Moderator: moderatorteam
Zo zo, da's wel 2 glazen per persoon per avond. Noem je dat achterover slaan?Fotogravinnetje schreef:Af en toe en altijd met mate. Als ik elders ben, moet ik vaak nog rijden en dan drink ik geen drup alcohol. Thuis af en toe een glutenvrij biertje, port of wijn. En in de zomer slaan we nog weleens met z'n tweeën een fles rosé achterover, meestal zo'n literfles over 2 dagen verspreid
Kun je nagaan hoe weinig we normaal gesproken drinkenmijke schreef:Zo zo, da's wel 2 glazen per persoon per avond. Noem je dat achterover slaan?Fotogravinnetje schreef:Af en toe en altijd met mate. Als ik elders ben, moet ik vaak nog rijden en dan drink ik geen drup alcohol. Thuis af en toe een glutenvrij biertje, port of wijn. En in de zomer slaan we nog weleens met z'n tweeën een fles rosé achterover, meestal zo'n literfles over 2 dagen verspreid
dre schreef:Foto'sCélie schreef:Maar had nu weer iets nieuws meegenomen uit Duitsland een of andere zure appellikorette en die fles heb ik alweer half leeg in 3 dagen![]()
maar dat is maar 12%.
![]()
Ik willum ook
Célie schreef:dre schreef:Foto'sCélie schreef:Maar had nu weer iets nieuws meegenomen uit Duitsland een of andere zure appellikorette en die fles heb ik alweer half leeg in 3 dagen![]()
maar dat is maar 12%.
![]()
Ik willum ook
Ze hebben nog veel meer soorten, maar vond het zo hebberig staan om meteen alle soorten in die kar te gooiendre schreef:
Binnenkort moesten we toch naar Duitsland
Daar heb ik dan weer nooit zoveel moeite meeCélie schreef:Ze hebben nog veel meer soorten, maar vond het zo hebberig staan om meteen alle soorten in die kar te gooiendre schreef:
Binnenkort moesten we toch naar Duitsland
![]()
https://www.berentzen.de/rezepte/fruchtige-drinks/
Volgende keer zet ik me over m'n schaamte heendre schreef:
Daar heb ik dan weer nooit zoveel moeite mee![]()
De wijn kopen we ook altijd minimaal per doos
Ja? Gezien je gebruikersnaam had ik wel iets meer verwachtkaterke schreef:In het weekeind drink ik graag een gin tonic
Dat dus. Ik drink af en toe wijn, in de zomer cider of witbier. Dat kan door de week of in het weekend wezen.dagmar88 schreef:Weinig, maar niet beperkt tot het weekend.
Precies. En die is nog keto ook.Manuma schreef:Een goede, stevige rode wijn. Zo een waar je mond van samentrekt, lekker droog.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast