bram en thijs schreef:Dat is een beetje ingewikkeld. Op OK vanzelfsprekend en dat zijn de gewone chirurgische en FFP2-maskers. Dan mensen die in de triagetent zijn geweest en daar een masker voor hebben gekregen en dan nog mensen die zelf iets hebben omgeknoopt. Hij had bijvoorbeeld een blauwe en zij een witte met rode touwtjes. Kortom, het is een allegaartje
Dan kunnen ze goed zien van wie welk kapje is.....................… dus hoef je hem niet zo vaak te wassen
Als je je geheimen aan de wind vertelt, verwijt hem dan niet dat hij ze doorvertelt aan de bomen Kahlil Gibran
Op m'n werk 25% (alleen op de cohort-afdeling draagt iedereen ze standaard), in het dagelijks leven heb ik er misschien in totaal...10 gezien in al die tijd.
Ik heb anders gekozen. De personen die een mondmasker droegen die ik buiten tegen kwam waren op een hand te tellen, maar wel Aziatische mensen.
Bedoel er niets mee, maar dat is wat mij op viel.
totaal 3, 1 oude dame met rollator en zuurstof met zelfgemaakte, 1 bezorgmarokkaan die had hem bovenop z'n hoofd terwijl hij stond te roken en die 3de op de fiets in het bos met zo'n hele echte maar die man is erg ziek. Verder nog niemand eigenlijk.
Ik heb niemand ingevuld. Tot nu toe heb ik in totaal misschien 3 mensen met een masker gezien? 4, 5 hooguit? Meer echt niet. En dan bedoel ik over de afgelopen 2 maanden al.
Maargoed, daar moet ik bij zeggen dat ik niet naar de supermarkt of wat dan ook ga. Wandelen is het enige waarvoor ik buiten kom in principe. Maar daar zie ik het dus zelden tot nooit.
wow ik zag er gister gewoon 3 achter elkaar! Alle drie chinezen, dus dat hoeft niet eens per se met corona te maken te hebben want die doen dat sowieso vaak uit beleefdheid.
Toen ik de poll invulde waren het sporadisch mensen van Aziatische afkomst, moet zeggen dat ik nu meer een gemêleerd gezelschap zie rondlopen met kapjes
Groetjes Laura, en de streepjes bende, Fix en Laicka
Laura84 schreef:Toen ik de poll invulde waren het sporadisch mensen van Aziatische afkomst, moet zeggen dat ik nu meer een gemêleerd gezelschap zie rondlopen met kapjes
Zo snijdt het mes van 2 kanten: de regering vat de koe bij de kont en deze mensen de koe ook bij de horens.