17-01-2021:
Vanavond heeft het forum er een paar uur uitgelegen.
Dit had te maken met een kleine netwerkstoring bij de hosting.

22 of 23 aug suppen Hollandse Biesbosch?

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

Plaats reactie
Bericht
Auteur
sirene
Vaste gebruiker
Ik heb een hond: Ja
Contacteer:

Re: 22 of 23 aug suppen Hollandse Biesbosch?

#61 Bericht door sirene »

Heb je een pb gestuurd.

We kunnen ook heel gek doen en 29 aug in de avond gaan suppen, daar ergens overnachten (wildkamperen) en dan in de ochtend van de 30ste nog een tochtje? Wie wil? :mann:
Groetjes Sonja
Afbeelding
en de nakers

dre
Vaste gebruiker
Aantal honden: 3

#62 Bericht door dre »

Ja leuk! Maar afgezien dat mijn tent niet op de sup mee kan, ben ik dan net terug van een week weg en wil mijn kerel ook nog ergens zien die week :LOL:
Afbeelding

sirene
Vaste gebruiker
Contacteer:

#63 Bericht door sirene »

dre schreef:Ja leuk! Maar afgezien dat mijn tent niet op de sup mee kan, ben ik dan net terug van een week weg en wil mijn kerel ook nog ergens zien die week :LOL:
Toch die sup voor hem alvast kopen?
En dan ook meteen een tentje erbij :cheer:
Groetjes Sonja
Afbeelding
en de nakers

Persistence
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Schotse herder korthaar
Sheltie x boerenfox
Aantal honden: 2

#64 Bericht door Persistence »

sirene schreef:Heb je een pb gestuurd.

We kunnen ook heel gek doen en 29 aug in de avond gaan suppen, daar ergens overnachten (wildkamperen) en dan in de ochtend van de 30ste nog een tochtje? Wie wil? :mann:
Dat is wel heel tof. Heb alleen 2 honden die heel snel aanslaan op (menselijke) geluiden en ben ik dus altijd een beetje bang 'betrapt' te worden en een boete te krijgen. Of weet jij een heel rustig mensvrij plekje....? Mijn sup wordt een vrachtschip dan, het lijkt me wel lachen :LOL:

De ochtend alleen kan ook hoor.
Afbeelding

blondie
Vaste gebruiker
Aantal honden: 2

#65 Bericht door blondie »

Hoe wen je een hond aan zitten op een plank op het water.. dat is meer iets waar ik tegenaan loop denk ik..

sirene
Vaste gebruiker
Contacteer:

#66 Bericht door sirene »

Persistence schreef:
sirene schreef:Heb je een pb gestuurd.

Dat is wel heel tof. Heb alleen 2 honden die heel snel aanslaan op (menselijke) geluiden en ben ik dus altijd een beetje bang 'betrapt' te worden en een boete te krijgen. Of weet jij een heel rustig mensvrij plekje....? Mijn sup wordt een vrachtschip dan, het lijkt me wel lachen :LOL:

De ochtend alleen kan ook hoor.
We kijken wel even. Volgens mij is er ook een paalkampeerplaats. Daar mogen we gewoon kamperen.
Groetjes Sonja
Afbeelding
en de nakers

sirene
Vaste gebruiker
Contacteer:

#67 Bericht door sirene »

blondie schreef:Hoe wen je een hond aan zitten op een plank op het water.. dat is meer iets waar ik tegenaan loop denk ik..
Die plank is echt niet zo instabiel als het woord plank klinkt hoor. Het is echt wel een stabiel ding.
Ik denk dat het voor iedere hond anders is. Honden laat ik in principe een paar keer op en af stappen op de plank op het droge. Daarna laat ik ze op en af stappen in het water om ze het gevoel van controle te geven daarna leg ik ze uit dat ze pas op en af mogen stappen op commando om te voorkomen dat ze per ongeluk tussen de kant en de plank kletteren.
Het varen zelf was daarna bij geen enkele hond een probleem. Als ze het spannend of lastig vonden kregen ze stembeloning en af en toe een snoepje als ze rustig stonden/zaten of lagen. Maar eigenlijk gaat dat vanzelf.
Groetjes Sonja
Afbeelding
en de nakers

Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”