Ik heb anders gestemd ,wij zijn op vakantie namelijk dus niet bij familie in de buurt.
En het lijkt me onwaarschijnlijk dat we de vakantie uren gaan uitnodigen

Moderator: moderatorteam
Ik heb anders gestemd ,wij zijn op vakantie namelijk dus niet bij familie in de buurt.
Ja natuurlijk, dat is ongeveer mijn levensdoel. Klikken. Leuk joh!
Ja, dat was een nieuwe optie, ik dacht laat ik het eens uitproberen
De hele familie is precies 7 mensen.
https://www.volkskrant.nl/cs-ba3f42bfCaro. schreef: ↑30 nov 2020 20:31 Nou Kooi, dat snap ik ook niet hoor.
Ik snap dat er maatregelen moeten zijn en ik hou me daar over het algemeen ook aan, maar als ik dan de beelden van afgelopen weekend zie, dan
klopt er ergens iets helemaal nietMet de mensen niet die voor een tientje korting in een rij van 60 meter staan, maar ook met de maatregelen niet
als inderdaad restaurants - waar het veel veiliger is - gesloten zijn. Zo krom als wat.
Ja joh. Jouw familie. Ooit bedacht dat een ander 3 kinderen heeft, die allemaal wèl een partner hebben gevonden. En waarvan er 2 ook nog nazaten hebben, die ook alweer partners zijn?
Hier precies zo. Mijn familie is heel hecht, we zien elkaar regelmatig en gaan ook met z'n allen op vakantie. Maar krampachtig doen met kerst hebben we echt geen zin in. Iedereen mag gewoon zelf weten of ze de hele dag, halve dag of helemaal niet komen. Geen gezeik en geen gejank.
Floortje schreef: ↑01 dec 2020 10:00Hier precies zo. Mijn familie is heel hecht, we zien elkaar regelmatig en gaan ook met z'n allen op vakantie. Maar krampachtig doen met kerst hebben we echt geen zin in. Iedereen mag gewoon zelf weten of ze de hele dag, halve dag of helemaal niet komen. Geen gezeik en geen gejank.
Mijn schoonfamilie is ook heel aardig, maar kerst met hun is echt verschrikkelijk! Superongemakkelijk en krampachtig, uren cadeautjes uitpakken waar niemand om gevraagd heeft, dom gestress en de hele tijd cliché oneliners roepen als "Gezellig hè?", "Echt een fijne familie", "We zullen er altijd voor elkaar zijn". En uiteindelijk gaan de kinderen janken omdat ze het toetje niet lusten of verliezen met een spelletje. Daar kijk ik echt het hele jaar naar uitEn dat doe ik dus ook niet. Mijn vriend zit daar niet mee en of mijn schoonouders dat erg vinden weet ik eigenlijk niet.
Ik kan er ook om lachen hoorCaro. schreef: ↑01 dec 2020 12:52Floortje schreef: ↑01 dec 2020 10:00Hier precies zo. Mijn familie is heel hecht, we zien elkaar regelmatig en gaan ook met z'n allen op vakantie. Maar krampachtig doen met kerst hebben we echt geen zin in. Iedereen mag gewoon zelf weten of ze de hele dag, halve dag of helemaal niet komen. Geen gezeik en geen gejank.
Mijn schoonfamilie is ook heel aardig, maar kerst met hun is echt verschrikkelijk! Superongemakkelijk en krampachtig, uren cadeautjes uitpakken waar niemand om gevraagd heeft, dom gestress en de hele tijd cliché oneliners roepen als "Gezellig hè?", "Echt een fijne familie", "We zullen er altijd voor elkaar zijn". En uiteindelijk gaan de kinderen janken omdat ze het toetje niet lusten of verliezen met een spelletje. Daar kijk ik echt het hele jaar naar uitEn dat doe ik dus ook niet. Mijn vriend zit daar niet mee en of mijn schoonouders dat erg vinden weet ik eigenlijk niet.
Hahahaha![]()
Sorry, ik lig hier dubbel, geweldig! ik zie het zo voor me
![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast