Ik zie niet waar hij nu zit

Moderator: moderatorteam
Nee geen eigen ontwerp, was een design van de tattoo artist die maar 1 keer gezet wordt.fenneke schreef:Wat knap gedaan. Eigen ontwerp ?
Ik zie niet waar hij nu zit
Bijzonder. Ik snap wel dat je dat gaaf vindt want het is echt iets anders.Catho schreef:Hij had tijd dus bam vette plaat op mijn linker bovenarm (de rechter heeft de linework beestjes)Super leuke man! Nam uitgebreid de tijd en gezellige babbel.
Moet helaas nog wel om een touch up want mijn huid vond het Amerikaanse water echt niks dus het was niet optimaal. De letters "me" moeten nog een keer, valt erg mee uiteindelijk. Gelukkig gaan we volgend jaar weer en heeft Jesse heel lief aangeboden het gratis te doen, of eerder als hij zijn gewenste guest spot in Amsterdam krijgt![]()
https://www.instagram.com/p/B7wNko5Jx2u/
Ja die had ik gevondenMarlett schreef:Ik weet niet of het helemaal je smaak is, maar wellicht zit hier iets bij voor je: https://www.theinksociety.nl/
Ja, en toch schijnt dat mee te vallen. De mate van vervagen is afhankelijk van een aantal factoren maar een onherkenbare vlek zal een goed gezette tattoo niet worden.GrethavW schreef:Mooi die waterverf tattoo's. Ik vind het alleen jammer dat ze niet erg lang mooi blijven.
Na een paar jaar is het een vage gekleurde vlek. Net als realistische (kleur) tattoo's zonder zwarte lijnen.
Moest er even voor googlen, maar wat een mooie techniek!Rebble schreef:Is hier iemand bekend met een goede tatoeëerder die watercolor echt mooi kan zetten?
Ik ben er helemaal niet meer in thuis, de laatste tattoo die ik heb laten zetten is alweer bijna 18 jaar geleden.
Mijn zus heeft twee enorme rug vullende engelen vleugels op haar rug laten zetten in aquarel.Rebble schreef:Ja, en toch schijnt dat mee te vallen. De mate van vervagen is afhankelijk van een aantal factoren maar een onherkenbare vlek zal een goed gezette tattoo niet worden.GrethavW schreef:Mooi die waterverf tattoo's. Ik vind het alleen jammer dat ze niet erg lang mooi blijven.
Na een paar jaar is het een vage gekleurde vlek. Net als realistische (kleur) tattoo's zonder zwarte lijnen.
Ja, ik wil er al jaren 1 en nu weet ik wat en waar. In ieder geval een ijsvogel op mijn ribben. En een kleine giraffe zou ik ook nog willen maar daar weet ik nog geen mooie plek voor.tobi__ schreef:Moest er even voor googlen, maar wat een mooie techniek!Rebble schreef:Is hier iemand bekend met een goede tatoeëerder die watercolor echt mooi kan zetten?
Ik ben er helemaal niet meer in thuis, de laatste tattoo die ik heb laten zetten is alweer bijna 18 jaar geleden.
Kijk, dat is goed om te horen. Ik wist wel dat niet een vage vlek wordt maar dit is toch goed om te horen. Weet jij ook bij wie jouw zus 'm heeft laten zetten?Gimmick schreef:Mijn zus heeft twee enorme rug vullende engelen vleugels op haar rug laten zetten in aquarel.Rebble schreef:Ja, en toch schijnt dat mee te vallen. De mate van vervagen is afhankelijk van een aantal factoren maar een onherkenbare vlek zal een goed gezette tattoo niet worden.GrethavW schreef:Mooi die waterverf tattoo's. Ik vind het alleen jammer dat ze niet erg lang mooi blijven.
Zit er na heel wat jaren nog steeds prachtig op.
Klopt, een feniks inderdaad. Als hij ingekleurd is zie je dat veel beter.Persistence schreef:Mooi, ik dacht in eerste instantie aan een paradijsvogel, maar het is denk ik een feniks?
dat zou ik even voor je moeten navragenRebble schreef:Ja, ik wil er al jaren 1 en nu weet ik wat en waar. In ieder geval een ijsvogel op mijn ribben. En een kleine giraffe zou ik ook nog willen maar daar weet ik nog geen mooie plek voor.tobi__ schreef:Moest er even voor googlen, maar wat een mooie techniek!Rebble schreef:Is hier iemand bekend met een goede tatoeëerder die watercolor echt mooi kan zetten?
Ik ben er helemaal niet meer in thuis, de laatste tattoo die ik heb laten zetten is alweer bijna 18 jaar geleden.Kijk, dat is goed om te horen. Ik wist wel dat niet een vage vlek wordt maar dit is toch goed om te horen. Weet jij ook bij wie jouw zus 'm heeft laten zetten?Gimmick schreef:Mijn zus heeft twee enorme rug vullende engelen vleugels op haar rug laten zetten in aquarel.Rebble schreef:Ja, en toch schijnt dat mee te vallen. De mate van vervagen is afhankelijk van een aantal factoren maar een onherkenbare vlek zal een goed gezette tattoo niet worden.GrethavW schreef:Mooi die waterverf tattoo's. Ik vind het alleen jammer dat ze niet erg lang mooi blijven.
Zit er na heel wat jaren nog steeds prachtig op.
O ja?Gos schreef:Dat is een erg mooie feniks Suzanne. Doet me ergens aan denken
Dank je. Vind ik zelf ook erg mooi.GrethavW schreef:Heel erg mooi!
Ik hou van die sierlijke vloeiende lijnen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast