lor1_1984 schreef: ↑30 nov 2020 14:35
Wij (ex, haar zoon en ik) houden de komende tijd ff in de gaten of er nog wat gaat veranderen in de maatregelen.
Zo niet dan vieren we het gewoon met zijn 2-3tjes, afhankelijk van of zoon moet werken en heb ik 1 dag voor mezelf gekozen om de hele dag kerstfilms te kijken ofzo.
Mocht het een stuk strenger worden dan vier ik het alleen, thuis met de hondjes.
Zoon moet werken, ex gaat twee dagen naar vrienden en ik vier het alleen met de hondjes.
Dat wordt dus 's morgens vroeg met een thermosbeker met warne chocomelk het park in en op het omheinde veld op een bankje neerploffen terwijl de honden lekker rondrennen en daarna uitgebreid brunchen en met mijn dekbed op de bank films kijken denk ik en in mijn uppie gourmetten.
Heb wel een uitnodiging liggen om op kantoor een bakkie te komen doen maar ik weet niet of ik daar wel zo'n zin in heb.
Das een optie maar dan is het geen gourmetten meer.
Ik koet zeggen dat ik het nog gezellig vind ook: tuintafel in huis, grillijzer erop en dan lekker relaxed gourmetten terwijl ik een film kijk.
Anders lees ik altijd over verplichte bezoeken met de kerstdagen, nou mooie gelegenheid om lekker niets te hoeven, lekker met de honden weg en pyjama aan en vreten en zuipen en films kijken, het kan beroerder toch
Ik werk met kerst. Dus heel leuk dat je precies met kerst 3 mensen mag ontvangen, maar is 1 etentje voor kerst en 1 erna gepland. En ja, dan hou ik de 3 personen aan die normaliter met kerst mogen.
Dus officieel ga ik me niet aan de regels houden
Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
billy schreef:Anders lees ik altijd over verplichte bezoeken met de kerstdagen, nou mooie gelegenheid om lekker niets te hoeven, lekker met de honden weg en pyjama aan en vreten en zuipen en films kijken, het kan beroerder toch
Absoluut! Sinterklaas hebben we vorige week via zoom gedaan. Heerlijk in ochtendjas met een puppie op mijn schoot. En na afloop kwam neefje nog even langs met de envelop van mijn moeder. Pupjes hebben nog even lekker gekeet door het huis.
Na 2 weken niet tegen ons gepraat te hebben zijn mijn schoonouders toch bijgedraaid.
Ze snappen het inmiddels wel maar vinden het nog steeds niet leuk. Om aan te tonen hoe krom er gedacht wordt. Na 2 weken kreeg ik dus een appje met de vraag of we nu nooit meer kwamen met kerst. Nou moet ik eerlijk zeggen dat het op het puntje van mijn tong lag om te zeggen inderdaad. Maar toch maar niet gedaan. Ik heb netjes geantwoord dat we gewoon een keer kerst aan onszelf wilde hebben en dat me dit jaar daarvoor het goede moment zagen. En dat dat dus niet hoeft te betekenen dat dit ieder jaar gebeurt.