Puntjestopics

Wilt u weten hoe een ander over bepaalde dingen denkt? Plaats dan hier uw poll.

Moderator: moderatorteam

Wat willen jullie?

Graag de berichten vastzetten zodat ze niet meer veranderd kunnen worden
6
5%
Ik wil mijn berichten blijvend kunnen aanpassen
105
91%
Anders
4
3%

Totaal aantal stemmen: 115

Bericht
Auteur
xSuzannex
Vaste gebruiker
Ik heb een hond: Ja
Mijn ras(sen): Havanezers
Aantal honden: 2
Contacteer:

Re: Puntjestopics

#91 Bericht door xSuzannex »

Marion. schreef: 04 dec 2020 21:20
xSuzannex schreef:mijn jachtlijntjes topic zou idd wel heel onoverzichtelijk worden als ik de beginpost niet kan aanpassen met wat er nog is en wat verkocht is.
even gekeken:
Laatst gewijzigd door xSuzannex op vr dec 04, 2020 4:20 am, 454 keer totaal gewijzigd. :F:
Hihi 454 keer! Maar ik ben er blij mee hoor!
Daar ben ik blij om! :cheer:

Zamunda
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): .
Lais: RRxCCxAB
Willem: Kretaan
Ravi: windhondkruising
Aantal honden: 3

#92 Bericht door Zamunda »

xSuzannex schreef: 04 dec 2020 21:17 mijn jachtlijntjes topic zou idd wel heel onoverzichtelijk worden als ik de beginpost niet kan aanpassen met wat er nog is en wat verkocht is.
even gekeken:
Laatst gewijzigd door xSuzannex op vr dec 04, 2020 4:20 am, 454 keer totaal gewijzigd. :F:
Aan zo'n hoog aantal kom ik niet, maar ik heb genoeg topics waarbij ik de openingspost zeker 20 keer gewijzigd heb.

Het is echt belachelijk om deze optie eruit te gooien enkel om 'gaten' te voorkomen. Kijk naar het verleden en zie hoeveel puntjesberichten er zijn en hoe dramatisch die topics daardoor zijn geworden. De invloed is nihil, terwijl de invloed van het uitzetten van deze optie vele malen groter is.

Ik pas zelden een oud bericht aan, maar ik heb echt geen zin om bij een langlopend (of vaak updatend) topic elke keer aan een modje te moeten vragen of de titel gewijzigd mag en/of iets aan de OP veranderd mag. Nee, laat dan maar zitten.
Afbeelding

Laissah: never a dull moment :I: -||- Mistertje. Dag lieve jongen :love: -||- Willempie -||- Ravi

basil
Vaste gebruiker
Ik heb een hond: Nee

#93 Bericht door basil »

De topics voor Ien en Jip zouden onleesbaar zijn geworden als ik nooit had kunnen aanpassen. Nu kon je zó laten zien op welke pagina er een update was. Anders moet je continu een heel topic doorlopen om te zien of er nou een update was of alleen meeleven. Je moet een topic gewoon blijvend kunnen aanpassen.
Annemieke

HillieS
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Kruising Border Terriër en Schapendoes
Aantal honden: 2

#94 Bericht door HillieS »

Ik had in een ander topic geschreven dat het me wel handig leek dat er niet weer puntjestopics zouden komen, maar daar ben ik dus op terug gekomen. Puur omdat ik niet dacht aan de situaties zoals een langlopend topic. Ik heb bij een topic toen Jamie geopereerd moest worden ook wel meerdere keren de titel aangepast dat er een update was. En inderdaad zo vaak komen puntjes topics ook weer niet voor.
Daarnaast zijn 'we' er vaak al op bedacht bij bepaalde leden dat er snel al gequote wordt.
Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “Poll”