Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! [url=https://www.hondenforum.nl/plaza/viewtopic.php?t=338121]Klik hier om te reageren


Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!


Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Streepje voor

Voor alle hondenfotos

Moderator: moderatorteam

Floortje
Zeer actief
Berichten: 4002
Lid geworden op: 09 dec 2004 21:59
Aantal honden: 2

Streepje voor

Ongelezen bericht door Floortje »

En nog een streepje :cheer:
Er woont hier in de buurt nog een Hollander, een week ouder. Hetzelfde ras, maar toch een heel andere kleur, bouw en vacht.
Ysta (donker) is 12 weken, Kees 13 (beide teefjes).
Lompe telefoonfoto's, maar te leuk om niet te plaatsen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Rakoes staat hier even te mokken aan de riem. Ze regelt soms een beetje te veel, de kleine bemoeial, dus even een time-out.

Afbeelding
Pauline
Zeer actief
Berichten: 396
Lid geworden op: 26 dec 2010 00:18
Mijn ras(sen): Hollandse herder
Aantal honden: 0
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Streepje voor

Ongelezen bericht door Pauline »

Leuk voor ze, zo'n speelmaatje van hetzelfde formaat. De lichte lijkt me het zachtste van de twee aan de houding te zien, kan dat kloppen?
Laura84
Zeer actief
Berichten: 6252
Lid geworden op: 14 jul 2011 15:51
Mijn ras(sen): Hollandse Herder Langhaar
Aantal honden: 2
Locatie: noord holland
Contacteer:

Re: Streepje voor

Ongelezen bericht door Laura84 »

Oeh, een zilver gestroomde!
Leuke foto's
Groetjes Laura, en de streepjes bende, Fix en Laicka
Afbeelding
Floortje
Zeer actief
Berichten: 4002
Lid geworden op: 09 dec 2004 21:59
Aantal honden: 2

Re: Streepje voor

Ongelezen bericht door Floortje »

Pauline schreef: 07 mei 2021 16:22 Leuk voor ze, zo'n speelmaatje van hetzelfde formaat. De lichte lijkt me het zachtste van de twee aan de houding te zien, kan dat kloppen?
Ja, Kees is wel zachter denk ik. Ze is enigst hond in een gezin met vier kinderen en is door de fokker uitgekozen op basis van het lieve karakter.
Ze zijn sowieso heel verschillend. Ysta is helemaal gek op Rakoes, dat was vanaf de eerste seconde een supermatch, maar van vreemde honden moet ze weinig hebben.
Het duurde nu ook zeker 10 minuten voordat ze echt met Kees ging spelen. Kees daarentegen is heel open en wil juist met iedere hond spelen.

Qua uiterlijk verschillen ze ook heel erg, Ysta is een week jonger, maar groter en zwaarder met enorme voeten. Ze heeft een pluizige vacht met alleen bovenop haar rug stug, golvend haar. Kees heeft een langere vacht die overal hetzelfde is, het is stugger en steiler. Kees is vierkant gebouwd terwijl Ysta wat langer is in de rug. Kees heeft ook een wat spitser bekkie, bijna Mechel-achtig.
blondie
Zeer actief
Berichten: 30331
Lid geworden op: 29 jun 2007 23:44
Aantal honden: 2

Re: Streepje voor

Ongelezen bericht door blondie »

Wat een leuk stel zo :I:
Plaats reactie

Terug naar “Foto's”