Honden in bed

Wilt u weten hoe een ander over bepaalde dingen denkt? Plaats dan hier uw poll.

Moderator: moderatorteam

Brand los

Ja, lijkt me heerlijk
10
9%
Ja, maar wel met veel minder honden
54
48%
Nee, ik moet geen hond in bed
40
36%
Anders
8
7%

Totaal aantal stemmen: 112

Bericht
Auteur
Antonetta
Vaste gebruiker
Ik heb een hond: Ja
Mijn ras(sen): Ik heb een kruising chihuahua x pinscher en een kruising shih tzu x chihuahua.
Aantal honden: 2

Re: Honden in bed

#91 Bericht door Antonetta »

Ik slaap zonder hond, ik ben veel te bang dat ik er op ga liggen en ik heb astma dus het is geen goed idee.
Afbeelding.
Semper Fidelis, Coco, Gipsy, Gizmo en Mowgli.

Zamunda
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): .
Lais: RRxCCxAB
Willem: Kretaan
Ravi: windhondkruising
Aantal honden: 3

#92 Bericht door Zamunda »

Stapper schreef:Ontbijten op bed, hond(en) op bed. Nee, ik kan geen kruimel in bed verdragen. Trouwens nog liever ontbijt op bed dat al dat zand wat onze honden meeslepen. Dat soppende geluid van dat likken. Mmm, daar slaap ik niet goed op. Als ik dichtbij mijn honden wil zijn ga ik op de grond zitten en bij hun liggen. Ook goor maar daarna lekker douchen.
Jemig. Ik kan me er niks bij voorstellen, wat ontzettend ongezellig! Douchen ook echt als je even op de grond/bij je hond gezeten hebt :80: .
Afbeelding

Laissah: never a dull moment :I: -||- Mistertje. Dag lieve jongen :love: -||- Willempie -||- Ravi

Rebble
Vaste gebruiker
Aantal honden: 1

#93 Bericht door Rebble »

Charlie komt alleen boven als ze in bad moet of even apart moet zitten, dan gaat ze in mijn slaapkamer. Maar in bed willen we allebei niet, ze gaat niet uit zichzelf, niet op uitnodiging en niet op commando op bed. Als ik haar erop til weet ze niet hoe snel ze er weer vanaf moet springen :Q:
Ik vind t ook vies, ik wil geen haren en zand in bed dus we zijn het gelukkig eens met elkaar.
Afbeelding

Marion.
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Golden Retriever

#94 Bericht door Marion. »

Niks gezelligers dan een hond op bed. 's Nachts beetje wakker worden, en dat ze dan gelijk een beetje naar voren tijgert om je een kusje te geven en dan helemaal tegen je aan gaat liggen verder snurken.
In het weekend tutten we altijd in bed met een kan koffie en de kranten. Sis een stokje. Als ze die op heeft wil ze nog wel eens beneden verder slapen. Vind ik uitermate ongezellig. Ze ligt trouwens wel op bed, niet onder de dekens.
gr. Marion en een lebber van Sis en Teun
Afbeelding

Stapper
Vaste gebruiker

#95 Bericht door Stapper »

Sandra&co schreef:
Stapper schreef:Als ik dichtbij mijn honden wil zijn ga ik op de grond zitten en bij hun liggen. Ook goor maar daarna lekker douchen.
Je kunt ook eens stofzuigen/dweilen als het allemaal zo goor is :mrgreen:

:LOL: Daar heb je helemaal gelijk in. Wij wonen vlak bij het bos en onze tuin is ook een soort bos. Ontzettend zanderig. ( ipv gras hebben wij mos) Boet heeft veel en lang haar. Na een wandeling waarbij hij meestal ook een door diverse vennetjes heen loopt neemt hij gewoon veel zand en aarde mee. Als hij even gelegen heeft dan zie je precies waar dat was. Bente heeft dat veel minder die heeft kort haar en ipv zand heb ik door heel het huis haar haren. 1 keer per dag maak ik de vloer schoon en knipper met mijn ogen ... vies. geef niets want een mooie omgeving!
Waar ik eerst woonde had ik met etenswaren die op de grond valt de 5 sec regel. Ligt het korter dan 5 sec kan je het nog best eten. Hier werkt dat niet (heb ik uit ervaring), gelijk zand.
Het is zoals het is.

Stapper
Vaste gebruiker

#96 Bericht door Stapper »

Zamunda schreef:
Stapper schreef:Ontbijten op bed, hond(en) op bed. Nee, ik kan geen kruimel in bed verdragen. Trouwens nog liever ontbijt op bed dat al dat zand wat onze honden meeslepen. Dat soppende geluid van dat likken. Mmm, daar slaap ik niet goed op. Als ik dichtbij mijn honden wil zijn ga ik op de grond zitten en bij hun liggen. Ook goor maar daarna lekker douchen.
Jemig. Ik kan me er niks bij voorstellen, wat ontzettend ongezellig! Douchen ook echt als je even op de grond/bij je hond gezeten hebt :80: .
https://imgur.com/gallery/G5ybEFJ
Elke keer douchen is idd wat overdreven omschreven :F:
Gelukkig hebben ze qua contact liggen mijn zoon :I:
Het is zoals het is.

Zamunda
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): .
Lais: RRxCCxAB
Willem: Kretaan
Ravi: windhondkruising
Aantal honden: 3

#97 Bericht door Zamunda »

Zoon snapt het :I: .
Afbeelding

Laissah: never a dull moment :I: -||- Mistertje. Dag lieve jongen :love: -||- Willempie -||- Ravi

** Angela **
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Duitse herder
Aantal honden: 1

#98 Bericht door ** Angela ** »

Nee

Toen ik alleen woonde mochten Elena op het voeteneind liggen
Maar alleen als de deken erop lag , en als ze niet loops was

Nu wonen we gelijkvloers , honden mogen op de slaapkamer
Maar niet op bed
Ze hebben een eigen matras en kunnen ook in de gang liggen

Al wil Pinky nog wel eens proberen om op bed te klimmen
Maar helaas , ook prinsesjes mogen niet op bed
Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints

Kruimel53
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): IJslandse Hond

#99 Bericht door Kruimel53 »

:hmmm: dat is wederzijds :pffff:

Hier wel in de slaapkamer en op de bank (waar ik zelf nooit zit) maar niet in bed. Past niet en ik slaap niet. De heren vinden het trouwens ook niet echt wat, dat zijn geen contactliggers en ze hebben het snel warm.
Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “Poll”