Hondje mee, telefoon met camera mee....

Suzanne
Moderator: moderatorteam
Nee, hij heeft een verrassend makkelijke vacht. Normaliter 1 x per week borstelen en als hij in de rui is, dan met een kam erdoor. Hij gaat wel 2 x per jaar naar de trimmer, maar dat is ook omdat dat zijn fokster is
Apart dat het zo kan verschillen. Milan ziet er heel zacht uit. Ik vind het een mooi gezicht, maar ik zou zelfs nooit een langhaar willen, geen geduld daarvoor~Suzanne~ schreef: ↑29 nov 2020 10:58Nee, hij heeft een verrassend makkelijke vacht. Normaliter 1 x per week borstelen en als hij in de rui is, dan met een kam erdoor. Hij gaat wel 2 x per jaar naar de trimmer, maar dat is ook omdat dat zijn fokster isDan wordt hij lekker gewassen, alle onderwol eruit en wordt hij even "bijgewerkt". Voetjes en beentjes even mooi geknipt al moet ik zeggen dat bij hem de voetjes aan de bovenkant mooi blijven, aan de onderkant komt er wat haar tussen de voetzooltjes uit.
Ik kan dat ook allemaal zelf wel, maar deze trimster is ook show-handler dus hij komt daar altijd meer dan picobello vandaan.
Mijn andere sheltie is iets meer werk, die ziet gemiddeld 2 x per week een borstel.
Mijn collie is een ander verhaal, die moet ik echt meermalen per week eigenlijk wat doorborstelen; die vacht wordt makkelijker wat lelijk / wat klitterig.
Suzanne
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten