Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! [url=https://www.hondenforum.nl/plaza/viewtopic.php?t=338121]Klik hier om te reageren


Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!


Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Froo na de narcose

Voor alle hondenfotos

Moderator: moderatorteam

kooi
Zeer actief
Berichten: 12902
Lid geworden op: 05 mei 2012 11:12
Mijn ras(sen): Roemeense straatmadelief
Aantal honden: 1

Re: Froo na de narcose

Ongelezen bericht door kooi »

Dat is dan gelukkig ook weer achter de rug! :ok:
Gebruikersavatar
DeDiana
Zeer actief
Berichten: 19319
Lid geworden op: 13 nov 2011 13:17
Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
Aantal honden: 4
Locatie: Spanje

Re: Froo na de narcose

Ongelezen bericht door DeDiana »

Bekend verhaal voor mij dat ze na een narcose bij de dierenarts alweer heel levendig zijn en dan thuis alsnog behoorlijk suf en van het padje zijn. Zal de stress en adrenaline wel zijn van het wakker worden bij de dierenarts, eenmaal thuis kunnen/durven ze wel echt toe te geven aan die sufheid.

Fijn dat het achter de rug is en hopelijk komen er geen gekke dingen uit het onderzoek van dat bultje. En knutselen met oude T-shirts en mouwen is ook helemaal mijn ding, ik vind dat je er mooie outfits van gemaakt hebt! :D
Gebruikersavatar
thom
Zeer actief
Berichten: 43749
Lid geworden op: 29 sep 2006 04:30
Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
Aantal honden: 1
Locatie: Bussum
Contacteer:

Re: Froo na de narcose

Ongelezen bericht door thom »

Arme Froo, beterschap.
Afbeelding
Onze Portugese Quin.
Gebruikersavatar
dagmar88
Zeer actief
Berichten: 47376
Lid geworden op: 27 aug 2009 22:54

Re: Froo na de narcose

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Ahhh dat trieste bekkie.
Frootje schreef: 21 jul 2021 22:22 Maar goed. Ik ging haar ophalen met een lekker warme deken in de aanslag en ik zou haar naar de auto tillen en dan kon ze thuis lekker verder slapen. Komt ze ineens op eigen pootjes de wachtkamer in gerend. Ze was allang wakker, rot op met je deken en kom hier met die knuffels. :LOL:
Wat een verschil joh. Nu had Sjaak niet uitgeslapen verder (roes), maar in de auto kreeg die toch een ketaminehigh :80: Echt heel zielig.
Na drie uur heb ik hem maar in een bench met een doek gesmeten en daar kwam ie 's ochtends weer uit als een baas haha.
Gebruikersavatar
Mozesmand
Actief
Berichten: 163
Lid geworden op: 17 mei 2021 15:58
Mijn ras(sen): Strassenhund
Aantal honden: 0

Re: Froo na de narcose

Ongelezen bericht door Mozesmand »

Ach toch... narcosetroep :(
Hopelijk nu heeeeel lang mooie tandjes (en geen gekkebultjesdingen)!
Gebruikersavatar
Chihuahua-paws
Zeer actief
Berichten: 23470
Lid geworden op: 14 jul 2011 13:29
Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar
Aantal honden: 2

Re: Froo na de narcose

Ongelezen bericht door Chihuahua-paws »

Saartje had er ook weer een. Vandeweek tijdens een wandeling kreeg ze een hoestbui en had geen zin meer. Maar eenmaal thuis niks gemerkt. Paar dagen later een enge hoest/kriebelbui. Kwam de gras(spriet) langs haar oog naar buiten.

Afgelopen jaar had ze het ook al. Toen dachten wij en de dierenarts aan kennelhoest totdat het gras uit haar neus kwam.

Dex heeft het nog nooit gehad. En Toots ook niet. Maar Saartje die trekt gras uit de grond. Elke spriet die kennelijk Niet geleid zoals haar aanstaat die niet er aan geloven. Denk dat het bij haar zo gebeurd. En gewoon in de tuin. Afgelopen jaar op het speelveld.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..

Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
kooi
Zeer actief
Berichten: 12902
Lid geworden op: 05 mei 2012 11:12
Mijn ras(sen): Roemeense straatmadelief
Aantal honden: 1

Re: Froo na de narcose

Ongelezen bericht door kooi »

Altijd leuk als de d.a.'s je hond leuk vinden.
Fijn dat het goed is afgelopen allemaal. snel weer vergeten. :E:
kooi
Zeer actief
Berichten: 12902
Lid geworden op: 05 mei 2012 11:12
Mijn ras(sen): Roemeense straatmadelief
Aantal honden: 1

Re: Froo na de narcose

Ongelezen bericht door kooi »

Frootje schreef: 28 jul 2021 14:38 Dat is zeker fijn inderdaad. :F:

Ik heb haar na de operarie en narcose zoveel mogelijk gewoon meegenomen voor normale wandelingen. Niet lopen naast de scootmobiel en zo, gewoon even rustig aan om goed bij te komen. Twee dagen geleden ging ze toen ik haar mee naar buiten wilde nemen al spontaan op de plank van de scooter zitten, gisteren ook weer. Maar beide keren gezegd dat we niet gingen en dat we gewoon gingen lopen, over een weekje zouden we wel weer als vanouds gaan rennen. Maar vanochtend ging ze weer op de plank zitten en ik kon die teleurgestelde oogjes niet meer weerstaan. :LOL: Ze heeft dus vanmorgen alweer een fijn rondje naast de scooter gerend en ze is helemaal in een tophumeur nu. :engel: Ik heb haar beter verklaard. :LOL:


:E:
Plaats reactie

Terug naar “Foto's”