Nou. Je naam noemen mag er wel bij van mij. En buigen voor een vreemd iemand.... hmmmm.Tamara81 schreef:Hallo. Knik.
Een hand geven
Moderator: moderatorteam
- Marion.
- Vaste gebruiker
- Ik heb een hond: Ja
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
- Aantal honden: 2
Re: Een hand geven
gr. Marion en een lebber van Sis en Teun

- Tamara81
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): een setje bastaard terriërs
Ja, het was een diepe buiging ook nog. Tot aan de grond...toen viel mijn hoed ook nog af.
Namen wisten we van elkaar al, via die MP advertentie.
Namen wisten we van elkaar al, via die MP advertentie.
- Célie
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Old English bulldog, Franse bulldog
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
- HillieS
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Kruising Border Terriër en Schapendoes
Van mij mag t beide wel wegblijven.
Al is een hand schudden bij officiële dingen (huis kopen, sollicitatie soort) en bv bij een arts prima straks weer.
Al is een hand schudden bij officiële dingen (huis kopen, sollicitatie soort) en bv bij een arts prima straks weer.

- Antonetta
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Ik heb een kruising chihuahua x pinscher en een kruising shih tzu x chihuahua.
Ik vind het prima zoals het nu gaat dus handen geven en zoenen mag van mij verdwijnen.

Semper Fidelis, Coco, Gipsy, Gizmo en Mowgli.
-
- Vaste gebruiker
Het zal een kwestie van wennen zijn denk ik.
Maar gisteren voor het eerst bij een nieuwe dierenarts vond ik het wel wat raar.
Normaal stel je je aan elkaar voor, en daar "hoort" handje geven bij en namen zeggen.
Sta je toch wat dichter op elkaar en doe je het samen.
Nu is die afstand al vergroot, moet je dingen los laten en dat voelde toch ook weer anders.
Door het ontbreken daarvan en dat ik wat zenuwachtig was, merkte ik later dat ik gewoonweg niet wist met wie ik nu van doen had gehad.
Nu vond ik het ook wel weer belangrijker om te zien hoe ze met mijn hond omgingen en hoe zij op de mensen reageerde. Maar het was toch anders.
En ik denk voor mijzelf, dat ik daar wel wat bewuster mee om moet leren gaan, puur omdat ik het wel belangrijk vind om te weten met wie ik van doen heb, en andersom ook.
En daar is wellicht een hand schudden helemaal niet voor nodig, maar ik ervaar het wel als een andere bewustwording en dat ik daar mijn weg in moet zien te vinden.
Maar gisteren voor het eerst bij een nieuwe dierenarts vond ik het wel wat raar.
Normaal stel je je aan elkaar voor, en daar "hoort" handje geven bij en namen zeggen.
Sta je toch wat dichter op elkaar en doe je het samen.
Nu is die afstand al vergroot, moet je dingen los laten en dat voelde toch ook weer anders.
Door het ontbreken daarvan en dat ik wat zenuwachtig was, merkte ik later dat ik gewoonweg niet wist met wie ik nu van doen had gehad.
Nu vond ik het ook wel weer belangrijker om te zien hoe ze met mijn hond omgingen en hoe zij op de mensen reageerde. Maar het was toch anders.
En ik denk voor mijzelf, dat ik daar wel wat bewuster mee om moet leren gaan, puur omdat ik het wel belangrijk vind om te weten met wie ik van doen heb, en andersom ook.
En daar is wellicht een hand schudden helemaal niet voor nodig, maar ik ervaar het wel als een andere bewustwording en dat ik daar mijn weg in moet zien te vinden.