Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! [url=https://www.hondenforum.nl/plaza/viewtopic.php?t=338121]Klik hier om te reageren


Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!


Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Drunense duinen

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

Gebruikersavatar
ceciel
Zeer actief
Berichten: 2097
Lid geworden op: 13 apr 2006 19:48

Drunense duinen

Ongelezen bericht door ceciel »

Daar gaan we morgen, rond een uurtje of twaalf, aan de wandel met Styx en zijn dalmaten en Jack Russell vriend.
Het idee is dat de heren daar zonder al teveel vuurwerk gedoe uit kunnen waaien en tevreden en wel het nieuwe jaar tegemoet gaan.
Zijn hier toevallig luitjes die daar in de buurt wonen en kunnen vertellen of het een goed idee is?
Met name de jack is behoorlijk onder de indruk van knallen.
~Suzanne~
Zeer actief
Berichten: 14006
Lid geworden op: 02 jul 2007 21:46

Re: Drunense duinen

Ongelezen bericht door ~Suzanne~ »

Ik zou het helemaal niet doen..... Dit gebied staat bekend om honden met bazen die nergens rekening mee hou houden; honden die hun goddelijke gang mogen gaan.... Er wordt in de buurt al flink geknald (niet voor niets dat wij dus nu niet thuis zijn)....
Juist met oudjaar heb je kans dat nog meer mensen denken "nog ff uit laten rausen"....

Suzanne
Gebruikersavatar
ceciel
Zeer actief
Berichten: 2097
Lid geworden op: 13 apr 2006 19:48

Re: Drunense duinen

Ongelezen bericht door ceciel »

~Suzanne~ schreef:Ik zou het helemaal niet doen..... Dit gebied staat bekend om honden met bazen die nergens rekening mee hou houden; honden die hun goddelijke gang mogen gaan.... Er wordt in de buurt al flink geknald (niet voor niets dat wij dus nu niet thuis zijn)....
Juist met oudjaar heb je kans dat nog meer mensen denken "nog ff uit laten rausen"....

Suzanne
Over honden en bazen die geen rekening houden maak ik me niet zo druk. Met Styx is geen conflict te krijgen en de overige heren zijn ook super sociaal. Dat er volop geknald wordt vind ik minder nieuws, vooral omdat die kleine dan de pleitvaart neemt.
Misschien kunnen we dan beter richting het strand rijden.
~Suzanne~
Zeer actief
Berichten: 14006
Lid geworden op: 02 jul 2007 21:46

Re: Drunense duinen

Ongelezen bericht door ~Suzanne~ »

ceciel schreef:
~Suzanne~ schreef:Ik zou het helemaal niet doen..... Dit gebied staat bekend om honden met bazen die nergens rekening mee hou houden; honden die hun goddelijke gang mogen gaan.... Er wordt in de buurt al flink geknald (niet voor niets dat wij dus nu niet thuis zijn)....
Juist met oudjaar heb je kans dat nog meer mensen denken "nog ff uit laten rausen"....

Suzanne
Over honden en bazen die geen rekening houden maak ik me niet zo druk. Met Styx is geen conflict te krijgen en de overige heren zijn ook super sociaal. Dat er volop geknald wordt vind ik minder nieuws, vooral omdat die kleine dan de pleitvaart neemt.
Misschien kunnen we dan beter richting het strand rijden.
Vanaf de dagen voor kerst liep ik in de (wijdere) omgeving tussen Waalwijk en Tilburg al niet meer rustig. Als aan de lange lijn een optie is zou je dat kunnen overwegen. Los laten zou ik sowieso niet doen... "waar is onze angel" heeft het straks al druk genoeg....

Strand zou ik doen...en dan vroeg.. als in 09.00 op het strand zijn. Want DAAR lopen doorgaans ook fors wat mensen ;-) (en honden)

Ik heb geen ervaring met knalvrije stranden, dus ik kan je daar niet van goed advies voorzien.

Suzanne
Gebruikersavatar
ceciel
Zeer actief
Berichten: 2097
Lid geworden op: 13 apr 2006 19:48

Re: Drunense duinen

Ongelezen bericht door ceciel »

We zijn toch geweest en het was een heerlijke wandeling. De super bange Jack heeft, ontspannen, aan de flex gelopen en de dalmaat (nergens bang voor) en onze held hebben heerlijk twee uur los kunnen lopen.
Zeker wel mensen en honden tegen gekomen maar alles ging heel gemoedelijk. In de verte hoorde je wel wat doffe knallen maar wat mij betreft absoluut voor herhaling vatbaar. Niet alleen met oud&nieuw overigens.
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”