Welk cijfer krijgt het afgelopen jaar van jou.

Wilt u weten hoe een ander over bepaalde dingen denkt? Plaats dan hier uw poll.

Moderator: moderatorteam

Welk cijfer krijgt het jaar 2020 van jou

0
2
3%
1
2
3%
2
3
4%
3
7
9%
4
6
8%
5
7
9%
6
7
9%
7
20
25%
8
20
25%
9
3
4%
10
3
4%
anders n.l.
0
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 80

Bericht
Auteur
teckeltoos
Vaste gebruiker
Ik heb een hond: Ja
Mijn ras(sen): Teckel
Aantal honden: 1

Welk cijfer krijgt het afgelopen jaar van jou.

#1 Bericht door teckeltoos »

Van mij krijgt het afgelopen jaar een 5.
Het is omdat ik zo intens gelukkig ben met Peer dat het niet een 3 is.
In de vakantie mijn enkel behoorlijk bezeerd en ermee doorgelopen.
Na de vakantie ermee naar de huisarts geweest en die zag het aan voor een verstuiking en na een maand nog steeds.
Na bijna twee maanden met pijnstilling die niets deed op aanraden van de fysiotherapeute toch maar een foto.
Bleek een nare breuk in mijn kuitbeen te zitten.
6 weken met een actimove en met een kruk gelopen en toen raakte mijn ander enkel overbelast en kon/kan ik op het moment een beetje rondstrompelen.
Tussen mijn ellende door kreeg man Peter half september een herseninfarct waar hij nu gelukkig bijna bovenop is.
Gisteren te horen gekregen dat een broer van mij een beenmergpunctie moet ondergaan en dat doen ze niet voor zweetvoeten. Ik vind het eng.

2020 is voor huize teckeltoos een KL*TEJAAR
Afbeelding

Marion.
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Golden Retriever
Aantal honden: 2

Re: Welk cijfer krijgt het afgelopen jaar van jou.

#2 Bericht door Marion. »

Een nul. En dat heeft helemaal niets te maken met Corona, maar alles met Sis. Nee wacht, laat ik het voor nu een 1 geven. Een 0 wordt het als Sis 2021 niet haalt.
gr. Marion en een lebber van Sis en Teun
Afbeelding

Belle
Vaste gebruiker
Aantal honden: 3

#3 Bericht door Belle »

Marion. schreef: 07 dec 2020 11:41 Een nul. En dat heeft helemaal niets te maken met Corona, maar alles met Sis. Nee wacht, laat ik het voor nu een 1 geven. Een 0 wordt het als Sis 2021 niet haalt.
Ach Marion, gaat het zo slecht met Sis?
Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
Catootje 12-05-05 - 17-09-09
Chiva ? - ? -91 - 08-01-10
Belle 06-03-2003 - 05-11-2012

kooi
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Roemeense straatmadelief

#4 Bericht door kooi »

2020 krijgt van mij een drie.

Op 9 april is mijn bijna 16-jarige laatste kat overleden. De kat die ik 'Vriend', noemde, want dat was wat hij was. Een warme, lieve, loyale vriend.
Op 25 november is mijn lievelingstante na een lang ziekbed overleden.
Het grootste deel van het jaar ben ik bezig geweest te herstellen van een dubbele schouderbreuk, wat maar voor 85% is goedgekomen.

Mijn kans op een woning in de Centraal Wonen Complexen zijn door verschillende oorzaken niet doorgegaan. Daardoor zag ik mij geconfronteerd met een eigen woning die al verkocht was, en het gegeven dat ik in deze omgeving geen gelijkwaardige woning meer zou kunnen terug kopen.

Uiteindelijk dan maar besloten terug naar Drenthe te gaan omdat je daar nog een redelijk huis voor je geld kunt krijgen. Dat is de reden waarom ik er toch nog een drie voor geef, want het huis dat ik gevonden heb, daar ben ik wel heel erg blij mee.

Het is ook een moeilijk jaar voor mijn kinderen om verschillende redenen verloopt het bij hen niet erg soepel.
En dan was er corona met eenzame opsluiting in mijn eigen huis tot gevolg.

Marion.
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Golden Retriever

#5 Bericht door Marion. »

Belle schreef: 07 dec 2020 11:45
Marion. schreef: 07 dec 2020 11:41 Een nul. En dat heeft helemaal niets te maken met Corona, maar alles met Sis. Nee wacht, laat ik het voor nu een 1 geven. Een 0 wordt het als Sis 2021 niet haalt.
Ach Marion, gaat het zo slecht met Sis?
Heb je even PB gedaan :wink:
gr. Marion en een lebber van Sis en Teun
Afbeelding

thom
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Herder-mix uit Roemenië.

#6 Bericht door thom »

Ik geef 2020 een 3, meer kan ik er niet van maken helaas.
Afbeelding
Ari, onze Roemeense kruising, 15-07-13

Belle
Vaste gebruiker

#7 Bericht door Belle »

Het jaar begon niet zo goed, mijn moeder is overleden in januari. Toch geef ik het jaar een 8. Met de honden gaat het goed, Anne is echt een aanwinst in de groep en met z'n viertjes kunnen ze het heel goed vinden. Vanaf maart werk ik alleen nog maar thuis, wat me eigenlijk heel goed bevalt. Ik houd wat meer tijd over voor de honden en mijn andere hobby's.
Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
Catootje 12-05-05 - 17-09-09
Chiva ? - ? -91 - 08-01-10
Belle 06-03-2003 - 05-11-2012

twinkeltje
Chef Fotowedstrijd
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan

#8 Bericht door twinkeltje »

Ik geef het een 9 kan wel een 10 doen maar dan kan er niks verbeteren.
Ondanks de vreselijke corona, zijn er tot nu toe weinig dierbare ontvallen.
Mijn man zijn contract is verlengt
En onlangs ik afscheid heb moeten nemen van Ruby na 16 is Blacky er no al vergrijst hij snel nu.
Ik heb geweldige kinderen en kleinkinderen die ik veel zie, de katten doen het goed.
Ik heb een nieuwe hobby lekker koolhydraatarm kokkerellen en nog afvallen ook
Mijn gezondheid is niet achteruit gegaan.
Ik woon met plezier waar ik woon heb alles wat ik nodig heb

sjm
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Saluki & Chihuahua's
Contacteer:

#9 Bericht door sjm »

Ik geef het een 8. :)

Ondanks corona en dat het leven helemaal anders is en ik het ontspannen contact met familie & vrienden enorm mis. En gewoon 'even naar de winkels' etc.
Het is ook best een stressvol jaar geweest. De zwangerschap vond ik enorm stressvol met corona & stuitligging. De keizersnede was ronduit kut en het herstel erna ook. We bouwen zélf een nieuwe slaapkamer op ons platte dak, wat de nodige tijd en stress kost.

Maar ondanks dat, vind ik het ook een mooi jaar geweest. Een intieme, bijzondere tijd met ons gezin. Gezegend met een fan-tas-tische wolk van een zoon die nu bijna 5,5 maand is. De opbouw is bijna af, nouja, het eind komt in zicht. Mijn bedrijf groeit enorm, waar ik ook hard aan werk maar het begint ook te worden wat ik voor ogen heb.

metav
Vaste gebruiker
Contacteer:

#10 Bericht door metav »

Een acht heb geen last van de beperkingen door Corona
honden zijn alledrie nog gezond
Ben toch nog dit jaar geopereerd (galblaas verwijderd) dus geen pijn meer
Dochter heeft haar huis goed kunnen verkopen en een mooi nieuw huis gekocht waar ze in mei 2021 gaat wonen
dus al met al toch nog een redelijk goed jaar
Afbeelding
------------------------- Daisy----------------------- Goofy--------------------Zaar

Caro.
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Contacteer:

#11 Bericht door Caro. »

Ik ben er niet kapot van, een beetje een prutjaar waarin niks echt wil lukken.
Er zijn gelukkig ook geen vreselijke dingen gebeurd (tot nu toe), maar het loopt allemaal niet lekker.
Steeds zieker wordende moeder waar ik geen raad mee weet en ook best wat problemen met Jessie waar ik bijna iedere dag al
mijn energie in moet stoppen, wat niet altijd kan of lukt en waar dan soms ook geen lol meer aan is.
Ik merk dat ik de laatste tijd erg gestrest ben omdat er nergens echt een oplossing voor komt... dus een pruttelende 4 geef ik dit jaar.
Afbeelding

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier

gonnie
Vaste gebruiker
Ik heb een hond: Nee
Mijn ras(sen): Duitse Pinschers

#12 Bericht door gonnie »

Een 9 want ondanks Corona heb ik het nog best naar mijn zin. Ik ben een huismus, dus weinig de deur uit gaan vind ik heerlijk.
In de ochtend met de honden naar het bos de plas en poeprondjes door de wijk, twee keer per week, soms een keer, op onze kleindochters passen, en verder niks. Heerlijk.
En verder vergaderen we nu via zoom.
Afbeelding

Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.

Bishy
Vaste gebruiker

#13 Bericht door Bishy »

Het begon in januari met de (geplande) schouderoperatie van vriend. Die hulp nodig had de eerste week met zo goed als alles. Mijn moeder was in december gevallen en zij had een gebroken schouder en pols. En ik heen en weer racen tussen 2 huishoudens om ze te helpen.
Toen covid-19, wat de vader van een m'n goede vriendinnen het leven heeft gekost.
Vriend en ik en onze naasten zijn gezond. Hond en katten doen het goed. M'n studie gaat goed. Al met al een 8.

kloesje
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Kruising Jack Russell Terriër Macho
Australian Kelpie Timber en Bindi
Duitse Herder Benthe (co-own)
Aantal honden: 4

#14 Bericht door kloesje »

Ik heb het jaar een 5 gegeven, het is een jaar met ups and downs, gezien dit op het openbare gedeelte van het forum staat, wijd ik er niet verder over uit.
Op naar de gezellige feestdagen en dan zien we in 2021 wel weer.
Afbeelding

ellen en de birmanen
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): 4 tollers

#15 Bericht door ellen en de birmanen »

ik geef het een 8. het jaar begon niet goed omdat we een hond van nog geen 3 jaar in moesten laten slapen ivm rugproblemen, daarna volgde mijn prinsje teun die een uitgezaaide tumor had die niet operabel was.
gelukkig keerde het tij, is ons huis een mooie badkamer en nieuwe gangvloer rijker, hebben we ondanks de corona alle 2 nog werk, ook al ben ik 4 weken thuis geweest omdat het museum dicht was, is mijn moeder 90 geworden, hebben we veel lieve vrienden om ons heen en natuurlijk dat we onze roemeen ecco in huis hebben.
Afbeelding

Floortje
Vaste gebruiker

#16 Bericht door Floortje »

Een cijfer geven vind ik erg moeilijk. Ik leef, ben gezond, heb een lieve partner en fijne vrienden en familie.
Maar dit jaar was natuurlijk heel rot wbt alle plannen.
2017 en 2018 waren uitermate kl*te. En in 2019 ging het rap bergopwaarts en die lijn hoopte ik in 2020 voort te zetten. Ik zou afstuderen en met dat papiertje op zak mijn onderneming flink uitbreiden.
Het afstuderen is gelukt hoor, maar zonder bevredigend gevoel. Het startkapitaal voor de onderneming is grotendeels opgegaan aan levensonderhoud. Mijn partner heeft een bedrijf in de kunst- en cultuursector. Verder zit hij in de directie van twee culturele instellingen, die om de broek op te houden en niet uitsluitend afhankelijk te zijn van subsidies ook horeca en evenementen doen. U begrijpt, dat is dit jaar iets anders gegaan dan gepland.

En dan ook nog onze lieve bijzondere schaap doodgegaan. We zijn medisch gezien al veel verder gegaan dan je normaal met een schaap zou doen, maar het mocht niet baten helaas. Paar maanden later ook nog een lam.

En dan onze lieve, lieve Tiba laten gaan. Ze heeft een mooi leven gehad en een prachtige leeftijd behaald, maar het gemis blijft.
En straks is onze lieve "eeuwige opvanger" aan de beurt. Een hondje waar ik nooit over spreek op het forum, vanwege de vorige eigenaar. Maar die is vanaf 2005 al onder de hoede van mijn vriend en vanaf 2013 permanent bij ons. En vanmiddag laten we haar gaan.

Samenvattend: Er is heel veel tijd, moeite, geld en energie gestoken in van alles en dat heeft geen zak opgeleverd. De zomer was wel mooi en ik heb een grote, zonnige tuin, dus wat dat betreft heb ik me wel vermaakt.
Afbeelding

Bulley
Overactief
Mijn ras(sen): Franse bulldog
Bonairse kruising

#17 Bericht door Bulley »

Ik geef het een magere 4. '
helaas wel t hondje van mn ouders in laten slapen (die er al was toen ik nog thuis woonde) en paar maanden later de ander (was eigenlijk t hondje van mn opa maar mocht niet mee naar t verzorginghuis) (allebei een zeer mooie leeftijd bereikt (14 en 16jr)
(schoon) oma overleden in corona tijd (schoon) neef overleed 3 dagen later.(waardoor er familie in t buitenland dus niet konden komen voor de begrafenissen)
Iedereen die door corona een pup of kitten neemt waar door het op het werk al sinds maart hysterisch druk is (ok ben blij dat ik mag en kan werken :) )En nu heb ik eindelijk mn 3 weken vakantie.
Mn moeder die borstkanker kreeg (of eigenlijk heeft) en dus nu midden in de medische molen zit (de chemo's zitten er eindelijk op begin januari operatie)
Goeie vriendin dr vader die kanker kreeg maar er maar niet achter kunnen komen waar het vandaan komt maar wel vele uitzaaiingen. (hopelijk redden ze als gezin de feestdagen nog)
En al die corona maatregelen maken t er niet makkelijker op.

Maar t is toch nog een 4tje omdat het met ons zelf gewoon prima gaat met de hond goed gaat.
Bulley 11.02.2005-24.02.2015

basil
Vaste gebruiker
Ik heb een hond: Nee

#18 Bericht door basil »

Een 1. Of een 2 misschien omdat dat minder negatief staat. 2 mensen met psychiatrische klachten die zwaar op me leunen, 1 uitgerangeerd door de zorg, gezondheid mwah, heel veel stress, corona en nu is het weer december ook, de gezelligste tijd van het jaar :Q: Nee hoor, alles kabbelt door maar verder dan een dag vooruit kijken we maar niet. Elke dag is er één en aan het eind van de dag ligt iedereen weer ergens in bed. En kan ik nog wat uurtjes piekeren :LOL: Jemig, het is elk jaar hetzelfde liedje zeg, de problemen worden met de jaren alleen steeds wat groter. Maar ooit komt het goed allemaal. We leven nog he :I:
Annemieke

Zinodo
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Podenco Canario
Podenco Andaluz mix
Keeshond sheltie kruising

#19 Bericht door Zinodo »

Volgens mij is 2020 voor de hele wereld wel een kutjaar geweest.
Ik geef het een 2.
Het feit dat ik mijn familie helemaal niet heb kunnen zien hakt er inmiddels wel behoorlijk in. Ik heb hier nog kerstcadeau’s liggen voor hun en zij voor ons nog van vorig kerst, dat geeft een heel naar gevoel aangezien kerst weer om de hoek is.
We hebben nare nieuws over Dora’s gezondheid gehad.
We hebben afscheid moeten nemen van mijn mans oma.
We zitten al meer dan een half jaar zonder auto.
Ik heb eigenlijk het gevoel dat we niet echt geleefd hebben dit jaar.
Toch zijn er ook wat positieve dingetjes geweest, mijn gezondheid is vooruit gegaan, man heeft heel fijn nieuw werk en ik heb eindelijk een eigen klein naaiwinkeltje op facebook opgezet.
Maar opnieuw zou ik het niet willen doen, hopelijk meer geluk volgend jaar, maar ik durf het niet te hopen :F:
Laatst gewijzigd door Zinodo op 07 dec 2020 20:31, 1 keer totaal gewijzigd.

Izzie_Anneke
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Een Turk en een Roemeen(tje)

#20 Bericht door Izzie_Anneke »

Jee Marion, gaat het zoveel slechter?

Zelf heb ik niet te klagen dus dat doen we ook maar niet. Een 7.

Lothian
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Roemeen Dalí, Bulgaar Lucca, lurcher Taro

#21 Bericht door Lothian »

Een 8, ik heb het goed.
Afbeelding

lucie
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Duitse herder, Beauceron, Hongaarse windhond, Bodeguero

#22 Bericht door lucie »

lastig. Zelf heb ik weinig direct last gehad van Corona, maar uiteindelijk raakt het ons allemaal. Mijn man heeft geen baan meer omdat het in zijn sector zeer slecht gaat. Nu vinden wij het prima dat hij straks voor altijd hier is. maar voor de sector is het om te janken.
Ik heb mijn twee lieve meisjes in moeten laten slapen. Twee geiten hebben het jaar ook niet overleefd. En zelf heb ik een vrij heftig ongeluk gehad.
Wel kwam Liza in ons leven, waar ik heel blij mee ben, en een nieuw paard, een Percheron.
Al met al plussen en minnen, geef ik het een 6.
Afbeelding

Terry
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Stabij

#23 Bericht door Terry »

Een grote, dikke, vette nul. Een rotjaar en het duurt nóg 3 weken.
Afbeelding

Groetjes, Terry

alm@
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Langhaar teckel
Locatie: bij het strand, baasje van Frodo en Gandalf de langhaar Teckels

#24 Bericht door alm@ »

Ach wat is een cijfer. Begin dit jaar hebben we onze bejaarde lieve Biko moeten laten gaan. Hij had een lekke hartklep en de prognose was met vochtafdrijvers nog een paar weken. Hij is rustig en vredig tussen ons in ingeslapen. We missen hem nog steeds. Tussen de coronagolven in hebben ze toch nog kans gezien mij van een nieuwe knie te voorzien waardoor ik nu weer pijnvrij veel kilometers met de tokkels kan maken. De operatie en het herstel verliep heel voorspoedig ondanks het feit dat de chirurg een uur langer bezig is geweest het geheel passend te maken omdat de operatie door crisis nummer 1 drie maanden was uitgesteld. Ik heb wel mijn tokkeltjes bijna 10 weken moeten missen maar ik had gelukkig een geweldig logeeradres gevonden en werd elke dag met filmpjes en foto's op de hoogte gehouden. Kinderen en kleinkinderen heb ik al die tijd gewoon gezien, zij het soms in aangepaste omstandigheden. Ik geef het een 8.

Fotogravinnetje
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
Contacteer:

#25 Bericht door Fotogravinnetje »

M'n schoonouders hebben het zwaar gehad het afgelopen jaar. En natuurlijk heeft dat ook z'n weerslag op ons. Ik mis het bezoek van m'n ouders, die eerder elke 2-4 weken wel langs kwamen.
Maar we zijn nog steeds relatief gezond, hebben buiten m'n schoonouders geen grote zorgen. Ik heb het afgelopen jaar een forse ontwikkeling doorgemaakt in m'n fotografie, waar ik nog altijd van geniet. Dus al met al geen slecht jaar. Ik geef het een 7

Charlie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Poedel
Australische kelpie
Groenendaeler

#26 Bericht door Charlie »

2020 krijgt van mij een 2, een 2 omdat het een echt rotjaar was. Veel gedoe om en rond corona. De gezondheid van één van onze kinderen ging echt slecht. Ze moest geopereerd worden en mocht zeker geen corona oplopen. 3 weken geleden is mijn moeder gestorven, indirect door corona.
Begrafenis in corona-tijd is echt zo ontzettend raar, zo onmenselijk

En dan nog de honden, één hond waar het niet goed mee gaat. De hele medische molen in geweest om te weten te komen dat ze 3 ziektes heeft. Weet echt niet hoe dit gaat verlopen.
Groetjes Charlie

Afbeelding

sonj@
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): kruising

#27 Bericht door sonj@ »

Hier schrik ik ook van. Gaat het zo slecht met haar?

Mijn jaar krijgt een 7. Er zijn wat ditjes en datjes, maar geen schokkende dingen.

blondie
Vaste gebruiker

#28 Bericht door blondie »

Een 3. Veel rotdingen gebeurd en sommige dingen zit ik nog middenin. Ziekte binnen de vriendengroep, Jol overleden en nog meer rotdingen.

alm@
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Langhaar teckel
Locatie: bij het strand, baasje van Frodo en Gandalf de langhaar Teckels

#29 Bericht door alm@ »

:ugh:

S@ndr@
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Laarsjesman , grote poten dame en een Cane Wattes
Contacteer:

#30 Bericht door S@ndr@ »

tja soms heb je van die K jaren :(
Ik geef mijn jaar een dikke 8, en natuurlijk zijn er tegenslagen geweest.. ook met de honden, heb ik een kat die aan de houdbaarheidsdatum zit en nog zo wat zaken.. maar dit jaar ben ik helemaal niet ontevreden ( nu ook ruim een jaar keto, zonder terugvallen en t komt alle vlakken van mijn leven ten goede.. niets meer aan doen.
in te huren als honden fotograaf, gewoon even PB en :wink:
Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “Poll”