Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! [url=https://www.hondenforum.nl/plaza/viewtopic.php?t=338121]Klik hier om te reageren


Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!


Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Een kop vol met gaten

Forum voor alle opmerkingen over hondenrassen, vragen of weetjes.

Moderator: moderatorteam

Gebruikersavatar
Nakisha
moderator
Berichten: 6027
Lid geworden op: 31 aug 2008 18:17
Mijn ras(sen): Coahuila

Re: Een kop vol met gaten

Ongelezen bericht door Nakisha »

Afschuwelijk... allemaal deerheads van maken, en net als bij de platsnuiten gewoon een verbod op appelkopjes... Dat zou al veel schelen.
Afbeelding
sjm
Zeer actief
Berichten: 8742
Lid geworden op: 13 jan 2009 21:19

Re: Een kop vol met gaten

Ongelezen bericht door sjm »

Tsja... Ik vind een Chihuahua wel heel erg mooi. Ik ben een liefhebber van dit type. Met het typische snoetje en appelhoofdje. Zoals mijn Isa. Ik vind een Chihuahua pas een echte Chihuahua als ze zo'n typisch snoetje hebben. Als ze een langer snuitje hebben en spitser, vind ik het niet 'echt' en mist het voor mij echt wat. Maaaarrrrrrrr...

Ik snap wel dat als je geen liefhebber bent daarvan dat je er niets van begrijpt en de voorkeur geeft aan een spitser snuitje, dus deerhead.
Én deze gezondheidsproblemen zijn wel een van de redenen dat ik denk ik geen Chihuahua meer neem hierna. Hoe leuk ik ze ook vind. En hoe jammer ik dat ook vind.
Deze 'gaten' foto's schrok ik ook echt van. Pfff. Dat gaat echt te ver. Waarom moet dat toch.. Gelukkig heb ik met de Sloek het andere uiterste :LOL:

Maar nee, ondanks dat ik Chihuahua's echt mooie en leuke hondjes vind om te zien en voor de heb. Het mag absoluut niet ten koste gaan van de gezondheid op deze manier.
Jammer weer.
Emma
Zeer actief
Berichten: 7768
Lid geworden op: 05 mar 2008 17:28
Mijn ras(sen): 2 raslozen, namelijk:1 grote husky maal Am. Bulldog, en 1 kleine jack hussel. Nu alleen nog de black and tan jack hussel.
Aantal honden: 1

Re: Een kop vol met gaten

Ongelezen bericht door Emma »

Bizar eigenlijk die gaten in de schedel.
Wel interessant hoe röntgen dingen aan het licht laten komen die je niet zou vermoeden.
Nu vind ik die stamboom chi's om te huilen. Sowieso al raar dat ze benamingen moeten hebben voor verschillende hoofdvormen. Hoezo deerhoofdje is beter? Het is een hond! :pffff:
Plaats reactie

Terug naar “Hondenrassen en kruisingen”