M@scha schreef:
m.a.w.: het is nooit goed, maar je hebt in ieder geval een groep waar je tegenaan kan zeuren en het verleden leert dat dat erg belangrijk is.
Lekker positief dit. Jij was geloof ik ook wel he-le-maal klaar met dat gemodder op het laatst.
ja ik was er klaar mee, en dat kleurt mijn reactie denk ik ook wel. dat neemt niet weg dat élke aanpassing in communicatie etc op voor en tegenstanders kan rekenen binnen dit forum. en dat elke mening een aantal communicatief vaardige leden heeft waardoor het lijkt alsof iets de hemel of de hel is. beiden in het kwadraat... natuurlijk
.
Binnen elk forum, binnen elke organisatie met een (al dan niet betaald) bestuur en leden.
Ook binnen de politiek enz. enz.
Het gebeurt altijd.
Kop boven het maaiveld maakt je zichtbaar en geschikt om tegen te roepen.
Als je je geheimen aan de wind vertelt, verwijt hem dan niet dat hij ze doorvertelt aan de bomen Kahlil Gibran
Vandaag de tweede permanente ban. Maar ik mag alweer meepraten intussen.
Fb vermaak ik me ook wel mee. Mensen mogen mij ook gerust toevoegen trouwens als je mij tegenkomt. Nog meer hondenplaatjes, mij hoor je niet klagen
malinois schreef:
Fotogravinnetje schreef:Was gisteravond opeens erg levendig zelfs
Ik zal t niet meer doen
~ Hakuna matata: Ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet! ~
_Tiny_ schreef:Mag ik even zeggen dat ik het heel goed vind hoe de nieuwe forummers nu worden verwelkomt
Nieuwe ronden, nieuwe kansen mensen. Hoppetee!
Ja. Ik vind het ook een heel positieve ontwikkeling. Kudos!
Eerder vandaag via mail met Michiel wat data en tijdstippen uitgewisseld voor een overleg, het is nu nog even wachten op zijn definitieve antwoord.
Nogmaals de vraag van mij of jullie nog meer suggesties hebben naast een goed werkend forum, iemand die de boel goed beheerd, de fotoresizer en de uploader om het forum mee uit te breiden. Dan nemen wij dat mee.
Wil je Michiel bedanken voor de jaren en jaren dat wij dit forum mogen gebruiken. Het mag dan niet naar ieders tevredenheid zijn, het draait nog maar mooi
De mogelijkheid om topics te stippen en ontstippen wanneer je een topic wil volgen of ontvolgen en de optie om video's in te sluiten zodat ze gewoon in een post afgespeeld kunnen worden zou ik fijn vinden.
Mits dat ook mogelijk is uiteraard.
mijke schreef:Van mij uit heel graag de lay-out niet veranderen, naast de all genoemde dingen
Dit. En graag, als je dan iemand in de ‘vijandenlijst’ (raar woord, mag ook wel wat anders op verzonnen worden) hebt staan dan ook graag alles van die persoon onzichtbaar maken. Dus niet dat je in de quotes alsnog dat gekwaak weer ziet
welshwitch schreef:Eerder vandaag via mail met Michiel wat data en tijdstippen uitgewisseld voor een overleg, het is nu nog even wachten op zijn definitieve antwoord.
Nogmaals de vraag van mij of jullie nog meer suggesties hebben naast een goed werkend forum, iemand die de boel goed beheerd, de fotoresizer en de uploader om het forum mee uit te breiden. Dan nemen wij dat mee.
Nee maar ik word erg gelukkig van dit bericht.
Hedenavond Bingo-avond op de forumvriendengroep. Meer dan 340 leden!
Meld je ook aan en win een prijs!
Wat betreft de lay-out. De huidige indeling van de rubrieken blijft zoals het nu is, die is er nog niet zo lang, maar het uiterlijk van het forum gaat wel wat veranderen want dat zit in de update. Hier staat een voorbeeld: http://demo.phpbb3styles.net/prosilver
misschien een hondenvoorstel-topic erbij (dus voor als je een nieuwe hond hebt)? die staan nu een beetje verloren in verschillende rubrieken en moet je er maar net erg in hebben
Wat betreft de lay-out. De huidige indeling van de rubrieken blijft zoals het nu is, die is er nog niet zo lang, maar het uiterlijk van het forum gaat wel wat veranderen want dat zit in de update. Hier staat een voorbeeld: http://demo.phpbb3styles.net/prosilver
Vreselijk! Dat is dus precies wat ik niet wil. Je kunt best een betere skin kiezen. Zoals degene die we nu hebben.
Vreselijk! Dat is dus precies wat ik niet wil. Je kunt best een betere skin kiezen. Zoals degene die we nu hebben.
Ik ga eens kijken, je weet nooit of er een nerd is geweest die hem voor de nieuwste versie heeft gemaakt.
Jion schreef:Ik opteer ook voor iets dat rustiger voor de ogen is.
Ik vind wat we nu hebben helemaal goed hoor. Niets meer aan doen.
Met mijn autistische inslag is wennen aan een nieuwe skin (heet dat echt zo?) een welhaast onneembare barrière.
Ik weet niet of deze skin/layout überhaupt nog bestaat in nieuwere versies van phpBB.
Maar er zijn vast andere, rustige skins/layouts te vinden.
En evt zou dat ook nog zelf in te stellen kunnen zijn/worden via je gebruikerspaneel.
Wat ik zelf heel belangrijk vind aan de huidige skin (Ja sorry zo heet dat nu eenmaal) is dat er weinig loze ruimte is, de tekst van de berichten (Waar het toch om draait) een groot stuk inneemt, en dat alle knopjes klein zijn en op de juiste plek zitten. En de kleuren zijn prettig voor de ogen, niet zo schel.