Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! [url=https://www.hondenforum.nl/plaza/viewtopic.php?t=338121]Klik hier om te reageren


Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!


Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Vizsla Flint

Voor alle hondenfotos

Moderator: moderatorteam

Gebruikersavatar
georges
Zeer actief
Berichten: 889
Lid geworden op: 31 dec 2016 11:48
Mijn ras(sen): een Peruaanse naakthond & een lurcher
Aantal honden: 2

Re: Vizsla Flint

Ongelezen bericht door georges »

Ik heb eigenlijk nog nooit een lelijke vizsla gezien :I:
Gebruikersavatar
sirene
Zeer actief
Berichten: 14192
Lid geworden op: 29 aug 2003 20:57
Contacteer:

Re: Vizsla Flint

Ongelezen bericht door sirene »

Ik vind het verschil tussen reuen en teven bij dit ras heel groot. Reuen zijn (over het algemeen) inderdaad heel onbesuisd en vaak ook enorme patsers (zonder echt te gaan knokken trouwens). De teven vind ik veel makkelijker en gecontroleerder. Is dat alleen hier of valt jou dat ook op?

Is dit een intacte jonge reu? Ik vind zijn hoofd zo weinig opgevuld voor een intacte reu.
Groetjes Sonja
Afbeelding
en de nakers
Persistence
Zeer actief
Berichten: 4745
Lid geworden op: 17 jan 2016 20:05

Re: Vizsla Flint

Ongelezen bericht door Persistence »

sirene schreef: 16 jul 2021 17:44 Ik vind het verschil tussen reuen en teven bij dit ras heel groot. Reuen zijn (over het algemeen) inderdaad heel onbesuisd en vaak ook enorme patsers (zonder echt te gaan knokken trouwens). De teven vind ik veel makkelijker en gecontroleerder. Is dat alleen hier of valt jou dat ook op?
Zo zie ik dat ook wel bij de vizslas hier. De teefjes zijn niet onderdanig, maar heel bescheiden wel tegenover andere honden.
Plaats reactie

Terug naar “Foto's”