Een vriendin van mij heeft een foto serie gemaakt en dit is het uiteindelijke resultaat. Ik ben er dolbij mee.

Moderator: moderatorteam
Dank je welChiki schreef:@GrethaW; ik vind jouw sleeve prachtig! Wat een werk zit daar in! Hoe vaak moet je nog terug voor het af is?
Ah ik hou van dat merk, draag ze op dit moment ook, maar ik zit op 6mm, jammer! (en ga ook niet groter)Catho schreef:Een schopje waar ik mezelf zo hard mee tegenspreekEr waren hier nog meer mensen met gestretchte oren toch? Iemand toevallig maatje 8 mm/0G en op zoek naar wat mooie plugs en tunnels?
Ondergetekende gaat naar 10mm...Heb wel wat mooie dingen en vooral veel Kaos softwear. Mocht iemand wat willen dan kan ik foto's maken.
Visje en rat staan er ook al weer een tijdje op, hier net na het zetten dus sorry van de inktvegen. Rat staat op de bovenkant van de onderarm, vis bij z'n hertenvriendje op de binnenkant van de bovenarm.
Mooi dat je er blij mee bentCatho schreef: November laat ik ze wat bijwerken en komt er weer wat bij op m'n beestjesarm
Ik vind het ook lelijk en over de laatste plaatjes wil ik het helemaal niet hebben. Dat kan ook met een viltstift. Voordeel is dat je dat simpel weer kunt verwijderen, eventueel met wasbenzine.Cleva schreef:Uitgerekte oren vind ik zoooooooooo lelijk.
Zou wat mij betreft echt verboden mogen worden.
Wat ben je nou aan het doen?
Het is niet mooi en het is ook niet bijzonder. Het is alleen maar ontiegelijk lelijk.
Leuk, maar niet op mijn lijf.Cleva schreef:Ja, de dierenplaatjes vind ik ook leuk.
Mijn moeder heeft van die enorme gaten in haar lellen, niet bewust daar voor gekozen, dat was het werk van slechte kappers. Mijn dochter heeft tattoos en ik vind het niet om aan te zien, maar wat ik daar van vind doet er niet toe.Belle schreef:Die uitgerekte oren snap ik ook niet. Schoondochter heeft het ook, volgens mij wel 2 cm. Ze draagt er ook weleens gewone hangoorbellen in, dus dan zie je een enorme lus van een oorlel. Ik kan er bijna niet naar kijken.
Dat ratje vind ik overigens schattig!
Wolfsblut schreef:
Zelf heb ik een klassieker die al ruim 50 jaar op mijn bovenarm staat, "de Zeven Provinciën".
Haha ja, volgens mij denkt iedereen dat we lellen tot op onze knieën hebbenlor1_1984 schreef:Das wel wat groter dan wat de meesten in dit topic hebben.![]()
Persistence schreef:Haha ja, volgens mij denkt iedereen dat we lellen tot op onze knieën hebben![]()
Dit, maar dan 2 maten kleiner heb ik bijvoorbeeld:
(..)
Veel. Lijkt me nu net hier het melden niet waard.Habibi schreef:Begin me door dit topic een beetje af te vragen hoeveel % van de mensen níets van dit al hebben.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast