Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! [url=https://www.hondenforum.nl/plaza/viewtopic.php?t=338121]Klik hier om te reageren


Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!


Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Sociale Ollebol

Voor alle hondenfotos

Moderator: moderatorteam

Saba
Zeer actief
Berichten: 520
Lid geworden op: 03 sep 2008 16:13

Re: Sociale Ollebol

Ongelezen bericht door Saba »

Ik zit hier apetrots te wezen. :mann:

:I:
Laatst gewijzigd door Saba op 16 jul 2021 17:02, 1 keer totaal gewijzigd.
laeken
Zeer actief
Berichten: 32016
Lid geworden op: 26 sep 2002 19:45
Aantal honden: 0

Re: Sociale Ollebol

Ongelezen bericht door laeken »

Ik las ook sociale oliebol hahaha. Ik kom heel vaak een jonge barbet tegen de laatste tijd. Wat een energie. Helaas is hij dol op Guus en wat minder onder de indruk van zijn "rot op!" gebrom. Voor Bas heeft hij geheel terecht.....not....heilig ontzag gelukkig want hij is enorm wild en hardhandig met mijn honden. Guus moet het dan echt ontgelden en ik vrees dat die hem een keer flink in zijn smoel hakt. Tot nu toe doet hij beleefd maar mopperig maar hij begint die hond wel meer en meer zat te worden. Hij verzuipt hem met zwemmen en pakt zijn stokken af. Slaat met poten op zijn rug en rent hem hardhandig omver. Super lieve hond maar ik vind het niet heel erg leuk. Ze doen hun best maar hij komt elke keer aanrennen en luistert nog niet zo goed met zijn 9 maandjes. Mooi en lief beest verder hoor.
Afbeelding
laeken
Zeer actief
Berichten: 32016
Lid geworden op: 26 sep 2002 19:45
Aantal honden: 0

Re: Sociale Ollebol

Ongelezen bericht door laeken »

De oren zijn goed. Klopt dus toch dat dat goed komt. Super mooie whippet. Ik hoor via via natuurlijk over zijn zus.
Afbeelding
Gebruikersavatar
sirene
Zeer actief
Berichten: 14192
Lid geworden op: 29 aug 2003 20:57
Contacteer:

Re: Sociale Ollebol

Ongelezen bericht door sirene »

Ik vind het echt zo'n leuk whippet! :I: mooi en een hele leuke uitstraling
laeken schreef: 16 jul 2021 16:58 Ik las ook sociale oliebol hahaha. Ik kom heel vaak een jonge barbet tegen de laatste tijd. Wat een energie. Helaas is hij dol op Guus en wat minder onder de indruk van zijn "rot op!" gebrom. Voor Bas heeft hij geheel terecht.....not....heilig ontzag gelukkig want hij is enorm wild en hardhandig met mijn honden. Guus moet het dan echt ontgelden en ik vrees dat die hem een keer flink in zijn smoel hakt. Tot nu toe doet hij beleefd maar mopperig maar hij begint die hond wel meer en meer zat te worden. Hij verzuipt hem met zwemmen en pakt zijn stokken af. Slaat met poten op zijn rug en rent hem hardhandig omver. Super lieve hond maar ik vind het niet heel erg leuk. Ze doen hun best maar hij komt elke keer aanrennen en luistert nog niet zo goed met zijn 9 maandjes. Mooi en lief beest verder hoor.
Dat gaat ie dan ook niet meer doen :mrgreen:
Groetjes Sonja
Afbeelding
en de nakers
gonnie
Zeer actief
Berichten: 23574
Lid geworden op: 11 jan 2011 10:51
Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
Aantal honden: 2

Re: Sociale Ollebol

Ongelezen bericht door gonnie »

Mellow schreef: 16 jul 2021 16:54 Ik las eerst ' sociale oliebol' :schrik: :LOL:

Wat is hij toch prachtig :I: :I:
Hahaha, dat las ik ook.
Afbeelding

Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
laeken
Zeer actief
Berichten: 32016
Lid geworden op: 26 sep 2002 19:45
Aantal honden: 0

Re: Sociale Ollebol

Ongelezen bericht door laeken »

sirene schreef: 16 jul 2021 17:01 Ik vind het echt zo'n leuk whippet! :I: mooi en een hele leuke uitstraling
laeken schreef: 16 jul 2021 16:58 Ik las ook sociale oliebol hahaha. Ik kom heel vaak een jonge barbet tegen de laatste tijd. Wat een energie. Helaas is hij dol op Guus en wat minder onder de indruk van zijn "rot op!" gebrom. Voor Bas heeft hij geheel terecht.....not....heilig ontzag gelukkig want hij is enorm wild en hardhandig met mijn honden. Guus moet het dan echt ontgelden en ik vrees dat die hem een keer flink in zijn smoel hakt. Tot nu toe doet hij beleefd maar mopperig maar hij begint die hond wel meer en meer zat te worden. Hij verzuipt hem met zwemmen en pakt zijn stokken af. Slaat met poten op zijn rug en rent hem hardhandig omver. Super lieve hond maar ik vind het niet heel erg leuk. Ze doen hun best maar hij komt elke keer aanrennen en luistert nog niet zo goed met zijn 9 maandjes. Mooi en lief beest verder hoor.
Dat gaat ie dan ook niet meer doen :mrgreen:
Denk ik wel. Ze trainen met dummies op water, roepen en komen etc. Ik denk dat de hond even een puberale bananen in de oren tijd heeft. Want ze zijn echt serieus aan het trainen. Met twee man. Een laat hem los en de andere roept etc. Hele lieve serieuze mensen. Maar helaas is de hond wel echt dol op honden en stuift daar dan op lange afstand al naartoe. :engel: En dan zijn de bananen in de oren helemaal aanwezig. En dat is voor mijn honden niet prettig. De hond is niet weg te slaan bij Guus en gaat ook echt niet weg. En Guus ergert zich op een manier die ik helemaal niet van hem kan. Grommen, snappen, weggrauwen en zelfs tegen de hond opspringen. Weg jij! Maar die hond gaat nergens heen en blijft Guus onderduwen in het water en zijn stokken uit zijn bek trekken en hem omver beuken. Niet zo leuk helaas. :U:
Afbeelding
Gebruikersavatar
georges
Zeer actief
Berichten: 889
Lid geworden op: 31 dec 2016 11:48
Mijn ras(sen): een Peruaanse naakthond & een lurcher
Aantal honden: 2

Re: Sociale Ollebol

Ongelezen bericht door georges »

Heel knap hondje ! Met staande oren was hij nóg knapper :mann:
Persistence
Zeer actief
Berichten: 4745
Lid geworden op: 17 jan 2016 20:05

Re: Sociale Ollebol

Ongelezen bericht door Persistence »

georges schreef: 16 jul 2021 17:24 Heel knap hondje ! Met staande oren was hij nóg knapper :mann:
Eens, dat stond hem goed.
Gebruikersavatar
Maggie
Vaste gebruiker
Berichten: 21
Lid geworden op: 11 sep 2018 16:06
Mijn ras(sen): Whippet
Aantal honden: 5

Re: Sociale Ollebol

Ongelezen bericht door Maggie »

Nou ja, het is ook een sociale oliebol...en dol op een dagje bij zijn tante Jacq. Gelukkig hebben ze binnenkort vakantie, om bij te komen. En de oliebol? :slaap2:
Gebruikersavatar
georges
Zeer actief
Berichten: 889
Lid geworden op: 31 dec 2016 11:48
Mijn ras(sen): een Peruaanse naakthond & een lurcher
Aantal honden: 2

Re: Sociale Ollebol

Ongelezen bericht door georges »

Nanna schreef: 28 jul 2021 20:51 Hier kun je je hart ophalen :LOL:

Afbeelding
Haha ! Whippets naar mijn hart :mann:
Plaats reactie

Terug naar “Foto's”