Mijn huid reageert heel heftig op scheren dus das helaas te zien maar bam, nog voor Star Trek day Ik wilde heel graag een Star Trek tattoo, maar niet eentje die heel duidelijk Star Trek is. Dus iets uitgeschreven in het schoonschrift van Vulcan: Kol-Ut-Shan, "infinite diversity in infinite combinations". Voor de echte nerd meteen te herkennen, verder gewoon mooie lijntjes.
Geheel in handpoke door https://www.instagram.com/drakkar.tattoo/
Super gaaf ! Ik dacht idd Vulcan wel te herkennen, maar je tekst las ik tegelijk met het kjken naar de foto haha
Mijn nerdy star trek zus heeft ook een startrek gerelateerde tattoo. Het Klingon symbool met de namen van haar kinderen in Klingon taal.
Ik ben een mini nerdy overigens hahaha
Haha yes die heb je in de pocket!
Die van je zus klinkt trouwens wel heel vet ook Heb namelijk getwijfeld om qapla' [succes] te laten zetten, maar het Klingon schrift is nogal zwaar/dikke lijnen en dat zou afsteken tegen mijn andere tattoos. Ik vind het wel heel mooi dus wie weet later nog eens.
Afgelopen donderdag is mijn nieuwe tattoo gezet. Ik ben er erg blij mee, nog blijer als hij genezen is haha. In ongeveer 3,5 uur zat-ie erop. Weinig pijn gehad, pijnlijkste was in m'n taille, op m'n ribben was het prima te doen.
Milou85 schreef: ↑19 feb 2006 23:26
ieieiehhhh maar als je ziet hoe ze dat doen. Ik ben als de doodt voor naalden en dergelijke. IK weet niet of het er bij mij ooit nog van komt.
Ik zou gewoon de lijnen van mijn eigen lichaam benadrukken denk ik. Zomaar geen hysterische panter of hamer van Thor op mijn schouder en ook geen hondenpootje op mijn pols maar gewoon een kamerbrede kleurplaat van je lichaam.
Hedenavond Bingo-avond op de forumvriendengroep. Meer dan 340 leden!
Meld je ook aan en win een prijs!
Rebble schreef: ↑22 nov 2020 00:26
Afgelopen donderdag is mijn nieuwe tattoo gezet. Ik ben er erg blij mee, nog blijer als hij genezen is haha. In ongeveer 3,5 uur zat-ie erop. Weinig pijn gehad, pijnlijkste was in m'n taille, op m'n ribben was het prima te doen.
Rebble schreef: ↑22 nov 2020 00:26
Oooo die is super mooi!
Dank je! Ben er heel erg blij mee. En alweer aan het verzinnen voor de volgende
Banjer schreef: ↑28 nov 2020 13:56
Door de zachte kleur en het vervagen lijkt het misschien wel vloeipapier inderdaad. Ik vind het mooi, komt heel zacht over.
Als het zover komt dat ik er eentje echt laat zetten, dan ga ik naar Kelly. Ze was ooit mijn huisgenootje en echt heel goed in realistisch werk. Op haar privé facebook zie ik ook steeds werk langskomen. http://finelinetattoo.nl/albums/Kelly-tattoos
~ Hakuna matata: Ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet! ~
ja ik had Martine op mn lijst staan van Fineline maar die is er helemaal mee gestopt.
Tot nu toe ben ik niet heel enthousiast over wat ik voorbij zie komen in de categorie waarin ik het wil.
Dus FineLine valt voor mij af.
Hommie is erg goed maar een wachtlijst van weet ik het hoe lang. Ik wil best even wachten maar de laatste keer dat ik bij hun informeerde zat het op ruim 2 jaar. Nou ik bedank dan hoor.
Have a heart that never hardens, a temper that never tires and a touch that never hurts.
Ja dat klopt wel. Kelly is nog jong en doet het nog minder lang. Maar ze heeft wel veel talent en erg goede leermeesters. Op fb zie ik mooier (en recenter) werk voorbij komen dan op de website staat. Vind ik dan.
Maar lastig hoor, goede artiest vinden. Je wil wel dat je mooi gezet wordt als je er eentje laat zetten.
~ Hakuna matata: Ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet! ~
Ik vind het ook lastig. Had een hele leuke dame uit de Ukraine geboekt en wil specifiek wat zij doet. Corona. Al twee afspraken afgezegd. En ik wil wel graag een nieuwe tattoo erbij. Maar eenmaal gekozen krijg je echt niet gemakkelijk wat je wil elders. Lange wachttijd. Er is een dame die echt fenomenaal is maar zij heeft geloof ik 2 of 3 jaar wachttijd. Ik wil de nieuwe tattoo liefst morgen al
Ik heb van de week deze laten zetten, ter nagedachtenis aan mijn veel te jong en te vroeg overleden Unique. Zo'n speciaal meisje als haar ga ik niet snel weer vinden.
Gimmick schreef: ↑03 dec 2020 15:56
oke oke ik ga eraan geloven.
Ik wil heel graag op mijn beide onderarmen een tattoo. Maar eerst maar eens beginnen met mijn rechterarm
Maar wie raden jullie aan?
Liefste een die écht goed realistische dieren kan maken (leeuw/ leeuwin)
Gimmick schreef: ↑03 dec 2020 15:56
oke oke ik ga eraan geloven.
Ik wil heel graag op mijn beide onderarmen een tattoo. Maar eerst maar eens beginnen met mijn rechterarm
Maar wie raden jullie aan?
Liefste een die écht goed realistische dieren kan maken (leeuw/ leeuwin)
Ik ga nu altijd naar Tattoo Carolien in Nieuw Amsterdam.
Zij heeft deze tijger gezet, een cover up.
Er zat een hele lelijke roos tattoo onder.
Foto is niet super gelukt, ik ben links maar daar zit de tattoo ook dus heb hem met rechts moeten maken