Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! [url=https://www.hondenforum.nl/plaza/viewtopic.php?t=338121]Klik hier om te reageren


Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!


Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Kiara en haar bal

Voor alle hondenfotos

Moderator: moderatorteam

Gebruikersavatar
crutz
Zeer actief
Berichten: 35424
Lid geworden op: 22 apr 2002 00:24
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Locatie: Zegveld
Contacteer:

Kiara en haar bal

Ongelezen bericht door crutz »

Heel soms wordt de bal weggelegd, in het water gedumpt of verdwijnt hij op een andere manier, bv net onder het hek door.

Door een goede tip van een vriendin kan dat niet meer, lijntje en een musketon en de bal blijft in de buurt, ook op dat moment dat de interesse even weg is (eendjes jagen al blaffend gaat bv rottig met een bal in je bek :mann: )

Met mijn honden vind ik het niet geschikt als ze met elkaar lopen, maar een op een op een op een ontspannen ronde zonder training zeker wel.

Afbeelding

Afbeelding
Floortje
Zeer actief
Berichten: 4002
Lid geworden op: 09 dec 2004 21:59
Aantal honden: 2

Re: Kiara en haar bal

Ongelezen bericht door Floortje »

Haha, mooi. Dat hadden wij ook voor Tiba, omdat ze anders de hele tijd haar bal kwijtraakte.
Gebruikersavatar
crutz
Zeer actief
Berichten: 35424
Lid geworden op: 22 apr 2002 00:24
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Locatie: Zegveld
Contacteer:

Re: Kiara en haar bal

Ongelezen bericht door crutz »

Dipsy20 schreef:Wat een knapperd is ze geworden :I:

Ook heel blij met haar. We staan pas aan het begin. Er moet nog heel veel moois komen en we hebben al zo’n pad afgelegd.
M’n dierenarts zegt dat ik haar gejinxt heb door te zeggen “ze is Umi”, die had tenslotte ook een gebroken poot. Maar dan mag ze ook minstens net zo (goed) oud (15 jaar en 2 maanden) worden.
Gebruikersavatar
crutz
Zeer actief
Berichten: 35424
Lid geworden op: 22 apr 2002 00:24
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Locatie: Zegveld
Contacteer:

Re: Kiara en haar bal

Ongelezen bericht door crutz »

Floortje schreef:Haha, mooi. Dat hadden wij ook voor Tiba, omdat ze anders de hele tijd haar bal kwijtraakte.

Het was wel even wat training. Kiara heeft net als haar halfbroer Yuma een voorkeur dat zaken (inclusief lijnen) niet aan haar vast zitten :LOL:
Plaats reactie

Terug naar “Foto's”