Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! [url=https://www.hondenforum.nl/plaza/viewtopic.php?t=338121]Klik hier om te reageren


Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!


Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Opgestaan, plaatsje vergaan

Voor alle hondenfotos

Moderator: moderatorteam

Gebruikersavatar
Doyaquba
Zeer actief
Berichten: 2041
Lid geworden op: 03 jul 2019 20:30
Mijn ras(sen): Boxer
Aantal honden: 1

Opgestaan, plaatsje vergaan

Ongelezen bericht door Doyaquba »

Meneer de directeur :mrgreen:
Hij heeft zijn plekjes wel gevonden, en hij is net een dag in ons nieuwe huis. Het is zo'n makkelijke kerel

Afbeelding
Gebruikersavatar
thom
Zeer actief
Berichten: 43748
Lid geworden op: 29 sep 2006 04:30
Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
Aantal honden: 1
Locatie: Bussum
Contacteer:

Re: Opgestaan, plaatsje vergaan

Ongelezen bericht door thom »

Groot gelijk. Laat eens wat meer zien van het nieuwe huis. Is de verhuizing goed en snel verlopen ?
Afbeelding
Onze Portugese Quin.
Gebruikersavatar
Doyaquba
Zeer actief
Berichten: 2041
Lid geworden op: 03 jul 2019 20:30
Mijn ras(sen): Boxer
Aantal honden: 1

Re: Opgestaan, plaatsje vergaan

Ongelezen bericht door Doyaquba »

thom schreef: 10 mei 2021 21:19 Groot gelijk. Laat eens wat meer zien van het nieuwe huis. Is de verhuizing goed en snel verlopen ?
Goed wel, snel niet. Zijn 3 weken bezig geweest (nouja niet non-stop maar steeds een paar dagen) met klussen.
Maar goed het is nu wel fijn.
Nieuwe douche geplaatst o.a., kitranden vervangen (moeten nog een paar), lampjes gefixt, gordijnen moeten nog goed opgehangen maar zijn half af, heeeel veel gepoetst. Maar alles staat (wel scheef want het hele huis is scheef :LOL: )
Nee alle gekheid op een stokje, ik ben heel blij. Moet alleen enorm wennen aan de honden uitlaten en dat het dan af en toe echt heel druk is en mensen me raar aankijken omdat mijn honden groot en eng zijn ofzo :LOL: . En de honden moeten ook nog wennen aan alle drukte en nieuwe indrukken. Komt goed, het huisje is heel fijn en de straat waar het staat. Maar voor lekker vrij wandelen moeten we maar wat plekjes opzoeken met de auto. Ik kan ze ook nog niet echt tegelijk uitlaten zonder een soort sneu figuur te zijn die uitgelaten wordt :pffff: ja zonder afleidingen wel, maar hier... :LOL:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Doyaquba
Zeer actief
Berichten: 2041
Lid geworden op: 03 jul 2019 20:30
Mijn ras(sen): Boxer
Aantal honden: 1

Re: Opgestaan, plaatsje vergaan

Ongelezen bericht door Doyaquba »

M'n blauw geverfde slaapkamertje

Afbeelding

Afbeelding

En de vernieuwde badkamer (nog niet helemaal af). Grappig want de oude regendouche was eraf, even buiten gelegd en een uurtje later was het ding verdwenen :O:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Het is allemaal lang en smal, in de samenvatting.
Persistence
Zeer actief
Berichten: 4745
Lid geworden op: 17 jan 2016 20:05

Re: Opgestaan, plaatsje vergaan

Ongelezen bericht door Persistence »

Wat een heerlijk tuintje heb je! Vast ook nog wel ff wennen voor je honden als ze in een nieuw huis alleen moeten blijven als je ze om en om uitlaat?
Gebruikersavatar
Doyaquba
Zeer actief
Berichten: 2041
Lid geworden op: 03 jul 2019 20:30
Mijn ras(sen): Boxer
Aantal honden: 1

Re: Opgestaan, plaatsje vergaan

Ongelezen bericht door Doyaquba »

Persistence schreef: 10 mei 2021 22:32 Wat een heerlijk tuintje heb je! Vast ook nog wel ff wennen voor je honden als ze in een nieuw huis alleen moeten blijven als je ze om en om uitlaat?
Ja echt lekker! Wel even wennen voor ze dat er overal mensen te zien zijn haha, helemaal vrijstaand en 1000 m2 naar een postzegeltje en rondom mensen en balkons :schrik: het zijn echt plattelandshondjes. Maar ik vind dat ze het super doen! Helemaal niet veel blaffen oid.

Ik denk het wel, heb het nog niet gedaan. M'n zusje was er vanochtend nog even dus toen was zij nog bij ze. En vanmiddag en vanavond probeerde ik ze tegelijk. Maar dat vond ik nog wel heftig. Want loopse en felle tante heb ik eigenlijk mijn handen vol aan en dan gaat ze ook nog Don pesten...ze loopt niet zo netjes mee :O:
Morgen ga ik ze wel om en om doen, kwartiertje eerst per hond, kijken of ze dat oké vinden. Ik moet eigenlijk woensdag ook 2 uurtjes naar werk namelijk dus zouden ze ook al alleen zitten. Stond niet in de planning, maar spoedvergadering :O: maar ik kan ze altijd nog in de auto doen als het leuk weer is, we gaan daarna toch naar training.
Verhuizen is wel stressvol :mann:
Persistence
Zeer actief
Berichten: 4745
Lid geworden op: 17 jan 2016 20:05

Re: Opgestaan, plaatsje vergaan

Ongelezen bericht door Persistence »

Spannend dus nog even, maar komt vast goed! Denk dat de honden toch wel moe zullen zijn van zoveel prikkels ineens.

En ja verhuizen en klussen is ook niet mijn hobby :8):
Gebruikersavatar
Doyaquba
Zeer actief
Berichten: 2041
Lid geworden op: 03 jul 2019 20:30
Mijn ras(sen): Boxer
Aantal honden: 1

Re: Opgestaan, plaatsje vergaan

Ongelezen bericht door Doyaquba »

Persistence schreef: 10 mei 2021 22:45 Spannend dus nog even, maar komt vast goed! Denk dat de honden toch wel moe zullen zijn van zoveel prikkels ineens.

En ja verhuizen en klussen is ook niet mijn hobby :8):
Ja ze zijn na 20 minuten buiten al bekaf.
Plaats reactie

Terug naar “Foto's”