Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! [url=https://www.hondenforum.nl/plaza/viewtopic.php?t=338121]Klik hier om te reageren


Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!


Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Heintje laten verhuizen? Denk eens mee.

Hier is ruimte voor uitgebreide gedachtenwisseling over stellingen en dilemma's over honden.

Moderator: moderatorteam

Johnny Jones
Zeer actief
Berichten: 4611
Lid geworden op: 16 okt 2015 09:07
Aantal honden: 0

Re: Heintje laten verhuizen? Denk eens mee.

Ongelezen bericht door Johnny Jones »

Ik vind het niet zozeer 'wegdoen', maar hem je ouders gunnen. En Hein de verwennerij van je ouders.
Gebruikersavatar
dagmar88
Zeer actief
Berichten: 47376
Lid geworden op: 27 aug 2009 22:54

Re: Heintje laten verhuizen? Denk eens mee.

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Sandra&co schreef:Ik zou het doen. Zeker omdat je weet waar hij dan belandt. Als je dacht dat je die hond niet meer kon geven wat hij wou en hem op Marktplaats zou zetten (op zoek naar...), dan zou ik fronsen. Maar dit zijn je ouders. Ik zie het probleem niet.
:lol1: Ik vind het eigenlijk wel vermakelijk/opmerkelijk dat er toch zo veel mensen zichzelf zo ontzettend belangrijk vinden. Belangrijker dan heel die hond.
En Hein nog vergelijken met een zenuwpatiënt ook :mrgreen:
In de situatie van Cleva zou ik er ook geen probleem mee hebben, mits Mira het goed trekt. Als je hem mist haal je hem op.
Gebruikersavatar
Lothian
Zeer actief
Berichten: 10190
Lid geworden op: 23 jul 2010 22:04
Mijn ras(sen): Roemeen Dalí, Bulgaar Lucca, lurcher Taro
Aantal honden: 3

Re: Heintje laten verhuizen? Denk eens mee.

Ongelezen bericht door Lothian »

Nou ja, natuurlijk vind ik mezelf belangrijker dan mijn hond, lijkt me ook wel gezond toch :mrgreen: en ik weet dat mijn honden het heel goed bij me hebben maar ik weet ook 100% zeker dat er nog betere adressen voor ze zouden bestaan. Wat dat betreft verbeeld ik me niks. Dat is voor mij geen reden om ze te laten verhuizen.

Cleva, zou een leuke pup van Mira eigenlijk niet wat voor je ouders zijn?

Ik weet dat de levensverwachting van zo'n pup zomaar 16 jaar kan zijn maar als je ouders op een gegeven moment niet meer in staat zijn voor puppert te zorgen kan je misschien een omgekeerde constructie van wat je nu voorstelt doen.

Ik heb Zorro en Dalí overigens jaren in co-ouderschap met mijn moeder gehad en dat ging ook prima. Beste van beide werelden in dat geval.
Afbeelding
Sterre
Zeer actief
Berichten: 5167
Lid geworden op: 05 feb 2014 18:24

Re: Heintje laten verhuizen? Denk eens mee.

Ongelezen bericht door Sterre »

Lothian zegt: Cleva, zou een leuke pup van Mira eigenlijk niet wat voor je ouders zijn?

Het gaat er volgens mij niet om om de ouders van Cleva een hond te geven. Maar om Hein een rustige oude dag te bezorgen?
Afbeelding
Gebruikersavatar
dagmar88
Zeer actief
Berichten: 47376
Lid geworden op: 27 aug 2009 22:54

Re: Heintje laten verhuizen? Denk eens mee.

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Sterre schreef:Lothian zegt: Cleva, zou een leuke pup van Mira eigenlijk niet wat voor je ouders zijn?

Het gaat er volgens mij niet om om de ouders van Cleva een hond te geven. Maar om Hein een rustige oude dag te bezorgen?
Ze willen geen hond, ze willen een Hein. Dat was al gezegd.
Gebruikersavatar
Chihuahua-paws
Zeer actief
Berichten: 23470
Lid geworden op: 14 jul 2011 13:29
Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar
Aantal honden: 2

Re: Heintje laten verhuizen? Denk eens mee.

Ongelezen bericht door Chihuahua-paws »

Als je van dat beest houd. Dan lijkt me dat herplaatsen geen optie is. Je weet dat honden ouder worden en voor je ouders lopen er nog wel meer Heintjes rond.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..

Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
80564M

Re: Heintje laten verhuizen? Denk eens mee.

Ongelezen bericht door 80564M »

dagmar88 schreef:
Sterre schreef:Lothian zegt: Cleva, zou een leuke pup van Mira eigenlijk niet wat voor je ouders zijn?

Het gaat er volgens mij niet om om de ouders van Cleva een hond te geven. Maar om Hein een rustige oude dag te bezorgen?
Ze willen geen hond, ze willen een Hein. Dat was al gezegd.
Martijn vind dat ze alleen maar een Hein willen. Andere hond past niet.
Ik zou het niet doen. Ik kan zelf heel goed overweg met ouder wordende honden en hun dingetjes, en ik heb samen met mijn 75 jarige - heel erg fitte moeder - een hondje voor haar uitgezocht. Gouden greep. Pien is inmiddels 8.
laeken
Zeer actief
Berichten: 32016
Lid geworden op: 26 sep 2002 19:45
Aantal honden: 0

Re: Heintje laten verhuizen? Denk eens mee.

Ongelezen bericht door laeken »

Ik zou het zelf niet doen. Misschien is hij wel ziek? Bas is ook ineens moe. Soort van anders. Ik vertrouw het niet.
Ik ben Bas aan het leren thuis te blijven en dat ook leuk te vinden.

Waarom ik het niet zou doen? Voor Mira. En omdat ik zelf de laatste jaren van mijn hond wil meemaken. Maar dat ben ik. Guus kan helemaal niet zonder Bas. Die kan eigenlijk sinds kort pas wandelen zonder Bas want hij liep gewoon niet mee zonder haar. Bleef dan bij de auto.

Ik wil ook niet zonder Bas. Ze is een hele grote sfeerbepaler hier. Rust en zelfvertrouwen. Guus zonder Bas zou ik veel minder leuk vinden. Beter gezegd als Bas er ineens niet meer zou zijn ga ik direct op zoek naar een lieve nieuwe kalme zelfverzekerde teef.

Ben benieuwd wat je gaat doen. En ik ben benieuwd hoe het daarna met Mira gaat.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Lothian
Zeer actief
Berichten: 10190
Lid geworden op: 23 jul 2010 22:04
Mijn ras(sen): Roemeen Dalí, Bulgaar Lucca, lurcher Taro
Aantal honden: 3

Re: Heintje laten verhuizen? Denk eens mee.

Ongelezen bericht door Lothian »

dagmar88 schreef:
Sterre schreef:Lothian zegt: Cleva, zou een leuke pup van Mira eigenlijk niet wat voor je ouders zijn?

Het gaat er volgens mij niet om om de ouders van Cleva een hond te geven. Maar om Hein een rustige oude dag te bezorgen?
Ze willen geen hond, ze willen een Hein. Dat was al gezegd.
Oh! Ik las zelfs dat er al een andere hond geprobeerd was maar dat die niet paste. Niet dat het voor hun per se een Hein moest zijn, waar staat dat? :wink:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Lothian
Zeer actief
Berichten: 10190
Lid geworden op: 23 jul 2010 22:04
Mijn ras(sen): Roemeen Dalí, Bulgaar Lucca, lurcher Taro
Aantal honden: 3

Re: Heintje laten verhuizen? Denk eens mee.

Ongelezen bericht door Lothian »

Ah ik zie nu dat Cleva zegt dat hij denkt dat zijn ouders Hein willen.

Iets om met hun te overleggen dus.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Gimmick
Zeer actief
Berichten: 4691
Lid geworden op: 06 aug 2014 01:51
Aantal honden: 3
Locatie: Drenthe

Re: Heintje laten verhuizen? Denk eens mee.

Ongelezen bericht door Gimmick »

Herkenbaar. Ik zit in een zelfde situatie met Gentle.
Ze is straks 9 en wil eigenlijk gewoon rust in huis. Bij mijn ouders krijgt ze dat. Onverdeelde aandacht enzo.
Ze zit daar nu 3 weken omdat ze loops is en de heren hier mij helemaal gek maakten met hun gefluit.
Ze vindt het heerlijk daar.

Maar toch blijft ze hier. Ze komt deze week gewoon weer terug.
Niet omdat de heren het niet trekken maar omdat ik het niet trek zonder haar.... ik wil haar hier hebben en zij vindt het hier ook heerlijk want ze springt zo in mn auto als ik dr kom halen
Have a heart that never hardens, a temper that never tires and a touch that never hurts.
Gebruikersavatar
georges
Zeer actief
Berichten: 889
Lid geworden op: 31 dec 2016 11:48
Mijn ras(sen): een Peruaanse naakthond & een lurcher
Aantal honden: 2

Re: Heintje laten verhuizen? Denk eens mee.t

Ongelezen bericht door georges »

Gimmick schreef:Herkenbaar. Ik zit in een zelfde situatie met Gentle.
Ze is straks 9 en wil eigenlijk gewoon rust in huis. Bij mijn ouders krijgt ze dat. Onverdeelde aandacht enzo.
Ze zit daar nu 3 weken omdat ze loops is en de heren hier mij helemaal gek maakten met hun gefluit.
Ze vindt het heerlijk daar.

Maar toch blijft ze hier. Ze komt deze week gewoon weer terug.
Niet omdat de heren het niet trekken maar omdat ik het niet trek zonder haar.... ik wil haar hier hebben en zij vindt het hier ook heerlijk want ze springt zo in mn auto als ik dr kom halen
Maar stel dat dat nu niet zo was ? Als je haar zelf in de auto moet zetten om haar mee naar huis te krijgen, zou je je er dan hetzelfde bij voelen ? Als je ziet dat die hond daar gelukkiger is (of dat het toch zo lijkt) snap ik wel echt dat je twijfelt, zoals Cleva.
laeken
Zeer actief
Berichten: 32016
Lid geworden op: 26 sep 2002 19:45
Aantal honden: 0

Re: Heintje laten verhuizen? Denk eens mee.

Ongelezen bericht door laeken »

Dat zou ik dus meteen doen. Gewoon bij een week waarin ze 3 dagen mee zouden moeten zeggen ik breng hem weg en haal hem donderdag op. Dan heeft hij rust en ruimte. Maar waarom laat je hem niet thuis? Bas is thuis prima. Dus thuislaten voelt niet slecht. Ze heeft alles wat ze wil.

Nu is bij ons thuislaten pas echt een kwestie van een wandeling per week nu. Dus feitelijk loopt ze er nog steeds 13 van minimaal een uur en skip ik er sporadisch een. Dan ligt ze in de tuin of in haar mandje en is ze ook happy. Ze is dus niet ongelukkig en ik ga dat heel langzaam uitbouwen naar 1 wandeling per dag in plaats van twee.

Guus went zo ook langzaam aan wandelen zonder Bas eens per dag. Heel langzaam. Misschien doe ik er wel een jaar over voor de wandeling definitief wegvalt en ze er slechts één per dag krijgt.

Ze is super kreupel. Dat gaat niet beter. We merken ook opstartfases. Dus de eerste 10 minuten zijn lastig. Pijnstillers zitten er ook zeker aan te komen. Maar Bas zelf hoort hier en wil hier ook zijn. Dus dan gaan we haar leren dat alleen thuis zijn met een kluifje een kadootje is en geen straf. Dat kan ze heel gemakkelijk leren Bas kennende.

Eigenlijk zeg je het zelf ook al. Niemand kan zo goed voor hem zorgen als jij. Juiste voer. Direct zien of hij wat mankeert. Voelt hij zich lekker. Dat kunnen je ouders niet. Die kennen hem en honden daar toch niet goed genoeg voor. En het hebben van een baas die alles ziet en goed op je past is natuurlijk super belangrijk.
Afbeelding
Gebruikersavatar
dagmar88
Zeer actief
Berichten: 47376
Lid geworden op: 27 aug 2009 22:54

Re: Heintje laten verhuizen? Denk eens mee.

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Cleva schreef: Ik kan wel doen alsof dat sentimenteel geneuzel is maar zodra er gesprekken komen van "De mevrouw van de dierenwinkel heeft gezegd dat hij pedigree senior-brokken nodig heeft." pak ik domweg de teugels terug en dan moet ik maar niet gezegd hebben dat ik hem aan hun geef ofzo.
Haha nee, dat zou ik ook niet zien zitten. Het gaat wel om zijn welzijn. Maar dit lijkt me een prima middenweg.
Gebruikersavatar
suzan25
Zeer actief
Berichten: 1842
Lid geworden op: 21 jul 2007 13:32
Mijn ras(sen): Shetland Sheepdog

Re: Heintje laten verhuizen? Denk eens mee.

Ongelezen bericht door suzan25 »

Ik heb ook een hele tijd mijn hondje naar mijn ouders gebracht als ik ging werken. Terwijl ik ze gewoon mee kon nemen. Maar ze vond het niet leuk meer in de trimsalon, te druk. Dus dan ging ze 3 dagen in de week naar mijn ouders. Zij blij, ik blij.
Ik zou het ook zeker zo gaan proberen met Hein!
Gebruikersavatar
Chihuahua-paws
Zeer actief
Berichten: 23470
Lid geworden op: 14 jul 2011 13:29
Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar
Aantal honden: 2

Re: Heintje laten verhuizen? Denk eens mee.

Ongelezen bericht door Chihuahua-paws »

Uit logeren is wel iets anders dan, laten verhuizen.
Ja als Hein het daar goed heeft. Je ouders daar gelukkig van worden waarom niet?
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..

Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
laeken
Zeer actief
Berichten: 32016
Lid geworden op: 26 sep 2002 19:45
Aantal honden: 0

Re: Heintje laten verhuizen? Denk eens mee.

Ongelezen bericht door laeken »

Kun je voor Hein geen heerlijke plek maken thuis? Een plek waar hij lekker in en uit kan. Uitzicht heeft. Lekker kan liggen. Een dikke kluif of andere zaken om hem te amuseren en dan kun jij gerust naar je werk en is hij even de boerderijhond die het fort bewaakt? Zoiets. Misschien vindt hij dat ook wel heerlijk en prima.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Chihuahua-paws
Zeer actief
Berichten: 23470
Lid geworden op: 14 jul 2011 13:29
Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar
Aantal honden: 2

Re: Heintje laten verhuizen? Denk eens mee.

Ongelezen bericht door Chihuahua-paws »

Zijn ouders vinden het gewoon gezellig om Hein om hun heen te hebben. Uit logeren of als Cleva op werk is kan het een win win zijn. Als zijn ouders goed zijn voor Hein en hij buiten werktijden om dan gewoon thuis is dan lijkt me dat toch gewoon prima. Ik had daar helemaal niks over gevraagd of een topic voor geopend Heintje blijft gewoon thuis wonen maar zal ook regelmatig uit logeren gaan . Daar is helemaal niks geks aan. Er zijn genoeg mensen die hond mee geven aan een hus. Dus waarom zouden je ouders daar anders in zijn?
Echt herplaatsen vind ik echt anders. Maar zoals Cleva het nu aangeeft denk ik dat Hein daar alleen maar gelukkiger op kan worden. En zijn ouders ook kunnen genieten van Heintje om hun heen.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..

Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
Gebruikersavatar
veertje
Zeer actief
Berichten: 12869
Lid geworden op: 28 dec 2005 11:38
Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
Locatie: Noord-Limburg

Re: Heintje laten verhuizen? Denk eens mee.

Ongelezen bericht door veertje »

Uit logeren lijkt me een prima oplossing ja. Dat doe ik met Finn ook wel eens. Het gebeurde nog niet zo vaak, maar ik denk dat het nu wat vaker zal voorkomen nu mijn ouders geen hond meer hebben. Iedereen blij :D
Alfilillo
Zeer actief
Berichten: 4978
Lid geworden op: 01 aug 2016 11:48
Mijn ras(sen): Kruising en podenco(kruising)
Aantal honden: 2
Locatie: Sant Pere de Ribes (Barcelona)

Re: Heintje laten verhuizen? Denk eens mee.

Ongelezen bericht door Alfilillo »

Dat lijkt me een luxesituatie: Hein tijdens werkdagen naar je ouders en in het weekend lekker samen genieten. Hopelijk trekt Mira het goed om zonder Hein op het werk te zijn.
Afbeeldingalfillilo (1) by [url=https://www.flickr.com/photos/157306925@N05/]

Alfil & Lily
jacq1970
Zeer actief
Berichten: 14721
Lid geworden op: 15 feb 2005 18:04
Aantal honden: 1
Locatie: Baasje Bowie
Contacteer:

Re: Heintje laten verhuizen? Denk eens mee.

Ongelezen bericht door jacq1970 »

Mooie oplossing toch, doordeweeks naar je ouders en in het weekend bij jou, als ik jou berichten zo lees zal hij dat helemaal geweldig vinden.
Ben benieuwd hoe Mira het gaat doen, of je gevoel wat dat betreft goed zit.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Gimmick
Zeer actief
Berichten: 4691
Lid geworden op: 06 aug 2014 01:51
Aantal honden: 3
Locatie: Drenthe

Re: Heintje laten verhuizen? Denk eens mee.t

Ongelezen bericht door Gimmick »

georges schreef:
Gimmick schreef:Herkenbaar. Ik zit in een zelfde situatie met Gentle.
Ze is straks 9 en wil eigenlijk gewoon rust in huis. Bij mijn ouders krijgt ze dat. Onverdeelde aandacht enzo.
Ze zit daar nu 3 weken omdat ze loops is en de heren hier mij helemaal gek maakten met hun gefluit.
Ze vindt het heerlijk daar.

Maar toch blijft ze hier. Ze komt deze week gewoon weer terug.
Niet omdat de heren het niet trekken maar omdat ik het niet trek zonder haar.... ik wil haar hier hebben en zij vindt het hier ook heerlijk want ze springt zo in mn auto als ik dr kom halen
Maar stel dat dat nu niet zo was ? Als je haar zelf in de auto moet zetten om haar mee naar huis te krijgen, zou je je er dan hetzelfde bij voelen ? Als je ziet dat die hond daar gelukkiger is (of dat het toch zo lijkt) snap ik wel echt dat je twijfelt, zoals Cleva.
nee ik sta er precies hetzelfde in als Cleva.
Mijn Gentle hoort hier gewoon en ik kan haar niet afstaan. Ze is hier niet ongelukkig.
En ze gaat af en toe uit logeren bij mijn ouders gewoon omdat ze dat ook leuk vindt.
Als het fysiek echt beter is voor haar dan is het een ander verhaal.
Ze komt nu gewoon weer thuis. Sterker nog... ze wordt nu zo'n beetje weer gebracht.
Maar ik verwacht fysiek echt nog wel wat van haar. En bij mijn ouders mag ze wat luieren en af en toe een rondje wandelen langs het water en door de landerijen.
Have a heart that never hardens, a temper that never tires and a touch that never hurts.
Gebruikersavatar
laura23
Zeer actief
Berichten: 3124
Lid geworden op: 11 feb 2005 03:28
Mijn ras(sen): epagneul breton en een duitse staande draadhaar
Nu alleen 4 Bengalen.
Aantal honden: 0
Locatie: Kampen

Re: Heintje laten verhuizen? Denk eens mee.

Ongelezen bericht door laura23 »

Ik heb een soortgelijke situatie gehad met Cartouche.

Hoewel het aanbod bij mijn ouders vandaan kwam. Wij gingen in de winter verhuizen en met twee kleine kinderen bood mijn moeder aan om op de hond te passen en op het moment dat het campingseizoen begon zou hij weer terug komen. Hij is daar niet meer weggeweest, heeft de laatste 4 senior jaren daar heerlijk gewoon, 2x per dag heerlijk loslopen, 2x per dag een lekker rondje om en op de camping lekker vrij rondlopen en alle aandacht van mijn ouders.

Hier schoot een extra wandeling er nog wel eens bij in en de kinderen vond ie maar zozo.

Als we op bezoek gingen bij mijn ouders vind ie het wel prima en maakte absoluut geen aanstalten om mee te gaan met mij. Voor mij dus een prima beslissing om hem bij mijn ouders te laten.
Afgelopen maart is hij op de leeftijd van 12,5 ingeslapen.
Mijn ouders willen ook geen andere hond meer. Cartouche was goed en verder hoeft er niks anders te komen.
Quireste 01-05-2000--03-09-2013
Cartouche 17-09-2007— 09-03-2020

Personeel van Zosja,Mishka,Rody, Borja
Gebruikersavatar
georges
Zeer actief
Berichten: 889
Lid geworden op: 31 dec 2016 11:48
Mijn ras(sen): een Peruaanse naakthond & een lurcher
Aantal honden: 2

Re: Heintje laten verhuizen? Denk eens mee.t

Ongelezen bericht door georges »

Gimmick schreef:
georges schreef:
Gimmick schreef:Herkenbaar. Ik zit in een zelfde situatie met Gentle.
Ze is straks 9 en wil eigenlijk gewoon rust in huis. Bij mijn ouders krijgt ze dat. Onverdeelde aandacht enzo.
Ze zit daar nu 3 weken omdat ze loops is en de heren hier mij helemaal gek maakten met hun gefluit.
Ze vindt het heerlijk daar.

Maar toch blijft ze hier. Ze komt deze week gewoon weer terug.
Niet omdat de heren het niet trekken maar omdat ik het niet trek zonder haar.... ik wil haar hier hebben en zij vindt het hier ook heerlijk want ze springt zo in mn auto als ik dr kom halen
Maar stel dat dat nu niet zo was ? Als je haar zelf in de auto moet zetten om haar mee naar huis te krijgen, zou je je er dan hetzelfde bij voelen ? Als je ziet dat die hond daar gelukkiger is (of dat het toch zo lijkt) snap ik wel echt dat je twijfelt, zoals Cleva.
nee ik sta er precies hetzelfde in als Cleva.
Mijn Gentle hoort hier gewoon en ik kan haar niet afstaan. Ze is hier niet ongelukkig.
En ze gaat af en toe uit logeren bij mijn ouders gewoon omdat ze dat ook leuk vindt.
Als het fysiek echt beter is voor haar dan is het een ander verhaal.
Ze komt nu gewoon weer thuis. Sterker nog... ze wordt nu zo'n beetje weer gebracht.
Maar ik verwacht fysiek echt nog wel wat van haar. En bij mijn ouders mag ze wat luieren en af en toe een rondje wandelen langs het water en door de landerijen.
Als het zo geregeld kan worden voor Gentle dat ze af en toe daar wat kan gaan luieren en jij haar niet kwijt wil, is dat ideaal lijkt me :ok: Idem voor de situatie van Cleva, eigenlijk.

In elk geval vind ik het mooi dat veel mensen blijkbaar wel eerlijk naar hun (senioren)hond kunnen kijken en beslissingen durven nemen die volledig in het teken van de hond staan. Gelukkige hondjes, daar doen we het uiteindelijk allemaal voor, toch ?
Gebruikersavatar
Bonnie F
Zeer actief
Berichten: 10310
Lid geworden op: 12 mei 2009 21:46
Aantal honden: 1

Re: Heintje laten verhuizen? Denk eens mee.

Ongelezen bericht door Bonnie F »

Je hebt een luxepositie. Alle opties zijn goed én je kunt het proberen. Je kunt het nauwelijks fout doen. Nu hoef je alleen nog maar een keuze te maken. Dat kan je best.
Afbeelding
Niets, maar dan ook niets komt zo vriendelijk op je af als een kletsnatte hond.
Gebruikersavatar
Gimmick
Zeer actief
Berichten: 4691
Lid geworden op: 06 aug 2014 01:51
Aantal honden: 3
Locatie: Drenthe

Re: Heintje laten verhuizen? Denk eens mee.

Ongelezen bericht door Gimmick »

Bonnie F schreef:Je hebt een luxepositie. Alle opties zijn goed én je kunt het proberen. Je kunt het nauwelijks fout doen. Nu hoef je alleen nog maar een keuze te maken. Dat kan je best.
dat is het mooie er hoeft helemaal geen keuze gemaakt te worden.
Lekker doen wat uit komt en Hein laten wonen waar dat op dat moment het fijnste is.
Have a heart that never hardens, a temper that never tires and a touch that never hurts.
Gebruikersavatar
tomaat
Actief
Berichten: 202
Lid geworden op: 18 jun 2019 05:48
Mijn ras(sen): Podenco & Poedel
Aantal honden: 2

Re: Heintje laten verhuizen? Denk eens mee.

Ongelezen bericht door tomaat »

Goed geregeld zo! Jij blij en opa en oma ook.
En geen pedigree senior brokken voor Hein. ;)
Plaats reactie

Terug naar “Discussieforum”