Sandra&co schreef:
Ja. En zich dan niet eens schamen, wetende(?) dat dat beest niet meer beter weet dan dat eten pijn doet.
Je wil ze de kost niet geven...pas nog meegemaakt bij de DA.
Wij zaten daar voor een gebitsreiniging van onze Joe, bijna 10 jaar, sinds twee jaar bij ons als herplaatser.
Zitten daar tegelijk ook mensen met een klein hondje, dan wordt er een vragenlijst ingevuld/doorgenomen, dat hondje was ook 10 jaar, vraag de DA assistente of ze ook bloedonderzoek moeten doen, wordt er meteen gesnauwd, niet nodig, het is al allemaal duur genoeg zo...er mochten enkel de minimale hoogstnodige dingen gedaan worden.
Dat arme ding moet ook al jaren last gehad hebben.
Nu had de DA mij gebeld tijdens de behandeling, dat het gebit slechter was als wat wij dachten, en dat ze nogal wat tanden/kiezen moesten trekken, en dat daarmee de behandeling een stuk duurder zou worden als ingepland.
Nu ja, ik gezegd doe maar wat nodig is. In de veronderstelling dat het idd om mijn hond ging.
Gaan we de hond ophalen, kijk ik in zijn bek om te zien wat er getrokken is, blijkt de DA zich vergist te hebben van telefoonnummer, onze Joe had nog zijn kiezen en nu mooie blinkend schone tandjes
Het goeie eraan is dat het kleine hondje nu wel in ieder geval de behandeling heeft gehad die broodnodig was.
Of die eigenaar er zo blij mee was? Vermoedelijk niet.
Kon er achteraf de humor nog wel van inzien nadat we over de schrik heenwaren.