Opwarming

Wilt u weten hoe een ander over bepaalde dingen denkt? Plaats dan hier uw poll.

Moderator: moderatorteam

Wat denk je?

Het is beangstigend
39
53%
Het zal mijn tijd wel duren
24
32%
Het is een hoax van de linksen
2
3%
Ik geloof het niet
2
3%
Anders
7
9%

Totaal aantal stemmen: 74

Bericht
Auteur
korthaar
Vaste gebruiker
Ik heb een hond: Ja
Mijn ras(sen): DSK
Aantal honden: 1

Re: Opwarming

#31 Bericht door korthaar »

Laten we dan maar snel stoppen met dat linkse luminieuze idee om centrales met bomen te stoken, anders denk ik niet dat we hier nog een herkansing krijgen.

Célie
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Old English bulldog, Franse bulldog
Contacteer:

#32 Bericht door Célie »

jvanringen schreef:Fijn.
Maar ook al zou deze opwarming niet aan ons te wijten zijn, dan betekent dat nog niet automatisch dat we er niks aan kunnen doen. De watersnoodramp van 1953 werd ook niet veroorzaakt door de mens, maar we hebben toch maatregelen genomen om herhaling te voorkomen.

Planeten wekken overigens geen warmte op.
Dat zeg ik toch ook dat ik op mijn manier wel goed voor de aarde zorg, ik flikker ook niet alles van me af en denk na bij wat ik consumeer en heb zelfs zonnepanelen :mann:

Dat denken ze nu, vroeger dachten ze ook dat de aarde plat was.
Afbeelding

Célie
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Old English bulldog, Franse bulldog
Contacteer:

#33 Bericht door Célie »

korthaar schreef:Laten we dan maar snel stoppen met dat linkse luminieuze idee om centrales met bomen te stoken, anders denk ik niet dat we hier nog een herkansing krijgen.
Nou volgens mij zijn ze daar ondertussen wel achter dat het alleen goed voor de subsidies is maar niet voor het klimaat!
Afbeelding

S@ndr@
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Laarsjesman , grote poten dame en een Cane Wattes
Contacteer:

#34 Bericht door S@ndr@ »

die biomassa verstoken op die manier is de achterdeur uit. achterlijk plan :roll: .. alles wat we doen heeft gevolgen, daar zullen we toch eens aan moeten
in te huren als honden fotograaf, gewoon even PB en :wink:
Afbeelding

Cleva
Vaste gebruiker
Aantal honden: 7

#35 Bericht door Cleva »

Célie schreef:
jvanringen schreef: Heel lang geleden was heel noord-Europa bedekt met een dikke laag ijs. Zo’n 55 miljoen jaar geleden warmde aarde op tot broeikasniveau. Die opwarming ging relatief snel, maar nam evengoed een paar duizend jaar in beslag.
Wat de huidige klimaatverandering zo zorgwekkend maakt, is de ongekende snelheid waarmee deze zich voltrekt. De oorzaak daarvan kan door geen enkele andere factor dan menselijk handelen verklaard worden.
Of ze hebben de verklaring/oorzaak gewoon nog niet ontdekt, dat kan ook hè. We denken wel alwetend te zijn maar we zijn het niet.
Om beleidsmaker te kunnen blijven moet je doen alsof je oplossingen hebt en oplossingen zijn alleen leuk als er ook problemen zijn. Daar komt het op neer.
Bezorgd kijken en geld uitdelen is een baan, een hele sector zelfs.

Dat er klimaatverandering is is mij persoonlijk wel duidelijk maar ik heb echt nog nooit iemand iets horen zeggen dat me deed denken dat er iets aan te veranderen is.
En dan zit je al snel in de schuld en boetesfeer en moet de consument maar zijn smeerkaaskuipje scheiden want dan komt alles goed.

De kerken zijn leeg maar Het Grote Geloven is nog volop actief.

Dat het uiteindelijk geen reet uitmaakt omdat er helemaal nooit een stabiele situatie voor de mens op aard is geweest laat staan nog komt dat is minder makkelijk te accepteren.

Mensen op aarde kunnen niet eens beslissen wat het juiste gebruik van een koe is. Laat staan dat we in dezen de neuzen dezelfde kant op gaan krijgen.
Het is schijnbeleid. Het doet er niet toe of het klimaat veranderd want we kunnen daar niets aan veranderen.
En dan heb ik het niet over luchtvervuiling. Dat is iets anders. Maar wie doet alsof het klimaat regelbaar is liegt.
Hedenavond Bingo-avond op de forumvriendengroep. Meer dan 340 leden!
Meld je ook aan en win een prijs!
Afbeelding

Antonetta
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Ik heb een kruising chihuahua x pinscher en een kruising shih tzu x chihuahua.
Aantal honden: 2

#36 Bericht door Antonetta »

Het zal mijn tijd wel duren maar ik maak mij wel zorgen om mijn kinderen en kleinkinderen.
Afbeelding.
Semper Fidelis, Coco, Gipsy, Gizmo en Mowgli.

korthaar
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): DSK

#37 Bericht door korthaar »

Laat die groene communisten toch lullen met hun natuurrampen scenario's.

Plaats reactie

Terug naar “Poll”