Zou jij Botox gebruiken?

Wilt u weten hoe een ander over bepaalde dingen denkt? Plaats dan hier uw poll.

Moderator: moderatorteam

En?

Ja, sowieso
3
5%
Misschien als ik ouder wordt
2
3%
Ik weet het nog niet
5
8%
Nee zeg
50
77%
Anders
5
8%

Totaal aantal stemmen: 65

Bericht
Auteur
Célie
Vaste gebruiker
Ik heb een hond: Ja
Mijn ras(sen): Old English bulldog, Franse bulldog
Aantal honden: 1
Contacteer:

Re: Zou jij Botox gebruiken?

#91 Bericht door Célie »

Nanna schreef:Ik zag sjekettie en zn skoeters pas nog langskomen op 192TV. Mijn favo zender.
Ik beleef het ene OJA Erlebnis na het andere.
Heerlijk om Duran Duran weer eens langs te zien kapselen of Demies Roesos met dat gewaad waarvan ik blij ben dat ik het niet hoef te strijken. Genieton!
:schrik: :schrik: Jeetje, nou ga je toch niet vertellen dat je ook bij elke zanger afvraagt of ze nog leven hè, Buurman en buurman hebben hem ook standaard op deze zender en dan ene buurman tegen andere buurman o jee leeft die nog wel en dan zoekt buurman het even op LeoPedia op :LOL: :LOL: En maar volhouden dat ze zulke moderne mannen zijn :LOL:
Afbeelding

Nanna
Forumkwebbel
Aantal honden: 5

#92 Bericht door Nanna »

Célie schreef: :schrik: :schrik: Jeetje, nou ga je toch niet vertellen dat je ook bij elke zanger afvraagt of ze nog leven hè, Buurman en buurman hebben hem ook standaard op deze zender en dan ene buurman tegen andere buurman o jee leeft die nog wel en dan zoekt buurman het even op LeoPedia op :LOL: :LOL: En maar volhouden dat ze zulke moderne mannen zijn :LOL:
Ik zoek alles op. Laatst zag ik dit meer dan verschrikkelijke liedje langskomen KLIK
De dames even opgesneupt en het is tragischer dan tragisch. De ene overleed jong aan aids en haar tweelingzus kon dat niet verkroppen. Ze sloot zich op in haar huis en komt bijna niet tevoorschijn. :ugh:
Afbeelding

Célie
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Old English bulldog, Franse bulldog
Aantal honden: 1
Contacteer:

#93 Bericht door Célie »

Nanna schreef:
Célie schreef: :schrik: :schrik: Jeetje, nou ga je toch niet vertellen dat je ook bij elke zanger afvraagt of ze nog leven hè, Buurman en buurman hebben hem ook standaard op deze zender en dan ene buurman tegen andere buurman o jee leeft die nog wel en dan zoekt buurman het even op LeoPedia op :LOL: :LOL: En maar volhouden dat ze zulke moderne mannen zijn :LOL:
Ik zoek alles op. Laatst zag ik dit meer dan verschrikkelijke liedje langskomen KLIK
De dames even opgesneupt en het is tragischer dan tragisch. De ene overleed jong aan aids en haar tweelingzus kon dat niet verkroppen. Ze sloot zich op in haar huis en komt bijna niet tevoorschijn. :ugh:
Jaaaaaaaa hoor jij bent de verloren zus van buurman :LOL: :LOL:
Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “Poll”