Zou jij Botox gebruiken?
Moderator: moderatorteam
-
- Vaste gebruiker
- Ik heb een hond: Ja
- Aantal honden: 7
Re: Zou jij Botox gebruiken?
DingDong!
"Hallo Katjaaaa! Rolf, die Kaatija ist da! Komst du gleich'n kaffee trinken? Einige minuten nicht im keller mit games ist aber auch schön? "
"Scheissegal!"
"Findik liep! Fielentankimforne, nah? Bitte auch mal etwas sauberes anziehun!
Also Katja, setz dich kindchen. Woss ich dir zu sagen hab...Die Marión. So etwes hessliches!"
"Die Mariohòn? Wieso?"
"Sie hat vom Kindergarten met den coronageschichte das Klopapier geklaut! Hech! Die Karin hat mir hoitmorn angerufe und dass mir alles erzëlt. Was sont, Katja?"
"Nech!"
"Doch!"
"Die Márion? "
"Den Márion. Kein scherz."
"Das Klopapier?"
"Hinterum met postwaaagen. Sechsundressig grossepakkung. Zack!"
"Hallo Katjaaaa! Rolf, die Kaatija ist da! Komst du gleich'n kaffee trinken? Einige minuten nicht im keller mit games ist aber auch schön? "
"Scheissegal!"
"Findik liep! Fielentankimforne, nah? Bitte auch mal etwas sauberes anziehun!
Also Katja, setz dich kindchen. Woss ich dir zu sagen hab...Die Marión. So etwes hessliches!"
"Die Mariohòn? Wieso?"
"Sie hat vom Kindergarten met den coronageschichte das Klopapier geklaut! Hech! Die Karin hat mir hoitmorn angerufe und dass mir alles erzëlt. Was sont, Katja?"
"Nech!"
"Doch!"
"Die Márion? "
"Den Márion. Kein scherz."
"Das Klopapier?"
"Hinterum met postwaaagen. Sechsundressig grossepakkung. Zack!"
- dagmar88
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): husky x malamute
husky x fox terrier
Dwergkees
Pomsky - Aantal honden: 4
Je roepnaam wel. Op een gegeven moment mag je best een volwassen naam gebruiken.Marion. schreef:Dat zegt iets over de ouders, niet over de persoon.Nanna schreef:Laten we maar niet over namen beginnen. Dan komt de Sjenoaias en Cementas weer om de hoek kijken.Marion. schreef:Stop! Mijn vader heette Hennie (roepnaam), en dat was niet erg. Dat was gewoon maar een naam voor een mooie man.dagmar88 schreef:Henny als roepnaam aanhouden is al erg genoeg.
Sinds wanneer zijn namen erg?
Ik vind Marion ook vreselijk. Zoveel mensen die het op zijn Duits uitspreken. Maaaaaaaaaaaaaaarion. Maar geen seconde dat ik bedenk dat ik me anders ga noemen hoor. Gekkigheid. Maak je druk om belangrijker dingen.
Geen Eddie, Robbie, Tonnie, of Hanny. Henk Huisman.
- Nanna
- Forumkwebbel
- Aantal honden: 5
- dagmar88
- Vaste gebruiker
husky x fox terrier
Dwergkees
Nanna schreef:Ron Tober en Henk Vrienten

-
- Vaste gebruiker
Nanna schreef:Ron Tober en Henk Vrienten
Luister. Jan Smit kan het ook. Niet zeiken.
Ik begrijp dat roberto sjakettie en de skoeters beter klinkt maar waarom je zo'n naam nodig hebt is ook meteen wel duidelijk. Aldi-mascara.
- Kells
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Ierse Setter
- Aantal honden: 3
Ik snap dat nog wel. Robert Jak klinkt als euhm... Kak?
Astrid, Kells, Aislinn en Finbar. In herinnering Gina, Ginger en Tosca.
-
- Vaste gebruiker
Nou ja, als het nergens naar klinkt kun je natuurlijk ook gewoon je bek houden en iets met je handen gaan doen.
Met je pastelblazertjes met opgerolde gevoerde mouwen. En bretels.
Je wordt achteraf nog suïcidaal.
Met je pastelblazertjes met opgerolde gevoerde mouwen. En bretels.
Je wordt achteraf nog suïcidaal.
- Kells
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Ierse Setter
- Aantal honden: 3
Aaaai seeved de dai end toemorroo aai wil run awaay. Gruwel!
Astrid, Kells, Aislinn en Finbar. In herinnering Gina, Ginger en Tosca.
-
- Vaste gebruiker
Kells schreef:Aaaai seeved de dai end toemorroo aai wil run awaay. Gruwel!
67 nekschoten in een seconde.
Ik vind dit niet in orde.
- Pendrag
- Vaste gebruiker
- Aantal honden: 2
Ik vind het geinig jeugdsentimentCleva schreef:Kells schreef:Aaaai seeved de dai end toemorroo aai wil run awaay. Gruwel!
Ik vind dit niet in orde.

OT: ik zie sinds kort aan mn lijf dat ik oud word. Ik ben er niet aan toe. Zou het graag tegenhouden of laten aanpassen maar daar is geen beginnen aan. Het zit overal

En het is me veel te duur. Als ik al iets laat doen, is het mijn kin definitief ontharen. Ik heb een sik waar een geit nog jaloers op is.
Tis but a scratch
- Nanna
- Forumkwebbel
Ik zag sjekettie en zn skoeters pas nog langskomen op 192TV. Mijn favo zender.
Ik beleef het ene OJA Erlebnis na het andere.
Heerlijk om Duran Duran weer eens langs te zien kapselen of Demies Roesos met dat gewaad waarvan ik blij ben dat ik het niet hoef te strijken. Genieton!
Heerlijk om Duran Duran weer eens langs te zien kapselen of Demies Roesos met dat gewaad waarvan ik blij ben dat ik het niet hoef te strijken. Genieton!
- thom
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Herder-mix uit Roemenië.
- Aantal honden: 1
Nanna schreef:Ik zag sjekettie en zn skoeters pas nog langskomen op 192TV. Mijn favo zender.

- Marion.
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Ik heb net schaamteloos naar Simon & Garfunkel, life in Central Park zitten kijken. "How are you doing? Are you being cold?" Haha, ik práát zelfs die hele elpee meeNanna schreef:Ik zag sjekettie en zn skoeters pas nog langskomen op 192TV. Mijn favo zender.

En, hoezee, hoezee. Vorige week zei mijn moeder dat ze liever niet heeft dat de Duitse moeder van een lagere-school vriendinnetje van mij (Beate) op haar begrafenis komt. Advertentie hoeft ook niet in de krant. Dus ik krijg, als ik ooit mijn moeder moet wegbrengen, geen handje van Agnes die zegt "Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarion"
gr. Marion en een lebber van Sis en Teun

- Marion.
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Mijn ouders heten Betsie en Hennie. Maar zo heten ze wel gewoon.dagmar88 schreef:Je roepnaam wel. Op een gegeven moment mag je best een volwassen naam gebruiken.Marion. schreef:Dat zegt iets over de ouders, niet over de persoon.
Ik vind Marion ook vreselijk. Zoveel mensen die het op zijn Duits uitspreken. Maaaaaaaaaaaaaaarion. Maar geen seconde dat ik bedenk dat ik me anders ga noemen hoor. Gekkigheid. Maak je druk om belangrijker dingen.
Geen Eddie, Robbie, Tonnie, of Hanny. Henk Huisman.
Elisabeth, roepnaam Betsie. En koosnaampje Bets.
Hendrikus, roepnaam Hennie. En koosnaampje Hent (en voor mij - alleen voor mij - was het Hendrikje

Zo waren die namen toen, toch? Ik ga een vrij normale voornaam niet veranderen omdat ik hem niet mooi vind hoor. Ik vind zoveel niet mooi wat mijn ouders wel mooi vonden.
Edit, en mijn nichtje heet Nikki. Had niet passender kunnen zijn. Ze is geen Nicky. Ze is gewoon Nikki. Duizend keer beter dan een Iris en een Rosa in 1 gezin.
gr. Marion en een lebber van Sis en Teun

- ranetje
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Hoe wordt dat dan ingezet?HillieS schreef:Bij migraine wordt het soms ingezet, dat is voor mij de enige reden om botox te gebruiken, verder echt niet.
Wat veroorzaakt dan die migraine?
(belangstelling

Ik heb anders ingevuld omdat nee zeg als een veroordeling voelt en ik veroordeel niemand.
Wie dat wil moet het doen.
Ik wil het niet.
Durf niet.
Alles wordt voor mijn gevoel één gezicht en ik heb liever wat meer variatie op straat.
Ik hoef niet op iedereen om me heen te lijken.

Laatst gewijzigd door ranetje op 19 jun 2020 22:01, 1 keer totaal gewijzigd.
- dagmar88
- Vaste gebruiker
husky x fox terrier
Dwergkees

Het is het hele plaatje.
-
- Vaste gebruiker
Spierspanning in de spieren rond het gezicht en de nek.ranetje schreef:Hoe wordt dat dan ingezet?HillieS schreef:Bij migraine wordt het soms ingezet, dat is voor mij de enige reden om botox te gebruiken, verder echt niet.
Het zit eigenlijk nooit in de schedel zelf.
Die spierspanning kun je terugbrengen door de spieren te verlammen.
-
- Vaste gebruiker
een troep modelletjes op mintgroene, zachtroze en lichtblauwe scooters met jasjes aan. Dan kwamen ze met de scooters het podium op en deden dan een dansje terwijl het bandje speelde. Een soort bimbobox voor pubermeisjes.Pendrag schreef:Ik vind het geinig jeugdsentimentCleva schreef:Kells schreef:Aaaai seeved de dai end toemorroo aai wil run awaay. Gruwel!
Ik vind dit niet in orde..
- HillieS
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Kruising Border Terriër en Schapendoes
Dit inderdaad.Cleva schreef:Spierspanning in de spieren rond het gezicht en de nek.ranetje schreef:Hoe wordt dat dan ingezet?HillieS schreef:Bij migraine wordt het soms ingezet, dat is voor mij de enige reden om botox te gebruiken, verder echt niet.
Het is ook alleen voor mensen die chronische migraine hebben , wat dat betreft zou ik er zeker voor in aanmerking komen.
Ik zit nu alleen nog op een andere redelijk effectieve medicijnen combinatie, en ga waarschijnlijk over op een andere over een jaar ofzo in overleg met mn neuroloog voor nog betere resultaten dan dit in mijn geval.Chronische migraine wordt gedefinieerd als een hoofdpijn die 15 dagen of meer per maand voorkomt gedurende meer dan 3 maanden met kenmerken van migraine voor tenminste 8 dagen per maand. Een hoofdpijn die hierop lijkt is de medicatie afhankelijke hoofdpijn (Medication Overuse Headache). Daarbij is sprake van meer dan 10 dagen gebruik van een triptaan of meer dan 15 dagen van paracetamol per maand.

-
- Vaste gebruiker
Simon and Garfunkel? Dat kun je niet met schaamte zingen, die samenzang van hen is áltijd heerlijk.Marion. schreef: Ik heb net schaamteloos naar Simon & Garfunkel, life in Central Park zitten kijken.
- Nanna
- Forumkwebbel
Herkennen we haar nog?
Rizzo uit Grease.
Die heeft zich ook flink laten verbouwen en opspuiten.
Ik kan nou niet zeggen dat het resultaat charmant is....

Rizzo uit Grease.
Ik kan nou niet zeggen dat het resultaat charmant is....

- ranetje
- Vaste gebruiker
Krijg je dan botox ingespoten o.a. in je nek?HillieS schreef:Dit inderdaad.Cleva schreef:Spierspanning in de spieren rond het gezicht en de nek.ranetje schreef:Hoe wordt dat dan ingezet?HillieS schreef:Bij migraine wordt het soms ingezet, dat is voor mij de enige reden om botox te gebruiken, verder echt niet.
Het is ook alleen voor mensen die chronische migraine hebben , wat dat betreft zou ik er zeker voor in aanmerking komen.Ik zit nu alleen nog op een andere redelijk effectieve medicijnen combinatie, en ga waarschijnlijk over op een andere over een jaar ofzo in overleg met mn neuroloog voor nog betere resultaten dan dit in mijn geval.Chronische migraine wordt gedefinieerd als een hoofdpijn die 15 dagen of meer per maand voorkomt gedurende meer dan 3 maanden met kenmerken van migraine voor tenminste 8 dagen per maand. Een hoofdpijn die hierop lijkt is de medicatie afhankelijke hoofdpijn (Medication Overuse Headache). Daarbij is sprake van meer dan 10 dagen gebruik van een triptaan of meer dan 15 dagen van paracetamol per maand.
- HillieS
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Kruising Border Terriër en Schapendoes
Dat weet ik niet exact. Maar het zou goed kunnen dat dat per persoon verschillend is. Maar daar heeft een neuroloog vast antwoord op.ranetje schreef: Krijg je dan botox ingespoten o.a. in je nek?

- yodi
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): rottweiler
- Aantal honden: 1
Ja in de nekspieren, hebben ze bij mijn zwager gedaan, het heeft een tijdje wel wat geholpen, 100 euro per prik.HillieS schreef:Dat weet ik niet exact. Maar het zou goed kunnen dat dat per persoon verschillend is. Maar daar heeft een neuroloog vast antwoord op.ranetje schreef: Krijg je dan botox ingespoten o.a. in je nek?

- ranetje
- Vaste gebruiker
Tegen de tijd dat je hier aan toe bent heb je dat er vast wel voor over.yodi schreef:Ja in de nekspieren, hebben ze bij mijn zwager gedaan, het heeft een tijdje wel wat geholpen, 100 euro per prik.HillieS schreef:Dat weet ik niet exact. Maar het zou goed kunnen dat dat per persoon verschillend is. Maar daar heeft een neuroloog vast antwoord op.ranetje schreef: Krijg je dan botox ingespoten o.a. in je nek?
Hoe lang helpt zoiets?
-
- Vaste gebruiker
Nanna schreef:Herkennen we haar nog?
Rizzo uit Grease.
Ik kan nou niet zeggen dat het resultaat charmant is....![]()
Was ze charmant gebleven als ze niets gedaan had?
- Nanna
- Forumkwebbel
Niks mis met een ouwe rimpelkop. Maar zodra het er verbouwd uit gaat zien wordt het wat mij betreft alleen maar lelijk en ‘ik wil wel maar ik kan niet’.
Het ziet er toegetakeld uit. Raar. Net als Linda de Mol die er tegenwoordig zo’n Donald Duckmond op nahoudt. En misschien zijn er mensen die het prachtig vinden hoor en als je het zelf mooi vindt, ervoor gaan.
Ik vind het zelf iets lachwekkends en tragisch hebben. Geen vrede hebben met je ouder wordende hoofd. Alsof dat hele jeugdidee zo zaligmakend is
Het ziet er toegetakeld uit. Raar. Net als Linda de Mol die er tegenwoordig zo’n Donald Duckmond op nahoudt. En misschien zijn er mensen die het prachtig vinden hoor en als je het zelf mooi vindt, ervoor gaan.
Ik vind het zelf iets lachwekkends en tragisch hebben. Geen vrede hebben met je ouder wordende hoofd. Alsof dat hele jeugdidee zo zaligmakend is

- Tara
- Vaste gebruiker
Heb ik!annnie schreef:Misschien als ik zo'n permanent boos hoofd krijg dat ik iets zou laten doen, maar niet om me jonger voor te doen dan ik ben
Maar vooralsnog laat ik het maar zo, heb ik tenminste dat gezeik van andere hondenbezitters tenminste niet aan mijn kop.

Van die dingen dus...
- Tara
- Vaste gebruiker
Maar als je eigenlijk gewoon Erik van 't Hoff heet is het natuurlijk een beetje mal.Kells schreef:Ik snap dat nog wel. Robert Jak klinkt als euhm... Kak?
Laatst gewijzigd door Tara op 21 jun 2020 12:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Van die dingen dus...
- Tara
- Vaste gebruiker
Joekendoewwit, joekendoewwitKells schreef:Aaaai seeved de dai end toemorroo aai wil run awaay. Gruwel!
Van die dingen dus...