Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! [url=https://www.hondenforum.nl/plaza/viewtopic.php?t=338121]Klik hier om te reageren


Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!


Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Husky uit het niets

Voor alle hondenfotos

Moderator: moderatorteam

Pauline
Zeer actief
Berichten: 396
Lid geworden op: 26 dec 2010 00:18
Mijn ras(sen): Hollandse herder
Aantal honden: 0
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Husky uit het niets

Ongelezen bericht door Pauline »

Ik kan de foto's alleen maar zien als ik ze vanaf die site download naar mijn computer, bijna 6 mb per foto :scratch: kan dat ook anders?
Gebruikersavatar
BieneMaya
Zeer actief
Berichten: 3230
Lid geworden op: 17 jun 2020 21:44
Mijn ras(sen): Leonberger x Pyreneese berghond
Aantal honden: 1

Re: Husky uit het niets

Ongelezen bericht door BieneMaya »

Foto,s zijn weer niet zichtbaar.
Gebruikersavatar
Rebble
Zeer actief
Berichten: 10504
Lid geworden op: 05 apr 2010 22:07
Aantal honden: 1

Re: Husky uit het niets

Ongelezen bericht door Rebble »

Ik kan de foto's wel gewoon zien.

Wat vonden de dames ervan?
Afbeelding
Pauline
Zeer actief
Berichten: 396
Lid geworden op: 26 dec 2010 00:18
Mijn ras(sen): Hollandse herder
Aantal honden: 0
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Husky uit het niets

Ongelezen bericht door Pauline »

Nanna schreef: 11 apr 2021 16:23 Ik heb kleine foto’s bij Humor gezet, over het kwaaie konijn. Zijn die wel zichtbaar?
nee, ook niet - en daar zijn ze niet eens te downloaden, als ik daar op de link klik krijg ik de introductiepagina van postimages. Thom kon ze daar blijkbaar wel zien. Hoe kan dit nu?
Gebruikersavatar
Domor
Zeer actief
Berichten: 5348
Lid geworden op: 03 mei 2009 19:48
Mijn ras(sen): Peruvian Doodle
Aantal honden: 1
Locatie: Oudenhoorn

Re: Husky uit het niets

Ongelezen bericht door Domor »

Hier doen ze het wel gewoon. Mogelijk is er storing (geweest) bij postimage.
Gebruikersavatar
sirene
Zeer actief
Berichten: 14192
Lid geworden op: 29 aug 2003 20:57
Contacteer:

Re: Husky uit het niets

Ongelezen bericht door sirene »

Nu doen ze het wel. Daarnet bij mij ook niet.
Groetjes Sonja
Afbeelding
en de nakers
Gebruikersavatar
BieneMaya
Zeer actief
Berichten: 3230
Lid geworden op: 17 jun 2020 21:44
Mijn ras(sen): Leonberger x Pyreneese berghond
Aantal honden: 1

Re: Husky uit het niets

Ongelezen bericht door BieneMaya »

Ik kan ze nu ook zien. Waar was de baas van die husky dan?
Gebruikersavatar
Jackira
Zeer actief
Berichten: 5860
Lid geworden op: 11 feb 2009 00:58
Aantal honden: 3

Re: Husky uit het niets

Ongelezen bericht door Jackira »

Aan het vloeken en zoeken waarschijnlijk. :mrgreen:
Gebruikersavatar
DeDiana
Zeer actief
Berichten: 19319
Lid geworden op: 13 nov 2011 13:17
Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
Aantal honden: 4
Locatie: Spanje

Re: Husky uit het niets

Ongelezen bericht door DeDiana »

Nanna schreef: 11 apr 2021 20:47
Jackira schreef: 11 apr 2021 20:38 Aan het vloeken en zoeken waarschijnlijk. :mrgreen:
Ik ben eraan gewend. Als ik Huskies tegenkom zijn ze óf aangelijnd óf geheel alleen. In beide gevallen dikke prima want last heb je er nooit van.
Haha, inderdaad, precies ook mijn ervaring, ik kom nooit loslopende husky's mét baas tegen :mrgreen:
Maar last heb ik er inderdaad ook nooit van, al mijn honden zijn dol op husky's op de een of andere manier en ze blijven nooit erg lang hangen.
Gebruikersavatar
Jackira
Zeer actief
Berichten: 5860
Lid geworden op: 11 feb 2009 00:58
Aantal honden: 3

Re: Husky uit het niets

Ongelezen bericht door Jackira »

Mijn husky loopt wel altijd los bij mij in het park of strand :-) Nu heb ik niet de illusie dat hij overal los kan, ik ga nooit ergens heen waar we schapen tegen kunnen komen bijvoorbeeld.

Ik heb hem 1 keer uit een restaurant moeten ophalen en 1 keer bij het vogelasiel. Dat valt nog best mee in 4 jaar :mrgreen:

Ik moet er wel veel voor doen om leuker te zijn dan al het andere maar het lukt nu vrij goed. Hij stuitert wel rond maar altijd in het zicht.
Gebruikersavatar
DeDiana
Zeer actief
Berichten: 19319
Lid geworden op: 13 nov 2011 13:17
Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
Aantal honden: 4
Locatie: Spanje

Re: Husky uit het niets

Ongelezen bericht door DeDiana »

Jackira schreef: 11 apr 2021 21:32 Mijn husky loopt wel altijd los bij mij in het park of strand :-) Nu heb ik niet de illusie dat hij overal los kan, ik ga nooit ergens heen waar we schapen tegen kunnen komen bijvoorbeeld.

Ik heb hem 1 keer uit een restaurant moeten ophalen en 1 keer bij het vogelasiel. Dat valt nog best mee in 4 jaar :mrgreen:

Ik moet er wel veel voor doen om leuker te zijn dan al het andere maar het lukt nu vrij goed. Hij stuitert wel rond maar altijd in het zicht.
:LOL:
Maar serieus, heel knap en je hebt er ook echt veel energie ingestoken :ok: Daar hebben toch veel mensen niet zo'n zin in of zijn er gewoon lang niet zo handig in en dan lukt het met husky's vaak niet zo goed met dat loslopen.
Ik ben blij dat bij Amoz op dat vlak duidelijk zijn herdergenen overheersen, al moet ik hem ook niet loslaten in de buurt van schapen :F: Bij mij in Nijmegen in de buurt woonde ook een kruising herder x husky die op dat vlak meer de huskygenen had en die stond elke week wel een keer op de plaatselijke Facebookgroep als hij weer eens gevonden was in een supermarkt, basisschool of probeerde in te breken bij de kinderboerderij :lol1:
Gebruikersavatar
Jackira
Zeer actief
Berichten: 5860
Lid geworden op: 11 feb 2009 00:58
Aantal honden: 3

Re: Husky uit het niets

Ongelezen bericht door Jackira »

DeDiana schreef: 11 apr 2021 21:49
Jackira schreef: 11 apr 2021 21:32 Mijn husky loopt wel altijd los bij mij in het park of strand :-) Nu heb ik niet de illusie dat hij overal los kan, ik ga nooit ergens heen waar we schapen tegen kunnen komen bijvoorbeeld.

Ik heb hem 1 keer uit een restaurant moeten ophalen en 1 keer bij het vogelasiel. Dat valt nog best mee in 4 jaar :mrgreen:

Ik moet er wel veel voor doen om leuker te zijn dan al het andere maar het lukt nu vrij goed. Hij stuitert wel rond maar altijd in het zicht.
:LOL:
Maar serieus, heel knap en je hebt er ook echt veel energie ingestoken :ok: Daar hebben toch veel mensen niet zo'n zin in of zijn er gewoon lang niet zo handig in en dan lukt het met husky's vaak niet zo goed met dat loslopen.
Ik ben blij dat bij Amoz op dat vlak duidelijk zijn herdergenen overheersen, al moet ik hem ook niet loslaten in de buurt van schapen :F: Bij mij in Nijmegen in de buurt woonde ook een kruising herder x husky die op dat vlak meer de huskygenen had en die stond elke week wel een keer op de plaatselijke Facebookgroep als hij weer eens gevonden was in een supermarkt, basisschool of probeerde in te breken bij de kinderboerderij :lol1:
Dat is inderdaad een geluk dat bij Amoz de herdergenen overheersen. Bij Buck was dat ook zo.

Het is ook mede aan Shira te danken dat Jack in de buurt blijft. Als hij te ver weg gaat naar haar zin gaat ze hem ophalen. En dat gaat niet altijd even voorzichtig :mrgreen:

En ik heb een pieptennisbal waar hij een moord voor doet. Vraag me niet waarom, want als hij hem eenmaal heeft loopt hij er even mee rond en dan gooit hij hem ergens in de bosjes. Maar ik kan ieder snood plan er mee voorkomen. ALs ik maar op tijd ben :mrgreen:
Gebruikersavatar
dagmar88
Zeer actief
Berichten: 47376
Lid geworden op: 27 aug 2009 22:54

Re: Husky uit het niets

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Jackira schreef: 11 apr 2021 22:15 En ik heb een pieptennisbal waar hij een moord voor doet. Vraag me niet waarom, want als hij hem eenmaal heeft loopt hij er even mee rond en dan gooit hij hem ergens in de bosjes. Maar ik kan ieder snood plan er mee voorkomen. ALs ik maar op tijd ben :mrgreen:
:LOL:

Jaap verraad zich altijd als hij het in z'n bol krijgt. De snode plannen staan op z'n hoofd en dan kijkt hij steeds naar mij of ik het door heb.

:mrgreen: Waar ie echt altijd mee terug te roepen valt, is tot je enkels de zee in lopen. Dan gaat mama dood :mrgreen:
Gebruikersavatar
Jackira
Zeer actief
Berichten: 5860
Lid geworden op: 11 feb 2009 00:58
Aantal honden: 3

Re: Husky uit het niets

Ongelezen bericht door Jackira »

dagmar88 schreef: 11 apr 2021 22:26
Jackira schreef: 11 apr 2021 22:15 En ik heb een pieptennisbal waar hij een moord voor doet. Vraag me niet waarom, want als hij hem eenmaal heeft loopt hij er even mee rond en dan gooit hij hem ergens in de bosjes. Maar ik kan ieder snood plan er mee voorkomen. ALs ik maar op tijd ben :mrgreen:
:LOL:

Jaap verraad zich altijd als hij het in z'n bol krijgt. De snode plannen staan op z'n hoofd en dan kijkt hij steeds naar mij of ik het door heb.

:mrgreen: Waar ie echt altijd mee terug te roepen valt, is tot je enkels de zee in lopen. Dan gaat mama dood :mrgreen:
:LOL: Ze zijn echt zo leuk. Maar ik moet iedere dag opnieuw m'n moed weer bij elkaar rapen om hem los te laten :mrgreen:
Gebruikersavatar
Jackira
Zeer actief
Berichten: 5860
Lid geworden op: 11 feb 2009 00:58
Aantal honden: 3

Re: Husky uit het niets

Ongelezen bericht door Jackira »

Cleva schreef: 11 apr 2021 22:40
Jackira schreef: 11 apr 2021 22:15
Dat is inderdaad een geluk dat bij Amoz de herdergenen overheersen.
:80:
Nou, dat vind ik helemaal geen voordeel. Herders zijn altijd van die bemoeizuchtige padvindertjes.
Doe mij dan maar een puber die twee jaar te vroeg al op de brommer achter de meisjes aan wil. En roep wat je wil maar huskies zijn doorgaans kerngezond. Die gaan op hun 14e langzaam dood omdat ze anorectisch worden. Ook niet leuk maar beter dan geen heupen hebben.
Ja maar herders zijn wel heel baasgericht, dus dat lijkt me ideaal :mrgreen: Maar ik zou Jack niet willen missen hoor. Ik moet altijd heel erg om hem lachen, hij kan met alles en iedereen overweg. Altijd blij als hij los loopt.
Plaats reactie

Terug naar “Foto's”