Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! [url=https://www.hondenforum.nl/plaza/viewtopic.php?t=338121]Klik hier om te reageren


Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!


Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Embark verzameltopic

Forum voor alle opmerkingen over hondenrassen, vragen of weetjes.

Moderator: moderatorteam

Gebruikersavatar
Rami
Zeer actief
Berichten: 15764
Lid geworden op: 30 jul 2005 13:33
Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
Aantal honden: 2

Re: Embark verzameltopic

Ongelezen bericht door Rami »

Cleva schreef: 01 mar 2021 20:45 Zonde!!
Ik zou het gewoon even melden en vragen of je toch nog die andere mag omdat je hier niets aan hebt. Ik geloof best dat ze dat zouden kunnen overwegen. Ze hebben vooral een reputatie hoog te houden.
Ja, ga ik ook doen. Hè, ik had me er zo op verheugd!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Fotogravinnetje
Technisch beheer
Berichten: 15808
Lid geworden op: 30 dec 2014 16:43
Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
Aantal honden: 2
Locatie: Krimpen aan den IJssel
Contacteer:

Re: Embark verzameltopic

Ongelezen bericht door Fotogravinnetje »

Via Marjoleine krijg je inderdaad de breeders kit, maar inclusief de uitsplitsing in rassen. Dat is dus een extra service. Maar daar moet je wel even over mailen en haar naam dus noemen. En daarmee ben je dus zeker flink goedkoper uit als je zowel de gezondheid, mogelijke kleur-vererving én uitsplitsing van rassen wilt
Gebruikersavatar
Rami
Zeer actief
Berichten: 15764
Lid geworden op: 30 jul 2005 13:33
Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
Aantal honden: 2

Re: Embark verzameltopic

Ongelezen bericht door Rami »

Fotogravinnetje schreef: 01 mar 2021 20:54 Vis Marjoleine krijg je inderdaad de breeders kit, maar inclusief de uitsplitsing in rassen. Dat is dus een extra service. Maar daar moet je wel even over mailen en haar naam dus noemen. En daarmee ben je dus zeker flink goedkoper uit als je zowel de gezondheid, mogelijke kleur-vererving én uitsplitsing van rassen wilt
Oh echt? Dat wist ik dan weer niet. Heb gewoon onder mijn eigen naam geregistreerd.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Fotogravinnetje
Technisch beheer
Berichten: 15808
Lid geworden op: 30 dec 2014 16:43
Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
Aantal honden: 2
Locatie: Krimpen aan den IJssel
Contacteer:

Re: Embark verzameltopic

Ongelezen bericht door Fotogravinnetje »

Rami schreef:
Fotogravinnetje schreef: 01 mar 2021 20:54 Vis Marjoleine krijg je inderdaad de breeders kit, maar inclusief de uitsplitsing in rassen. Dat is dus een extra service. Maar daar moet je wel even over mailen en haar naam dus noemen. En daarmee ben je dus zeker flink goedkoper uit als je zowel de gezondheid, mogelijke kleur-vererving én uitsplitsing van rassen wilt
Oh echt? Dat wist ik dan weer niet. Heb gewoon onder mijn eigen naam geregistreerd.
Dat is ook zoals het moet. Maar voor de uitsplitsing moet je dus even mailen en zeggen dat je je kit via Marjoleine besteld hebt. Dan krijg je de uitsplitsing gratis
Gebruikersavatar
Rebble
Zeer actief
Berichten: 10504
Lid geworden op: 05 apr 2010 22:07
Aantal honden: 1

Re: Embark verzameltopic

Ongelezen bericht door Rebble »

Ik kreeg van week mail dat ze zijn begonnen met Charlie's analyse. Ben erg benieuwd, was al erg blij dat de swab aangekomen was met het gestuntel van de knul bij het PostNL punt.
Ik hoop dat ze overal lekker veel uitleg bij geven Afbeelding Zeker over (vacht)kleur maar dat boeit me ook gelijk het minst, ik weet dat ze wit met bruin is en verder kan het me niet boeien haha.
En verder kom ik hier zeuren als ik het niet snap :mrgreen:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Rami
Zeer actief
Berichten: 15764
Lid geworden op: 30 jul 2005 13:33
Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
Aantal honden: 2

Re: Embark verzameltopic

Ongelezen bericht door Rami »

Fotogravinnetje schreef: 01 mar 2021 21:02
Rami schreef:
Fotogravinnetje schreef: 01 mar 2021 20:54 Vis Marjoleine krijg je inderdaad de breeders kit, maar inclusief de uitsplitsing in rassen. Dat is dus een extra service. Maar daar moet je wel even over mailen en haar naam dus noemen. En daarmee ben je dus zeker flink goedkoper uit als je zowel de gezondheid, mogelijke kleur-vererving én uitsplitsing van rassen wilt
Oh echt? Dat wist ik dan weer niet. Heb gewoon onder mijn eigen naam geregistreerd.
Dat is ook zoals het moet. Maar voor de uitsplitsing moet je dus even mailen en zeggen dat je je kit via Marjoleine besteld hebt. Dan krijg je de uitsplitsing gratis
Dankjewel! Heb meteen gemaild. :ok:
Afbeelding
Gebruikersavatar
dagmar88
Zeer actief
Berichten: 47376
Lid geworden op: 27 aug 2009 22:54

Re: Embark verzameltopic

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Rami schreef: 01 mar 2021 21:20
Dankjewel! Heb meteen gemaild. :ok:
Heb je bij de rasgebonden aandoeningen gekeken? Zo wist ik van Zus vooraf toch al drie van de vier rassen.
Persistence
Zeer actief
Berichten: 4745
Lid geworden op: 17 jan 2016 20:05

Re: Embark verzameltopic

Ongelezen bericht door Persistence »

Fotogravinnetje schreef: 01 mar 2021 20:27
Persistence schreef:Kunnen jullie eens meekijken met Bella’s bij traits? http://embk.me/bella2574?utm_campaign=c ... rce=embark

Bedoelen ze met B-locus (BB) nu dat ze een donker pigment heeft of haar zwarte vlekken? Want haar pigment is niet zwart.
En Saddle tan klopt ook niet, oké er staat ‘likely’ voor.

Ik ben wel benieuwd wat voor kleuren ze zou vererven. Haar moeder was een hele lichte sheltie look-a-like en haar vader Henkie de boerenfox, staat als dekreu op MP: https://link.marktplaats.nl/m1582546682 ... ios_tablet
Ze heeft een zwarte neus, tan points en aardig wat wit, volgens de test. Dat klopt toch gewoon? En papa heeft duidelijk een zadel (goed zichtbaar op sable, zoals hij heeft, niet te zien op b&t omdat dat de rug sowieso al zwart is) dat hij genetisch waarschijnlijk doorgegeven heeft
Dankje. :ok: Ik dacht met pigment de huidskleur, maar die is echt licht :LOL:
Bella heeft inderdaad wat tan points op haar kop en verder niet.
Dan zal het dus wel kloppen.
Gebruikersavatar
Rami
Zeer actief
Berichten: 15764
Lid geworden op: 30 jul 2005 13:33
Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
Aantal honden: 2

Re: Embark verzameltopic

Ongelezen bericht door Rami »

Rami schreef: 01 mar 2021 21:20
Fotogravinnetje schreef: 01 mar 2021 21:02
Rami schreef:
Fotogravinnetje schreef: 01 mar 2021 20:54 Vis Marjoleine krijg je inderdaad de breeders kit, maar inclusief de uitsplitsing in rassen. Dat is dus een extra service. Maar daar moet je wel even over mailen en haar naam dus noemen. En daarmee ben je dus zeker flink goedkoper uit als je zowel de gezondheid, mogelijke kleur-vererving én uitsplitsing van rassen wilt
Oh echt? Dat wist ik dan weer niet. Heb gewoon onder mijn eigen naam geregistreerd.
Dat is ook zoals het moet. Maar voor de uitsplitsing moet je dus even mailen en zeggen dat je je kit via Marjoleine besteld hebt. Dan krijg je de uitsplitsing gratis
Dankjewel! Heb meteen gemaild. :ok:
Ja, het mailen heeft gewerkt, heb de uitslag nu wel compleet!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Rami
Zeer actief
Berichten: 15764
Lid geworden op: 30 jul 2005 13:33
Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
Aantal honden: 2

Re: Embark verzameltopic

Ongelezen bericht door Rami »

De uitslag!
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
DeDiana
Zeer actief
Berichten: 19319
Lid geworden op: 13 nov 2011 13:17
Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
Aantal honden: 4
Locatie: Spanje

Re: Embark verzameltopic

Ongelezen bericht door DeDiana »

Rami schreef: 02 mar 2021 10:20 De uitslag!
Afbeelding
Wat leuk, heel divers! :D
Gebruikersavatar
Rami
Zeer actief
Berichten: 15764
Lid geworden op: 30 jul 2005 13:33
Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
Aantal honden: 2

Re: Embark verzameltopic

Ongelezen bericht door Rami »

DeDiana schreef: 02 mar 2021 10:31
Rami schreef: 02 mar 2021 10:20 De uitslag!
Afbeelding
Wat leuk, heel divers! :D
Ja! En het klopt ook wel met wat ik gelezen heb over dit soort kruisingen in Griekenland. Men wilde van oudsher een 'multifunctionele' hond (een Kokoni). Eentje die kon jagen en drijven en ook waaks was. Maar niet te groot want een hond op schoot is lekker warm en eet niet zo veel. :D

En hij heeft zijn uiterlijk ook mee, nou ja, dat vind ik! :I:



Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
blacky
Zeer actief
Berichten: 8030
Lid geworden op: 18 mei 2007 20:37
Mijn ras(sen): Coton de Tuléar en Havanezer.
Aantal honden: 3

Re: Embark verzameltopic

Ongelezen bericht door blacky »

Rami schreef: 01 mar 2021 20:41
Cleva schreef: 01 mar 2021 20:30
Fotogravinnetje schreef: 01 mar 2021 20:18
Rami schreef:Kan iemand mij uitleggen waarom ik deze melding krijg bij de uitslag van een van onze honden? "An Embark for Breeders kit was used for this dog. Embark for Breeders does not include mixed breed identification" Dat Sammie een mixed breed is, weet ik wel, vandaar de test. Het leek me juist zo leuk om te achterhalen om welke 'breed' het dan gaat... Of kijk ik ergens over heen?
Heb je via Marjoleine besteld? Dan moet je een mailtje sturen naar embark dat je die uitsplitsing graag wil hebben en via haar besteld hebt. Als je zelf besteld hebt, heb je de verkeerde test besteld. Je had dan de breed and health moeten hebben. Tegen bijbetaling krijg je dan de uitgebreide informatie

Waarom zou je via iemand anders bestellen? Is dat voordeliger?

De breeders kit is voor rashonden. Die kijkt inderdaad niet naar afkomst. Wel naar genetische gezondheid.
Maar als je gewoon mailt dat je de verkeerde besteld hebt willen ze misschien wel iets met je regelen.
Ja, is voordeliger. Volgens mij bestelde Marjoleine een hele bulk tegelijk en is er een korting. Maar ik had niet meegekregen dat het om een 'breeders kit' zou gaan. :o Maar is misschien ook wel mijn fout. Ik wilde gewoon toch graag weten wat voor rassen er eventueel achter mijn buitenlandse bastaarden verscholen zouden zitten. Na lang twijfelen, leek het me toch wel leuk. Bij Silka heb ik het nooit gedaan en nu ze er niet meer is, vind ik het toch jammer dat ik het nooit gedaan heb.
Is de ring om de foto van je hond bij embark nog grijs? dan is de mix nog niet klaar. Die komt dan wel De ring krijgt dan verschillende kleuren.
Bij een 100% rashond is de ring helemaal geel bij een mix. dus niet. onder de naam van je hond komt dan te staan hoeveel procent van de verschillende honden in je hond voorkomen.

ik zie het al mosterd na de maaltijd
Afbeelding
gevni havanezers
Gebruikersavatar
dagmar88
Zeer actief
Berichten: 47376
Lid geworden op: 27 aug 2009 22:54

Re: Embark verzameltopic

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Wat een leukerd Rami!
Gebruikersavatar
Rami
Zeer actief
Berichten: 15764
Lid geworden op: 30 jul 2005 13:33
Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
Aantal honden: 2

Re: Embark verzameltopic

Ongelezen bericht door Rami »

blacky schreef: 04 mar 2021 10:41
Rami schreef: 01 mar 2021 20:41
Cleva schreef: 01 mar 2021 20:30
Fotogravinnetje schreef: 01 mar 2021 20:18 Heb je via Marjoleine besteld? Dan moet je een mailtje sturen naar embark dat je die uitsplitsing graag wil hebben en via haar besteld hebt. Als je zelf besteld hebt, heb je de verkeerde test besteld. Je had dan de breed and health moeten hebben. Tegen bijbetaling krijg je dan de uitgebreide informatie

Waarom zou je via iemand anders bestellen? Is dat voordeliger?

De breeders kit is voor rashonden. Die kijkt inderdaad niet naar afkomst. Wel naar genetische gezondheid.
Maar als je gewoon mailt dat je de verkeerde besteld hebt willen ze misschien wel iets met je regelen.
Ja, is voordeliger. Volgens mij bestelde Marjoleine een hele bulk tegelijk en is er een korting. Maar ik had niet meegekregen dat het om een 'breeders kit' zou gaan. :o Maar is misschien ook wel mijn fout. Ik wilde gewoon toch graag weten wat voor rassen er eventueel achter mijn buitenlandse bastaarden verscholen zouden zitten. Na lang twijfelen, leek het me toch wel leuk. Bij Silka heb ik het nooit gedaan en nu ze er niet meer is, vind ik het toch jammer dat ik het nooit gedaan heb.
Is de ring om de foto van je hond bij embark nog grijs? dan is de mix nog niet klaar. Die komt dan wel De ring krijgt dan verschillende kleuren.
Bij een 100% rashond is de ring helemaal geel bij een mix. dus niet. onder de naam van je hond komt dan te staan hoeveel procent van de verschillende honden in je hond voorkomen.

ik zie het al mosterd na de maaltijd
Toch bedankt hoor! Ik snap het nu. :wink:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Rami
Zeer actief
Berichten: 15764
Lid geworden op: 30 jul 2005 13:33
Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
Aantal honden: 2

Re: Embark verzameltopic

Ongelezen bericht door Rami »

dagmar88 schreef: 04 mar 2021 11:30 Wat een leukerd Rami!
Ja, is ‘ie ook, mijn poedel-pekingees-herder-spaniel-bastaard. :lol1:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Rebble
Zeer actief
Berichten: 10504
Lid geworden op: 05 apr 2010 22:07
Aantal honden: 1

Re: Embark verzameltopic

Ongelezen bericht door Rebble »

Ik heb Charlies ras resultaten ook binnen! Iemand een gokje wagen :F:
Afbeelding
Persistence
Zeer actief
Berichten: 4745
Lid geworden op: 17 jan 2016 20:05

Re: Embark verzameltopic

Ongelezen bericht door Persistence »

Rebble schreef: 17 mar 2021 19:19 Ik heb Charlies ras resultaten ook binnen! Iemand een gokje wagen :F:
Pyrenese berghond. Of iets anders met berghond.
Johnny Jones
Zeer actief
Berichten: 4611
Lid geworden op: 16 okt 2015 09:07
Aantal honden: 0

Re: Embark verzameltopic

Ongelezen bericht door Johnny Jones »

Rebble schreef: 17 mar 2021 19:19 Ik heb Charlies ras resultaten ook binnen! Iemand een gokje wagen :F:
Waar komt Charlie vandaan?
Gebruikersavatar
Rebble
Zeer actief
Berichten: 10504
Lid geworden op: 05 apr 2010 22:07
Aantal honden: 1

Re: Embark verzameltopic

Ongelezen bericht door Rebble »

Johnny Jones schreef:
Rebble schreef: 17 mar 2021 19:19 Ik heb Charlies ras resultaten ook binnen! Iemand een gokje wagen :F:
Waar komt Charlie vandaan?
Ze komt uit Griekenland, Lefkas om precies te zijn
Afbeelding
Gebruikersavatar
Rebble
Zeer actief
Berichten: 10504
Lid geworden op: 05 apr 2010 22:07
Aantal honden: 1

Re: Embark verzameltopic

Ongelezen bericht door Rebble »

Persistence schreef:
Rebble schreef: 17 mar 2021 19:19 Ik heb Charlies ras resultaten ook binnen! Iemand een gokje wagen :F:
Pyrenese berghond. Of iets anders met berghond.
Je zit er niet helemáál naast :mrgreen:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Lothian
Zeer actief
Berichten: 10190
Lid geworden op: 23 jul 2010 22:04
Mijn ras(sen): Roemeen Dalí, Bulgaar Lucca, lurcher Taro
Aantal honden: 3

Re: Embark verzameltopic

Ongelezen bericht door Lothian »

Pyrenese herdershond?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Rebble
Zeer actief
Berichten: 10504
Lid geworden op: 05 apr 2010 22:07
Aantal honden: 1

Re: Embark verzameltopic

Ongelezen bericht door Rebble »

86,4% Eastern European village dog. En 13,6% rottweiler. Ik ben enorm verbaasd en een beetje teleurgesteld haha. Rottweiler!

Er is een heel klein beetje Pyrenese berghond gevonden.

Ik vind het een beetje.. mwah. Haar geschatte gewicht zou 18kg zijn, ze weegt 31kg en haar 'matches' zijn ook totaal ander type honden.

De traits zeggen me weinig, weinig verstand van.
Iemand enig idee wat die 5 verschillende body sizes zijn?

http://embk.me/charlie3852?utm_campaign ... rce=embark
Afbeelding
Gebruikersavatar
dagmar88
Zeer actief
Berichten: 47376
Lid geworden op: 27 aug 2009 22:54

Re: Embark verzameltopic

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Rebble schreef: 17 mar 2021 22:37
Ik vind het een beetje.. mwah. Haar geschatte gewicht zou 18kg zijn, ze weegt 31kg en haar 'matches' zijn ook totaal ander type honden.

De traits zeggen me weinig, weinig verstand van.
Iemand enig idee wat die 5 verschillende body sizes zijn?

http://embk.me/charlie3852?utm_campaign ... rce=embark
Dat is maar een indicatie, er zijn veel meer genen betrokken bij de grootte.
Bij Sjaak klopt het inderdaad precies, Zus zou 15 kilo wegen. Dat had ik gehoopt, maar helaas :mrgreen:
Haar moeder is 38 kilo, 25 geschat.


Rottweiler :LOL: :LOL: :LOL:
Gebruikersavatar
Rebble
Zeer actief
Berichten: 10504
Lid geworden op: 05 apr 2010 22:07
Aantal honden: 1

Re: Embark verzameltopic

Ongelezen bericht door Rebble »

Helemaal kloppend had ik het gewicht ook niet verwacht hoor maar zo'n groot verschil ook niet. Het is een beetje alles bij elkaar haha.
Maar toch vind ik het leuk om gedaan te hebben.

Zou het kunnen dat er rassen die (nog) niet in hun database zitten onderdeel zijn van die villagedog? Ik had er echt een berghondtype in verwacht Rottweiler!!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Rebble
Zeer actief
Berichten: 10504
Lid geworden op: 05 apr 2010 22:07
Aantal honden: 1

Re: Embark verzameltopic

Ongelezen bericht door Rebble »


dagmar88 schreef:
Rebble schreef: 17 mar 2021 22:37
Ik vind het een beetje.. mwah. Haar geschatte gewicht zou 18kg zijn, ze weegt 31kg en haar 'matches' zijn ook totaal ander type honden.

De traits zeggen me weinig, weinig verstand van.
Iemand enig idee wat die 5 verschillende body sizes zijn?

http://embk.me/charlie3852?utm_campaign ... rce=embark
Dat is maar een indicatie, er zijn veel meer genen betrokken bij de grootte.
Bij Sjaak klopt het inderdaad precies, Zus zou 15 kilo wegen. Dat had ik gehoopt, maar helaas :mrgreen:
Haar moeder is 38 kilo, 25 geschat.


Rottweiler Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Ja, Zus is een ukkepukkie gebleven inderdaad. Zijn er uit dat nest nou wel grotere honden gekomen of zijn ze allemaal klein?
Afbeelding
Gebruikersavatar
dagmar88
Zeer actief
Berichten: 47376
Lid geworden op: 27 aug 2009 22:54

Re: Embark verzameltopic

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Rebble schreef: 18 mar 2021 00:03Ja, Zus is een ukkepukkie gebleven inderdaad. Zijn er uit dat nest nou wel grotere honden gekomen of zijn ze allemaal klein?
Wel groter, niet zo groot als verwacht. De grootste 14 kilo, bij mij zou ie er 12 zijn en nog niets schraal :mrgreen:
:tongue: Vast Sjaak zijn chihuahua genen, maar hun moeder gooit ook allerlei formaten. In het nest van Jaap is het lichtste zusje 24 kilo, een na zwaarste broer 30, Jaap 38.

Dit jaar gaat Sjaak als het goed is een husky x akita bevruchten, eens kijken of daar ook van die lilliputters uit gaan komen.
Persistence
Zeer actief
Berichten: 4745
Lid geworden op: 17 jan 2016 20:05

Re: Embark verzameltopic

Ongelezen bericht door Persistence »

Rebble schreef: 17 mar 2021 22:37 86,4% Eastern European village dog. En 13,6% rottweiler. Ik ben enorm verbaasd en een beetje teleurgesteld haha. Rottweiler!

Er is een heel klein beetje Pyrenese berghond gevonden.

Ik vind het een beetje.. mwah. Haar geschatte gewicht zou 18kg zijn, ze weegt 31kg en haar 'matches' zijn ook totaal ander type honden.

De traits zeggen me weinig, weinig verstand van.
Iemand enig idee wat die 5 verschillende body sizes zijn?

http://embk.me/charlie3852?utm_campaign ... rce=embark
Dat die matches niet lijken komt door het grote percentage village dog, dat zijn natuurlijk allerlei types. Bella is 62% European Village dog en de matches lijken ook voor geen meter op elkaar.
Haha ik snap dat het wat tegenvalt, had ik ook. Je hoopt toch allerlei rassen erin terug te zien ook. En Rottweiler, hmm. :mrgreen:
Gebruikersavatar
crutz
Zeer actief
Berichten: 35424
Lid geworden op: 22 apr 2002 00:24
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Locatie: Zegveld
Contacteer:

Re: Embark verzameltopic

Ongelezen bericht door crutz »

Afgelopen week wel gelachen met de uitslag van de Belg van iemand uit de rasvereniging die daar enorm tegenstander is van outcross. Wat ik begreep is overleg daarover zelfs door haar gestaakt, maar weet daar niet het fijne van.

Haar eigen fok kwam terug als
61% Mechel
32% Groenendaler
7% Duitse herder

Natuurlijk geen echte outcross maar toch bijzonder

Johnny Jones
Zeer actief
Berichten: 4611
Lid geworden op: 16 okt 2015 09:07
Aantal honden: 0

Re: Embark verzameltopic

Ongelezen bericht door Johnny Jones »

Ik zal de uitslag van Bono hier nog neerzetten. Iedereen heeft het al in zijn topic kunnen lezen, maar hier hoort het toch eigenlijk ook!

Bono uit Roemenië
Afbeelding

Embark
Afbeelding

Drager van DM, geen lijder, verder geen erfelijke narigheid. COI 4%. Dankzij zijn Shar Pei genen heeft hij wel lipplooi dermatitis.
Plaats reactie

Terug naar “Hondenrassen en kruisingen”