Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! [url=https://www.hondenforum.nl/plaza/viewtopic.php?t=338121]Klik hier om te reageren


Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!


Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Strandwandeling De Zandmotor: wie en wanneer?

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

Manuma
Zeer actief
Berichten: 7569
Lid geworden op: 13 dec 2015 21:10

Strandwandeling De Zandmotor: wie en wanneer?

Ongelezen bericht door Manuma »

Omdat er wel interesse leek te zijn in een forumwandeling op 'mijn' :mrgreen: mooie strand, de Zandmotor.

Afbeelding

Het strand is extra breed waardoor ook jagende honden perfect los kunnen lopen. Naar de duinen toe is zo'n eind dat ze dat niet snel zullen doen. Ook is er zoet tot brak water achterin op het strand aanwezig in een grote plas:
Afbeelding
Er zijn struiken met helmgras, zandheuvels, kuilen en natuurlijk de zee :cheer: Van Monster kun je naar de zandmotor lopen en door tot Kijkduin. Het strand is daar lastig begaanbaar vanaf die andere kant door de stromingen van het water. Daardoor is het altijd heel rustig aan 'onze' kant :ok:

Bij de opgang van Monster staat een strandtent die het gehele jaar geopend is.
Parkeren kan bij de molenslag in Monster (link naar adres. Nu is dat nog gratis, in het voorjaar wordt dat € 2,- maar je kunt ook in de aanliggende woonwijken gratis parkeren.
Naast de strandopgang is nog een volledig omheinde hondendijk waar je toch totaal zo'n 40 minuten kunt wandelen.

Wie lijkt het leuk eens met ons mee te gaan? :D
In maart zouden de temperaturen wel iets vriendelijker moeten zijn.

Ik kan in de weekenden en op woensdagen overdag.
Eventueel kan ik Manu thuis laten.
Laatst gewijzigd door Manuma op 26 mar 2018 11:23, 3 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
veertje
Zeer actief
Berichten: 12869
Lid geworden op: 28 dec 2005 11:38
Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
Locatie: Noord-Limburg

Re: Strandwandeling De Zandmotor, tussen Den Haag en Monster

Ongelezen bericht door veertje »

Ik blijf even volgen. Lijkt me heel leuk, maar het is nogal een eindje rijden.
Izzie_Anneke
Zeer actief
Berichten: 3821
Lid geworden op: 06 apr 2015 16:07

Re: Strandwandeling De Zandmotor, tussen Den Haag en Monster

Ongelezen bericht door Izzie_Anneke »

Als het in een weekend is, kom ik. Ik mis het strand!
Wildflower
Zeer actief
Berichten: 1461
Lid geworden op: 19 feb 2008 15:32
Mijn ras(sen): Border Collies
Aantal honden: 2

Re: Strandwandeling De Zandmotor, tussen Den Haag en Monster

Ongelezen bericht door Wildflower »

Oh! Dat lijkt me geweldig!
Het is een ontzettend eind rijden. (Ik woon in zuid-oost Groningen) maar als er mensen uit Groningen of Drenthe gaan, en we kunnen carpoolen en de benzinekosten delen, wil ik héél graag mee.
Desi&Bibi
Zeer actief
Berichten: 333
Lid geworden op: 08 mar 2013 06:42
Aantal honden: 4

Re: Strandwandeling De Zandmotor, tussen Den Haag en Monster

Ongelezen bericht door Desi&Bibi »

Leukkkk! Ik geniet altijd van je foto's.
Ik zoek grote vriendelijke honden voor goede ervaringen voor mijn 2 kleine shih tzu kruisingen. Manu is heel braaf begrijp ik?
Mijn hondjes zijn ook heel braaf, hooguit even blaffen in het begin. Beide teefjes gecastreerd trouwens.
Micha vind het vast leuk met Nova. Mini groeps wandeling?
Gebruikersavatar
*Skye*
Zeer actief
Berichten: 3290
Lid geworden op: 03 feb 2014 23:52
Mijn ras(sen): Border Collie
Aantal honden: 2
Locatie: Hoeven

Re: Strandwandeling De Zandmotor, tussen Den Haag en Monster

Ongelezen bericht door *Skye* »

Micha met Nova meld zich :D Ik zou wel heel graag met Manu erbij willen lopen. Dan kan ik het allemaal even overzien en wennen aan de omgeving en Manu en dan wil ik misschien de volgende keer Skye wel meenemen :engel:

Alleen staat mijn agenda belachelijk vol in maart en kan ik alleen 24 en 25 maart. Woensdagen ga ik precies die maand een cursus Impulse Conrole doen met Nova, dus die vallen allemaal al af helaas. Normaal zou dat voor mij zeker een optie zijn.
Gebruikersavatar
Fotogravinnetje
Technisch beheer
Berichten: 15808
Lid geworden op: 30 dec 2014 16:43
Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
Aantal honden: 2
Locatie: Krimpen aan den IJssel
Contacteer:

Re: Strandwandeling De Zandmotor, tussen Den Haag en Monster

Ongelezen bericht door Fotogravinnetje »

Ik ga proberen of ik dan ook mee kan (qua energie en auto lenen...)
Gebruikersavatar
Soooof
Zeer actief
Berichten: 3134
Lid geworden op: 05 jan 2017 21:53
Mijn ras(sen): Zwitserse herder
Aantal honden: 1

Re: Strandwandeling De Zandmotor, tussen Den Haag en Monster

Ongelezen bericht door Soooof »

Ja!
Gebruikersavatar
*Skye*
Zeer actief
Berichten: 3290
Lid geworden op: 03 feb 2014 23:52
Mijn ras(sen): Border Collie
Aantal honden: 2
Locatie: Hoeven

Re: Strandwandeling De Zandmotor, tussen Den Haag en Monster

Ongelezen bericht door *Skye* »

ZivaNomi schreef:Jaaa wij willen mee :cheer: alleen moet het niet al te snel zijn, ik ben nog aan het bijkomen :engel:
Ja daarom pas weekend van 24 en 25 maart :D Over een maand ben je toch wel weer 23 :engel: Of in ieder geval een jaar of 33, want dan kan je ook nog gewoon wandelen hoor :pffff:
Manuma
Zeer actief
Berichten: 7569
Lid geworden op: 13 dec 2015 21:10

Re: Strandwandeling De Zandmotor, tussen Den Haag en Monster

Ongelezen bericht door Manuma »

Leuk! :cheer: Zoveel interesse al :D
Zullen we dan 24 maart aanhouden voorlopig?
Desi&Bibi schreef:Leukkkk! Ik geniet altijd van je foto's.
Ik zoek grote vriendelijke honden voor goede ervaringen voor mijn 2 kleine shih tzu kruisingen. Manu is heel braaf begrijp ik?
Mijn hondjes zijn ook heel braaf, hooguit even blaffen in het begin. Beide teefjes gecastreerd trouwens.
Micha vind het vast leuk met Nova. Mini groeps wandeling?
Manu is heel braaf met kleintjes, al doet hij er niet zoveel mee :mrgreen: Hij is vooral voor zichzelf bezig, net als Uma.
*Skye* schreef:Micha met Nova meld zich :D Ik zou wel heel graag met Manu erbij willen lopen. Dan kan ik het allemaal even overzien en wennen aan de omgeving en Manu en dan wil ik misschien de volgende keer Skye wel meenemen :engel:

Alleen staat mijn agenda belachelijk vol in maart en kan ik alleen 24 en 25 maart. Woensdagen ga ik precies die maand een cursus Impulse Conrole doen met Nova, dus die vallen allemaal al af helaas. Normaal zou dat voor mij zeker een optie zijn.
Jaaa leuk!
Manu kan in principe met alles samen, alleen is hij wel een grote baas. Als er een reu tussen zit die hem continu uitdaagt wordt ie boos en hij wordt soms ook wat chagrijnig van jonge reuen die wat opgewonden raken. Maar dat laatste is goed te managen door mij en ik weet dat hij dan alleen wat moppert. Met reuen die hem fysiek uitdagen gaat het niet goed. Hij laat ze, als zij hem laten, dan gaat alles in vrede :D Mocht iemand twijfels hebben, laat ik hem gewoon thuis, geen probleem :ok:
Gebruikersavatar
Eefsel
Zeer actief
Berichten: 4375
Lid geworden op: 12 mar 2013 19:30
Mijn ras(sen): Golden retriever
Aantal honden: 1
Locatie: Vlakbij Rotterdam

Re: Strandwandeling De Zandmotor, tussen Den Haag en Monster

Ongelezen bericht door Eefsel »

Wil heel graag! Helaas werk ik om t weekend het hele weekend en 24e is precies mijn werkdag. Wie weet dan een andere keer ;)
Evelien en Joep
Afbeelding
Cause all of me, loves all of you
Dag mijn schaduw, dag flupperpupper. Je wordt gemist.
Joep 23-09-2014 ~ 18-12-2020
Gebruikersavatar
DesireeB
Zeer actief
Berichten: 4312
Lid geworden op: 13 feb 2015 09:58
Mijn ras(sen): Old English Bulldog & Kruisingen
Aantal honden: 3
Locatie: Hoorn
Contacteer:

Re: Strandwandeling De Zandmotor, tussen Den Haag en Monster

Ongelezen bericht door DesireeB »

Daar wil ik ook wel lopen. :lol1: Uiteraard laat ik Droef dan lekker thuis en kom ik alleen met Izzy :engel:

Ik kan alleen op de 25ste. Als het niet te koud en regenachtig is dan kom ik ook.
Afbeelding
My heart will always wear the pawprints left by you.
Biothane
WashBar
Gebruikersavatar
klaproos
Zeer actief
Berichten: 2346
Lid geworden op: 30 aug 2012 15:30
Mijn ras(sen): Spaanse boxermix

Re: Strandwandeling De Zandmotor, tussen Den Haag en Monster

Ongelezen bericht door klaproos »

Het is best een eind rijden maar het lijkt me heel leuk om eens mee te lopen met Ted en Jazzy (we kunnen iedere zondag).
Ted is een zachtgekookt ei die overal gezellig tussendoor hobbelt, Jazz wil vooral heel graag RENNENNN en spelen. Mochten andere honden wild gaan stoeien dan wil ze nog wel eens de regelteef uithangen, maar dan lijn ik haar gewoon aan. :pffff: :ok: Ze is verder heel makkelijk en kan met alles overweg.
Gebruikersavatar
*Skye*
Zeer actief
Berichten: 3290
Lid geworden op: 03 feb 2014 23:52
Mijn ras(sen): Border Collie
Aantal honden: 2
Locatie: Hoeven

Re: Strandwandeling De Zandmotor, tussen Den Haag en Monster

Ongelezen bericht door *Skye* »

*Skye* schreef:Micha met Nova meld zich :D Ik zou wel heel graag met Manu erbij willen lopen. Dan kan ik het allemaal even overzien en wennen aan de omgeving en Manu en dan wil ik misschien de volgende keer Skye wel meenemen :engel:

Alleen staat mijn agenda belachelijk vol in maart en kan ik alleen 24 en 25 maart. Woensdagen ga ik precies die maand een cursus Impulse Conrole doen met Nova, dus die vallen allemaal al af helaas. Normaal zou dat voor mij zeker een optie zijn.
Jaaa leuk!
Manu kan in principe met alles samen, alleen is hij wel een grote baas. Als er een reu tussen zit die hem continu uitdaagt wordt ie boos en hij wordt soms ook wat chagrijnig van jonge reuen die wat opgewonden raken. Maar dat laatste is goed te managen door mij en ik weet dat hij dan alleen wat moppert. Met reuen die hem fysiek uitdagen gaat het niet goed. Hij laat ze, als zij hem laten, dan gaat alles in vrede :D Mocht iemand twijfels hebben, laat ik hem gewoon thuis, geen probleem :ok:[/quote]

Skye kan eigenlijk ook met alles, maar ik nog niet :engel: Hij is idd vergelijkbaar als Manu, alleen hij gaat ook echt wel een stapje verder dat als honden echt gaan vechten, hij terug vecht. Daar is hij dan wel weer uit te roepen. Maar goed. Ik ben gewoon moeilijk. ;) Maar kan met niet voorstellen dat Manu en Skye dan een probleem zullen zijn samen, alleen ik loop dus eigenlijk zelf nog niet rustig met Skye. Met Nova wel, dus dat is dan fijner voor een eerste keer. Ik neem Skye sowieso niet mee, niet afhankelijk van Manu.

Maarre Manu moet gewoon mee hoor :pffff: Is goed voor mijn hond hond contact positieve ervaringen potje.

Lees nu dat er een aantal de 25ste beter uit komt, kan je dan ook Manuma?
Laatst gewijzigd door *Skye* op 20 feb 2018 19:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
DeDiana
Zeer actief
Berichten: 19319
Lid geworden op: 13 nov 2011 13:17
Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
Aantal honden: 4
Locatie: Spanje

Re: Strandwandeling De Zandmotor, tussen Den Haag en Monster

Ongelezen bericht door DeDiana »

Manuma schreef:Leuk! :cheer: Zoveel interesse al :D
Zullen we dan 24 maart aanhouden voorlopig?
Desi&Bibi schreef:Leukkkk! Ik geniet altijd van je foto's.
Ik zoek grote vriendelijke honden voor goede ervaringen voor mijn 2 kleine shih tzu kruisingen. Manu is heel braaf begrijp ik?
Mijn hondjes zijn ook heel braaf, hooguit even blaffen in het begin. Beide teefjes gecastreerd trouwens.
Micha vind het vast leuk met Nova. Mini groeps wandeling?
Manu is heel braaf met kleintjes, al doet hij er niet zoveel mee :mrgreen: Hij is vooral voor zichzelf bezig, net als Uma.
*Skye* schreef:Micha met Nova meld zich :D Ik zou wel heel graag met Manu erbij willen lopen. Dan kan ik het allemaal even overzien en wennen aan de omgeving en Manu en dan wil ik misschien de volgende keer Skye wel meenemen :engel:

Alleen staat mijn agenda belachelijk vol in maart en kan ik alleen 24 en 25 maart. Woensdagen ga ik precies die maand een cursus Impulse Conrole doen met Nova, dus die vallen allemaal al af helaas. Normaal zou dat voor mij zeker een optie zijn.
Jaaa leuk!
Manu kan in principe met alles samen, alleen is hij wel een grote baas. Als er een reu tussen zit die hem continu uitdaagt wordt ie boos en hij wordt soms ook wat chagrijnig van jonge reuen die wat opgewonden raken. Maar dat laatste is goed te managen door mij en ik weet dat hij dan alleen wat moppert. Met reuen die hem fysiek uitdagen gaat het niet goed. Hij laat ze, als zij hem laten, dan gaat alles in vrede :D Mocht iemand twijfels hebben, laat ik hem gewoon thuis, geen probleem :ok:
Ik kom misschien ook, waarschijnlijk met Amoz. Maar die zal héél teleurgesteld zijn als Manu er niet bij is ;-)
Gebruikersavatar
janeway
Zeer actief
Berichten: 487
Lid geworden op: 03 apr 2016 19:34
Aantal honden: 2

Re: Strandwandeling De Zandmotor, tussen Den Haag en Monster

Ongelezen bericht door janeway »

Lijkt me leuk.. Afhankelijk van welke dag het dan wordt. Voor ons dichtbij.
[/list]Koda heeft ook een facebookpagina

Afbeelding
Gebruikersavatar
Soooof
Zeer actief
Berichten: 3134
Lid geworden op: 05 jan 2017 21:53
Mijn ras(sen): Zwitserse herder
Aantal honden: 1

Re: Strandwandeling De Zandmotor, tussen Den Haag en Monster

Ongelezen bericht door Soooof »

Oh iets meer info zeker. :mrgreen: Ik kan ook weekenden en veel woensdagen. Hoewel mijn weekenden op dit moment vrij vol zitten, maar wandelen moeten we toch en dat doen we ook geregeld daar, dus ach... :engel:

Rex is een intacte herderreu van 14 maanden. Druk, wil rennen, maar kan (onder voorbehoud van puberbui) meestal best luisteren. Hij is niet perfect trouwens hoor, en dus nog jong. Als zijn aanwezigheid een bezwaar vormt voor iemand hoor ik het graag. :)

@Manuma; Rex is dus wel zo’n jonge idioot, maar als Manu hem een keer helder maakt dat ie op moet flikkeren verwacht ik weinig problemen eigenlijk. Hij is niet zo’n baasje, doet meestal een laffe poging en laat het dan aan de Manu’s van deze wereld. Als een hond hem corrigeert luistert ie daar eigenlijk altijd naar.
Gebruikersavatar
Soooof
Zeer actief
Berichten: 3134
Lid geworden op: 05 jan 2017 21:53
Mijn ras(sen): Zwitserse herder
Aantal honden: 1

Re: Strandwandeling De Zandmotor, tussen Den Haag en Monster

Ongelezen bericht door Soooof »

Ik kan overigens de 24ste wel, 25 niet, maar als dat voor veel beter uitkomt gewoon dat doen, want ik kom er vaak genoeg! Dan gaan wij een andere keer mee.
Gebruikersavatar
Ramiek
Zeer actief
Berichten: 4603
Lid geworden op: 24 jan 2009 16:41
Mijn ras(sen): borderterrier
Aantal honden: 2
Locatie: Leiden
Contacteer:

Re: Strandwandeling De Zandmotor, tussen Den Haag en Monster

Ongelezen bericht door Ramiek »

Ik zou ook wel willen komen met Spetter, hopelijk is ze dan niet net loops..
groetjes van Annemiek

Afbeelding
*Rana 23-7-2015
http://www.ramiek.nl
Gebruikersavatar
Jackira
Zeer actief
Berichten: 5860
Lid geworden op: 11 feb 2009 00:58
Aantal honden: 3

Re: Strandwandeling De Zandmotor, tussen Den Haag en Monster

Ongelezen bericht door Jackira »

Als Shira niet loops is wil ik ook wel mee. Jack laat ik dan thuis want dat is een stoere puber reu dus dat zal ik Manu niet aan doen. :D
Gebruikersavatar
hakunamatata
Zeer actief
Berichten: 4562
Lid geworden op: 04 mar 2015 14:53
Mijn ras(sen): Roemeense straatratjes
Aantal honden: 2
Locatie: vlakbij Leeuwarden

Re: Strandwandeling De Zandmotor, tussen Den Haag en Monster

Ongelezen bericht door hakunamatata »

Jaaaa :cheer:
25 maart lijkt de meesten beter te passen. Kun jij dan ook Manuma? Ik heb dat weekend nog niks staan. Maar het is heel ver vanaf hier, dus alleen al om de afstand moet ik wel met iemand mee kunnen rijden. Is anders niet te doen in een dagje. Dus even afwachten of dat gaat lukken. Maar als wel dan ben ik er met Suze zeker bij!
~ Hakuna matata: Ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet! ~
Afbeelding
Gebruikersavatar
dre
Zeer actief
Berichten: 5745
Lid geworden op: 14 dec 2009 14:48
Aantal honden: 3

Re: Strandwandeling De Zandmotor, tussen Den Haag en Monster

Ongelezen bericht door dre »

Mijn enige vrije weekend in maart :80: :cheer:
Voorkeur voor de 24ste, maar voorlopig zouden beide dagen kunnen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Fotogravinnetje
Technisch beheer
Berichten: 15808
Lid geworden op: 30 dec 2014 16:43
Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
Aantal honden: 2
Locatie: Krimpen aan den IJssel
Contacteer:

Re: Strandwandeling De Zandmotor, tussen Den Haag en Monster

Ongelezen bericht door Fotogravinnetje »

25e kan ik in ieder geval niet
Manuma
Zeer actief
Berichten: 7569
Lid geworden op: 13 dec 2015 21:10

Re: Strandwandeling De Zandmotor, tussen Den Haag en Monster

Ongelezen bericht door Manuma »

Ik kan ook meerdere keren hoor! Dus Manu kan een andere keer mee :D Wat mij betreft kunnen we meerdere dagen afspreken :ok:
Gebruikersavatar
hakunamatata
Zeer actief
Berichten: 4562
Lid geworden op: 04 mar 2015 14:53
Mijn ras(sen): Roemeense straatratjes
Aantal honden: 2
Locatie: vlakbij Leeuwarden

Re: Strandwandeling De Zandmotor, tussen Den Haag en Monster

Ongelezen bericht door hakunamatata »

Manuma schreef:Leuk! :cheer: Zoveel interesse al :D
Zullen we dan 24 maart aanhouden voorlopig?
Desi&Bibi schreef:Leukkkk! Ik geniet altijd van je foto's.
Ik zoek grote vriendelijke honden voor goede ervaringen voor mijn 2 kleine shih tzu kruisingen. Manu is heel braaf begrijp ik?
Mijn hondjes zijn ook heel braaf, hooguit even blaffen in het begin. Beide teefjes gecastreerd trouwens.
Micha vind het vast leuk met Nova. Mini groeps wandeling?
Manu is heel braaf met kleintjes, al doet hij er niet zoveel mee :mrgreen: Hij is vooral voor zichzelf bezig, net als Uma.
Manu heeft Suze heel hard laten schrikken!
Nou vooruit, dat was Suze haar eigen schuld :tongue: Zij was aan het snuffelen en Manu kwam heel lief bij haar staan. Maar dat had madam niet door en toen ze opzij keek stond daar ineens (vanuit haar perspectief) een joekel van een Manu naast haar :mrgreen:
~ Hakuna matata: Ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet! ~
Afbeelding
Gebruikersavatar
Rebble
Zeer actief
Berichten: 10504
Lid geworden op: 05 apr 2010 22:07
Aantal honden: 1

Re: Strandwandeling De Zandmotor, tussen Den Haag en Monster

Ongelezen bericht door Rebble »

Leuk! Ik ga even bedenken of ik mee ga, aangelijnde strandwandeling vind ik eigenlijk echt niet leuk. Ze weet daar in ieder geval wel waar ze heen moet rennen als ze los zou zijn, haar opvanggezin woont er vlakbij :LOL:
Afbeelding
Gebruikersavatar
*Skye*
Zeer actief
Berichten: 3290
Lid geworden op: 03 feb 2014 23:52
Mijn ras(sen): Border Collie
Aantal honden: 2
Locatie: Hoeven

Re: Strandwandeling De Zandmotor, tussen Den Haag en Monster

Ongelezen bericht door *Skye* »

Even zo proberen voor het overzicht. Wie kan er wanneer? Datum prikken wanneer de meeste kunnen? En in ieder geval Manuma aangezien het haar wandeling is :engel:

Zaterdag 24 maart
Skye (Micha) en Nova

Zondag 25 maart
Skye (Micha) en Nova
Gebruikersavatar
Leonie&Evi
Actief
Berichten: 198
Lid geworden op: 05 mei 2016 15:54
Aantal honden: 1
Locatie: Vlaardingen

Re: Strandwandeling De Zandmotor, tussen Den Haag en Monster

Ongelezen bericht door Leonie&Evi »

Ik wil misschien ook wel een keertje aansluiten. Afhankelijk van datum en tijd. Moet wel zeggen dat ik nog een beetje twijfel, omdat ik maar een klein hondje heb, die grote honden nog best spannend vind...
Gebruikersavatar
tycha
Zeer actief
Berichten: 5878
Lid geworden op: 28 feb 2004 14:17
Mijn ras(sen): Smoothies
Aantal honden: 1
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:

Re: Strandwandeling De Zandmotor, tussen Den Haag en Monster

Ongelezen bericht door tycha »

Het lijkt mij ook erg leuk en niet zo heel ver weg.
Triss is niet zo heel goed met kleine hondjes. Dus ik kijk even wie er allemaal mee gaan.
Alhoewel het tegen die tijd misschien al een stuk verbeterd is aangezien we nu met een BAT cursus bezig zijn ;)
Afbeelding
Groetjes Marja
Gebruikersavatar
*Skye*
Zeer actief
Berichten: 3290
Lid geworden op: 03 feb 2014 23:52
Mijn ras(sen): Border Collie
Aantal honden: 2
Locatie: Hoeven

Re: Strandwandeling De Zandmotor, tussen Den Haag en Monster

Ongelezen bericht door *Skye* »

Leonie&Evi schreef:Ik wil misschien ook wel een keertje aansluiten. Afhankelijk van datum en tijd. Moet wel zeggen dat ik nog een beetje twijfel, omdat ik maar een klein hondje heb, die grote honden nog best spannend vind...
Er lopen waarschijnlijk meerdere kleine hondjes mee. Nova is maar 10kg en heel voorzichtig, Desi en Bibi zijn geloof ik een kilo of 5. En met een forum wandeling letten de baasjes goed op hoor. Iedeale wandeling om te laten wennen.
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”