Welk cijfer krijgt het afgelopen jaar van jou.

Wilt u weten hoe een ander over bepaalde dingen denkt? Plaats dan hier uw poll.

Moderator: moderatorteam

Welk cijfer krijgt het jaar 2020 van jou

0
2
3%
1
2
3%
2
3
4%
3
7
9%
4
6
8%
5
7
9%
6
7
9%
7
20
25%
8
20
25%
9
3
4%
10
3
4%
anders n.l.
0
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 80

Bericht
Auteur
Alfilillo
Vaste gebruiker
Ik heb een hond: Ja
Mijn ras(sen): Kruising en podenco(kruising)
Aantal honden: 2

Re: Welk cijfer krijgt het afgelopen jaar van jou.

#31 Bericht door Alfilillo »

Een 7, ondanks corona en daardoor veel inkomsten misgelopen. En ondanks Alfil´s ziekte wat best zwaar was. Het goede nieuws is dat ik eindelijk genoeg werk heb om me op te geven als zelfstandige en dat Alfil nu zo goed herstelt. Dat maakt het hele jaar goed.
Afbeeldingalfillilo (1) by [url=https://www.flickr.com/photos/157306925@N05/]

Alfil & Lily

Tineke
Vaste gebruiker
Aantal honden: 3

#32 Bericht door Tineke »

Een 7 dan maar.
Ik mis toch best wel onze spontane uitjes met vrienden en familie.
Er kan best nog wel wat maar het hele spontane is er wel af.
De concerten en dansavonden zijn toch wel echte smaakmakers vind ik en dat mis ik wel.
De kleinkinderen zie ik wel , met aangepaste omstandigheden en zelden allemaal tegelijk.
Al onze vakanties in het buitenland vielen weg ,Schotland en New York gingen uiteraard niet door.
Wel heerlijk in Drenthe geweest en straks nog Texel met de feestdagen.

We hadden een locatie en muziek afgehuurd voor het vieren van het feit dat mijn bedrijfje 25 jaar bestond dat ging uiteraard niet door, net als mijn verjaardag die ik ,omdat ik 60 werd, wat grootser wilde vieren. Ook ons 10 jarig huwelijk wilde we vieren in een horecagelegenheid waar we ons huwelijksfeest toen hebben gegeven, maar ook dat ging niet door.
Volgend jaar ,wanneer het kan , maar een knallend feest geven om dat in te halen allemaal.

Abra is erg ziek geweest maar gelukkig weer aan de beterende hand, daar zijn we dolblij om.
Jan heeft wel extra gewerkt het afgelopen jaar als gevolg van Corona, hij werkt in de zorg maar gelukkig wel onze kerstvakantie vrij.
Mijn bedrijfje is er ook goed doorgekomen, en gelukkig geldt dat voor mijn collega's ook.
We zijn er allemaal nog en draaien eigenlijk weer als vanouds.

Dus ook best heel wat positieve kanten maar ik hoop toch op een beter jaar volgend jaar.
Afbeelding
De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.

https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl

~Suzanne~
Vaste gebruiker

#33 Bericht door ~Suzanne~ »

Van mij mag 2020 ook overgeslagen worden; vader en tante overleden (geen van beiden aan Corona), manlief zonder werk, en oh ja, fuck-Corona
;-((

Dat het maar snel 2021 moge worden.

Suzanne

Nakisha
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Coahuila

#34 Bericht door Nakisha »

Marion. schreef: 07 dec 2020 11:41 Een nul. En dat heeft helemaal niets te maken met Corona, maar alles met Sis. Nee wacht, laat ik het voor nu een 1 geven. Een 0 wordt het als Sis 2021 niet haalt.
:ugh: :lief: Sterkte...

En ook aan alle anderen, wat een hoop narigheid weer... :(:
Laatst gewijzigd door Nakisha op 07 dec 2020 18:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding

Célie
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Old English bulldog, Franse bulldog
Aantal honden: 1
Contacteer:

#35 Bericht door Célie »

Een 7 kan altijd beter maar ook slechter.
Afbeelding

lor1_1984
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Shih Tzu: Mahdu
Middenslag Keeshond: Dívka

#36 Bericht door lor1_1984 »

Een 5.
De kat was ziek, bleef kwakkelen en is uiteindelijk ingeslapen, ondanks dat het goed is mis ik haar enorm. :(
Mahdu heeft 2x dusdanige rugpijn gehad met bijbehorende kennelrust dat er nagedacht moet gaan worden over hoe nu verder. :ugh:
Dívka loopt al ruim een half jaar stijf van de stress omdat er idioten zijn die met vuurwerk blijven gooien. :roll:
Dan het fiasco met de muizen, een van de bijgevoegde bleek een dominante klootzakvent te zijn die de andere nieuwe heeft afgeslacht en mijn eerste muis heeft bezwangerd. :schrik:
Papamuis is weer vertrokken, zijn zoons zijn vertrokken en nu heb ik eindelijk een leuk, relaxed groepje bestaand uit mamamuis en haar 4 dochters.
Ik heb mijn familie amper gezien, evenzo voor mijn vrienden.
Er was een keukenrenovatie waarbij alles mis ging en die na ruim 1,5-2 maanden pas afgerond was ipv na 1,5 week, oa omdat de bouwlui soms gewoon niet of dagen later pas kwamen aankakken en er fouten gemaakt zijn die niet gemaakt hadden hoeven worden als ze hadden opgelet.
Qua fysieke gezondheid ging het redelijk, iets minder dan afgelopen jaar maar dat had vnl te maken met het psychische stukje.
Psychisch ging het een stuk minder, de hele toestand rondom corona heeft er aardig ingehakt en gaf veel stress.
Het heeft daardoor ook een kleine achteruitgang gegeven in mijn algehele functioneren, maar ik ben langzaam weer terug aan het opkrabbelen. :lol1:

Anyway, ik leef nog, de cavia's zijn gezond, Dívka is gezond en de hulpverlening is grotendeels weer zoals het eerder was. :mrgreen:
Een 5 dus, want het kan altijd nog slechter. :wink:

Edit: aanvulling
Laatst gewijzigd door lor1_1984 op 07 dec 2020 21:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Mahdu en Dívka
Afbeelding

Frootje
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Griekse Wawa

#37 Bericht door Frootje »

Ik geef het een 6. Mijn situatie is niet denderend maar zeker ook geen onvoldoende waard. Het jaar had gelukkig niet alleen maar slechte ontwikkelingen. :D

Boutje
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): border collies, working beardie, shelties, chihuahua's en een havanezer

#38 Bericht door Boutje »

Lastig...
Jinn plots ziek en gestorven en dat hakt er nog altijd stevig in.
Maar Kika is er, ze is zo anders en tegelijk heeft zo ook typische Jinn-dingen... ze brengt heel veel vreugde en plezier en ze houdt me bezig.
Enkele dierbaren met psychische problemen die er met corona niet op verbeteren.
Mijn 2e dochter die zich strikt aan alle maatregelen houdt en ik al sinds maart niet meer geknuffeld heb en maar enkele keren op afstand in het echt gezien. Lang leve internet dus.
Oudste dochter is gaan samen wonen en heeft een heerlijk huis op 2 km van hier, ook een hele leuke jongen waar ik het goed mee kan vinden.
Pippa haar allerlaatste wedstrijd gelopen, (en beide parcours bij de veteranen gewonnen, prachtige afsluiter), haar ogen gaan achteruit en ze moet haar plaats als roedelleider stilaan afgeven denk ik.
Man en ik allebei corona gehad, allebei nog wat restverschijnselen.
Goede vriend van me die nog altijd (denk week 5 maar kan al 6 zijn) op intensieve zorgen ligt met corona en nog altijd kritiek.
Opa werd 80 maar zien we niet. Lang leve internet.
Lizzy is er bij gekomen.
Op Jinn na zijn de honden eigenlijk gezien hun leeftijd en zo best gezond.
Het spinnen en wolbewerker wat ik eind 2019 leerde heeft me ook veel plezier en uitdaging gegeven en, nu het belangrijkste, het maakt me erg rustig en sinds ik 's avonds voor het slapen gaan een half uurtje (of een uur, 't is verslavend) spin slaap ik ook veel beter.

Dus ja.. een 2 tot een 8... ik maak er maar een 5 van dus.

Cleva
Vaste gebruiker
Aantal honden: 7

#39 Bericht door Cleva »

Een 10. Met afstand een van de leukste jaren ooit.
Ik heb geweldige honden, het was een fijne zomer zonder achterlijke temperaturen, mijn werk is leuk, ik ben gezond en de mensen waar ik het meest van houd ook. Ik heb oprecht niets te klagen en dat zegt wat.
Hedenavond Bingo-avond op de forumvriendengroep. Meer dan 340 leden!
Meld je ook aan en win een prijs!
Afbeelding

Jion
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): podencocktails

#40 Bericht door Jion »

Ja ik voel me bijna schuldig als ik al die ellendige verhalen lees, maar ik had ook een 10 gegeven.
Wij hebben echt het jaar van ons leven tot nu toe. En het lullige is dat het ook nog dankzij de corona crisis is. :schrik:

Doordat mijn partner ineens thuis kwam te werken, werd het ineens wat drukkig in en om het huis, en kwam ineens de wens en ruimte om onze op-'t-platteland-woon-droom eerder dan verwacht te verwezenlijken. En amper 2 maanden later hadden we ineens een geweldig nieuw huis gekocht en ons huis verkocht. Alles is hier geweldig. Dat grote oude huis, de ruime boomgaard, de geweldige natuur om het huis, het dorp zelf en de mensen die er wonen. We zitten onszelf nog steeds regelmatig te knijpen omdat het voelt als een droom. De hondjes weten ook niet wat ze meemaken en zijn helemaal blij en tevreden met hun nieuwe leven. We zijn stikgelukkig met ons viertjes.

Er zijn natuurlijk ook nare dingen gebeurd. Onze kat hebben we moeten laten inslapen. Maar ook dat ging eigenlijk heel mooi en zonder de trauma's die er bij de vorige kat aan kleefden. Hij was gewoon op en is rustig thuis ingeslapen.
En ik ben wat vrienden kwijtgeraakt aan mijn fanatisme omtrent de corona crisis. Dat vind ik wel erg, maar was denk ik onvermijdelijk.
Afbeelding

Asta01
Beginner
Mijn ras(sen): Labrador wetterhoun

#41 Bericht door Asta01 »

Een 4. Veel stress gehad dit jaar en corona hielp niet mee.

Doyaquba
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Boxer

#42 Bericht door Doyaquba »

Ik gaf een 7, ook al is het jaar nog niet om.

Veel mooie dingen, mooie pups om van te genieten, fijne momenten met de honden en met familie, geen verlies. Maar ook afgestudeerd zonder uitreiking of feestje, ik zie eigenlijk geen vrienden meer, ik moest mijn buitenlandstage gedurende 3.5 maand afbreken en heb veel geplande concerten (echt once in a lifetime) die ik mee mocht zingen afgezegd zien worden.
Heel gedoe met mijn oude club gehad, maar wel een fijne plek gevonden nu om te trainen, waar we ook echt nu geholpen worden en nieuwe vrienden hebben gevonden.
Depressie die weer de kop komt opsteken door alles op afstand proberen te doen..

Een lieve pupkoper die opeens te horen kreeg dat ze kanker had, gevolgd door een andere pupkoper die ook kanker bleek te hebben.

Mijn vriend die een mooie baan vond, maar wel in Berlijn, dus ver weg van mij.

Alle positieve dingen lijken iets negatiefs te hebben en andersom. Dus een 7. Ik mag niet klagen als ik sommige dingen lees :ugh:
Laatst gewijzigd door Doyaquba op 07 dec 2020 21:02, 1 keer totaal gewijzigd.

Rami
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!

#43 Bericht door Rami »

Mwa... ik weet het niet. Ik zie om me heen toch wel heel veel mensen die het echt heel moeilijk hebben. Ze moeten dealen met het feit dat ze geen werk en dus geen inkomsten hebben, ze krijgen te maken met eenzaamheid, verlies en angst. Dat maakt dat ik het geen fijn en onbekommerd jaar heb gevonden. Al viel het op persoonlijk vlak best mee. Dat dan weer wel... Ik geef het een zesje.
Afbeelding

Wildflower
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Border Collies

#44 Bericht door Wildflower »

Een 7.
Geen topjaar maar ook niet slecht.
Blij dat iedereen waar ik van houd gezond is.
Afbeelding

DeDiana
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
Aantal honden: 4

#45 Bericht door DeDiana »

Het kabbelde een beetje voort. Met de honden en katten gaat het allemaal goed, qua werk is het voor mij ook een goed jaar geweest, wel wat zorgen om mijn zus die heel ziek is geweest (corona) en een vriendin die een tia heeft gehad. Vanwege corona kon een aantal geplande bezoekjes van vrienden en familie niet doorgaan, wat jammer was. Een 7,5.

Anja
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Oudduitse herder en Chihuahua

#46 Bericht door Anja »

Een 4
Mijn lieve moeder is dit jaar overleden.
Ik heb redelijk veel gezondheidsproblemen en..
dan hebben we ook die k*t corona nog..
Ppfff hoop dat 2021 een beter jaar gaat worden.
Afbeelding
Hanna - Mica - Jop

Rebble
Vaste gebruiker

#47 Bericht door Rebble »

Een 8, omdat ik gewoon gelukkig ben met hoe mijn leven op dit moment is. Ik doe wat ik wil, ben ontspannen en ik bepaal en regel alles zelf. We hebben er een kitten van de poes van m'n zusje bij en Soes is een heerlijk ding, zij en Char zijn dikke maatjes.
Wat medisch gezeur gehad met alle dieren dit jaar, uiteindelijk mijn oude kat in laten slapen 4 weken geleden en natuurlijk Char die ons vorige week een doodsschrik bezorgde, dat haalt dan die 2 punten van de 10 af.
Afbeelding

Gimmick
Vaste gebruiker

#48 Bericht door Gimmick »

gewoon een 7.

En natuurlijk zijn er tegenslagen geweest maar ik ben prima tevreden met wat ik heb en wat ik geleerd heb afgelopen jaar.
Have a heart that never hardens, a temper that never tires and a touch that never hurts.

Fire75
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Whippet x poedel
Spaanse dame

#49 Bericht door Fire75 »

Een 7.

Al onze leuke dingen werden gecanceld.
Gelukkig gaan wij met kerst nog een weekje weg.
Mijn vader die een hartinfarct kreeg, gelukkig allles weer zo ver oke met hem.
Hond van mij ouders die ingeslapen is paar weekjes terug.

Maar Bella, die een week voor de eersfe lockdown lwam maakt veel goed, ook de 2 opvangers die een mooi nieuw huisje hebben.
En een leuke vriendin erbij waar ik een aantal keren per week mee ga lopen

Bospaadje
Mijn ras(sen): BC

#50 Bericht door Bospaadje »

Een 8!
Wij hebben ondanks wat tegenslagen een leuk jaar gehad. Ofja, een leuk jaar ervan gemaakt.
Terugkijken op de negatieve zaken doen we liever niet, maar we koesteren wel onze 2 lange weekenden weg met de caravan, onze 3 weekjes camping in Spanje en natuurlijk de nu weer goede gezondheid van het hele gezin en een extra puntje omdat we sinds kort een BC puppy hebben :-)
OP naar 2021 en laten we hopen dat dat een jaar wordt zonder covid19, tegenslagen op werk, veel gezelligheid en boven alles een goede gezondheid!

Ingrid48
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): 3 Griekse meiden

#51 Bericht door Ingrid48 »

een 8!

Ondanks de corona, een heerlijk jaar gehad! Allebei veel aan het thuiswerken en dat is reuze gezellig :D Samen koffiedrinken, tussen de middag de honden uitlaten, veel gezelliger dan dit in je eentje te doen.

Wel jammer dat ik mijn familie en met name mijn moeder van 92 niet kan knuffelen, maar al met al was het een fijn jaar :ok:
Afbeelding

Zoveel dieren zoeken een baasje!
Don't shop, but adopt :love:

kayleigh*
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): X Duitse Herder / Schotse Collie
Oudduitse herder

#52 Bericht door kayleigh* »

Hier ook een 8.
Ondanks de corona zijn wij toch getrouwd in Juli. Kort daarna bleek ik ook nog eens zwanger te zijn waarmee alles goed gaat op wat kwaaltjes voor mij na.
Kira gaat helaas wat minder dit jaar.

Gelukkig iedereen om ons heen nog wel gezond.
Afbeelding
RIP Bonny 10-03-1999? - 06-04-2011

Antonetta
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Ik heb een kruising chihuahua x pinscher en een kruising shih tzu x chihuahua.

#53 Bericht door Antonetta »

Een acht. Een knobbeltje dat in mijn longen werd gevonden bleek littekenweefsel, Balou is er nog steeds en ook met Lotus en kat Nemo gaat alles goed. Zeventien december krijg ik de sleutels van mijn gloednieuwe woning en vier januari ga ik verhuizen. Het is geen tien geworden omdat ik door corona een paar maanden mijn kinderen en kleinkinderen niet heb kunnen zien en ik in quarantaine moest omdat mijn dochter corona bleek te hebben, hierdoor heb ik het Sinterklaasfeest voor mijn kleinkinderen dat bij mij gevierd zou worden moeten afzeggen.
Afbeelding.
Semper Fidelis, Coco, Gipsy, Gizmo en Mowgli.

AnnemarieFL
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): dwergschnauzer

#54 Bericht door AnnemarieFL »

Een 7, geen topjaar maar tussen de slechte dingen door ook goede dingen.

Shibby
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje

#55 Bericht door Shibby »

Minstens een 8.
Eind vorig jaar gestart met een nieuwe baan en dat bevalt nog veel beter dan verwacht. Ook een vast contract gekregen daar.
Super fijne contactmomenten met vriendinnen gehad. De liefde van mijn leven ontmoet. Fantastische hikes in de Ardennen gemaakt. En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Geen 10 omdat er medisch een hoop stress en zorgen zijn en ik absoluut nog geen idee heb hoe zich dat verder gaat ontwikkelen, dat wordt komend jaar pas duidelijk. En toch; al dat medisch geneuzel heeft er wel voor gezorgd dat ik nog meer geniet van kleine geluksmomentjes en ongelooflijk gelukkig ben met wat ik wel heb.
Afbeelding
Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole

runninggirl
Vaste gebruiker

#56 Bericht door runninggirl »

Een dikke 8. Verhuisd naar een veel fijner dorp en mooiere omgeving. Dankbaar dat ons werk nog steeds door gaat in tegenstelling tot wat ik om me heen veel zie.... Dankbaar dat Jura haar knieoperatie goed is gegaan en ze weer helemaal hersteld is. Dankbaar dat we allemaal gezond zijn en het gezellig hebben thuis. Zelfs nieuwe leuke vriendschappen opgebouwd dit jaar. :love:
Supplementen voor honden CB-Doggy & AminoCalm
Bordspellen, puzzels en méér! Lockdown Games

Chihuahua-paws
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar

#57 Bericht door Chihuahua-paws »

Ik had ook een 8 ingevuld. Ondanks Corona.
Verhuisd naar een groot huis met mooi (heel mooi) uitzicht. En leuke omgeving.
Eindelijk een jaar waar we op een niemand hebben hoeven begraven. Een jaar waarbij we niet op vakantie zijn geweest dat is minder en daardoor geen 10 omdat we toch moeten aanpassen naar hoe het nou eenmaal loopt. Maar wel een jaar wat verder rustig is verlopen en persoonlijk mag ik dus niet klagen.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..

Chihuahuasdexensaartje Instagram
https://www.instagram.com/chihuahuasdexensaartje/

Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.

NadiaBabs
Overactief
Mijn ras(sen): een Babs!

#58 Bericht door NadiaBabs »

Ik heb een 8 ingevuld. Ik ben 1 januari dit jaar gestart met een super leuke nieuwe baan welke ik steeds leuker ga vinden. Daarbij leverde de overstap ook een flinke salarisverhoging op en hoef ik geen nachten, avonden, weekenden en feestdagen meer te werken.
Daarnaast ben ik gezond en zijn er niet echt grote tegenslagen geweest dit jaar.
Babs is ook al weer bijna 11 en gedraagt zich nog steeds alsof ze 5 is dus die is ook hartstikke gezond gelukkig.
Afbeelding
Rust zacht Hannus. Voor altijd in mijn hart 19-7-2007 - 2-2-2016

Laura84
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Hollandse Herder Langhaar
Contacteer:

#59 Bericht door Laura84 »

Een 8, 2 punten aftrek vanwege corona maar wel 2 gigantische positieve dingen mee mogen maken (en nog steeds), dat ik er niet omheen kan dit rare jaar dit cijfer te geven.
Groetjes Laura, en de streepjes bende, Fix en Laicka
Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “Poll”