Catho schreef:
Oorbellen had ik als kind wel toen mijn moeder heel graag wilde dat ik een meisje was, ahem #gaatmis Geschoten bij de juwelier (slecht) en natuurlijk met veel glitter/diamantjes. Oh en een setje paardenhoofdjes, in zilver.
Dat is me altijd bijgebleven van m'n buurmeisje vroeger. Ook diamanten knopjes en vanaf de
kleuterleeftijd werd ze krijsend in verschrikkelijke trutjurkjes gepropt.
Met vadertje en moedertje spelen had ze een reden om met een zucht van verlichting een broek te halen.
Nou ja, drie keer raden
Habibi schreef:Begin me door dit topic een beetje af te vragen hoeveel % van de mensen níets van dit al hebben.
Ik. En ik ben nu 44 en neem op mijn 45e een tattoo. Dus ik heb bijna een halve eeuw niks gehad en daarna wel. Eigenlijk heeft iedereen ooit niks gehad en besloten ze later wel iets te nemen. Ik vond het geweldig om niks te hebben tot nu toe. Maar nu vind ik het ineens leuk om vanaf nu een getatoeëerd bovenbeen te hebben. Past bij mijn huidige leven
Habibi schreef:Begin me door dit topic een beetje af te vragen hoeveel % van de mensen níets van dit al hebben.
Ik. En ik ben nu 44 en neem op mijn 45e een tattoo. Dus ik heb bijna een halve eeuw niks gehad en daarna wel. Eigenlijk heeft iedereen ooit niks gehad en besloten ze later wel iets te nemen. Ik vond het geweldig om niks te hebben tot nu toe. Maar nu vind ik het ineens leuk om vanaf nu een getatoeëerd bovenbeen te hebben. Past bij mijn huidige leven
Catho schreef:Waarom nemen mensen altijd aan dat dat het wel enorm uitgerekt zal zijn? Als ik niks in mijn oren heb, zie je geeneens gaten hoor. Gewoon een keurig sneetje (Nanna, nee, ik wil het niet hebben.) Bij de meeste mensen ziet het er met plugje uit als de foto's van Persistence.
En het waarom? Sorry (eigenlijk niet) Cleef, maar ik vind die oorlellen voor mezelf heel mooi en eigenlijk geen andere reden dan dat
Maar goed, het klopt dat veel (jonge) mensen -en- heel groot willen -en- dat heel snel doen en dan krijg je wel nare taferelen en flubberlellen. Eigenlijk snap ik dan ook wel dat mensen dan aannemen dat dat zo hoort. De meeste mensen houden het bij 6, 8 of 10 mm, de standaard maten die terug krimpen naar een oorbelgaatje of zelfs niks.
Enfin over smaak valt gelukkig te twisten en dat moet ook kunnen als je jezelf te kijk zet op 't forum. Hoewel ik wel twijfel of je met een viltstift zulke dunne lijntjes kan maken vind ik het idee wel creatief Gelukkig maar dat die plaatjes op mijn lijf staan en niet gedwongen op andermans arm he.
Vind ik de 10 mm niet mooi dan is het fijne aan rustig gestretchte oren dat ze zo weer terug krimpen trouwens. Dat vind ik zelf dan wel weer belangrijk, je weet maar nooit.
10mm vind ik juist een mooie maat, ik zit dus nu ook op 10mm (en wissen dus tussen de 9 en 10mm in vanwege de Amerikaanse maat ) maar ik vind het juist niet te groot en niet te klein.
Ik heb dan ook mijn neuspiercings op 3mm wat dan wel weer opvalt en toch valt het wel weer mee met hoe het eruit ziet.
Gaaf!
Ik heb sinds ik 47 ben mijn eerste tattoo, een kleintje op mijn enkel. Ben aan het nadenken over een tweede, zodra ik er definitief uit ben wat ik exact wil en op welke plek gaat die er komen. Dat gaat vast wel eerder dan pas weer over 47 jaar.
Hailfall schreef:
10mm vind ik juist een mooie maat, ik zit dus nu ook op 10mm (en wissen dus tussen de 9 en 10mm in vanwege de Amerikaanse maat ) maar ik vind het juist niet te groot en niet te klein.
Ik heb dan ook mijn neuspiercings op 3mm wat dan wel weer opvalt en toch valt het wel weer mee met hoe het eruit ziet.
Tja, dat is natuurlijk heel subjectief, wat je mee vindt vallen.
Ik vind het heel vreemd om met twee grote zwarte stippen op je neus rond te lopen.
Ik kan niet anders dan meteen rekening houden met het feit dat je daar motieven voor hebt. Aanstellerij om het te ver te reduceren.
Maar ik ben een zeikerd, hoor. Ik vind zelfexpressie dmv aangekochte zut eigenlijk altijd een beetje problematisch.
Hedenavond Bingo-avond op de forumvriendengroep. Meer dan 340 leden!
Meld je ook aan en win een prijs!
Gaaf!
Ik heb sinds ik 47 ben mijn eerste tattoo, een kleintje op mijn enkel. Ben aan het nadenken over een tweede, zodra ik er definitief uit ben wat ik exact wil en op welke plek gaat die er komen. Dat gaat vast wel eerder dan pas weer over 47 jaar.
Wat voor iets wil jij op je been laten zetten?
Een combinatie van een vlinder en vogels. Heeft voor mij een hele grote betekenis en dus voelt het goed om dat te doen.
Gaaf!
Wat voor iets wil jij op je been laten zetten?
Een combinatie van een vlinder en vogels. Heeft voor mij een hele grote betekenis en dus voelt het goed om dat te doen.
Altijd mooi, als een tattoo voor jezelf een betekenis heeft vind ik.
Ben benieuwd naar het resultaat t.z.t.
Wel posten hier hè?
LongFields schreef:
Altijd mooi, als een tattoo voor jezelf een betekenis heeft vind ik.
Ben benieuwd naar het resultaat t.z.t.
Wel posten hier hè?
Absoluut. Al zit hij op mijn bovenbeen. De betekenis is ontzettend persoonlijk dus kan ik hier dan niet delen. Maar dat nemen mensen maar van me aan dan
Ik wist helemaal niet dat jij een tattoo hebt. Met betekenis ook?
Ik heb dan ook mijn neuspiercings op 3mm wat dan wel weer opvalt en toch valt het wel weer mee met hoe het eruit ziet. [/quote]
Je bent een mooie vrouw met een leuke en lieve uitstraling. Jammer dat dit helemaal teniet gedaan wordt door die uiterlijke aandachtstrekkers.
Luisteren is meer dan horen, zien is meer dan kijken, leven is meer dan overleven.
Ik vind je nostrils heel tof Hailfall Volgens mij heb ik je topic er over op het piercingforum (?) nog gevolgd, was een punch toch? Vind het mooi staan in elk geval. (En nee ik hoef het zelf niet maar dat heeft naar mijn mening niet zoveel te maken met of je iets wel/niet mooi kan vinden bij een ander ) Combinatie met septum is ook leuk, moet nog eens om een mooi passend ringetje want heb nu altijd een zwarte circular barbell in.
Ik hoop dat 10 mm me ook staat, ik vind bij mezelf vervorming van de oorlel niet mooi dus dat hou ik in de gaten. Qua switchen tussen 9 en 10 twijfel ik nog, ik draag wel errrrrg graag Kaos maar van 9.3 naar 10 telkens vind ik wel fors.
Wauw, gaaf, lekker groot Vind de rozen ook erg mooi gezet.
Ik mocht zondag ook weer Een aardvarken met duivelshoorntjes, voor fans van het boek/serie Good Omens herkenbaar als quote ("Still a demon, then?" "What else am I gonna be, an aardvark?") maar ook gewoon een leuke beestjestoevoeging voor wie het boek niet kent.
Catho schreef:Wauw, gaaf, lekker groot Vind de rozen ook erg mooi gezet.
Ik mocht zondag ook weer Een aardvarken met duivelshoorntjes, voor fans van het boek/serie Good Omens herkenbaar als quote ("Still a demon, then?" "What else am I gonna be, an aardvark?") maar ook gewoon een leuke beestjestoevoeging voor wie het boek niet kent.
Eigenlijk wil ik nog wel een tatoo er bij op mijn been maar ben er nog niet uit wat voor een dus ik laat het maar ff zo.
Verder moet mijn 1e tatoo nodig worden bijgewerkt, die is niet zo mooi meer en een beetje vervaagd.
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite