Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! [url=https://www.hondenforum.nl/plaza/viewtopic.php?t=338121]Klik hier om te reageren


Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!


Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Waarde van de hond in geld

Hier is ruimte voor uitgebreide gedachtenwisseling over stellingen en dilemma's over honden.

Moderator: moderatorteam

Gebruikersavatar
crutz
Zeer actief
Berichten: 35424
Lid geworden op: 22 apr 2002 00:24
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Locatie: Zegveld
Contacteer:

Re: Waarde van de hond in geld

Ongelezen bericht door crutz »

gonnie schreef:
Lizzie. schreef:
gonnie schreef:
sbientje schreef:En wat nou als iemand (waarvan je wist dat ie goed voor je hond zou zijn) een exorbitant bedrag bood voor jouw hond? Vanaf waar slaat de twijfel toe?

Vanaf een miljoen. Dan kan ik een mooi vrijstaand huis kopen, dat is dan fijner voor de hond die ik dan nog heb.

Ik ben niet zo iemand die denkt dat een hond bij ons het allerfijnste leven heeft, misschien is het bij een ander wel beter.
Ik doe het al voor de helft :engel:

Hahahaha, ik had eerst een half miljoen neergezet, maar ik bedacht me ineens dat ik hier in de regio geen vrijstaand huis kan kopen voor een half miljoen.
En als je een huis van 1 miljoen koopt van die opbrengst kan je er ook niks mee verder.
Dat huis van 1 miljoen kost nl ook nog onderhoud en andere vaste lasten die veel hoger liggen dan dat je nu gewend bent ;)
Gebruikersavatar
dagmar88
Zeer actief
Berichten: 47376
Lid geworden op: 27 aug 2009 22:54

Re: Waarde van de hond in geld

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Wat je doet is pesten, marion. Ik hoef dat niet steeds onder ogen te krijgen en denk dat ik daar niet alleen in sta.
Die negeerknop is net zo kinderachtig. Het werkt niet als ik je quotes toch steeds voorbij zie komen en het werkt ook niet als je je "slachtoffers" zelf niet negeert.
Stop er gewoon mee of neem een forumpauze als je daar niet toe in staat bent.
Het gaat er niet om wie je pest, maar dat je het doet.
Ik heb geen hekel aan jou en laeken en ik hebben ook geen bijzondere band waardoor mijn mening gekleurd zou zijn.
80564M

Re: Waarde van de hond in geld

Ongelezen bericht door 80564M »

dagmar88 schreef:Wat je doet is pesten, marion. Ik hoef dat niet steeds onder ogen te krijgen en denk dat ik daar niet alleen in sta.
Die negeerknop is net zo kinderachtig. Het werkt niet als ik je quotes toch steeds voorbij zie komen en het werkt ook niet als je je "slachtoffers" zelf niet negeert.
Stop er gewoon mee of neem een forumpauze als je daar niet toe in staat bent.
Het gaat er niet om wie je pest, maar dat je het doet.
Ik heb geen hekel aan jou en laeken en ik hebben ook geen bijzondere band waardoor mijn mening gekleurd zou zijn.
Beste Dagmar. Jij zat nog op de lagere school toen laeken en ik hier al schreven. Ken je dat gezegde van waar er 2 kijven??? Nou, dat dus. En ik pest niet, maar ik laat me ook niet door een mannetje die me niet kent allerlei eigenschappen aanpraten.
Droppie

Re: Waarde van de hond in geld

Ongelezen bericht door Droppie »

dagmar88 schreef:Wat je doet is pesten, marion. Ik hoef dat niet steeds onder ogen te krijgen en denk dat ik daar niet alleen in sta.
Die negeerknop is net zo kinderachtig. Het werkt niet als ik je quotes toch steeds voorbij zie komen en het werkt ook niet als je je "slachtoffers" zelf niet negeert.
Stop er gewoon mee of neem een forumpauze als je daar niet toe in staat bent.
Het gaat er niet om wie je pest, maar dat je het doet.
Ik heb geen hekel aan jou en laeken en ik hebben ook geen bijzondere band waardoor mijn mening gekleurd zou zijn.
tjonge dagmar, ik zit nog maar net hier en ik lees steeds van dit soort posts van jou...
Heb je niks beters te doen?
laeken
Zeer actief
Berichten: 32016
Lid geworden op: 26 sep 2002 19:45
Aantal honden: 0

Re: Waarde van de hond in geld

Ongelezen bericht door laeken »

Marion. schreef:
dagmar88 schreef:Wat je doet is pesten, marion. Ik hoef dat niet steeds onder ogen te krijgen en denk dat ik daar niet alleen in sta.
Die negeerknop is net zo kinderachtig. Het werkt niet als ik je quotes toch steeds voorbij zie komen en het werkt ook niet als je je "slachtoffers" zelf niet negeert.
Stop er gewoon mee of neem een forumpauze als je daar niet toe in staat bent.
Het gaat er niet om wie je pest, maar dat je het doet.
Ik heb geen hekel aan jou en laeken en ik hebben ook geen bijzondere band waardoor mijn mening gekleurd zou zijn.
Beste Dagmar. Jij zat nog op de lagere school toen laeken en ik hier al schreven. Ken je dat gezegde van waar er 2 kijven??? Nou, dat dus. En ik pest niet, maar ik laat me ook niet door een mannetje die me niet kent allerlei eigenschappen aanpraten.

Lieve Marion, laat me 1 topic zien waar ik op jou reageer zonder dat jij uit het niets tegen mij begint? Ik heb er zo 20 gevonden waarin jij ineens op mij komt kafferen zonder dat wij in gesprek waren, ik iets tegen of over jou zeg en jij ook maar in dat gesprek voor kwam. Dus ga nu niet net doen alsof ik interesse in je heb. Het enige dat ik doe is reageren op jouw reacties op mij. Niks andersom dus niet gekke dingen gaan zeggen nu. :neenee:
Afbeelding
Gebruikersavatar
dagmar88
Zeer actief
Berichten: 47376
Lid geworden op: 27 aug 2009 22:54

Re: Waarde van de hond in geld

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Marion. schreef: Ken je dat gezegde van waar er 2 kijven???

De rest zullen we er maar even buiten laten, dat wordt zo flauw.
Ik ben nu ruim tien jaar lid. Je was altijd al een persoonlijkheid en dat geeft een forum kleur. Toen was het over en weer tussen jullie ja.
Laeken was ook een stuk kattiger :mrgreen:
Pas de laatste pak hem beet drie jaar ben je dit gaan doen zonder dat daar enige aanleiding voor is.
Laeken kan niet beginnen als je er niet bent en je komt alleen vanonder je steen vandaan om te porren.

Voor mij is het zo klaar. Je schept er genoegen in en dat gun ik je niet.
gonnie
Zeer actief
Berichten: 23574
Lid geworden op: 11 jan 2011 10:51
Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
Aantal honden: 2

Re: Waarde van de hond in geld

Ongelezen bericht door gonnie »

crutz schreef:
gonnie schreef:
Lizzie. schreef:
gonnie schreef:

Vanaf een miljoen. Dan kan ik een mooi vrijstaand huis kopen, dat is dan fijner voor de hond die ik dan nog heb.

Ik ben niet zo iemand die denkt dat een hond bij ons het allerfijnste leven heeft, misschien is het bij een ander wel beter.
Ik doe het al voor de helft :engel:

Hahahaha, ik had eerst een half miljoen neergezet, maar ik bedacht me ineens dat ik hier in de regio geen vrijstaand huis kan kopen voor een half miljoen.

En als je een huis van 1 miljoen koopt van die opbrengst kan je er ook niks mee verder.
Dat huis van 1 miljoen kost nl ook nog onderhoud en andere vaste lasten die veel hoger liggen dan dat je nu gewend bent ;)
Hahahaha, tjonge, wat gaan sommige er serieus op in. Alsof iemand ooit een miljoen voor een Pinscher gaat geven.
Maar goed, ik ga even er in mee. Gerard kan een hoop zelf dus. En de onroerend goed belasting en zo kunnen we vast wel betalen van wat we over houden. Het huis is tenslotte in een keer afbetaald dan.
En de verwarming hebben we toch al nooit aan, en met elektriciteit zijn we ook zuinig.


Maar goed, dan koop ik een huis van 750.000 euro. Hahaha.

En kan natuurlijk een zooi Pinscher teven nemen en desnoods nog zelf een reu, dan kan ik af en toe een nestje fokken voor de vaste lasten, al die Pinschers zijn dan gelijk onze kachels als ze naast ons liggen.
Kijken wie hier over gaat vallen. Hahaha.
Afbeelding

Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
Gebruikersavatar
dagmar88
Zeer actief
Berichten: 47376
Lid geworden op: 27 aug 2009 22:54

Re: Waarde van de hond in geld

Ongelezen bericht door dagmar88 »

:LOL: Het begrip hypothetisch blijkt heel lastig ja.
gonnie
Zeer actief
Berichten: 23574
Lid geworden op: 11 jan 2011 10:51
Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
Aantal honden: 2

Re: Waarde van de hond in geld

Ongelezen bericht door gonnie »

dagmar88 schreef::LOL: Het begrip hypothetisch blijkt heel lastig ja.
Precies.

Al zal ik vast wel in de verleiding komen als iemand ooit een miljoen zou geven voor Anne. Laten we wel zijn, dat is een heleboel geld en in deze tijd waarin alles steeds veel duurder wordt en je er amper wat bij krijg, hou je toch steeds minder over om van te leven.

Ik klaag niet hoor, even voor de goede orde, maar ik heb wel een man die graag klaagt.

Ik zie wel dat Gerard steeds minder kan sparen omdat alles tig keer zo duur is geworden.
In de gulden tijd betaalde we voor een consult bijvoorbeeld 19,95 gulden, dat is nu 44 euro, dat is haast honderd gulden, en onze inkomsten zijn niet zo erg omhoog gegaan.
Afbeelding

Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
gonnie
Zeer actief
Berichten: 23574
Lid geworden op: 11 jan 2011 10:51
Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
Aantal honden: 2

Re: Waarde van de hond in geld

Ongelezen bericht door gonnie »

Nanna schreef:
gonnie schreef: In de gulden tijd betaalde we voor een consult bijvoorbeeld 19,95 gulden, dat is nu 44 euro, dat is haast honderd gulden, en onze inkomsten zijn niet zo erg omhoog gegaan.
Ik zou eens beginnen om niet voor elke scheefstaande haar bij die dierenarts op de stoep gaan staan janken :engel:
Hahaha, moet je niet tegen mij zeggen. Ik jank trouwens niet bij de dierenarts, alleen toen Tama dood was gegaan daar.

Maar dat wil niet zeggen dat het niet zo duur is geworden. Zijn gewoon de feiten. Dit was gewoon het eerste voorbeeld wat me te binnen schoot.

Maar weet nog wel iets hoor, een blikje makreel dan, in de gulden tijd 99 cent, nu rond de 1,50 eurocent.
En zo zijn er wel meer dingen die duurder zijn geworden.
Afbeelding

Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
Gebruikersavatar
malinois
Zeer actief
Berichten: 57865
Lid geworden op: 16 aug 2003 18:40
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Re: Waarde van de hond in geld

Ongelezen bericht door malinois »

Nanna schreef:
Droppie schreef: tjonge dagmar, ik zit nog maar net hier
Precies. Ik rust mijn kaas.
Dat dus
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Gebruikersavatar
dagmar88
Zeer actief
Berichten: 47376
Lid geworden op: 27 aug 2009 22:54

Re: Waarde van de hond in geld

Ongelezen bericht door dagmar88 »

malinois schreef:
Nanna schreef:
Droppie schreef: tjonge dagmar, ik zit nog maar net hier
Precies. Ik rust mijn kaas.
Dat dus
:J: Wat moest ik zonder mijn kliekje.
Gebruikersavatar
dagmar88
Zeer actief
Berichten: 47376
Lid geworden op: 27 aug 2009 22:54

Re: Waarde van de hond in geld

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Nanna schreef: Vergeet het maar met je kliekje. Weet je nog dat ik je geband heb :LOL:
Nee, weet ik niks van. Ik wilde ook helemaal niet dat je op zou pleuren.


:LOL:
Gebruikersavatar
Lothian
Zeer actief
Berichten: 10190
Lid geworden op: 23 jul 2010 22:04
Mijn ras(sen): Roemeen Dalí, Bulgaar Lucca, lurcher Taro
Aantal honden: 3

Re: Waarde van de hond in geld

Ongelezen bericht door Lothian »

Nou verdorie, ik wilde hier nog op reageren en nu is het een dom reltopic.
Maar goed. Mijn honden zijn voor mij nu onbetaalbaar. Ik heb een band met ze en ze hebben hoge emotionele waarde. Ik zou ze echt niet voor een miljoen wegdoen.

Ik verdien goed en hoef niks wat ik graag wil (en wat realistisch is) te laten vanwege geldtekort. Het is niet iets waar ik stress of verdriet om heb. Ik zou wel heel veel stress en verdriet hebben als ik mijn lieve Lucca of lulletje rozenwater Dali aan een ander mee zou geven. Ik zou ze hartstochtelijk missen en me er nog heel lang schuldig om voelen.

Als ik altijd geldstress zou hebben zou het wellicht anders zijn maar het verdriet wat het me zou opleveren zou voor mij niet opwegen tegen de lol om allerlei spullen of huizen ofzo te kunnen kopen met een miljoen. Dat meen ik oprecht. Wat moet ik met een villa als ik vervolgens zit te janken omdat Dali zo genoten zou hebben van het omheinde grasveld of Lucca zo blij zou zijn geweest met de zwemvijver.

En ja, ooit gaan ze dood en dan ben ik ook verdrietig, maar ook gelukkig omdat ik ze een goed leven heb gegeven en we gek op elkaar waren. Dat was in ieder geval mijn ervaring met Zorro.
Afbeelding
Sandra&co

Re: Waarde van de hond in geld

Ongelezen bericht door Sandra&co »

gonnie schreef: Maar weet nog wel iets hoor, een blikje makreel dan, in de gulden tijd 99 cent, nu rond de 1,50 eurocent.
Da's potverdorie flink goedkoper geworden :80: Waar haal jij ze voor 1,5 eurocent?! :mrgreen:
gonnie
Zeer actief
Berichten: 23574
Lid geworden op: 11 jan 2011 10:51
Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
Aantal honden: 2

Re: Waarde van de hond in geld

Ongelezen bericht door gonnie »

Sandra&co schreef:
gonnie schreef: Maar weet nog wel iets hoor, een blikje makreel dan, in de gulden tijd 99 cent, nu rond de 1,50 eurocent.
Da's potverdorie flink goedkoper geworden :80: Waar haal jij ze voor 1,5 eurocent?! :mrgreen:
Hahaha, 1 euro en 50 euro cent, sorry even verkeerd getypt.
Afbeelding

Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
Gebruikersavatar
Lothian
Zeer actief
Berichten: 10190
Lid geworden op: 23 jul 2010 22:04
Mijn ras(sen): Roemeen Dalí, Bulgaar Lucca, lurcher Taro
Aantal honden: 3

Re: Waarde van de hond in geld

Ongelezen bericht door Lothian »

Lothian schreef: Ik verdien goed en hoef niks wat ik graag wil (en wat realistisch is) te laten vanwege geldtekort.
Ik lees dit terug en zie dat het er opschepperig staat, alsof ik heel rijk ben. Ik woon gewoon in een tamelijk klein rijtjeshuis met een tuin van 50 vierkante meter, en heb net genoeg geld op de bank om een nette tweedehands auto met 100.000 op de teller te kunnen kopen zeg maar en dan is het op :LOL: maar het is genoeg voor wat ik momenteel allemaal wil.
Afbeelding
80564M

Re: Waarde van de hond in geld

Ongelezen bericht door 80564M »

dagmar88 schreef:
Marion. schreef: Ken je dat gezegde van waar er 2 kijven???

De rest zullen we er maar even buiten laten, dat wordt zo flauw.
Ik ben nu ruim tien jaar lid. Je was altijd al een persoonlijkheid en dat geeft een forum kleur. Toen was het over en weer tussen jullie ja.
Laeken was ook een stuk kattiger :mrgreen:
Pas de laatste pak hem beet drie jaar ben je dit gaan doen zonder dat daar enige aanleiding voor is.
Laeken kan niet beginnen als je er niet bent en je komt alleen vanonder je steen vandaan om te porren.

Voor mij is het zo klaar. Je schept er genoegen in en dat gun ik je niet.
Die snap ik niet helemaal, maar goed. Prachtig dat het voor jou klaar is. En nu???
Droppie

Re: Waarde van de hond in geld

Ongelezen bericht door Droppie »

Zo, ik geloof dat ik hier maar begin aan een vijandenlijstje, sommigen zijn niet leeswaardig, dag Dag-dan-mar
Sandra&co

Re: Waarde van de hond in geld

Ongelezen bericht door Sandra&co »

Voor een miljoen vind ik het ook wel interessant. Koop ik ze dan wel weer terug voor 10.000,- :lol1:
Sandra&co

Re: Waarde van de hond in geld

Ongelezen bericht door Sandra&co »

Droppie schreef:Zo, ik geloof dat ik hier maar begin aan een vijandenlijstje, sommigen zijn niet leeswaardig, dag Dag-dan-mar
Dat hoeft niet vermeld te worden, tenzij je graag een reactie van betreffende persoon wil. Ik geloof trouwens ook niet dat veel mensen wakker liggen van het feit dat ze op de vijandenlijst (oehhh!) staan van iemand die koud 15 berichten gepost heeft. Of van wie dan ook, aangezien het geen enkele consequentie oplevert :LOL:
Sandra&co

Re: Waarde van de hond in geld

Ongelezen bericht door Sandra&co »

Nanna schreef:We krijgen toch niet weer die hele huiliehuilie discussie dat het hier niet policor is hè?
Ik zeg maar alvast even dat ik dat pertinent niet wil hebben :hmmm:
Se benne nie lief tante! Nie lief!
Sandra&co

Re: Waarde van de hond in geld

Ongelezen bericht door Sandra&co »

Nanna schreef:
Sandra&co schreef:
Nanna schreef:We krijgen toch niet weer die hele huiliehuilie discussie dat het hier niet policor is hè?
Ik zeg maar alvast even dat ik dat pertinent niet wil hebben :hmmm:
Se benne nie lief tante! Nie lief!
:80: :hmmm:
Slaon pao!
Sambal bij?
laeken
Zeer actief
Berichten: 32016
Lid geworden op: 26 sep 2002 19:45
Aantal honden: 0

Re: Waarde van de hond in geld

Ongelezen bericht door laeken »

Marion. schreef: Die snap ik niet helemaal, maar goed. Prachtig dat het voor jou klaar is. En nu???
Nu? Nu moet het denk ik voor jou maar eens klaar zijn. Hoe lang wil je hiermee doorgaan? Mij heb je er niet mee en ik ben al jaren op je uitgekeken. Ik zit er echt niet mee en geef je met liefde zoveel sneren als waar je om vraagt. Ik vraag me alleen af of het goed voor je is. Dus als jij nu eens niet vraagt en nu??? maar gewoon bedenkt dat het leuk geweest is dan ben je er vanaf en ik dan eindelijk ook :ok:
Afbeelding
Droppie

Re: Waarde van de hond in geld

Ongelezen bericht door Droppie »

Sandra&co schreef:
Droppie schreef:Zo, ik geloof dat ik hier maar begin aan een vijandenlijstje, sommigen zijn niet leeswaardig, dag Dag-dan-mar
Dat hoeft niet vermeld te worden, tenzij je graag een reactie van betreffende persoon wil. Ik geloof trouwens ook niet dat veel mensen wakker liggen van het feit dat ze op de vijandenlijst (oehhh!) staan van iemand die koud 15 berichten gepost heeft. Of van wie dan ook, aangezien het geen enkele consequentie oplevert :LOL:

???
Doel is vooral, meteen shiften in, niet leeswaardig en wel leeswaardig
En als er te veel op die ene lijst staan, meld ik me weer af, want dan schiet forum het doel voorbij....en dat doen ze haast allemaal.
laeken
Zeer actief
Berichten: 32016
Lid geworden op: 26 sep 2002 19:45
Aantal honden: 0

Re: Waarde van de hond in geld

Ongelezen bericht door laeken »

Droppie schreef:want dan schiet forum het doel voorbij....en dat doen ze haast allemaal.
Aan wie ligt dat? Aan de wereld of aan jezelf? Want voor veel mensen is dit een geweldig leuk leerzaam behulpzaam en fijn forum. Voor jou schiet het waarschijnlijk zijn doel voorbij. Welk doel heb je precies? Dan kan ik je verwachting alvast een beetje managen. :engel:
Afbeelding
80564M

Re: Waarde van de hond in geld

Ongelezen bericht door 80564M »

laeken schreef:
Marion. schreef: Die snap ik niet helemaal, maar goed. Prachtig dat het voor jou klaar is. En nu???
Nu? Nu moet het denk ik voor jou maar eens klaar zijn. Hoe lang wil je hiermee doorgaan? Mij heb je er niet mee en ik ben al jaren op je uitgekeken. Ik zit er echt niet mee en geef je met liefde zoveel sneren als waar je om vraagt. Ik vraag me alleen af of het goed voor je is. Dus als jij nu eens niet vraagt en nu??? maar gewoon bedenkt dat het leuk geweest is dan ben je er vanaf en ik dan eindelijk ook :ok:
Proest. Ja prinsje, natuurlijk prinsje. Goed prinsje, dag!
Gebruikersavatar
malinois
Zeer actief
Berichten: 57865
Lid geworden op: 16 aug 2003 18:40
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Re: Waarde van de hond in geld

Ongelezen bericht door malinois »

Droppie schreef:Zo, ik geloof dat ik hier maar begin aan een vijandenlijstje, sommigen zijn niet leeswaardig, dag Dag-dan-mar
Daar zal ze vast wakker van liggen vannacht
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Droppie

Re: Waarde van de hond in geld

Ongelezen bericht door Droppie »

Ik ga een eindeloze vijandenlijst maken, zodat ik alleen leeswaardige berichten nog zie.
Gebruikersavatar
malinois
Zeer actief
Berichten: 57865
Lid geworden op: 16 aug 2003 18:40
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Re: Waarde van de hond in geld

Ongelezen bericht door malinois »

Nanna schreef:
laeken schreef:
Droppie schreef:want dan schiet forum het doel voorbij....en dat doen ze haast allemaal.
Aan wie ligt dat? Aan de wereld of aan jezelf? Want voor veel mensen is dit een geweldig leuk leerzaam behulpzaam en fijn forum. Voor jou schiet het waarschijnlijk zijn doel voorbij. Welk doel heb je precies? Dan kan ik je verwachting alvast een beetje managen. :engel:
Als je na 15 berichten al begint te jammeren op een forum dat het niet gaat zoals jij wenst is het denk ik inderdaad beter dat je opstapt. Hoef je ook geen eindeloze vijandenlijsten aan te leggen :wink: En heropvoeden gaat je ook al niet lukken, daar zijn al tig figuren voor je op gestrand Afbeelding1:
Nou inderdaad... gok maar zo dat je t dan niet zo lang uithoudt als mij :mrgreen:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Plaats reactie

Terug naar “Discussieforum”