Wat mij betreft dan.
Ik kwam dit tegen op ons onvolprezen internet:
De twintig prachtige Angel Essences in deze populaire set creëren een brug tussen onze wereld van alledag en die van het rijk van de Engelen. De Engelen werken via deze Essences om je de positieve eigenschappen ervan diep in je bewustzijn te laten doordringen, waardoor transformatie en hoger bewustzijn mogelijk worden.
Uit de spirituele winkel
Wat mij betreft water met wat alcohol dat tegen een exorbitant bedrag verkocht wordt, als je naar de verhouding ingrediënten/prijs kijkt.
Nanna schreef:Wat mij betreft dan.
Ik kwam dit tegen op ons onvolprezen internet:
De twintig prachtige Angel Essences in deze populaire set creëren een brug tussen onze wereld van alledag en die van het rijk van de Engelen. De Engelen werken via deze Essences om je de positieve eigenschappen ervan diep in je bewustzijn te laten doordringen, waardoor transformatie en hoger bewustzijn mogelijk worden.
Uit de spirituele winkel
Wat mij betreft water met wat alcohol dat tegen een exorbitant bedrag verkocht wordt, als je naar de verhouding ingrediënten/prijs kijkt.
Op zich roepen geuren wel bepaalde gevoelens op.
Als Merel vrolijker wordt van de Engel van Genade dan van een kopje kamillethee, moet ze dat lekker zelf weten.
Dat "gedeel" van onzinwatertjes en andere lulkoek bij serieuze medische problemen staat me wel ontzettend tegen.
Houd je eigen gekte maar fijn bij jezelf.
Ik kan er slecht tegen. Vind het geld aftroggelen van goedgelovige mensen.
Maar goed, als je er blij van wordt moet je het inderdaad maar kopen, zo is het natuurlijk ook weer wel.
Ik zou het voor mezelf zondegeld vinden.
Ga bijvoorbeeld ook niet van die keramische kralen kopen die teken tegen zouden houden. Dat is toch complete waanzin.
Ik geloof er geen hol van, maar het placebo effect kan spectaculaire dingen doen. En als mensen blij worden van dit soort comsum-spiri-dingen en daar hun zuurverdiende geld aan willen uitgeven moeten ze dat zelf maar weten.
Ik ben zelf veel met spiritualiteit/natuurreligie bezig maar heb daar nooit geld voor betaald en zal er ook nooit geld voor vragen, en zo hoort het wat mij betreft ook.
Nanna schreef:Ik kan er slecht tegen. Vind het geld aftroggelen van goedgelovige mensen.
Maar goed, als je er blij van wordt moet je het inderdaad maar kopen, zo is het natuurlijk ook weer wel.
Ik zou het voor mezelf zondegeld vinden.
Ga bijvoorbeeld ook niet van die keramische kralen kopen die teken tegen zouden houden. Dat is toch complete waanzin.
Het internet puilt uit van charlatans en parasieten die goedgelovigen, naïevelingen en zieken en wanhopige mensen van hun zuurverdiende centjes afhelpen.
Heb anders ingevult, het is pure oplichting maar het placebo effect kan mensen helpen met hun rouwproces. In die zin kan het dus gedeeltelijk werken maar niet op de manier waarop de verkopers het brengen.
Nanna schreef:
Mijn schoonzusje is zo'n type. Zij had het idee want ze had nog geen teek gezien.
Ik ben een vals loeder dus ik vertelde dat ik in mijn tuin een plant had neergezet die olifanten verjaagt. En dat het helpt want ik heb er nog geen 1 in mijn tuin gezien.
Laatst gewijzigd door Bonnie F op 02 nov 2019 13:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Niets, maar dan ook niets komt zo vriendelijk op je af als een kletsnatte hond.
Jion schreef:Ik geloof er geen hol van, maar het placebo effect kan spectaculaire dingen doen. En als mensen blij worden van dit soort comsum-spiri-dingen en daar hun zuurverdiende geld aan willen uitgeven moeten ze dat zelf maar weten.
Nanna schreef:
Mijn schoonzusje is zo'n type. Zij had het idee want ze had nog geen teek gezien.
Ik ben een vals loeder dus ik vertelde dat ik in mijn tuin een plant had neergezet die olifanten verjaagt. En dat het helpt want ik heb er nog geen 1 in mijn tuin gezien.
Jion schreef:Ik geloof er geen hol van, maar het placebo effect kan spectaculaire dingen doen. En als mensen blij worden van dit soort comsum-spiri-dingen en daar hun zuurverdiende geld aan willen uitgeven moeten ze dat zelf maar weten.
Precies, placebo-effect is ook effect.
Ook bij gewone, wél werkzame, middelen treedt het placebo-effect op, het placebo-effect is niet voorbehouden aan onwerkzame middelen.
Precies, placebo-effect is ook effect.
Ook bij gewone, wél werkzame, middelen treedt het placebo-effect op, het placebo-effect is niet voorbehouden aan onwerkzame middelen.
Overigens hoorde ik onlangs dat veel mensen die wéten dat ze een placebo krijgen toch nog reageren!
Hoe dat werkt snappen ze zelf ook niet.
Overigens vind ik dat je het gewoon verdient om uitgebuit te worden als je denkt dat je engelen en hun werking kunt aanschaffen.
Hedenavond Bingo-avond op de forumvriendengroep. Meer dan 340 leden!
Meld je ook aan en win een prijs!
Ik heb niets tegen oplichters. Het is ook een vak, waar je goed in bent of niet, waar je succesvol of minder succesvol in kan zijn.
En als je goedgelovig bent ben je toch niet ook meteen achterlijk. Je kunt toch minder goedgelovige vrienden maken waar je even bij informeert als je ook maar vermoedt dat je geflest gaat worden?
Cleva schreef:Overigens hoorde ik onlangs dat veel mensen die wéten dat ze een placebo krijgen toch nog reageren!
Hoe dat werkt snappen ze zelf ook niet.(...)