke en Baloe
Afbeelding
Gebruikersavatar
Sassy
moderator
Berichten: 2198
Lid geworden op: 15 jan 2011 13:15
Mijn ras(sen): Border Collie
Aantal honden: 5

Re: Trektochtentopic

Ongelezen bericht door Sassy »

Sandra&co schreef: 07 apr 2021 22:21 Bikkel, met deze temperaturen!
En met de regen momenteel.
Ik denk dat ik jullie net heb zien lopen vlak bij Camping het Rozenhof, Camerig, die daar wat bergaf ligt.
Herkenbare honden :lol1:
Of honden die erop lijken.

Maar man wat een weer, ik benijd je nu even niet, hoe mooi de omgeving daar ook is.
Afbeelding
annemarietje
Actief
Berichten: 188
Lid geworden op: 07 mar 2021 15:53
Mijn ras(sen): Schnauzer, kooiker

Re: Trektochtentopic

Ongelezen bericht door annemarietje »

Hoop dat je het naar je zin hebt Persistense.

Ik zag vandaag deze jonge op tv met zn hond: Tom turchic en savanna.
Ze zijn al vijf jaar onderweg. Hele wereld over aan het wandelen.
Das ook een behoorlijke trektocht :D

Afbeelding
https://www.instagram.com/theworldwalk/
Afbeelding
« Maybe why all the doors are closed, so you can open one that leads you to the perfect road »
Persistence
Zeer actief
Berichten: 4745
Lid geworden op: 17 jan 2016 20:05

Re: Trektochtentopic

Ongelezen bericht door Persistence »

Sassy schreef:
Sandra&co schreef: 07 apr 2021 22:21 Bikkel, met deze temperaturen!
En met de regen momenteel.
Ik denk dat ik jullie net heb zien lopen vlak bij Camping het Rozenhof, Camerig, die daar wat bergaf ligt.
Herkenbare honden :lol1:
Of honden die erop lijken.

Maar man wat een weer, ik benijd je nu even niet, hoe mooi de omgeving daar ook is.
Afbeelding

Als je ons zag met regenkleding en regenjassen en een chagrijnige kop gister zag dan klopt dat haha.
Vanaf vrijdagavond alleen maar regen gehad, gister tent nat ingepakt en op de camping gister dreef de klei tussen het onderzeil en de tent door... we hebben gistermiddag geschuild in een schuur bij een boer.
Omdat het vandaag weer de hele dag regent hebben we een (prijzig...) alternatief gekozen met heerlijk warme douche.

Afbeelding
Gister in de schuur.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Hier is een douche ook handig voor...
Afbeelding
Spelen kun je hier ook!

Hieronder wat foto’s van de afgelopen dagen:
Afbeelding
Sneeuw lag er ook nog her en der.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Morgen gaan we de route weer vervolgen!
Gebruikersavatar
Yeufke
Zeer actief
Berichten: 4877
Lid geworden op: 28 jul 2012 18:45
Mijn ras(sen): Havanezer
Aantal honden: 1

Re: Trektochtentopic

Ongelezen bericht door Yeufke »

Haha, dat is wel een heel luxe stop. Maar jullie hebben het verdiend hoor.
Ik moest ook wel aan jullie denken met dat snertweer gisteren (en voor vandaag voorspeld).
Heel veel plezier de komende dagen!
Afbeelding
Polly 22 jan 2007 - 15 mei 2018 ❤️
Yessie 28 april 2010 -13 juli 2020
slaap zacht lieve meid
Gebruikersavatar
Sassy
moderator
Berichten: 2198
Lid geworden op: 15 jan 2011 13:15
Mijn ras(sen): Border Collie
Aantal honden: 5

Re: Trektochtentopic

Ongelezen bericht door Sassy »

Had ik me dus niet vergist, jullie zagen er idd uit als verzopen katten, hondjes keken een stuk vrolijker als jullie zelf.
Het was zaterdag een verschrikkelijk natte dag...hoopte nog even dat het zou gaan opklaren.

Waar je bij dat bord van Bilderberg staat, die berg op er tegenover richting Holset ligt de Landbouwwinkel waar we elke week groente/fruit halen.

Ik dacht nog zal ik stoppen, en vragen of jullie een paar uur willen opwarmen, maar tijd voor logees heb ik op dit moment niet met een aantal patienten, (eentje vorige week OP aan een tumor, een hond met een darmvirus, en met een ander was ik net op weg naar huis vanaf de osteopaat) en om dan weer terug naar een koude natte tent schiet je ook niet echt veel mee op. Je spullen moeten ook kunnen opdrogen.
Denk nu achteraf was ik toch maar gestopt, al was het maar om iets warms te eten / drinken...
Gelukkig maar dat jullie voor nu warm en droog zitten.

Hoop dat jullie toch kunnen genieten van de mooie omgeving.
Afbeelding
Persistence
Zeer actief
Berichten: 4745
Lid geworden op: 17 jan 2016 20:05

Re: Trektochtentopic

Ongelezen bericht door Persistence »

Sassy schreef:Had ik me dus niet vergist, jullie zagen er idd uit als verzopen katten, hondjes keken een stuk vrolijker als jullie zelf.
Het was zaterdag een verschrikkelijk natte dag...hoopte nog even dat het zou gaan opklaren.

Waar je bij dat bord van Bilderberg staat, die berg op er tegenover richting Holset ligt de Landbouwwinkel waar we elke week groente/fruit halen.

Ik dacht nog zal ik stoppen, en vragen of jullie een paar uur willen opwarmen, maar tijd voor logees heb ik op dit moment niet met een aantal patienten, (eentje vorige week OP aan een tumor, een hond met een darmvirus, en met een ander was ik net op weg naar huis vanaf de osteopaat) en om dan weer terug naar een koude natte tent schiet je ook niet echt veel mee op. Je spullen moeten ook kunnen opdrogen.
Denk nu achteraf was ik toch maar gestopt, al was het maar om iets warms te eten / drinken...
Gelukkig maar dat jullie voor nu warm en droog zitten.

Hoop dat jullie toch kunnen genieten van de mooie omgeving.
Wat grappig! Je zat in de auto dus?
Hier toevallig?

Afbeelding
Gebruikersavatar
Sassy
moderator
Berichten: 2198
Lid geworden op: 15 jan 2011 13:15
Mijn ras(sen): Border Collie
Aantal honden: 5

Re: Trektochtentopic

Ongelezen bericht door Sassy »

Persistence schreef: 11 apr 2021 20:47
Sassy schreef:Had ik me dus niet vergist, jullie zagen er idd uit als verzopen katten, hondjes keken een stuk vrolijker als jullie zelf.
Het was zaterdag een verschrikkelijk natte dag...hoopte nog even dat het zou gaan opklaren.

Waar je bij dat bord van Bilderberg staat, die berg op er tegenover richting Holset ligt de Landbouwwinkel waar we elke week groente/fruit halen.

Ik dacht nog zal ik stoppen, en vragen of jullie een paar uur willen opwarmen, maar tijd voor logees heb ik op dit moment niet met een aantal patienten, (eentje vorige week OP aan een tumor, een hond met een darmvirus, en met een ander was ik net op weg naar huis vanaf de osteopaat) en om dan weer terug naar een koude natte tent schiet je ook niet echt veel mee op. Je spullen moeten ook kunnen opdrogen.
Denk nu achteraf was ik toch maar gestopt, al was het maar om iets warms te eten / drinken...
Gelukkig maar dat jullie voor nu warm en droog zitten.

Hoop dat jullie toch kunnen genieten van de mooie omgeving.
Wat grappig! Je zat in de auto dus?
Hier toevallig?

Afbeelding
Nee, richting de Epenerbaan, ik reed met een witte bus de berg op, terwijl jullie bergaf liepen, richting de camping op de Camerig.
Dacht ook eigenlijk dat jullie daar wel zouden stoppen/schuilen voor de regen: https://www.campingrozenhof.nl/
Ben later wel, omdat dat op mijn route naar huis ligt, langs Bilderberg gereden, niet wetende dat julie ook die kant op gingen.

Op die Epenerbaan (die overigens steeds bij sneeuw afgesloten wordt) is het moeilijk stoppen met alle wannabe-wielertoeristen.
Maar die hond van jou viel me meteen op, kun je niet langs kijken :mrgreen:

Ik ga altijd bij de Landwinkel Bischoff die op de weg Vaalsbroek ligt, is een fruitteler die aan huis verkoopt, ook veel bio, zuivel en vlees van boeren in de regio, en mochten jullie wellicht in Vaalsbroek logeren, is de moeite om eens de berg op te lopen, het zijn hun fruitgaarden die je kunt zien liggen als je met je rug richting Bilderberg staat.
Leuke dingen om als souvenier uit limburg mee te nemen, zelfgemaakte jams, fruitsappen, vlierbessenwijn, dat soort dingen, niet alles even goedkoop, maar zo lekker spul, en super aardige mensen. Daar kun je nog je groente en fruit los zonder plastic kopen.

Edit: vermoedelijk staat die fruit automaat van de foto schuin tegenover de "zwarte madonna".
Zit nog een fruitboer, als je de doorgaande weg naar Vaals volgt.
Jammer dat het dicht is vanwege Corona, daar kun je lekker eten voor weinig geld. Koffie kost daar ook haast niks, met een lekker limburgs likeurtje.
Afbeelding
Persistence
Zeer actief
Berichten: 4745
Lid geworden op: 17 jan 2016 20:05

Trektochtentopic

Ongelezen bericht door Persistence »

Wij stonden op de camping Lingberg, daar hebben we de middag in de schuur gezeten terwijl onze tenten wegspoelden haha. En eind van de middag zijn we naar het hotel gaan lopen.

Grappig dat Vic je zelfs opviel terwijl hij een regenjas aan had (ik neem tenminste aan dat je hem bedoelt en niet Bella).

Afbeelding
Hallelujah.
Gebruikersavatar
Sassy
moderator
Berichten: 2198
Lid geworden op: 15 jan 2011 13:15
Mijn ras(sen): Border Collie
Aantal honden: 5

Re: Trektochtentopic

Ongelezen bericht door Sassy »

Ja, Vic viel me als eerste op, zulke honden zie je hier in de regio niet veel.
Herkenbaar duo, zelfs met regenjas aan.
Jij kunt dus echt nergens meer incognito heen als je Vic meeneemt :LOL:
Dacht nog wat lopen die braaf en vrolijk in de regen, zelfs aan de lijn.

En ja, dat beeld herken ik ook...daar tegenover die bedoelde ik.
Afbeelding
Persistence
Zeer actief
Berichten: 4745
Lid geworden op: 17 jan 2016 20:05

Re: Trektochtentopic

Ongelezen bericht door Persistence »

We zijn weer terug! Het was een intens weekje.

Ik heb de foto’s op feestboek even openbaar gezet, voor wie het leuk vind om te zien. Linkje onderaan.

“Het Krijtlandpad, 91 kilometer door het mooie Zuid-Limburg. 8 Dagen (met een rustdag) hebben we erover gedaan, we liepen tussen de 10-15km per dag. Dat is goed te doen met zware backpack en 2 honden (1,5 en 8 jaar).

Met Heleen Hage en Djara als goed gezelschap onderweg.

Het was een uitdaging mag ik wel zeggen, met slecht en koud weer, voor het eerst 2 honden gekampeerd waarvan Bella ook nog eens angstig is voor vreemde mensen en dit luidkeels laat weten. Ze is ook stout, stronteigenwijs maar toch ook wel een lief schoothondje is gebleken.
En Vic, die is gewoon lief en betrouwbaar, en een beetje te waaks.

We hebben het weekend na een middagje schuilen in de regen in een schuur, besloten onze natte tenten weer in te pakken en een hotel te pakken. Een rib uit m’n lijf, maar het was het zó waard, de honden konden zo eindelijk goed uitrusten, we konden onze natte boel te drogen hangen en eindelijk opwarmen.
Wie had dat gedacht, met de reactieve Djara, waakse Vic en uitdagende Bella op 1 kamer, maar met wat management is dat prima geslaagd.

Maandag hebben we de tocht weer voortgezet, van elk klein zonnestraaltje wat er doorkwam genoten. De nachten vroor het steeds, maar daar leken we aan te wennen, hoewel comfortabel anders was Afbeelding

Na 8 dagen, met een rustdag, kwamen we weer aan in Maastricht. Zo mooi om te zien dat het voor de honden al snel als ‘roedel’ voelt om zoveel kilometers samen te lopen.

En ja, er is weleens een vloekje gevallen als we in de regen op onze knieeen onder een boomstam door moesten met onze zware rugzak, en de honden dan besloten óver de boomstam te springen aan de heuplijn... of als ze keihard trokken bij een modderige afdaling waarbij je je alleen aan prikkeldraad kunt vastgrijpen... of een poging deden onder stroomdraad door te kruipen bij de weilanden.
Maar ach, zulke dingen moet je snel vergeten en gewoon dóórgaan. Al gaat het niet snel, met opgeven kom je er helemaal niet.”

https://www.facebook.com/media/set/?set ... 792&type=3
Gebruikersavatar
Yeufke
Zeer actief
Berichten: 4877
Lid geworden op: 28 jul 2012 18:45
Mijn ras(sen): Havanezer
Aantal honden: 1

Re: Trektochtentopic

Ongelezen bericht door Yeufke »

Wat een leuke serie foto's is dat geworden. Ik doe het jullie niet na!
Moet ook zeggen dat ik, vooral 's avonds, wel eens aan jullie heb moeten denken met die kou.
Ik vind het knap.
Hoe vonden jullie Zuid-Limburg?
Afbeelding
Polly 22 jan 2007 - 15 mei 2018 ❤️
Yessie 28 april 2010 -13 juli 2020
slaap zacht lieve meid
Gebruikersavatar
Marlett
Zeer actief
Berichten: 853
Lid geworden op: 12 feb 2019 19:05
Mijn ras(sen): Rotcockapoo en Griekse nepteckel
Aantal honden: 2

Re: Trektochtentopic

Ongelezen bericht door Marlett »

Leuke fotoserie! En echt bikkels zijn jullie hoor, ik doe het je niet na.
Persistence
Zeer actief
Berichten: 4745
Lid geworden op: 17 jan 2016 20:05

Re: Trektochtentopic

Ongelezen bericht door Persistence »

Yeufke schreef: 16 apr 2021 20:54 Wat een leuke serie foto's is dat geworden. Ik doe het jullie niet na!
Moet ook zeggen dat ik, vooral 's avonds, wel eens aan jullie heb moeten denken met die kou.
Ik vind het knap.
Hoe vonden jullie Zuid-Limburg?
Mooi! Zooo anders dan waar ik woon, sommige stukjes deden me denken aan Frankrijk. Ga er zeker nog eens wandelen.
80564M

Re: Trektochtentopic

Ongelezen bericht door 80564M »

Wat een heerlijke foto's, ik ben jaloers! (behalve op die eerste paar dagen haha)
Bonnaxa
Vaste gebruiker
Berichten: 96
Lid geworden op: 26 aug 2015 16:11
Mijn ras(sen): Whippet, X-Vlinderhondje, Welsh Corgi Cardigan
Aantal honden: 3

Re: Trektochtentopic

Ongelezen bericht door Bonnaxa »

Wat goed dat je gegaan bent! Zeker ook met het weer... het klinkt alsof het af en toe best afzien was, maar ik hoop dat jullie ook genoten hebben :).

Had je nog wat extra's meegenomen om de honden warm te houden 's nachts?
Gebruikersavatar
GrethavW
Zeer actief
Berichten: 5698
Lid geworden op: 22 apr 2013 20:54
Mijn ras(sen): Amerikaanse Staffordshire Terrier
Kruising
Aantal honden: 2
Locatie: Noordoostpolder

Re: Trektochtentopic

Ongelezen bericht door GrethavW »

Wat knap!
Mooie foto's ook.
Afbeelding
Persistence
Zeer actief
Berichten: 4745
Lid geworden op: 17 jan 2016 20:05

Re: Trektochtentopic

Ongelezen bericht door Persistence »

Bonnaxa schreef:Wat goed dat je gegaan bent! Zeker ook met het weer... het klinkt alsof het af en toe best afzien was, maar ik hoop dat jullie ook genoten hebben :).

Had je nog wat extra's meegenomen om de honden warm te houden 's nachts?
Jazeker we hebben ook wel genoten!

Had op het laatste moment nog een andere isolatiemat gekocht, plus een fleecedekentje mee voor erover en voor de honden een soort ‘fleece pyjama’. Maar ze wilden er helemaal niet op liggen haha. Victor wilde liever op mijn (dons)jas liggen en Bella bovenop mij of op m’n tas.
Gebruikersavatar
Crescent
Zeer actief
Berichten: 8549
Lid geworden op: 21 dec 2012 20:40
Aantal honden: 2
Locatie: Aan zee!

Re: Trektochtentopic

Ongelezen bericht door Crescent »

Wij zijn aankomend weekeinde in Gent, zijn er nog aanraders voor wandelingen met de hond daar?
What do you hear, Starbuck?
-Nothing but the rain…
Gebruikersavatar
Habibi
Zeer actief
Berichten: 6969
Lid geworden op: 27 jun 2011 12:55
Mijn ras(sen): Sheltie
Perseus (Percy)
Aantal honden: 1
Locatie: Utrechtse Heuvelrug

Re: Trektochtentopic

Ongelezen bericht door Habibi »

Het topic ligt al even stil.


Maar ooit hoop ik met Percy af te maken wat ik met Habieb begonnen ben, de mullerthaltrail.


Daar kwamen nogal wat medische klachten van mijzelf tussen, maar wie weet lukt het ooit weer, in kléine etappes :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
Crescent
Zeer actief
Berichten: 8549
Lid geworden op: 21 dec 2012 20:40
Aantal honden: 2
Locatie: Aan zee!

Re: Trektochtentopic

Ongelezen bericht door Crescent »

Habibi schreef: 03 nov 2021 14:20 Het topic ligt al even stil.


Maar ooit hoop ik met Percy af te maken wat ik met Habieb begonnen ben, de mullerthaltrail.


Daar kwamen nogal wat medische klachten van mijzelf tussen, maar wie weet lukt het ooit weer, in kléine etappes :D
Maak daar maar Percy, Chianti en Loulou van, dan.
What do you hear, Starbuck?
-Nothing but the rain…
Plaats reactie

Terug naar “Vakantie met de hond”