Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! [url=https://www.hondenforum.nl/plaza/viewtopic.php?t=338121]Klik hier om te reageren


Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!


Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Embark verzameltopic

Forum voor alle opmerkingen over hondenrassen, vragen of weetjes.

Moderator: moderatorteam

Gebruikersavatar
Nikki90
Zeer actief
Berichten: 1136
Lid geworden op: 29 dec 2013 18:29
Mijn ras(sen): Jack Hussel
Aantal honden: 1
Locatie: Veluwezoom

Re: Embark verzameltopic

Ongelezen bericht door Nikki90 »

Johnny Jones schreef:Duurde bij mij ook lang. Precies weet ik het niet, maar ook wel ruim twee weken.
Dat is ook wel een tijdje inderdaad. Vandaag precies 3 weken geleden, nog niks veranderd. Heb ze even gemaild voor de zekerheid.
laeken
Zeer actief
Berichten: 32016
Lid geworden op: 26 sep 2002 19:45
Aantal honden: 0

Re: Embark verzameltopic

Ongelezen bericht door laeken »

Guus


Afbeelding



Afbeelding

Afbeelding

West Europese village dog zal in dit geval podenco maneto of podenco andaluz zijn.


Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
-Pier-
Vaste gebruiker
Berichten: 36
Lid geworden op: 19 jul 2020 14:34
Mijn ras(sen): Bastardo Español
Aantal honden: 1

Re: Embark verzameltopic

Ongelezen bericht door -Pier- »

Ziggy

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
dre
Zeer actief
Berichten: 5745
Lid geworden op: 14 dec 2009 14:48
Aantal honden: 3

Re: Embark verzameltopic

Ongelezen bericht door dre »

Ik heb zelf nog geen test besteld, misschien ooit als ik geld over heb :D

Maar de dogscanner is wel leuk.
Kenzi was 98,9% sheltie
Shelly was 97,5% border collie

En dit is de uitslag van Juno
Afbeelding
Afbeelding
Persistence
Zeer actief
Berichten: 4745
Lid geworden op: 17 jan 2016 20:05

Re: Embark verzameltopic

Ongelezen bericht door Persistence »

Nou ik snap die uitslag van Juno op basis van de scanner wel hoor!
Gebruikersavatar
dre
Zeer actief
Berichten: 5745
Lid geworden op: 14 dec 2009 14:48
Aantal honden: 3

Re: Embark verzameltopic

Ongelezen bericht door dre »

Persistence schreef:Nou ik snap die uitslag van Juno op basis van de scanner wel hoor!
Ik ook, ik heb ook ooit iemand met (meerdere) kooikerhondjes gehad die aan mij vroeg of ze kooikerbloed had.
Maar gezien dat ze uit Griekenland komt acht ik die kans echt heel erg klein en zij ook :mrgreen:
Afbeelding
duitse herder
Zeer actief
Berichten: 7560
Lid geworden op: 02 mei 2009 17:00
Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie
Aantal honden: 2

Re: Embark verzameltopic

Ongelezen bericht door duitse herder »

Nou Perry is een echte hoor!
Afbeelding
Perry en Noah

Afbeelding
Persistence
Zeer actief
Berichten: 4745
Lid geworden op: 17 jan 2016 20:05

Re: Embark verzameltopic

Ongelezen bericht door Persistence »

Dan is Perry klaar voor het vaderschap! Qua testen dan he :D
Hoeveel generaties gaat het eigenlijk terug? Omdat je dacht dat er misschien nog wel wat anders door zou zitten. Dan is dat misschien wel verder weg.

Van Bella had ik alleen gepost over de Health uitslag, maar hier ook nog even de rassen.

Afbeelding
duitse herder
Zeer actief
Berichten: 7560
Lid geworden op: 02 mei 2009 17:00
Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie
Aantal honden: 2

Re: Embark verzameltopic

Ongelezen bericht door duitse herder »

Persistence schreef: 06 okt 2020 22:42 Dan is Perry klaar voor het vaderschap! Qua testen dan he :D
Hoeveel generaties gaat het eigenlijk terug? Omdat je dacht dat er misschien nog wel wat anders door zou zitten. Dan is dat misschien wel verder weg.

Van Bella had ik alleen gepost over de Health uitslag, maar hier ook nog even de rassen.

Afbeelding
Qua testen moet hij alleen nog ogen testen, maar dat is vanaf 18 maanden en jaar geldig. Pas als er serieus aanvraag naar is ga ik dat doen. Voordeel embark test is dat hij overal vrij voor is, hoef dus geen zorgen te maken qua teef gelukkig.
Zal die village dog nou veel boerenfox bevatten?
Perry en Noah

Afbeelding
Gebruikersavatar
Rebble
Zeer actief
Berichten: 10504
Lid geworden op: 05 apr 2010 22:07
Aantal honden: 1

Re: Embark verzameltopic

Ongelezen bericht door Rebble »

Ik heb net een breed & health kit besteld. Sinds ik Charlie heb ben ik al nieuwsgierig en dacht ik er af en toe aan om er 1 te bestellen. Maar dat ging voornamelijk om het ras gedeelte. Nu dacht ik er vanmorgen weer aan en met haar medische gedoe van het afgelopen jaar dacht ik dat ik misschien nu wel een goed excuus had om door te zetten. Van het rasgedeelte verwacht ik eigenlijk niet veel maar ik hoop toch wel dat er wat verwachte verwante voorouders boven komen drijven. Ik heb niet precies gekeken welke rassen er in de database zitten maar wie weet. De gezondheid ben ik dus erg benieuwd naar, er hebben toch wat dingen gespeeld en ik ben benieuwd of er in die gezondheidskit iets naar voren komt wat een belletje doet rinkelen.

Nou ja, net besteld dus het duurt nog wel even.
Afbeelding
Gebruikersavatar
crutz
Zeer actief
Berichten: 35424
Lid geworden op: 22 apr 2002 00:24
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Locatie: Zegveld
Contacteer:

Embark verzameltopic

Ongelezen bericht door crutz »

Hier net ook weer 3 besteld.

Nav mn andere topic bedacht ik dat het inderdaad tijd werd voor Ukkie, Umora en Tika van Inge als ik hun (niet embark geteste) vader wil gebruiken voor een andere teef.

Voor de rest is eigenlijk alles hier al getest alleen natuurlijk geen vreemde rassen uit gekomen.

Umi moet nog omdat zowel haar swab als het eerste (te kleine stukje) opgestuurde weefsel niet goed waren.

Like A Hurricane Aiolos Adonis - Jeanot
28-10-2005
(getest na zijn dood op sperma)
COI 10% 2x high diversity

https://my.embarkvet.com/dog/likeahurr ... olosadonis

Gina
13-10-2007
COI 12% 2x low diversity
https://my.embarkvet.com/dog/ginavuchtschoot

Like A Hurricane Innokas Isoveli - Inno
06-02-2012
COI 27% 2x high diversity

https://my.embarkvet.com/dog/likeahurr ... kasisoveli

Cykodog Absinthe - Lyka
23-12-2012
COI 32% 2x no diversity

https://my.embarkvet.com/dog/cykodogabsinthe

Hurricane Hanuman Yuma Enfer avec du Deluje - Yuma
29-08-2014
COI 9% 2x high diversity

https://my.embarkvet.com/dog/hurricane ... ecdudeluje


Like A Hurricane Psyche Philomenia - SkyHigh
17-07-2015
Dochter van Lyka
COI 11% 2x high diversity
Haar nestbroer z’n test is onderweg

https://my.embarkvet.com/dog/likeahurr ... niaskyhigh

Like A Hurricane Quirina Qoncordia - Winny
03-09-2016
Dochter van Yuma
COI 8% 2x no diversity

https://my.embarkvet.com/dog/likeahurr ... aqoncordia

Like A Hurricane Raine Rikki
22-03-2017
Dochter van Yuma
COI 10% 2x high diversity

https://my.embarkvet.com/dog/likeahurricanerainerikki

Like A Hurricane Senorita Salomè - Sally
13-08-2017
Dochter van Lyka - kleindochter van Jeanot
Test van haar vader is nog onderweg
COI 17% 2x high diversity

Ons laatste was met haar en de reu is op mijn verzoek ook getest. Via Embark match maker kwam de verwachte COI op 11%

https://my.embarkvet.com/dog/likeahurr ... ritasalome

Cykodog Kiara
08-06-2019
Kleindochter van Lyka - halfzus over vader van Yuma
COI 11% 2x high diversity

https://my.embarkvet.com/dog/cykodogkiara

Kiara is SkyHigh haar nichtje (Kiara haar moeder is een nestzus) en beiden zijn drager van ruwhaar. Ik ben dan ook heel benieuwd naar de uitslag van SkyHigh haar broer die onderweg is qua test.
Mbt intervarieteit ben ik bereid de pups van zowel Sem (als hij drager is) als Kiara te testen zodat ze mogelijk elders voor de laekense ingezet kunnen worden
Gebruikersavatar
crutz
Zeer actief
Berichten: 35424
Lid geworden op: 22 apr 2002 00:24
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Locatie: Zegveld
Contacteer:

Re: Embark verzameltopic

Ongelezen bericht door crutz »

Mizzsylver schreef:Niet van ruwhaar maar van curly, komt bij Duitse herders ook voor. Meestal zie je dat ze dan golfjes/slag hebben op hun kont. Bij de dh dan. Welhaar wordt het ook genoemd.
Ruwhaar is Furnishings, Laekense zijn FF en TT, met alleen TT zijn het geen Laekense.

Navraag oa bij embark en fok groepen gaf aan dat mechels met curly CT wel degelijk ingezet kunnen worden voor intervarieteit bij de laekense
Floortje
Zeer actief
Berichten: 4002
Lid geworden op: 09 dec 2004 21:59
Aantal honden: 2

Re: Embark verzameltopic

Ongelezen bericht door Floortje »

Welke Embarktest moet ik bestellen?

Rakoes is een superbastaard, haar moeder (Sofi) is met Wisdompanel getest, vader is een bruine boerderij Hussel. Ik ben benieuwd of er ook teckel in vader zit.
Kun je met die Breed&Health kit nou ook rassen detecteren, of is dat alleen voor rashonden waar de gezondheid van wil weten ivm met fokken?
Gebruikersavatar
dagmar88
Zeer actief
Berichten: 47376
Lid geworden op: 27 aug 2009 22:54

Re: Embark verzameltopic

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Floortje schreef: 15 feb 2021 13:06 Welke Embarktest moet ik bestellen?

Rakoes is een superbastaard, haar moeder (Sofi) is met Wisdompanel getest, vader is een bruine boerderij Hussel. Ik ben benieuwd of er ook teckel in vader zit.
Kun je met die Breed&Health kit nou ook rassen detecteren, of is dat alleen voor rashonden waar de gezondheid van wil weten ivm met fokken?
Ja, zeker. De embark for breeders test bevestigt alleen rassen en designerbreeds, geen verdere kruisingen.
Breed + health is gewoon de uitgebreide rassentest voor particulieren.
Floortje
Zeer actief
Berichten: 4002
Lid geworden op: 09 dec 2004 21:59
Aantal honden: 2

Re: Embark verzameltopic

Ongelezen bericht door Floortje »

dagmar88 schreef: 15 feb 2021 13:18
Floortje schreef: 15 feb 2021 13:06 Welke Embarktest moet ik bestellen?

Rakoes is een superbastaard, haar moeder (Sofi) is met Wisdompanel getest, vader is een bruine boerderij Hussel. Ik ben benieuwd of er ook teckel in vader zit.
Kun je met die Breed&Health kit nou ook rassen detecteren, of is dat alleen voor rashonden waar de gezondheid van wil weten ivm met fokken?
Ja, zeker. De embark for breeders test bevestigt alleen rassen en designerbreeds, geen verdere kruisingen.
Breed + health is gewoon de uitgebreide rassentest voor particulieren.
Ok, dank :ok:
Gebruikersavatar
blacky
Zeer actief
Berichten: 8030
Lid geworden op: 18 mei 2007 20:37
Mijn ras(sen): Coton de Tuléar en Havanezer.
Aantal honden: 3

Re: Embark verzameltopic

Ongelezen bericht door blacky »

De testen van Ninthe en Loekie zijn terug. Leuk om te zien COI van Ninthe 8% COI van Loekie 12% volle broer en zus.
Wolvines van Ninthe 1.5% Wolvines van Loekie 0.8%
Verder geen onverwachte dingen. Loekie heeft korte pootjes gen (althans zo noem ik het) en Ninthe niet (is ook langpootmugje).
Beide hebben ALT wat niets anders is dan dat de leverenzymen in het bloed laag zijn.
Verder geheel vrij van alle 198 erfelijke aandoeningen waar Embark op test.
Ninthe is zwart (ook volgens de test) maar heeft ook een grote kans dat ze brindel is. Bij havanezers heet dat Havana. Ze is echter gewoon zwart lijkt het.
Afbeelding
gevni havanezers
Gebruikersavatar
dagmar88
Zeer actief
Berichten: 47376
Lid geworden op: 27 aug 2009 22:54

Re: Embark verzameltopic

Ongelezen bericht door dagmar88 »

http://embk.me/zus2?utm_campaign=cns_re ... rce=embark

http://embk.me/sjaak?shareContent=gif&u ... rce=embark


Zus haar moeder is 75% husky, 25% malamute, coi 19%, wolfiness 7.8. Coi van Sjaak 5%, Zus 0.
Johnny Jones
Zeer actief
Berichten: 4611
Lid geworden op: 16 okt 2015 09:07
Aantal honden: 0

Re: Embark verzameltopic

Ongelezen bericht door Johnny Jones »

Kan iemand in Jip en Janneke uitleggen hoe dat met de wolfiness zit?
Persistence
Zeer actief
Berichten: 4745
Lid geworden op: 17 jan 2016 20:05

Re: Embark verzameltopic

Ongelezen bericht door Persistence »

Kunnen jullie eens meekijken met Bella’s bij traits? http://embk.me/bella2574?utm_campaign=c ... rce=embark

Bedoelen ze met B-locus (BB) nu dat ze een donker pigment heeft of haar zwarte vlekken? Want haar pigment is niet zwart.
En Saddle tan klopt ook niet, oké er staat ‘likely’ voor.

Ik ben wel benieuwd wat voor kleuren ze zou vererven. Haar moeder was een hele lichte sheltie look-a-like en haar vader Henkie de boerenfox, staat als dekreu op MP: https://link.marktplaats.nl/m1582546682 ... ios_tablet
Gebruikersavatar
dagmar88
Zeer actief
Berichten: 47376
Lid geworden op: 27 aug 2009 22:54

Re: Embark verzameltopic

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Johnny Jones schreef: 01 mar 2021 19:46 Kan iemand in Jip en Janneke uitleggen hoe dat met de wolfiness zit?
Wolvengenen, niet recent. Dus er komt geen wolf terug in de stamboom. De meeste honden zitten onder de 1%, 2 is al hoog.

"Wolfiness Score is based on hundreds of markers across the genome where dogs (or almost all of them) are the same, but wolves tend to be different," Embark explains. "These markers are thought to be related to 'domestication gene sweeps' where early dogs were selected for some trait." Most pet dogs now have wolfiness scores of 1 percent or less, but some "especially unique individuals" hit 5 percent or higher.
Gebruikersavatar
Rami
Zeer actief
Berichten: 15764
Lid geworden op: 30 jul 2005 13:33
Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
Aantal honden: 2

Re: Embark verzameltopic

Ongelezen bericht door Rami »

Kan iemand mij uitleggen waarom ik deze melding krijg bij de uitslag van een van onze honden? "An Embark for Breeders kit was used for this dog. Embark for Breeders does not include mixed breed identification" Dat Sammie een mixed breed is, weet ik wel, vandaar de test. Het leek me juist zo leuk om te achterhalen om welke 'breed' het dan gaat... Of kijk ik ergens over heen?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Fotogravinnetje
Technisch beheer
Berichten: 15808
Lid geworden op: 30 dec 2014 16:43
Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
Aantal honden: 2
Locatie: Krimpen aan den IJssel
Contacteer:

Re: Embark verzameltopic

Ongelezen bericht door Fotogravinnetje »

Rami schreef:Kan iemand mij uitleggen waarom ik deze melding krijg bij de uitslag van een van onze honden? "An Embark for Breeders kit was used for this dog. Embark for Breeders does not include mixed breed identification" Dat Sammie een mixed breed is, weet ik wel, vandaar de test. Het leek me juist zo leuk om te achterhalen om welke 'breed' het dan gaat... Of kijk ik ergens over heen?
Heb je via Marjoleine besteld? Dan moet je een mailtje sturen naar embark dat je die uitsplitsing graag wil hebben en via haar besteld hebt. Als je zelf besteld hebt, heb je de verkeerde test besteld. Je had dan de breed and health moeten hebben. Tegen bijbetaling krijg je dan de uitgebreide informatie
Gebruikersavatar
dagmar88
Zeer actief
Berichten: 47376
Lid geworden op: 27 aug 2009 22:54

Re: Embark verzameltopic

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Rami schreef: 01 mar 2021 20:11 Kan iemand mij uitleggen waarom ik deze melding krijg bij de uitslag van een van onze honden? "An Embark for Breeders kit was used for this dog. Embark for Breeders does not include mixed breed identification" Dat Sammie een mixed breed is, weet ik wel, vandaar de test. Het leek me juist zo leuk om te achterhalen om welke 'breed' het dan gaat... Of kijk ik ergens over heen?
Ja... dat is geen rassentest. De breeders kit is voor fokkers en bedoeld voor rashonden of designerbreeds. Tot twee rassen worden bevestigd.
Dus Sjaak komt er wel als "pomchi" uit, Zus als mixed breed.
Ik zou even mailen.
Gebruikersavatar
dagmar88
Zeer actief
Berichten: 47376
Lid geworden op: 27 aug 2009 22:54

Re: Embark verzameltopic

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Persistence schreef: 01 mar 2021 19:47Want haar pigment is niet zwart.
Haar pigment is toch gewoon zwart?
Gebruikersavatar
Rami
Zeer actief
Berichten: 15764
Lid geworden op: 30 jul 2005 13:33
Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
Aantal honden: 2

Re: Embark verzameltopic

Ongelezen bericht door Rami »

dagmar88 schreef: 01 mar 2021 20:20
Rami schreef: 01 mar 2021 20:11 Kan iemand mij uitleggen waarom ik deze melding krijg bij de uitslag van een van onze honden? "An Embark for Breeders kit was used for this dog. Embark for Breeders does not include mixed breed identification" Dat Sammie een mixed breed is, weet ik wel, vandaar de test. Het leek me juist zo leuk om te achterhalen om welke 'breed' het dan gaat... Of kijk ik ergens over heen?
Ja... dat is geen rassentest. De breeders kit is voor fokkers en bedoeld voor rashonden of designerbreeds. Tot twee rassen worden bevestigd.
Dus Sjaak komt er wel als "pomchi" uit, Zus als mixed breed.
Ik zou even mailen.
Oh echt? Balen zeg! Ik heb de twee kits (die van Costa is nooit ontvangen door Embark overigens) niet zelf gekocht maar via iemand ook hier op het forum die een groot aantal kits heeft gekocht en ze weer heeft door verkocht aan belangstellenden. Heb ik misschien wel de verkeerde kit gekregen... Haha, weet ik veel. Ik ga er wel achteraan. :o
Afbeelding
Gebruikersavatar
Fotogravinnetje
Technisch beheer
Berichten: 15808
Lid geworden op: 30 dec 2014 16:43
Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
Aantal honden: 2
Locatie: Krimpen aan den IJssel
Contacteer:

Re: Embark verzameltopic

Ongelezen bericht door Fotogravinnetje »

Persistence schreef:Kunnen jullie eens meekijken met Bella’s bij traits? http://embk.me/bella2574?utm_campaign=c ... rce=embark

Bedoelen ze met B-locus (BB) nu dat ze een donker pigment heeft of haar zwarte vlekken? Want haar pigment is niet zwart.
En Saddle tan klopt ook niet, oké er staat ‘likely’ voor.

Ik ben wel benieuwd wat voor kleuren ze zou vererven. Haar moeder was een hele lichte sheltie look-a-like en haar vader Henkie de boerenfox, staat als dekreu op MP: https://link.marktplaats.nl/m1582546682 ... ios_tablet
Ze heeft een zwarte neus, tan points en aardig wat wit, volgens de test. Dat klopt toch gewoon? En papa heeft duidelijk een zadel (goed zichtbaar op sable, zoals hij heeft, niet te zien op b&t omdat dat de rug sowieso al zwart is) dat hij genetisch waarschijnlijk doorgegeven heeft
Gebruikersavatar
Rami
Zeer actief
Berichten: 15764
Lid geworden op: 30 jul 2005 13:33
Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
Aantal honden: 2

Re: Embark verzameltopic

Ongelezen bericht door Rami »

Fotogravinnetje schreef: 01 mar 2021 20:18
Rami schreef:Kan iemand mij uitleggen waarom ik deze melding krijg bij de uitslag van een van onze honden? "An Embark for Breeders kit was used for this dog. Embark for Breeders does not include mixed breed identification" Dat Sammie een mixed breed is, weet ik wel, vandaar de test. Het leek me juist zo leuk om te achterhalen om welke 'breed' het dan gaat... Of kijk ik ergens over heen?
Heb je via Marjoleine besteld? Dan moet je een mailtje sturen naar embark dat je die uitsplitsing graag wil hebben en via haar besteld hebt. Als je zelf besteld hebt, heb je de verkeerde test besteld. Je had dan de breed and health moeten hebben. Tegen bijbetaling krijg je dan de uitgebreide informatie
Ja, inderdaad via Marjoleine. Maar bij betalen? Ik vond het kostbaar zat... :80:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Rami
Zeer actief
Berichten: 15764
Lid geworden op: 30 jul 2005 13:33
Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
Aantal honden: 2

Re: Embark verzameltopic

Ongelezen bericht door Rami »

Cleva schreef: 01 mar 2021 20:30
Fotogravinnetje schreef: 01 mar 2021 20:18
Rami schreef:Kan iemand mij uitleggen waarom ik deze melding krijg bij de uitslag van een van onze honden? "An Embark for Breeders kit was used for this dog. Embark for Breeders does not include mixed breed identification" Dat Sammie een mixed breed is, weet ik wel, vandaar de test. Het leek me juist zo leuk om te achterhalen om welke 'breed' het dan gaat... Of kijk ik ergens over heen?
Heb je via Marjoleine besteld? Dan moet je een mailtje sturen naar embark dat je die uitsplitsing graag wil hebben en via haar besteld hebt. Als je zelf besteld hebt, heb je de verkeerde test besteld. Je had dan de breed and health moeten hebben. Tegen bijbetaling krijg je dan de uitgebreide informatie

Waarom zou je via iemand anders bestellen? Is dat voordeliger?

De breeders kit is voor rashonden. Die kijkt inderdaad niet naar afkomst. Wel naar genetische gezondheid.
Maar als je gewoon mailt dat je de verkeerde besteld hebt willen ze misschien wel iets met je regelen.
Ja, is voordeliger. Volgens mij bestelde Marjoleine een hele bulk tegelijk en is er een korting. Maar ik had niet meegekregen dat het om een 'breeders kit' zou gaan. :o Maar is misschien ook wel mijn fout. Ik wilde gewoon toch graag weten wat voor rassen er eventueel achter mijn buitenlandse bastaarden verscholen zouden zitten. Na lang twijfelen, leek het me toch wel leuk. Bij Silka heb ik het nooit gedaan en nu ze er niet meer is, vind ik het toch jammer dat ik het nooit gedaan heb.
Afbeelding
Gebruikersavatar
dagmar88
Zeer actief
Berichten: 47376
Lid geworden op: 27 aug 2009 22:54

Re: Embark verzameltopic

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Rami schreef: 01 mar 2021 20:29 Ja, inderdaad via Marjoleine. Maar bij betalen? Ik vond het kostbaar zat... :80:
Zonder korting is de breeder kit 150 en de breed + health 200 dollar...
Gebruikersavatar
Rami
Zeer actief
Berichten: 15764
Lid geworden op: 30 jul 2005 13:33
Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
Aantal honden: 2

Re: Embark verzameltopic

Ongelezen bericht door Rami »

dagmar88 schreef: 01 mar 2021 20:43
Rami schreef: 01 mar 2021 20:29 Ja, inderdaad via Marjoleine. Maar bij betalen? Ik vond het kostbaar zat... :80:
Zonder korting is de breeder kit 150 en de breed + health 200 dollar...
En bij de breeder kit wordt geen afkomst qua rassen uitgezocht?
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Hondenrassen en kruisingen”