Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! [url=https://www.hondenforum.nl/plaza/viewtopic.php?t=338121]Klik hier om te reageren


Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!


Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Waar ga jij heen?

Ervaringen en tips over leuke vakantiebestemmingen sámen met uw hond.
Geef de onderwerpregel svp. een duidelijke titel!

Moderator: moderatorteam

Gebruikersavatar
mijke
Zeer actief
Berichten: 16537
Lid geworden op: 05 jan 2012 22:04
Mijn ras(sen): krakershondje
Aantal honden: 1
Locatie: Groningen

Re: Waar ga jij heen?

Ongelezen bericht door mijke »

Hylos schreef:
mijke schreef:Ik had me er helemaal op ingesteld dat we dit jaar niet op vakantie zouden gaan, want kleine baby en alles. Maar met dit weer en nu we wat gewend zijn begint het toch wel te kriebelen... Gelukkig heeft mama een nieuwe vriend :engel: met een stacaravan in friesland. Volgens mama is de omgeving erg saai en kun je er weinig wandelen, maar het ligt aan het water en ze hebben zowel een motorbootje als een zeilbootje. Toch maar eens kijken of we daar later deze zomer nog even kunnen zitten!
Waar is het in Friesland? Bovenin dan toevallig? :mrgreen:
Goeie vraag, ehhh.... ergens bij water waar wordt gevaren? :P
Gebruikersavatar
Chihuahua-paws
Zeer actief
Berichten: 23470
Lid geworden op: 14 jul 2011 13:29
Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar
Aantal honden: 2

Re: Waar ga jij heen?

Ongelezen bericht door Chihuahua-paws »

mijke schreef:
Hylos schreef:
mijke schreef:Ik had me er helemaal op ingesteld dat we dit jaar niet op vakantie zouden gaan, want kleine baby en alles. Maar met dit weer en nu we wat gewend zijn begint het toch wel te kriebelen... Gelukkig heeft mama een nieuwe vriend :engel: met een stacaravan in friesland. Volgens mama is de omgeving erg saai en kun je er weinig wandelen, maar het ligt aan het water en ze hebben zowel een motorbootje als een zeilbootje. Toch maar eens kijken of we daar later deze zomer nog even kunnen zitten!
Waar is het in Friesland? Bovenin dan toevallig? :mrgreen:
Goeie vraag, ehhh.... ergens bij water waar wordt gevaren? :P
:LOL:
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..

Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
blondie
Zeer actief
Berichten: 30331
Lid geworden op: 29 jun 2007 23:44
Aantal honden: 2

Re: Waar ga jij heen?

Ongelezen bericht door blondie »

sbientje schreef:schotland is trouwens ook prachtig hoor, maar Noorwegen... sja daar heb ik toch wat speciaals mee :)
Even nieuwsgierig, gaan jullie dan met de auto? En de honden mee?
Wij willen er ook graag heen, mijn vriend zijn oma is Noorse en hij wil dus graag eens naar dat land, en het lijkt mij ook prachtig. Dus even benieuwd hoe er te komen met honden :mrgreen:
Gebruikersavatar
veertje
Zeer actief
Berichten: 12869
Lid geworden op: 28 dec 2005 11:38
Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
Locatie: Noord-Limburg

Re: Waar ga jij heen?

Ongelezen bericht door veertje »

Ik krijg alweer zin in nog meer vakantie met al die nieuwe bestemmingen. Wie weet neem ik eind van de zomer nog wel een paar dagen op voor een lang weekend of zo. Dan kan ik hier inspiratie op doen :D
Cendy
Zeer actief
Berichten: 2191
Lid geworden op: 18 nov 2003 16:13
Mijn ras(sen): Boerboel
Aantal honden: 2

Re: Waar ga jij heen?

Ongelezen bericht door Cendy »

blondie schreef:
sbientje schreef:schotland is trouwens ook prachtig hoor, maar Noorwegen... sja daar heb ik toch wat speciaals mee :)
Even nieuwsgierig, gaan jullie dan met de auto? En de honden mee?
Wij willen er ook graag heen, mijn vriend zijn oma is Noorse en hij wil dus graag eens naar dat land, en het lijkt mij ook prachtig. Dus even benieuwd hoe er te komen met honden :mrgreen:
Ben geen sbientje, maar wij gaan in september naar Noorwegen.
Met een camper, en nemen de boot vanuit Duitsland naar Zweden.
Dit omdat Toos Denemarken niet in mag :ugh:
Kijk er zo naar uit! :cheer:
Gebruikersavatar
Sabi85
Zeer actief
Berichten: 901
Lid geworden op: 09 feb 2015 00:03
Mijn ras(sen): Schotse herder korthaar
Aantal honden: 1
Locatie: Amersfoort

Re: Waar ga jij heen?

Ongelezen bericht door Sabi85 »

Ik ben met mijn zusje naar IJsland geweest, zonder hond. Indrukwekkende natuur en lekker koel. Hond meenemen naar IJsland is niet mogelijk want ze moeten 4 weken in quarantaine.
Afbeelding
Persistence
Zeer actief
Berichten: 4745
Lid geworden op: 17 jan 2016 20:05

Re: Waar ga jij heen?

Ongelezen bericht door Persistence »

Belle schreef:
Chihuahua-paws schreef:Wij gaan ook ruim 3 weken weg. Maar als je met de camper naar China gaat heb je wel meer tijd nodig lol.

Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
Helemaal met de camper naar China rijden? Lijkt me geweldig. Als ik ooit genoeg tijd heb, ga ik nog een keer met de Trans Siberie Express.
Zou ik zeker doen als je de kans krijgt! Heb de Trans-Mongolie Express gedaan, in de 'niet-toeristische trein' en dat was echt een fantastische ervaring. Ben toen paar dagen in Mongolie gebleven en daar paardgereden, het is daar zo weids, zo groot, ik zou nog weleens terugwillen. En daarna via Beijing (vreselijke stad) afgezakt door China en verschillende plaatsen bezocht, en na een maand weer via Hong Kong teruggevlogen. Echt een one-in-a-lifetime reis. Vooral Chengdu met de panda's is me goed bijgebleven.
jacq1970
Zeer actief
Berichten: 14721
Lid geworden op: 15 feb 2005 18:04
Aantal honden: 1
Locatie: Baasje Bowie
Contacteer:

Re: Waar ga jij heen?

Ongelezen bericht door jacq1970 »

Chihuahua-paws schreef:Nou daar gaat onze vakantie.. Binky heeft een ab kuur gehad van 8 dagen.
En die moet hij echt hebben. Dus dat moet..

fijn dat jullie alsnog kunnen!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Chihuahua-paws
Zeer actief
Berichten: 23470
Lid geworden op: 14 jul 2011 13:29
Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar
Aantal honden: 2

Re: Waar ga jij heen?

Ongelezen bericht door Chihuahua-paws »

Persistence schreef:
Belle schreef:
Chihuahua-paws schreef:Wij gaan ook ruim 3 weken weg. Maar als je met de camper naar China gaat heb je wel meer tijd nodig lol.

Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
Helemaal met de camper naar China rijden? Lijkt me geweldig. Als ik ooit genoeg tijd heb, ga ik nog een keer met de Trans Siberie Express.
Zou ik zeker doen als je de kans krijgt! Heb de Trans-Mongolie Express gedaan, in de 'niet-toeristische trein' en dat was echt een fantastische ervaring. Ben toen paar dagen in Mongolie gebleven en daar paardgereden, het is daar zo weids, zo groot, ik zou nog weleens terugwillen. En daarna via Beijing (vreselijke stad) afgezakt door China en verschillende plaatsen bezocht, en na een maand weer via Hong Kong teruggevlogen. Echt een one-in-a-lifetime reis. Vooral Chengdu met de panda's is me goed bijgebleven.
Als ik de kans krijg. Ga ik die niet laten lopen. Maar ben bang dat dat niet gaat lukken tot ons 65ste. Maargoed dromen mag.

Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..

Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
Gebruikersavatar
Chihuahua-paws
Zeer actief
Berichten: 23470
Lid geworden op: 14 jul 2011 13:29
Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar
Aantal honden: 2

Re: Waar ga jij heen?

Ongelezen bericht door Chihuahua-paws »

Cendy schreef:
blondie schreef:
sbientje schreef:schotland is trouwens ook prachtig hoor, maar Noorwegen... sja daar heb ik toch wat speciaals mee :)
Even nieuwsgierig, gaan jullie dan met de auto? En de honden mee?
Wij willen er ook graag heen, mijn vriend zijn oma is Noorse en hij wil dus graag eens naar dat land, en het lijkt mij ook prachtig. Dus even benieuwd hoe er te komen met honden :mrgreen:
Ben geen sbientje, maar wij gaan in september naar Noorwegen.
Met een camper, en nemen de boot vanuit Duitsland naar Zweden.
Dit omdat Toos Denemarken niet in mag :ugh:
Kijk er zo naar uit! :cheer:
Waarom mag Toots Denemarken niet in?

Met de auto of camper naar Noorwegen is prima te doen ook via de bruggen. Varen hebben wij niet zoveel mee. Maar als je hond ergens niet in mag en je met de boot er wel komt dan maar met de boot.

In zowel Denemarken, Zweden als Noorwegen zijn ze heel relaxed met honden. In Groot Brittannië ook hoor trouwens.

Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..

Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
jacq1970
Zeer actief
Berichten: 14721
Lid geworden op: 15 feb 2005 18:04
Aantal honden: 1
Locatie: Baasje Bowie
Contacteer:

Re: Waar ga jij heen?

Ongelezen bericht door jacq1970 »

Tineke schreef:
jacq1970 schreef:Gelukkig wilde mijn tante in week 40 en 41 op Bowie passen, zij heeft toen wij nog 3 honden hadden een aantal jaar op Bowie gepast en hebben we onze 3 weken september kunnen verzetten naar oktober en gaan we nog heerlijk 12 dagen naar Griekenland , naar Kreta omdat daar het seizoen loopt tot eind oktober en we graag wat kloofwandelingen willen maken, we gaan naar het kleine plaatjes Kalives op de weg tussen Rethymon en Chania in, heb er zin in!
Fijn dat je alsnog oppas vond, Kreta is leuk.
Ga je de Samaria kloof doen en/of de Tripitikloof die een stuk lastiger is.
Ik heb de Samariakloof gelopen en vond het indrukwekkend.
de Samaria denk ik niet, wel de imbros kloof en de Tripiti kloof staan op het programma.
Kreta is eigenlijk nooit een optie geweest voor ons, vind het te toeristisch en te groot, wij gaan veelal naar kleinere eilanden als Samos, Kefalonia of minder toeristisch als Andros, Ithaki en Alonissos en Kythira, Samos was 2 jaar geleden een last minute en de enige plek waar nog een acomodatie was met zwembad die vrij was dus maar gedaan en dat was zo vreselijk gaaf stuk eiland waar wij zaten, Samos was ook niet een keuze maar daar ben ik dus van terug gekomen, hopelijk is Kreta ook zo mooi, en het voordeel van toeristisch is dat je in oktober ook nog prima iets kan ondernemen daar.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Chihuahua-paws
Zeer actief
Berichten: 23470
Lid geworden op: 14 jul 2011 13:29
Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar
Aantal honden: 2

Re: Waar ga jij heen?

Ongelezen bericht door Chihuahua-paws »

jacq1970 schreef:
Chihuahua-paws schreef:Nou daar gaat onze vakantie.. Binky heeft een ab kuur gehad van 8 dagen.
En die moet hij echt hebben. Dus dat moet..

fijn dat jullie alsnog kunnen!
Ja zeker en gewoon zoals we in gedachten hadden. Ben erg nieuwsgierig naar Estland, Letland en Lithauwen. Maar ook zeker naar Polen.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..

Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
Persistence
Zeer actief
Berichten: 4745
Lid geworden op: 17 jan 2016 20:05

Re: Waar ga jij heen?

Ongelezen bericht door Persistence »

Dit jaar niet zoveel spannends, paar dagen in een huisje in de Achterhoek en paar dagen kamperen vlakbij de Biesbosch (dankzij de tips van Manuma :) )

Ook wil ik nog een keer zo'n paalcamping uitproberen.
Gebruikersavatar
Lothian
Zeer actief
Berichten: 10190
Lid geworden op: 23 jul 2010 22:04
Mijn ras(sen): Roemeen Dalí, Bulgaar Lucca, lurcher Taro
Aantal honden: 3

Re: Waar ga jij heen?

Ongelezen bericht door Lothian »

Persistence schreef:
Belle schreef:
Chihuahua-paws schreef:Wij gaan ook ruim 3 weken weg. Maar als je met de camper naar China gaat heb je wel meer tijd nodig lol.

Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
Helemaal met de camper naar China rijden? Lijkt me geweldig. Als ik ooit genoeg tijd heb, ga ik nog een keer met de Trans Siberie Express.
Zou ik zeker doen als je de kans krijgt! Heb de Trans-Mongolie Express gedaan, in de 'niet-toeristische trein' en dat was echt een fantastische ervaring. Ben toen paar dagen in Mongolie gebleven en daar paardgereden, het is daar zo weids, zo groot, ik zou nog weleens terugwillen. En daarna via Beijing (vreselijke stad) afgezakt door China en verschillende plaatsen bezocht, en na een maand weer via Hong Kong teruggevlogen. Echt een one-in-a-lifetime reis. Vooral Chengdu met de panda's is me goed bijgebleven.
Transmongoliëexpres is schitterend, ik vond het echt een heel bijzondere reis. Twee jaar geleden hebben we nog een keer twee weken in China gereisd omdat ik toch maar Beijing moest voor mijn werk maar ik denk wel dat het mooier is om nog wat meer natuur me te pakken dan wij toen gedaan hebben. Dat misten we echt op een gegeven moment. Al waren Pingyao en de grotten van Yungang ook heel indrukwekkend en we hebben nog een muurwandeling gemaakt inclusief kamperen wat heel bijzonder was.
Afbeelding
Cendy
Zeer actief
Berichten: 2191
Lid geworden op: 18 nov 2003 16:13
Mijn ras(sen): Boerboel
Aantal honden: 2

Re: Waar ga jij heen?

Ongelezen bericht door Cendy »

Chihuahua-paws schreef:
Cendy schreef:
blondie schreef:
sbientje schreef:schotland is trouwens ook prachtig hoor, maar Noorwegen... sja daar heb ik toch wat speciaals mee :)
Even nieuwsgierig, gaan jullie dan met de auto? En de honden mee?
Wij willen er ook graag heen, mijn vriend zijn oma is Noorse en hij wil dus graag eens naar dat land, en het lijkt mij ook prachtig. Dus even benieuwd hoe er te komen met honden :mrgreen:
Ben geen sbientje, maar wij gaan in september naar Noorwegen.
Met een camper, en nemen de boot vanuit Duitsland naar Zweden.
Dit omdat Toos Denemarken niet in mag :ugh:
Kijk er zo naar uit! :cheer:
Waarom mag Toots Denemarken niet in?

Met de auto of camper naar Noorwegen is prima te doen ook via de bruggen. Varen hebben wij niet zoveel mee. Maar als je hond ergens niet in mag en je met de boot er wel komt dan maar met de boot.

In zowel Denemarken, Zweden als Noorwegen zijn ze heel relaxed met honden. In Groot Brittannië ook hoor trouwens.

Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
De boerboel is verboden in Denemarken.
De één zegt je mag er wel mee op doorreis, de ander zegt als ze je aanhouden heb je een probleem.
Dus we nemen het risico gewoon niet en gaan via zweden.
Ik heb ook helemaal niks met varen :schrik: maar ach we hebben een nachtboot dus ik doe m'n ogen wel dicht :mrgreen:

Toos is in Duitsland altijd net een attractie :LOL: dus ik ben benieuwd hoe de zweden en noren op haar gaan reageren :mrgreen:
Gebruikersavatar
Chihuahua-paws
Zeer actief
Berichten: 23470
Lid geworden op: 14 jul 2011 13:29
Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar
Aantal honden: 2

Re: Waar ga jij heen?

Ongelezen bericht door Chihuahua-paws »

Ik zou die oversteek wel durven maken. Hond bij je houden in je voertuig. Dan is er niks aan de hand. Ik snap het opzich dat je het risico niet wilt lopen hoor.

Iig veel plezier je reis.

Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..

Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
sbientje
Zeer actief
Berichten: 28766
Lid geworden op: 08 jun 2007 09:00
Mijn ras(sen): Labrador Retriever
Aantal honden: 2
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Waar ga jij heen?

Ongelezen bericht door sbientje »

blondie schreef:
sbientje schreef:schotland is trouwens ook prachtig hoor, maar Noorwegen... sja daar heb ik toch wat speciaals mee :)
Even nieuwsgierig, gaan jullie dan met de auto? En de honden mee?
Wij willen er ook graag heen, mijn vriend zijn oma is Noorse en hij wil dus graag eens naar dat land, en het lijkt mij ook prachtig. Dus even benieuwd hoe er te komen met honden :mrgreen:
Wij gaan idd met de auto, en de honden mee. Die moeten dan wel even door de DA gecheckt en ontwormd vtvoren (al vroegen ze er vorig jaar niet echt naar, dus als ze rustig achterin liggen rijden we gewoon door deze keer :D
Vanaf Hirtshals (Denemarken) met de boot naar Zuid-Noorwegen, duurt 4,5 uur. Honden blijven dan in de auto. Wel overnachting in Denemarken (vlakbij boot), in 1 dag rijden hebben we vorig jaar wel gedaan maar dat vond ik veel te vermoeiend en het laatste stuk rijden was echt onprettig (wegens moe). Dus nu maar wat rustiger aan :) Het is vakantie tenslotte!
Gebruikersavatar
Crescent
Zeer actief
Berichten: 8549
Lid geworden op: 21 dec 2012 20:40
Aantal honden: 2
Locatie: Aan zee!

Re: Waar ga jij heen?

Ongelezen bericht door Crescent »

Ik ga dit jaar in ieder geval 2x naar Duitsland, 1x te voet met hond, en de andere keer een vriend opzoeken die in Berlijn. Als het goed is nog even Wales aantikken (zonder hond).
What do you hear, Starbuck?
-Nothing but the rain…
Gebruikersavatar
hewi
Zeer actief
Berichten: 6786
Lid geworden op: 26 jul 2012 20:59
Aantal honden: 2
Locatie: Assen

Re: Waar ga jij heen?

Ongelezen bericht door hewi »

Met de hele bups en de caravan naar minicamping nieuw Kempink in Aalten. Geen idee hoe daar is maar leek leuk ik mocht er met 3 honden komen en niet duur. :LOL:
Groetjes Heidi
Afbeelding
Gebruikersavatar
mijke
Zeer actief
Berichten: 16537
Lid geworden op: 05 jan 2012 22:04
Mijn ras(sen): krakershondje
Aantal honden: 1
Locatie: Groningen

Re: Waar ga jij heen?

Ongelezen bericht door mijke »

mijke schreef:
Hylos schreef:
mijke schreef:Ik had me er helemaal op ingesteld dat we dit jaar niet op vakantie zouden gaan, want kleine baby en alles. Maar met dit weer en nu we wat gewend zijn begint het toch wel te kriebelen... Gelukkig heeft mama een nieuwe vriend :engel: met een stacaravan in friesland. Volgens mama is de omgeving erg saai en kun je er weinig wandelen, maar het ligt aan het water en ze hebben zowel een motorbootje als een zeilbootje. Toch maar eens kijken of we daar later deze zomer nog even kunnen zitten!
Waar is het in Friesland? Bovenin dan toevallig? :mrgreen:
Goeie vraag, ehhh.... ergens bij water waar wordt gevaren? :P
Ah het is in Natuurpark de Oude Venen bij Eernewoude!
Gebruikersavatar
Paisley
Zeer actief
Berichten: 11455
Lid geworden op: 03 mar 2013 12:38
Mijn ras(sen): Stabyhoun & working Kelpie
Aantal honden: 2
Locatie: Fryslân

Re: Waar ga jij heen?

Ongelezen bericht door Paisley »

Oh wat leuk, daar moet je echt een zeilbootje, sloep of kano regelen. Wandelen kun je er inderdaad niet echt. Er zijn een paar fietspaden maar er is niet veel aan.

Het is leuk om met je bootje aan te spoelen op 1 van de eilandjes en daar te overnachten met een tentje. Lijkt me met een baby niet handig maar die parkeer je dan maar ergens anders :P
Je kunt ook met je bootje via de Alde Feanen naar Grouw varen en daar aanleggen en eten bij het Theehuis. Er was halverwege nog een leuk restaurant aan het water, maar die is afgefikt. Nou is het Theehuis in Grouw kort erna ook afgefikt :oeps: Maar die is heel mooi herbouwd.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Machie
Zeer actief
Berichten: 33099
Lid geworden op: 05 okt 2009 11:20
Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Aantal honden: 5
Locatie: Bij de berg!

Re: Waar ga jij heen?

Ongelezen bericht door Machie »

Wij vertrekken eindelijk bijna. 11 dagen Slovenie. Ik ben zeeeer benieuwd. We gaan 4 dagen trainen en zitten op 2 verschillende locaties. Ik ben zo toe aan vakantie :) Aftellen nu :cheer:
Gebruikersavatar
GrethavW
Zeer actief
Berichten: 5698
Lid geworden op: 22 apr 2013 20:54
Mijn ras(sen): Amerikaanse Staffordshire Terrier
Kruising
Aantal honden: 2
Locatie: Noordoostpolder

Re: Waar ga jij heen?

Ongelezen bericht door GrethavW »

Ik ga ook niet op vakantie omdat ik al op een heerlijke bestemming woon.
Links boven in de foto binnen de rode lijn woon ik. Achter me een natuurplas en onderaan de foto een recreatieplas.
De recreatieplas ligt voor ons uit het zicht en we hebben er geen last van als het druk is.
Maar kunnen wel lekker gaan zwemmen als het warm is. En als ik zin in koffie heb, loop ik weer naar huis waar ik alles bij de hand heb.

We zijn wel een aantal jaar op vakantie geweest, maar ik mis het totaal niet.

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
mijke
Zeer actief
Berichten: 16537
Lid geworden op: 05 jan 2012 22:04
Mijn ras(sen): krakershondje
Aantal honden: 1
Locatie: Groningen

Re: Waar ga jij heen?

Ongelezen bericht door mijke »

Paisley schreef:Oh wat leuk, daar moet je echt een zeilbootje, sloep of kano regelen. Wandelen kun je er inderdaad niet echt. Er zijn een paar fietspaden maar er is niet veel aan.

Het is leuk om met je bootje aan te spoelen op 1 van de eilandjes en daar te overnachten met een tentje. Lijkt me met een baby niet handig maar die parkeer je dan maar ergens anders :P
Je kunt ook met je bootje via de Alde Feanen naar Grouw varen en daar aanleggen en eten bij het Theehuis. Er was halverwege nog een leuk restaurant aan het water, maar die is afgefikt. Nou is het Theehuis in Grouw kort erna ook afgefikt :oeps: Maar die is heel mooi herbouwd.
Goeie tips! Zowel een sloep als een zeilbootje liggen bij het huisje dus dat wordt heerlijk varen als het weer het toestaat. We moeten het nog wel plannen dus ik hoop op een mooie nazomer want de komende weekenden wordt het hem alvast niet.
Persistence
Zeer actief
Berichten: 4745
Lid geworden op: 17 jan 2016 20:05

Re: Waar ga jij heen?

Ongelezen bericht door Persistence »

hewi schreef:Met de hele bups en de caravan naar minicamping nieuw Kempink in Aalten. Geen idee hoe daar is maar leek leuk ik mocht er met 3 honden komen en niet duur. :LOL:
Grappig, ik zit volgende week een paar dagen in een huisje in Aalten!
Gebruikersavatar
Jeannettebo
Zeer actief
Berichten: 21293
Lid geworden op: 12 jan 2006 14:43
Aantal honden: 2
Locatie: Sörenberg

Re: Waar ga jij heen?

Ongelezen bericht door Jeannettebo »

eind september/begin oktober ben ik in Nederland, eerste week bij mijn vader, we rijden samen vanuit Wallis naar nl. De tweede week zit ik in Epen, zuid-limburg, waar ik in een hotel/b&b zit
Afbeelding
Gebruikersavatar
hewi
Zeer actief
Berichten: 6786
Lid geworden op: 26 jul 2012 20:59
Aantal honden: 2
Locatie: Assen

Re: Waar ga jij heen?

Ongelezen bericht door hewi »

Persistence schreef:
hewi schreef:Met de hele bups en de caravan naar minicamping nieuw Kempink in Aalten. Geen idee hoe daar is maar leek leuk ik mocht er met 3 honden komen en niet duur. :LOL:
Grappig, ik zit volgende week een paar dagen in een huisje in Aalten!
Ze hebben er een goede ijssalon zeg!! En de pizzeria is ook goed :)
Groetjes Heidi
Afbeelding
Gebruikersavatar
crutz
Zeer actief
Berichten: 35424
Lid geworden op: 22 apr 2002 00:24
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Locatie: Zegveld
Contacteer:

Re: Waar ga jij heen?

Ongelezen bericht door crutz »

nog 50 dagen, dan vliegen we naar LA om van daaruit naar Las Vegas en omgeving te vertrekken
11 dagen maar maar kijken er enorm naar uit

nog wel even duimen dat het doorgaat dat de Havasupai Falls weer bereikbaar zijn, daar is vd zomer een flinke flash flood geweest waardoor ze nu nog gesloten / onbereikbaar zijn en planning is 1 september open, dat zou ruim op tijd zijn maar moet het nog maar zien gebeuren zeg maar ;)
Gebruikersavatar
crutz
Zeer actief
Berichten: 35424
Lid geworden op: 22 apr 2002 00:24
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Locatie: Zegveld
Contacteer:

Re: Waar ga jij heen?

Ongelezen bericht door crutz »

Mellow schreef:Wij hebben een.seizoensplaats op een camping hier bij ons in de buurt dus we hadden al elk weekend vakantie :cheer:
Nu zouden we er 3 weken heen gaan maar ben net 1,5 week terug geopereerd (bm verwijdering maar kwamen veel complicaties oa extreme endometriose en 1,5 liter bloed verloren) en in deze hitte in een caravan is niet bevorderlijk voor herstel. :Q:
Maar goed..hopelijk koelt het wat af.

he bah, beterschap, ik was er soepel doorheen gerold van de winter, maar het kan inderdaad ook heel anders :(
Persistence
Zeer actief
Berichten: 4745
Lid geworden op: 17 jan 2016 20:05

Re: Waar ga jij heen?

Ongelezen bericht door Persistence »

hewi schreef:
Persistence schreef:
hewi schreef:Met de hele bups en de caravan naar minicamping nieuw Kempink in Aalten. Geen idee hoe daar is maar leek leuk ik mocht er met 3 honden komen en niet duur. :LOL:
Grappig, ik zit volgende week een paar dagen in een huisje in Aalten!
Ze hebben er een goede ijssalon zeg!! En de pizzeria is ook goed :)
:E: Ik ga dus niet afvallen daar haha.
Plaats reactie

Terug naar “Vakantie met de hond”